True. Maakt het de moeite zeer waard voor ¤4. Teveel content bij USA aanbod 😍quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:30 schreef Bottomleftone het volgende:
Na tientallen keren proberen om mijn VPN op Amerika te zetten, heb ik eindelijk een server gevonden die niet is geblokkeerd.) Wat een dikke content!
Poah, gelijk op de lijst gezet.quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:46 schreef Johannes788 het volgende:
Kijktip, een ondergewaardeerde HBO original. My brilliant friend. Paar episodes verder, en werkelijk waar een prachtige Italiaanse serie met schitterende beelden. Dit is echt content van een hoger niveau dan Netflix
Must see
Zelfs zonder VPN is HBO het waard.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:30 schreef Bottomleftone het volgende:
Na tientallen keren proberen om mijn VPN op Amerika te zetten, heb ik eindelijk een server gevonden die niet is geblokkeerd.) Wat een dikke content!
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Fringe staat erop omg omg omg![]()
![]()
![]()
En de LOTR-films enzo, maar vast niet de extended edities
Geen NL ondertitels. Zoals bij veel meer series. Dat is op z'n zachts gezegd wel slecht.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Fringe staat erop omg omg omg![]()
![]()
![]()
En de LOTR-films enzo, maar vast niet de extended edities
Dit in combi met een lelijke ondertiteling die ik via telefoon niet anders krijg heb ik niks te klagen. Maar ga er vanuit dat beide wel snel opgelost worden.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:02 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Geen NL ondertitels. Zoals bij veel meer series. Dat is op z'n zachts gezegd wel slecht.
Dat heb jij goed gedaan!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Fringe en Person of Interest waren leuke verrassingen voor mij. Heb ze hier ook in de kast, maar streamen is wel makkelijkerLOTR niet eens in 4k
Overigens heb ik bij de serie ''One Tree Hill'' wel een error gevonden. De allerlaatste aflevering mistLaatste seizoen heeft 13 afleveringen; staan er maar 12 op + een special omdat de serie af liep. Heb het ze laten weten, geen idee of ze er wat mee doen.
Het zal wel komen maar ik vind dat zo slecht bij een lancering, qua marketing etc. Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:32 schreef DKUp het volgende:
Geen NL-ondertiteling is wel slecht, zal wel komen
Dat hoort zo, blijkbaar vond die Zack Snyder dat cool.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:35 schreef Ama het volgende:
Dacht ga lekker Justice League kijken maar het beeld is een soort vierkant? Why.
Ik vind het echt storend.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoort zo, blijkbaar vond die Zack Snyder dat cool.
Slaat nergens op idd
Omdat blokjes kaas ook vierkant zijn en iedereen houdt van kaasquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:35 schreef Ama het volgende:
Dacht ga lekker Justice League kijken maar het beeld is een soort vierkant? Why.
Nee, ik heb betaald met Paypal. En ik kan dus wel streamen op een android telefoon en een chromebook (niet op de app overigens). Op de apple apparaten is hetzelfde account niet in staat om te herkennen dat ik een abonnement heb op HBO Max.quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:30 schreef Aether het volgende:
[..]
https://www.filmvandaag.n(...)afgesloten-met-ideal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |