Niet zolang ze in bed liggen met de VS.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het allerbelangrijkste onderdeel van deze invasie, het verassingseffect, is voor de rest van Putin’s Rusland weg. Komende decennia zal alles gericht zijn op veiligheid van het continent en het loskomen van landen met een fout regime. Na deze situatie komt bijvoorbeeld Saudie-Arabi onder het vergrootglas, gok ik.
Fraai staaltje onzin weer van JOOP.quote:
Uiterst slechte zaak om volgens ongewenste sites te gaan blokkeren.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:03 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Verboden door de EU, lekker die vrijheid in het westen hoor.
Met zoveel boter op je hoofd zou ik niet gaan wandelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Welk pad moet het westen bewandelen om aan jouw idealen te voldoen?
Ik doelde niet op jou, maar op die kerel die je aanhaalde.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 01:55 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nou.... ik heb me hier dood lopen ergeren aan de talloze opmerkingen van FOK!kers die wel een jonge knappe Oekrainse in huis wilden nemen. De eerste keer is misschien grappig maar als het op een bepaald moment een pagina lang daar over gaat wordt het ziekelijk. Mag het misschien in de laatste reeksen niet of minder het geval zijn, ik weet het niet ik kom hier niet elke nacht meer, laat onverlet dat het hier op sommige momenten een knap zielige vertoning werd
En de rare sprong die je hier maakt om mij dan nu in discrediet proberen te brengen komt wel erg ver gezocht over
Valstrik: Kom maar op ons afrennen met alleen een RPG, er kan je niets gebeuren hoor.quote:
In hoeverre schuilt er eigenlijk nog gevaar in het opleggen van sancties richting Belarus? Is Belarus in staat of 'autonoom' genoeg om eigenhandig bepaalde (militaire) keuzes te gaan maken?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:36 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)-live-latest-updates
Nee, Belarus is Rusland. Die ouwe seniele vent is een acteur van Putin.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In hoeverre schuilt er eigenlijk nog gevaar in het opleggen van sancties richting Belarus? Is Belarus in staat of 'autonoom' genoeg om eigenhandig bepaalde (militaire) keuzes te gaan maken?
hebben ze die hoofdredacteur met zijn witte hema onderbroek al ontslagen omdat die een vrouw verkrachte?quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:47 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
hebben ze die hoofdredacteur met zijn witte hema onderbroek al ontslagen omdat die een vrouw verkrachte?
of word dat nog steeds als prive kwestie afgedaan?
Nouja het zal ongetwijfeld sporadisch voorkomen, maar om daar nou een heel bericht aan te wijden. Tsja, joop.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Rusland gaat Leonardo DiCaprio cancelen in 3...2...1...
[ twitter ]
Ik zag dat filmpje ook. Natuurlijk zijn er volwassen bij, maar dat is niet het punt. Punt is dat zo'n jong kind dit helemaal niet mee zou moeten maken. Geen enkel mens, maar zeker kinderen niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:44 schreef Gunner het volgende:
Blegh. Kwam op Twitter een videotje tegen van een jong knulletje niet ouder dan m'n dochter die met een klein tasje hulpeloos op de vlucht was. In de comments werd wat context geplaatst dat die waarschijnlijk voor de volwassenen aanliep en anders anderen echt wel over zo iemand zouden ontfermen maar hoe dan ook een tranentrekker
Damned war.
Sorryquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:43 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jou, maar op die kerel die je aanhaalde.Dus: als je (die kerel) de toevoeging "en dat zijn ze" doet, dan ben je etc.
Met jouw posts ben ik het vrijwel iedere keer eens.
Natuurlijk was dat mijn punt ookquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zag dat filmpje ook. Natuurlijk zijn er volwassen bij, maar dat is niet het punt. Punt is dat zo'n jong kind dit helemaal niet mee zou moeten maken. Geen enkel mens, maar zeker kinderen niet.
Oh ja, dan klopt het wel ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:50 schreef BeriBeri het volgende:
Klopt wel dat Oekraiense vrouwen erg mooi zijn, ben nu aan het daten met een half Duitse/Oekraiense vrouw
Ze spreekt trouwens wel gewoon Nederlands, woont al een jaar of 15 hier
Ik stemde alleen maar met je in.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:53 schreef Gunner het volgende:
[..]
Natuurlijk was dat mijn punt ook
Niemand maar kinderen raakt me net even wat meer.
wat is nu het ideaal wat de rusland hangt? Welk pad moeten we dan op hoe ziet dietoekomst er uit voor een Nederland?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:43 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Met zoveel boter op je hoofd zou ik niet gaan wandelen.
Foto van de dame in kwestie:quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:50 schreef BeriBeri het volgende:
Klopt wel dat Oekraiense vrouwen erg mooi zijn, ben nu aan het daten met een half Duitse/Oekraiense vrouw
Ze spreekt trouwens wel gewoon Nederlands, woont al een jaar of 15 hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |