liever een paptaartquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:24 schreef ToT het volgende:
Roombroodje bij de verwenkoffie?
[ afbeelding ]
Ja, check. Ik wilde het toch even begluren, dus doe me dan die lifetime 50% korting maar voorlopig.quote:
Kan je dat ook al op tv bekijken dan via een app?quote:
ja precies, deel het wel met mn ouders. Dan kost het per saldo geen drolquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, check. Ik wilde het toch even begluren, dus doe me dan die lifetime 50% korting maar voorlopig.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan je dat ook al op tv bekijken dan via een app?
Wat ga je als eerste kijken, Barry?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja precies, deel het wel met mn ouders. Dan kost het per saldo geen drol
Deel ook mijn videoland en prime met hun.. en zij hebben Netflix waar ik bij hen op inlog.
nog geen ideequote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat ga je als eerste kijken, Barry?
Barryquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog geen idee
heb de komende 2-3 maanden ook heel geen tijd om achter die tv te hangen
In mn corona week wel macro maffia gebinged
Geslapen ?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:56 schreef DerRabbit het volgende:
In dit vivantastische koffie topique moet ik gepost hebben
Kleine 4 uur, ben laat naar bed gegaan en wakker geworden toen muis wakker moest worden.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kleine 4 uur, ben laat naar bed gegaan en wakker geworden toen muis wakker moest worden.
Ik ben alweer goede 3 uur bezig, maar gelukkig wel vanuit thuis. Kan vanmiddag nog een dutje doen als ik terug ben uit de stadquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben alweer goede 3 uur bezig, maar gelukkig wel vanuit thuis. Kan vanmiddag nog een dutje doen als ik terug ben uit de stad
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ken Barry-met-de-boomstam wel hoor
Barryquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Op school nu bij de dochterquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:23 schreef DerRabbit het volgende:
En toen was het weer rustig, is iedereen keihard aan het werk ofzo
Oh wow, zijn het dan ook echt van die ouder avond gesprekjes?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op school nu bij de dochter
Ja ook dat hoort erbij
Gesprekjes ook al zitten ze op mbo 🤪
Dochter is nog geen 18 dus dan moet dat🤣quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oh wow, zijn het dan ook echt van die ouder avond gesprekjes?
Ow jezus, dat lijkt me dan ook best lullig als je een mentor krijgt die maar net ouder is dan jijquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dochter is nog geen 18 dus dan moet dat🤣
Met een mentor/begeleider die 21 is![]()
![]()
![]()
Je verzint het niet
Waar is @B00STER eigenlijk, heb hem al een paar dagen niet meer zien posten....quote:
Hij is wel vaker een paar dagen met andere dingen bezig.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar is @:b00ster eigenlijk, heb hem al een paar dagen niet meer zien posten....
Zo hoort t ookquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Lekker an het genieten van het weer
Ik heb Corona, dus ben iets minder actiefquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar is @:b00ster eigenlijk, heb hem al een paar dagen niet meer zien posten....
beterschapquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb Corona, dus ben iets minder actief
Ben ook niet boos op jouquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dank je Maneschijn! Hoef je niet meteen boos op me te worden, kan er ook nix aan doen hoor
Beterschap B00STERTquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zat je maar te plagenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ben ook niet boos op jouZou ik toch nooit zijn
Dankjewel! Het gaat op zich wel hoor, ik val niet zo snel om!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beterschap B00STERT![]()
Boostergrapnoet maakt
Wat is overigens een Boostergrapnoet?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beterschap B00STERT![]()
Boostergrapnoet maakt
Typaids wegens mobiel postenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat is overigens een Boostergrapnoet?
High fivequote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Owja, beterschap!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jij ookquote:
Dank u!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:00 schreef ToT het volgende:
Beterschap, beiden!
Ik heb het gelukkig al achter de rug.
Weet ikquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zat je maar te plagen
en hoe smaakte hij? voor herhaling vatbaar?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Even pozza eten en dan nog een avond wandeling maken
Hij smaakte wel, ook een beetje scherp voor mij doen.. maar nee niet echt voor herhaling vatbaar helaasquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en hoe smaakte hij? voor herhaling vatbaar?
he bah! dat is jammer zegquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij smaakte wel, ook een beetje scherp voor mij doen.. maar nee niet echt voor herhaling vatbaar helaas
Moet eerst nog uitbuiken héquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:35 schreef Schakeltopia het volgende:
of ben je intussen aan de avond wandeling begonnen
Jep, je komt er pas achter als je het uit probeert héquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
he bah! dat is jammer zeg![]()
nouja wel goed om te weten voor de volgende keer!
juist!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jep, je komt er pas achter als je het uit probeert hé
Deze moet ik een keer van mijn zus proberenquote:
jouw zus heeft ook al van die goede ideetjes, dat zit vast in de famillie!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deze moet ik een keer van mijn zus proberen
https://www.ah.nl/product(...)pizza-rossa-vegetale
Het was deze dusquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jouw zus heeft ook al van die goede ideetjes, dat zit vast in de famillie!
ziet er goed uit die pozza
Maakt voor jouw niet uit welk merk dusquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:42 schreef Schakeltopia het volgende:
vind ik dan he, maarja als het enigsinds op een pozza lijkt ben ik al snel om
hearlik!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het was deze dusMaar ik denk dat ie andere ook wel lekker smaakt
https://www.ah.nl/product(...)rante-pizza-vegetale
neem wel regelmatig de ristorantequote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maakt voor jouw niet uit welk merk dus
klopt, hapt lekker wegquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Met tonijn vind ik ook altijd wel lekker..
Ah lijkt mij ook niet verkeerd neequote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
neem wel regelmatig de ristorante
deze vind ik hearlik![]()
https://www.ah.nl/product(...)ame-mozzarella-pesto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |