liever een paptaartquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:24 schreef ToT het volgende:
Roombroodje bij de verwenkoffie?
[ afbeelding ]
Ja, check. Ik wilde het toch even begluren, dus doe me dan die lifetime 50% korting maar voorlopig.quote:
Kan je dat ook al op tv bekijken dan via een app?quote:
ja precies, deel het wel met mn ouders. Dan kost het per saldo geen drolquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, check. Ik wilde het toch even begluren, dus doe me dan die lifetime 50% korting maar voorlopig.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan je dat ook al op tv bekijken dan via een app?
Wat ga je als eerste kijken, Barry?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja precies, deel het wel met mn ouders. Dan kost het per saldo geen drol
Deel ook mijn videoland en prime met hun.. en zij hebben Netflix waar ik bij hen op inlog.
nog geen ideequote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat ga je als eerste kijken, Barry?
Barryquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog geen idee
heb de komende 2-3 maanden ook heel geen tijd om achter die tv te hangen
In mn corona week wel macro maffia gebinged
Geslapen ?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:56 schreef DerRabbit het volgende:
In dit vivantastische koffie topique moet ik gepost hebben
Kleine 4 uur, ben laat naar bed gegaan en wakker geworden toen muis wakker moest worden.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kleine 4 uur, ben laat naar bed gegaan en wakker geworden toen muis wakker moest worden.
Ik ben alweer goede 3 uur bezig, maar gelukkig wel vanuit thuis. Kan vanmiddag nog een dutje doen als ik terug ben uit de stadquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben alweer goede 3 uur bezig, maar gelukkig wel vanuit thuis. Kan vanmiddag nog een dutje doen als ik terug ben uit de stad
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ken Barry-met-de-boomstam wel hoor
Barryquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Op school nu bij de dochterquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:23 schreef DerRabbit het volgende:
En toen was het weer rustig, is iedereen keihard aan het werk ofzo
Oh wow, zijn het dan ook echt van die ouder avond gesprekjes?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op school nu bij de dochter
Ja ook dat hoort erbij
Gesprekjes ook al zitten ze op mbo 🤪
Dochter is nog geen 18 dus dan moet dat🤣quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oh wow, zijn het dan ook echt van die ouder avond gesprekjes?
Ow jezus, dat lijkt me dan ook best lullig als je een mentor krijgt die maar net ouder is dan jijquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dochter is nog geen 18 dus dan moet dat🤣
Met een mentor/begeleider die 21 is![]()
![]()
![]()
Je verzint het niet
Waar is @B00STER eigenlijk, heb hem al een paar dagen niet meer zien posten....quote:
Hij is wel vaker een paar dagen met andere dingen bezig.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar is @:b00ster eigenlijk, heb hem al een paar dagen niet meer zien posten....
Zo hoort t ookquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Lekker an het genieten van het weer
Ik heb Corona, dus ben iets minder actiefquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar is @:b00ster eigenlijk, heb hem al een paar dagen niet meer zien posten....
beterschapquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb Corona, dus ben iets minder actief
Ben ook niet boos op jouquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dank je Maneschijn! Hoef je niet meteen boos op me te worden, kan er ook nix aan doen hoor
Beterschap B00STERTquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zat je maar te plagenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ben ook niet boos op jouZou ik toch nooit zijn
Dankjewel! Het gaat op zich wel hoor, ik val niet zo snel om!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beterschap B00STERT![]()
Boostergrapnoet maakt
Wat is overigens een Boostergrapnoet?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beterschap B00STERT![]()
Boostergrapnoet maakt
Typaids wegens mobiel postenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat is overigens een Boostergrapnoet?
High fivequote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Owja, beterschap!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jij ookquote:
Dank u!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:00 schreef ToT het volgende:
Beterschap, beiden!
Ik heb het gelukkig al achter de rug.
Weet ikquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zat je maar te plagen
en hoe smaakte hij? voor herhaling vatbaar?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Even pozza eten en dan nog een avond wandeling maken
Hij smaakte wel, ook een beetje scherp voor mij doen.. maar nee niet echt voor herhaling vatbaar helaasquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en hoe smaakte hij? voor herhaling vatbaar?
he bah! dat is jammer zegquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij smaakte wel, ook een beetje scherp voor mij doen.. maar nee niet echt voor herhaling vatbaar helaas
Moet eerst nog uitbuiken héquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:35 schreef Schakeltopia het volgende:
of ben je intussen aan de avond wandeling begonnen
Jep, je komt er pas achter als je het uit probeert héquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
he bah! dat is jammer zeg![]()
nouja wel goed om te weten voor de volgende keer!
juist!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jep, je komt er pas achter als je het uit probeert hé
Deze moet ik een keer van mijn zus proberenquote:
jouw zus heeft ook al van die goede ideetjes, dat zit vast in de famillie!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deze moet ik een keer van mijn zus proberen
https://www.ah.nl/product(...)pizza-rossa-vegetale
Het was deze dusquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jouw zus heeft ook al van die goede ideetjes, dat zit vast in de famillie!
ziet er goed uit die pozza
Maakt voor jouw niet uit welk merk dusquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:42 schreef Schakeltopia het volgende:
vind ik dan he, maarja als het enigsinds op een pozza lijkt ben ik al snel om
hearlik!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het was deze dusMaar ik denk dat ie andere ook wel lekker smaakt
https://www.ah.nl/product(...)rante-pizza-vegetale
neem wel regelmatig de ristorantequote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maakt voor jouw niet uit welk merk dus
klopt, hapt lekker wegquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Met tonijn vind ik ook altijd wel lekker..
Ah lijkt mij ook niet verkeerd neequote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
neem wel regelmatig de ristorante
deze vind ik hearlik![]()
https://www.ah.nl/product(...)ame-mozzarella-pesto
Weet niet of dat deeg wel lekker in de airfryer wordtquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:53 schreef Schakeltopia het volgende:
och dat is waar ook, jij hebt nog nooit zelf pozza gemaakt!
voor de grap echt is doen, want dat is echt hearlik.
kun je hem helemaal maken zoals je wult.
hey fijne wandelingquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Dan hoor ik nog wel van hem.. Ik ga nu even een wandeling maken
goed bezig kerel!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb er net weer een wandeling op zitten
In mijn gedachten zie ik je al rondspringen op straatquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb er net weer een wandeling op zitten
Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
In mijn gedachten zie ik je al rondspringen op straat
Konijnenkeutels op de stoep.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
In mijn gedachten zie ik je al rondspringen op straat
Normaal gesproken zou mijn reply zijn 'pics or it didn't happen' ... maar dit keer laat ik die maar hangenquote:
Ik kan je verklappen dat je maar beter je beddengoed ververst voor je gaat slapen vannachtquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou mijn reply zijn 'pics or it didn't happen' ... maar dit keer laat ik die maar hangen
Sommige dingen moeten een raadsel blijven.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou mijn reply zijn 'pics or it didn't happen' ... maar dit keer laat ik die maar hangen
Als jij in de buurt van mijn bed bent geweest, heb je een groter probleem dan ik vriendquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan je verklappen dat je maar beter je beddengoed ververst voor je gaat slapen vannacht
Deze man snapt het!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige dingen moeten een raadsel blijven.
Badeend.quote:
ik ga checken voor jou!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:24 schreef Moonlight het volgende:
Wie heeft er nog meer problemen met inloggen bij spotify?
Ik heb het even geprobeerd, ik kom er ook niet in inderdaad.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:24 schreef Moonlight het volgende:
Wie heeft er nog meer problemen met inloggen bij spotify?
Was gezellig!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:24 schreef Ireth het volgende:
The Golden Girls op Disney +![]()
Ik ben voorlopig even bezig!
Oh pffff vervelend hequote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb het even geprobeerd, ik kom er ook niet in inderdaad.
Dat probleem had ik nou vroeger nooit met mijn Walkman he!quote:
Als het ons allemaal niet lukt, dan kun je wel uitgaan van een storing lijkt me.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:26 schreef Schakeltopia het volgende:
hij zegt dat m'n firewall iets bolkt!
Heb het in mijn lijst gezetquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:24 schreef Ireth het volgende:
The Golden Girls op Disney +![]()
Ik ben voorlopig even bezig!
sowiesoquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als het ons allemaal niet lukt, dan kun je wel uitgaan van een storing lijkt me.
Stom hequote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat probleem had ik nou vroeger nooit met mijn Walkman he!
(ok, daar had je weer een batterij-dingetje, maar goed)
Hee @Mrsloveablequote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ben al ingelogd op Spoitfy en log ook niet uit
hier natuurlijk ook, maar alle apps wilden niet inloggenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:28 schreef B00STER het volgende:
Kort samengevat @:Moonlight heeft 'm weer es stukgemaakt!
Vreemd, hier geen problemen.. zal zo eens op mijn telefoon kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hier natuurlijk ook, maar alle apps wilden niet inloggen
Ik was ook ingelogd maar automatisch uitgelogdquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Volgens mij is er nog maar één die in leven is.quote:
Ah hier dus niet gelukkigquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:29 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik was ook ingelogd maar automatisch uitgelogd
Welke dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog maar één die in leven is.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die zit nu weer in mijn hoofd. Ik ook altijd met mijn ideeën.
Klopt, met Betty White ging de laatste.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welke dan?Ik dacht dat ze allemaal al dood waren
Oh ja die was onlangs overleden.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Klopt, met Betty White ging de laatste.
Inclusief moonlightquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
haha heel de wereld in rep en roer omdat spotify kapoet is![]()
Ja echt een week voor haar 100ste verjaardag meen ik me te herinneren. Niet dat het heel veel uitmaakt, maar dan heb je toch ook zoiets van wacht dan ff! (niet dat je daar inspraak op hebt uiteraard).quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja die was onlangs overleden.
Idd, ze speelde volgens mij de jongste maar was één vd oudste.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja echt een week voor haar 100ste verjaardag meen ik me te herinneren. Niet dat het heel veel uitmaakt, maar dan heb je toch ook zoiets van wacht dan ff! (niet dat je daar inspraak op hebt uiteraard).
Jazeker!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:55 schreef Schakeltopia het volgende:
@:engine heeft ervaring met zelf bakken in de airfrayer, dus die kan je vast tips & tricks geven
Jawel hoor. Zeker beter dan van die diepvries pizza's.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet niet of dat deeg wel lekker in de airfryer wordt
deze pozza bakkerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Jazeker!
[..]
Jawel hoor. Zeker beter dan van die diepvries pizza's.
Gewoon zo'n rol kant en klaar pizzadeeg kopen, saus erop smeren en spul erop gooien
Alleen blaast de airfryert er blaadjes basillicum enzo eraf dus met hele lichte dingen moet je opletten of goed wegstoppen (of een calzone maken, wat ik meestal doe).
Meer tips nodig nog?
Maar gebruik jij ook pizza ding er voor, die heb ik wel.. dus kan hem dan wel mooi op maat snijden..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Jazeker!
[..]
Jawel hoor. Zeker beter dan van die diepvries pizza's.
Gewoon zo'n rol kant en klaar pizzadeeg kopen, saus erop smeren en spul erop gooien
Alleen blaast de airfryert er blaadjes basillicum enzo eraf dus met hele lichte dingen moet je opletten of goed wegstoppen (of een calzone maken, wat ik meestal doe).
Meer tips nodig nog?
Ik dacht dat dat Estelle Ghetty was, als ik dat goed schrijf. Die ook speelde in 'Stop or my mom will shoot'.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ze speelde volgens mij de jongste maar was één vd oudste.
Nope, even opgezocht, je hebt gelijk, ze was de oudste.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ze speelde volgens mij de jongste maar was één vd oudste.
Jup die pizzabodem en dat ding om bovenin te leggenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar gebruik jij ook pizza ding er voor, die heb ik wel.. dus kan hem dan wel mooi op maat snijden..
En kan daar wel dingen van het mandje gebruiken, die kan er dan boven op. maar zal het eens proberen doe er dan wel tonijn op
Ik vind het meer fascinerend om de paniek te zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:44 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind het fascinerend om te zien zo'n storing
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het meer fascinerend om de paniek te zien.
ja dat bedoel ik natuurlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het meer fascinerend om de paniek te zien.
Of gewoon kleine pizzatjes makenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
Jup die pizzabodem en dat ding om bovenin te leggen
Ja zo'n rol is toch wel een beetje te groot voor in de airfryer dus moet hem op maat maken maar dan is het alsnog ruim voldoende voor mij (houd vaak over).
Pizza tonijn
Vroeger waren er nog wel eens stroomstoringen, ineens iedereen in het donker.quote:
ja dat is wel irritant natuurlijk!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger waren er nog wel eens stroomstoringen, ineens iedereen in het donker.
Ook een optiequote:
Dat was wel leuk altijdquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geboortegolf 9 maanden later.quote:
Of deze eens proberenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ook een optie
Doe het ook wel eens met bladerdeeg. Daar heb je van die handige vierkantjes van. Niet echt pizza maar smaakt ook prima
Zijn wel wat geboorte golven geweest volgens mijquote:
Ah die kende ik niet. Dat ga ik denk ik wel een keer proberen ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of deze eens proberen
https://www.ah-boodschapp(...)bereid-met-olijfolie
Klopt ook idd.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn wel wat geboorte golven geweest volgens mij
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou ik denk dat Corona ook wel één en ander op dat gebied heeft veroorzaakt of gaat doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn wel wat geboorte golven geweest volgens mij
Denk t ook wel jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ik denk dat Corona ook wel één en ander op dat gebied heeft veroorzaakt of gaat doen.
Daar heb je het al haha!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk t ook wel ja
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rtegolf-corona-babys
Of dat het niet werkte omdat je ergens een typefout had gemaakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]Vroeger op de Atari 800XL soms een hele middag codes uit een boek over zitten typen om zo een primitief spelletje te krijgen, en VLAK voor ik het op cassette kon opslaan.......stroomuitval!
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of dat het niet werkte omdat je ergens een typefout had gemaakt.
LOAD “boulderdash”,8,1quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]Echt he! Een punt in plaats van een komma; dat was het moeilijkste terug te vinden!
![]()
Poke 211, 108, 68,45,77, 25
Data 105, 177, 64, 82, 116, 62
enz enz enz enz.
quote:
Soul roept: "Bedankt Schakel."quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kon net ook op discord weer inloggen
Ik heb die cassettes wel eens in mijn gewone stereotoren gestopt. Daar werd je niet blij van! Zeg maar een 56k6 modem maar dan 100x sneller en vooral 100x harder haha! Maar hey, je bent jong he.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]!
"cload" als het van cassette was!
En als je een lang werkstuk wil opslaan, moet je niet vergeten CSAVE in te typen i.p.v. CLOAD, wat mij wel eens overkomen is, na een lange middag typen samen met mijn broer!
Die was niet blij!
Je had vroeger een radioprogramma die software "uitzond". Dat kon je dan op een cassettebandje opnemen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb die cassettes wel eens in mijn gewone stereotoren gestopt. Daar werd je niet blij van! Zeg maar een 56k6 modem maar dan 100x sneller en vooral 100x harder haha! Maar hey, je bent jong he.
Dat is dan weer briljant! Iets later had je van die bandjes waarmee je automatisch collect kon bellen in een telefooncel, heb je dat wel eens meegekregen? met DTMF tonen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je had vroeger een radioprogramma die software "uitzond". Dat kon je dan op een cassettebandje opnemen.
Ja beetje zoiets idd:quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb die cassettes wel eens in mijn gewone stereotoren gestopt. Daar werd je niet blij van! Zeg maar een 56k6 modem maar dan 100x sneller en vooral 100x harder haha! Maar hey, je bent jong he.
Je bedoelt dat 'instrument' dat je onder je bed bewaard voor 'speciale gelegenheden'?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als jij in de buurt van mijn bed bent geweest, heb je een groter probleem dan ik vriend
Een kennis had een PDA waarmee dat ook kon.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is dan weer briljant! Iets later had je van die bandjes waarmee je automatisch collect kon bellen in een telefooncel, heb je dat wel eens meegekregen? met DTMF tonen.
Wij hadden de Amiga 500 en de Amiga 1000. Ik heb de benummering van die modellen nooit goed begrepen, want ik vond de 500 beter en prettiger dan de 1000. De 500 was een all-in-one systeem, waarbij je ook nog eens geen 'kickstart' nodig had, in tegenstelling tot de 1000.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja beetje zoiets idd:
Was altijd wel grappig als iemand anders een spelletje gekocht had.
Ff uitnodigen. 2 draagbare radio's tegen elkaar zetten, originele bandje in de ene radio, leeg bandje in de andere, de ingebouwde microfoon daarvan tegen de speaker van die eerste zetten, ene op play, andere op record, kussens er tegenaan zetten tegen omgevingsgeluiden, op je tenen wegsluipen, de deur heel zachtjes dicht doen en maar hopen dat er geen auto voorbij zou rijden of een vogeltje bij het raam komt tjilpen!
Tegen de tijd dat we een stereotoren met dubbel cassettedeck hadden, waren we al bijna overgestapt op de Commodore Amiga 500.Paar games zo gekopieerd (ding kon zelfs double speed aan met kopiëren, maar dat was minder betrouwbaar.)
Een harde schijf van 40MB was toen nog fl.1000,-![]()
Nee ik heb Corona konijnenkopquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt dat 'instrument' dat je onder je bed bewaard voor 'speciale gelegenheden'?
Ja, die kun je ook maar beter verbranden en gewoon een nieuwe kopen
Ja de 1000 was een verouderd model.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:30 schreef B00STER het volgende:
heb de benummering van die modellen nooit goed begrepen, want ik vond de 500 beter en prettiger dan de 1000. De 500 was een all-in-one systeem, waarbij je ook nog eens geen 'kickstart' nodig had, in tegenstelling tot de 1000.
Ik kan me nog herinneren dat mijn grootouders zo'n draai telefoon op de slaap kamer hadden staan. Ze hadden toen al , voor de jaren 90, een moderne telefoon in de woonkamer, maar die was voor het geval dat.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:29 schreef ToT het volgende:
Bellen met tonen, vond ik vroeger wel wennen. We hebben heel lang zo'n puls-telefoon gehad. (Draaischijf.)
Klikklikkliklik, klikklikklik, klikklikklikklikklik, klik, klikklikklik enz.
Als ik het heb gekregen van je hoef ik er toch pas eind april van genezen te zijn. Maar ik hoop dan wel dat ik er met lichte symptomen vanaf komquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat mijn grootouders zo'n draai telefoon op de slaap kamer hadden staan. Ze hadden toen al , voor de jaren 90, een moderne telefoon in de woonkamer, maar die was voor het geval dat.
Dat ding staat nu on aangesloten op de 'studeer' kamer van mijn opa als museumstuk stof te vangen
Overwerk. Was om kwart voor 7 al op ‘t werk vanmorgen.quote:
Dat zijn lange dagen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Overwerk. Was om kwart voor 7 al op ‘t werk vanmorgen.en morgen gaat weer om 4:45 de wekker.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Overwerk. Was om kwart voor 7 al op ‘t werk vanmorgen.en morgen gaat weer om 4:45 de wekker.
Ik zal dat handje met die diskette nooit meer vergeten haha!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de 1000 was een verouderd model.
Kickstart 1.3 FTW!Alles werkte daar op!
2.0
Af en aan, maar het valt nog wel mee moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik het heb gekregen van je hoef ik er toch pas eind april van genezen te zijn. Maar ik hoop dan wel dat ik er met lichte symptomen vanaf kom![]()
Heb jij er veel last van?
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zal dat handje met die diskette nooit meer vergeten haha!
Geweldig! En uitgerekend DIE muziek, wat ze nu Synthwave noemen, is weer helemaal terug. Niet in de minste plaats dankzij Stranger Things.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]idd ja!
Ik had die uitgeprint, samen met nog wat andere Amiga-plaatjes en had dat op m'n schoolagenda geplakt en kwam zo in contact met een andere Amiga-liefhebber!
Overigens:
Bij mij was het eerst een paar dagen af en aan, toen een paar dagen helemaal niks, en toen sloeg die motherfucker flink hard toe.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
Af en aan, maar het valt nog wel mee moet ik zeggen.
Hee bedankt, dat geeft een burger moed!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij was het eerst een paar dagen af en aan, toen een paar dagen helemaal niks, en toen sloeg die motherfucker flink hard toe.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hee bedankt, dat geeft een burger moed!
Ik heb het schijnbaar ook al gehad. Uit een niet aan corona gerelateerd bloed onderzoek is gekomen dat ik al antistoffen had, maar om eerlijk te zijn heb ik sinds de uitbraak van corona niet echt meer dan een goede griep gehad.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
Af en aan, maar het valt nog wel mee moet ik zeggen.
Oh wat dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het schijnbaar ook al gehad. Uit een niet aan corona gerelateerd bloed onderzoek is gekomen dat ik al antistoffen had, maar om eerlijk te zijn heb ik sinds de uitbraak van corona niet echt meer dan een goede griep gehad.
En nu even ongelukkige omstandigheden, maar dat ligt meer aan mijn eigen lompheid dan aan een virus
Ik neem aan dat je niet gevaccineerd bent dan, want anders test je altijd positief op antistoffen. Niet dat het me wat aangaat overigens.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het schijnbaar ook al gehad. Uit een niet aan corona gerelateerd bloed onderzoek is gekomen dat ik al antistoffen had, maar om eerlijk te zijn heb ik sinds de uitbraak van corona niet echt meer dan een goede griep gehad.
En nu even ongelukkige omstandigheden, maar dat ligt meer aan mijn eigen lompheid dan aan een virus
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Luister vriend, ik bén B00STER ... wat denk je nou
Ik wil een minuut stilte.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:46 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb mijn Amiga 500 paar maanden terug weggegooid
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:46 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb mijn Amiga 500 paar maanden terug weggegooid
Juni 2020 ben ik positief getest op antistoffen, nog voor ik de eerste corona prik heb gehadquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet gevaccineerd bent dan, want anders test je altijd positief op antistoffen. Niet dat het me wat aangaat overigens.
Oh zo. Nou ja, dan ben je in ieder geval super-beschermd toch? haha. Ik heb, ironisch gezien, wel de vaccinaties gehad maar niet de Booster.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Juni 2020 ben ik positief getest op antistoffen, nog voor ik de eerste corona prik heb gehad
Kwam later niet de Amiga 2000, of 1500 met een harde schijf? Die hebben wij nooit gehad overigens.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Ik heb er ooit eentje jaren later 2e hands gekocht, maar helaas met kickstart 1.2, dus veel spul werkte er niet op.
En wat wel werkte.....tjah.......in je herinneringen zijn dingen vaak altijd een stuk gaver!
Geen idee, stond nog bij mijn moeder in de schuur sinds de jaren 90, nooit meegenomen toen ik ging samenwonen. Als ik een groot huis had gehad dan had ik het meegenomenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik wil een minuut stilte.![]()
Tenzij ie kapot was.
2000 ja, ook nooit gehad.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kwam later niet de Amiga 2000, of 1500 met een harde schijf? Die hebben wij nooit gehad overigens.
Het apparaat was 40 bij 20 centimeter ongeveer, die had nog in je kledingkast gepast manquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee, stond nog bij mijn moeder in de schuur sinds de jaren 90, nooit meegenomen toen ik ging samenwonen. Als ik een groot huis had gehad dan had ik het meegenomen
Tenzij je de monitor meerekent. Want ineens herinner ik me dat Amiga's ook hun eigen monitorsysteem hadden. Je kon ze niet gewoon op een TV aansluiten toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee, stond nog bij mijn moeder in de schuur sinds de jaren 90, nooit meegenomen toen ik ging samenwonen. Als ik een groot huis had gehad dan had ik het meegenomen
Je kent mevr Koen niet, voer voor nog meer zinloze discussiesquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het apparaat was 40 bij 20 centimeter ongeveer, die had nog in je kledingkast gepast man
Kon wel via een speciale module, maar het was een hoger voltage en je tv werd daar snel vager door, en soms ONTPLOFTEN tv's er zelfs spontaan van.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Tenzij je de monitor meerekent. Want ineens herinner ik me dat Amiga's ook hun eigen monitorsysteem hadden. Je kon ze niet gewoon op een TV aansluiten toch?
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je kent mevr Koen niet, voer voor nog meer zinloze discussies
Nope had er een Philips monitor bij. Ding staat hier op de vliering moet ik ook nog wegtiefenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Tenzij je de monitor meerekent. Want ineens herinner ik me dat Amiga's ook hun eigen monitorsysteem hadden. Je kon ze niet gewoon op een TV aansluiten toch?
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ireth is super
maar ook Danilel
en Rinardo
en Mijntje
Tiki
Verida
en Fritsie
en Kodiak en
kan er zooooo veel opnoemen die echte lieverds zijn
quote:
Ja dat zijn inderdaad lange dagenquote:
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je kent mevr Koen niet, voer voor nog meer zinloze discussies
Ik ben zeer dankbaar dat ik dat NU pas weetquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Kon wel via een speciale module, maar het was een hoger voltage en je tv werd daar snel vager door, en soms ONTPLOFTEN tv's er zelfs spontaan van.
Dus je gooit het kleine apparaat weg en de grote laat je staan?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope had er een Philips monitor bij. Ding staat hier op de vliering moet ik ook nog wegtiefen
Staat helemaal achterin op de vliering, moet er eerst tafels, koelboxen, kerstspullen etc voor uitruimenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dus je gooit het kleine apparaat weg en de grote laat je staan?
Ja mijn broer kwam af en toe wel eens op een computerclub en daar scheen 1 gozer de glassplinters uit z'n gezicht te moeten hebben plukken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben zeer dankbaar dat ik dat NU pas weet
Ik zit je maar te gallen hoor haha.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat helemaal achterin op de vliering, moet er eerst tafels, koelboxen, kerstspullen etc voor uitruimen
wie had er weer gelijk over widm??quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat helemaal achterin op de vliering, moet er eerst tafels, koelboxen, kerstspullen etc voor uitruimen
Dat heb ik ook eens in een James Bond film gezien, maar toen waren het diamanten....quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mijn broer kwam af en toe wel eens op een computerclub en daar scheen 1 gozer de glassplinters uit z'n gezicht te moeten hebben plukken.
Nou er zijn zat emulatoren hoor, mocht je ze missen. Zelfs voor op je mobiel haha. Er zijn hele websites met de originele games die werken onder die emulatoren.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:01 schreef Koen66 het volgende:
Oude systemen moeten maar in m'n gedachten blijven voortleven
Klopt ja!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou er zijn zat emulatoren hoor, mocht je ze missen. Zelfs voor op je mobiel haha. Er zijn hele websites met de originele games die werken onder die emulatoren.
Weet ik, jaren terug ook veel mee gerommeld, werkt prima op zichquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou er zijn zat emulatoren hoor, mocht je ze missen. Zelfs voor op je mobiel haha. Er zijn hele websites met de originele games die werken onder die emulatoren.
Ciao kerelquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja!Da's wel leuk......voor eventjes!
Anyway, ik ga weer offline!Prettige voortzetting allen!
Tot sinas @ToT !quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja!Da's wel leuk......voor eventjes!
Anyway, ik ga weer offline!Prettige voortzetting allen!
Ja, en junior hier ookquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wie had er weer gelijk over widm??
IK.
We hebben maar gewoon toegegeven hoe goed hij het allemaal zagquote:
heel goedquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
We hebben maar gewoon toegegeven hoe goed hij het allemaal zag
ik heb chipsquote:
Jawel.quote:
Sow da's ooknietknipperenmetjeogenofjehebthetgemistmomentquote:
Ik ken nog een liedje over een eendquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is een eendje he, hij typt niet zo snel.
Jij bent vast heel goed in Scrabble of niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sow da's ooknietknipperenmetjeogenofjehebthetgemistmoment![]()
De wereld gaat zo snel tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sow da's ooknietknipperenmetjeogenofjehebthetgemistmoment![]()
Komt u maar! Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ken nog een liedje over een eend
''zeg nooit nee tegen een eend.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De wereld gaat zo snel tegenwoordig
Zo lang niet gedaan.....quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jij bent vast heel goed in Scrabble of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |