SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Nee hoor, ik heb geen bekenden in een rls gehad.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag.. een vriendin van jou zat toch in Utopia?( ben haar naam even kwijt)
Aah dan verwar ik je met iemand andersquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:20 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb geen bekenden in een rls gehad.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:30 schreef Rhosyn het volgende:
Dus eigenlijk zijn ze op de prank gekomen omdat ze zelf ook teleurgesteld waren.
Er was een scherm en daar stond lady's night op en soms ging het scherm op zwart en dan dachten ze dat er een film ging komen.
NOT
Omdat ze dachten ook zoiets te gaan krijgen, dus dooie mus verhaalquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:31 schreef spapaars het volgende:
Begrijp nog steeds niet waarom het zo groot ding is voor de jongens wat er echt in die ladies night is gebeurd.
Al zijn ze naar het drielandenpunt geweest, wat maakt het uit.
Hollandse aardbeien.. ongeveer 5 euro per bakjequote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:36 schreef Verida het volgende:
wat een armoe weer, BB is echt wel harder dit jaar.....verplicht aardbeien moeten eten bij het ontbijt.
Bij AH deze week ¤2,95 voor 250gr en hier bij de Vomar 400gr voor ¤2,00quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hollandse aardbeien.. ongeveer 5 euro per bakje
Spaanse denk ik dan ?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij AH deze week ¤2,95 voor 250gr en hier bij de Vomar 400gr voor ¤2,00
Ik zie bij Salar al weken dat hij een soort van toneeltje speelt. HOE hij kijkt hoe hij de camera/spiegels in de gaten houd. Het verschil van hem in de eerste weken en vanaf hij door heeft dat hij geliefd is buiten is echt groot.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:31 schreef spapaars het volgende:
Begrijp nog steeds niet waarom het zo groot ding is voor de jongens wat er echt in die ladies night is gebeurd.
Al zijn ze naar het drielandenpunt geweest, wat maakt het uit.
Te vroeg gepiekt vrees ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:46 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik zie bij Salar al weken dat hij een soort van toneeltje speelt. HOE hij kijkt hoe hij de camera/spiegels in de gaten houd. Het verschil van hem in de eerste weken en vanaf hij door heeft dat hij geliefd is buiten is echt groot.
Ik heb beide gehadquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Calinda, erg lekker zijn zeen ja het zijn spaanse
Is Salar geliefd?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:46 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik zie bij Salar al weken dat hij een soort van toneeltje speelt. HOE hij kijkt hoe hij de camera/spiegels in de gaten houd. Het verschil van hem in de eerste weken en vanaf hij door heeft dat hij geliefd is buiten is echt groot.
Ja na Nawel de populairste bewoner.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:52 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Is Salar geliefd?
Ik en mijn collega's vinden het net een irritante eikel
Doen ze bijna allemaal veel meer dan in het beginquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:46 schreef maryo55 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:52 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Is Salar geliefd?
Ik en mijn collega's vinden het net een irritante eikel
Ze willen nog bruiner wordenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:02 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zitten buiten en de hele tijd klagen dat het koud is.
Is buiten zitten verplicht ofzo?
En er was iemand die om 6 uur die de dbk open heeft gedaan voor haar ?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:07 schreef humpty het volgende:
Grace was om zes uur wakke ze ging dagdromen
ach gut Nawel kon ook niet slapen
ze had een raar gevoel en is naar DBK gegaan
om te vragen of ze haar zus wilden bellen of
alles goed was thuis
geen ideequote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
En er was iemand die om 6 uur die de dbk open heeft gedaan voor haar ?
dat dus, door Grace gekocht in de minimal waarschijnlijk. Ze hebben, zoals ik volgens mij zag, nu een fruitsalade met aardbei, banaan en mandarijnen en dan nog een bak gesneden appels . zielig hoor, die karigheidquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik steeds meer aan het gegil, gekrijs en gezang van die dames. Ik heb net een sushi tent in Gent geboekt voor vanavond en ben nu aan het googlen waar ik een roze limo kan huren.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ik begin me te irriteren aan het Belgische gezwam. Net als vorig jaar eigenlijk.
Van die meiden kan ik het ook niet meer hebben, Kristoff valt nog mee, maar die zeurt ook minder.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ik begin me te irriteren aan het Belgische gezwam. Net als vorig jaar eigenlijk.
edit : Het accent van Grace staat me ook steeds meer tegenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Van die meiden kan ik het ook niet meer hebben, Kristoff valt nog mee, maar die zeurt ook minder.
en nog steeds niet te vretenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook verwacht. Dacht ook dat zoiets in de live gezegd werd... Dat er een finale plek gewonnen verdeeld werd deze week.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:47 schreef Lux069 het volgende:
Ze moeten een game erin gooien met een "gouden pin" oid.
Finaleplekje uitdelen. En dan het liefst voor een Salar of Kristof om wat spanning terug te brengen.
Ja kun je op meerdere manieren opvatten, als er een NL-er of BE-er uitgaat, staan de andere 2 in de finale.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:50 schreef engine het volgende:
Zoiets had ik ook verwacht. Dacht ook dat zoiets in de live gezegd werd... Dat er een finale plek gewonnen verdeeld werd deze week.
Weten ze alquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:52 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Ja kun je op meerdere manieren opvatten, als er een NL-er of BE-er uitgaat, staan de andere 2 in de finale.
Volgens mij moet er alleen nog verteld worden dat BB over 2,5 week eindigt..
Ah zo, ja dat is natuurlijk ook wel zo.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:52 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Ja kun je op meerdere manieren opvatten, als er een NL-er of BE-er uitgaat, staan de andere 2 in de finale.
Volgens mij moet er alleen nog verteld worden dat BB over 2,5 week eindigt..
Oh okayquote:
O ik dacht van wel...maar goed volg het ook niet zo goed meerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zo, ja dat is natuurlijk ook wel zo.
Dat laatste is nog niet verteld inderdaad.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:53 schreef humpty het volgende:
[..]
O ik dacht van wel...maar goed volg het ook niet zo goed meer
Zijn steeds van die opmerkingen waardoor ik dacht dat ze het al wistenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:53 schreef engine het volgende:
[..]
Oh okay
Volledig gemist dan. Wat vonden ze ervan?
Het kan ook zijn dat de familie van Nawel contact heeft gezocht om iets te regelen en de familie van Tobias doet dat waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:59 schreef Li0nHeart het volgende:
BB heeft de verjaardag van Nawel helemaal geregeld. Voor Tobi moet Grace alles regelen... het is maar weer duidelijk wie hier de privileges heeft.
Jammer joh...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:20 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik erger me echt aan Kristof, hij denkt voor iedereen , hij denkt dat hij heel wat is , net als Salar trouwens...die twee mogen er van mij uit..
Salar gaat winnenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:20 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik erger me echt aan Kristof, hij denkt voor iedereen , hij denkt dat hij heel wat is , net als Salar trouwens...die twee mogen er van mij uit..
Bericht over haar moeder?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace heeft net iets uit de brievenbus gehaald en verstopt onder haar trui.
[ afbeelding ]
Ik verwacht Salar in de finale, Kristof niet. Ondanks dat ze beiden het spel opzichtig spelen, heeft Salar het voordeel dat mensen zijn speelsheid waarderen, maar zijn valkuil is overacting.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:20 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Tobias en Salar hebben nu de mazzel dat ze close zijn met 2 vrouwen. Kristof vind ik een van de leukste gasten en neemt meeste initiatief. Iets dat ik waardeer in deelnemer van RLS. Maar hij heeft de pech dat die meiden nu op hem zullen stemmen omdat ze 'closer' met de 2 andere gasten zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik verwacht Salar in de finale, Kristof niet. Ondanks dat ze beiden het spel opzichtig spelen, heeft Salar het voordeel dat mensen zijn speelsheid waarderen, maar zijn valkuil is overacting.
Eensquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:34 schreef freaky40 het volgende:
Zie bij Salar helemaal geen overacting eigenlijk. Denk dat hij best wel authentiek is.
Dat is dus ook wat ik in kristof waardeer. Maar ook zijn enthousiasme alsiemand anders iets wint, zijn gevoeligheid bij verdrietige dingen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tobias en Salar hebben nu de mazzel dat ze close zijn met 2 vrouwen. Kristof vind ik een van de leukste gasten en neemt meeste initiatief. Iets dat ik waardeer in deelnemer van RLS. Maar hij heeft de pech dat die meiden nu op hem zullen stemmen omdat ze 'closer' met de 2 andere gasten zijn.
Inschattingsfout dus, hij regelde veel met de mannen, en vergat de vrouwen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tobias en Salar hebben nu de mazzel dat ze close zijn met 2 vrouwen. Kristof vind ik een van de leukste gasten en neemt meeste initiatief. Iets dat ik waardeer in deelnemer van RLS. Maar hij heeft de pech dat die meiden nu op hem zullen stemmen omdat ze 'closer' met de 2 andere gasten zijn.
Yep.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:34 schreef freaky40 het volgende:
Zie bij Salar helemaal geen overacting eigenlijk. Denk dat hij best wel authentiek is.
Nee, die gaan zeggen .. wat goed van haar, ze zegt gewoon wat ze denkt .. en wat zielig .. 7 keer genomineerd en 10K op haar kop.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:42 schreef freaky40 het volgende:
Nee, Nawel dan. Dat is het tegenovergesteld van Salar, wat een arrogant mokkel is dat geworden in vergelijking met hoe ze binnen kwam. Als naïef kipje onder de vleugels van Salar. Ze begint nu teveel in zichzelf te geloven en heeft het echt te hoog in haar bol. Gisteren in de TV uitzending die aanvaring met Tobias is ze definitief door de mand gevallen hopelijk. Ik zag het al een tijdje, hopelijk nu de kijker en voorheen Nawel-stemmers ook.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, die gaan zeggen .. wat goed van haar, ze zegt gewoon wat ze denkt .. en wat zielig .. 7 keer genomineerd en 10K op haar kop.
nawel had wel gelijk. ( en nee ik ben geen nawel fan geweest) het kwam misschien een beetje bot uit haar strot maar ze had zeker een punt daar en alle recht het te zeggen. aangezien al dat geld op haar hoofd was gezet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:42 schreef freaky40 het volgende:
Nee, Nawel dan. Dat is het tegenovergesteld van Salar, wat een arrogant mokkel is dat geworden in vergelijking met hoe ze binnen kwam. Als naïef kipje onder de vleugels van Salar. Ze begint nu teveel in zichzelf te geloven en heeft het echt te hoog in haar bol. Gisteren in de TV uitzending die aanvaring met Tobias is ze definitief door de mand gevallen hopelijk. Ik zag het al een tijdje, hopelijk nu de kijker en voorheen Nawel-stemmers ook.
kokosolie geloof ikquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:48 schreef Kinga het volgende:
Smeert kristof nou vaseline op zijn gezicht?!
Nee, teveel arrogantie van 'hoe durf je zoiets te doen' en ook zeer aanmatigend van toon richting Tobias.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:54 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
nawel had wel gelijk. ( en nee ik ben geen nawel fan geweest) het kwam misschien een beetje bot uit haar strot maar ze had zeker een punt daar en alle recht het te zeggen. aangezien al dat geld op haar hoofd was gezet.
Een beetje boel...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:54 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
nawel had wel gelijk. ( en nee ik ben geen nawel fan geweest) het kwam misschien een beetje bot uit haar strot maar ze had zeker een punt daar en alle recht het te zeggen. aangezien al dat geld op haar hoofd was gezet.
Wat wil je aanvangen met een valse lege doos met valse tanden met een gedachtengang die enkel reikt tot K3 liedjes. Dat voor iemand van 27 jaar. Onbegrijpelijk!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:06 schreef freaky40 het volgende:
De heren vonden haar ook zeer arrogant, toen ze wegliep uit het gesprek. Kristof noemde haar cockney en arrogant.
omdat hij op zijn piemel was getrapt dat ze zei je hebt het niet goed voorspeld (julio-nawel op bord) wat hij wel 4 keer herhaalde. waardoor het overkwam bij nawel dat het heel erg persoonlijk op haar was wat hij ook steeds probeerd te ontkennen. anyway ik ben een nieuwe nawel fanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een beetje boel...
Ze deed gewoon vreselijk arrogant terwijl Tobias voornamelijk het vuile werk van Julio stond te verantwoorden.
Trol-alert!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:12 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
omdat hij op zijn piemel was getrapt dat ze zei je hebt het niet goed voorspeld (julio-nawel op bord) wat hij wel 4 keer herhaalde. waardoor het overkwam bij nawel dat het heel erg persoonlijk op haar was wat hij ook steeds probeerd te ontkennen. anyway ik ben een nieuwe nawel fan![]()
![]()
![]()
naaaaa ik ben hier al een tijdje en altijd tegen nawel gestemd tot vorige week ze verdiend some krediet!!!quote:
Dat zegt dan meer iets over u...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:14 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
naaaaa ik ben hier al een tijdje en altijd tegen nawel gestemd tot vorige week ze verdiend some krediet!!!
Ja bij haar eigen lokale supermarkt! Niks geen medelijden zo vlak voor de finale. Ze had er al eerder uit gemoeten! Gewoon afvoeren via de achterdeur...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:14 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
naaaaa ik ben hier al een tijdje en altijd tegen nawel gestemd tot vorige week ze verdiend some krediet!!!
Het is steeds hetzelfde liedje met nawel, het gedrag van de eerste weken (terugtrekken naar groene kamer en in bed liggen de hele tijd) heeft als gevolg gehad dat ze steeds op de bank zit, die schade heeft ze niet kunnen inhalen. En telkens als ze op de bank zit zegt ze 'fuck you' oid. Ze gaf thobias de schuld van het spel dat hij moest spelen met julio, dat ze heel goed en eerlijk hebben gespeeld aangezien de kans dat nawel op de bank zit erg groot was als je naar de weken ervoor kijkt. Als ze eens normaal reageert en bedenkt dat ze zelf ook steeds mensen nomineert gaan mensen misschien iets positiever naar haar kijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:54 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
Ja omdat zij het ook bleef herhalenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:12 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
omdat hij op zijn piemel was getrapt dat ze zei je hebt het niet goed voorspeld (julio-nawel op bord) wat hij wel 4 keer herhaalde. waardoor het overkwam bij nawel dat het heel erg persoonlijk op haar was wat hij ook steeds probeerd te ontkennen. anyway ik ben een nieuwe nawel fan![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja omdat zij het ook bleef herhalenHad hij dan moeten buigen en kruipen omdat ze Nawel is? Ze reageerde al direct arrogant en gaf hem geen eens kans zijn zinnen af te maken en wou niet eens naar hem luisteren. Zelfde vuile trucje wat ze toen ook deed bij Peter. Bij sommigen is er geen speld tussen te krijgen, bij Nawel nog geen fourniturenwinkel...
Daar zou ik persoonlijk helemaal horendol van worden, van dat hele dagen niksdoen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:19 schreef freaky40 het volgende:
Ze hoeven weer geen flikker te doen daar vandaag.
Het gevoel dat je steeds genomineerd bent/word is ook erg teleurstellend. Op dat moment toen het verteld werd zat ze natuurlijk nog steeds met het vertrek van Julio in haar hoofd. Ze had gehoopt op de bank te zitten met Kris. Dan ook nog te horen krijgen dat ze verwacht hadden dat zij moest vertrekken en 10.000 euro op haar gezet was. Ik snap haar volledig. Ben geen Fan van wie dan ook daar. De slechtste BB/reality wat ik ooit gezien hebquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:17 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Het is steeds hetzelfde liedje met nawel, het gedrag van de eerste weken (terugtrekken naar groene kamer en in bed liggen de hele tijd) heeft als gevolg gehad dat ze steeds op de bank zit, die schade heeft ze niet kunnen inhalen. En telkens als ze op de bank zit zegt ze 'fuck you' oid. Ze gaf thobias de schuld van het spel dat hij moest spelen met julio, dat ze heel goed en eerlijk hebben gespeeld aangezien de kans dat nawel op de bank zit erg groot was als je naar de weken ervoor kijkt. Als ze eens normaal reageert en bedenkt dat ze zelf ook steeds mensen nomineert gaan mensen misschien iets positiever naar haar kijken.
Een beslissing van Julio! Maar Tobias mocht het uitleggen en de shit over zich heen krijgen!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:23 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Het gevoel dat je steeds genomineerd bent/word is ook erg teleurstellend. Op dat moment toen het verteld werd zat ze natuurlijk nog steeds met het vertrek van Julio in haar hoofd. Ze had gehoopt op de bank te zitten met Kris. Dan ook nog te horen krijgen dat ze verwacht hadden dat zij moest vertrekken en 10.000 euro op haar gezet was. Ik snap haar volledig. Ben geen Fan van wie dan ook daar. De slechtste BB/reality wat ik ooit gezien heb
Ja dat snap ik wel, zoals ik probeer uit te leggen ligt dat OOK aan haarzelf, en wat kan thobias daar verder aan doen?, ze hadden als groep besloten dat thobias en julio naar de aparte ruimte moesten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:23 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Het gevoel dat je steeds genomineerd bent/word is ook erg teleurstellend. Op dat moment toen het verteld werd zat ze natuurlijk nog steeds met het vertrek van Julio in haar hoofd. Ze had gehoopt op de bank te zitten met Kris. Dan ook nog te horen krijgen dat ze verwacht hadden dat zij moest vertrekken en 10.000 euro op haar gezet was. Ik snap haar volledig. Ben geen Fan van wie dan ook daar. De slechtste BB/reality wat ik ooit gezien heb
"Amai goelie, u kon nie anders hé, ik begrijp u, oprecht!"quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, zoals ik probeer uit te leggen ligt dat OOK aan haarzelf, en wat kan thobias daar verder aan doen?, ze hadden als groep besloten dat thobias en julio naar de aparte ruimte moesten.
Ik vraag me af als julio ipv thobias daar had gestaan met de uitleg of ze dan hetzelfde had gereageerd.
Het kan ook nog een gezamenlijke beslissing zijn geweest. Tobi laat zich niet zomaar dingen zeggen toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een beslissing van Julio! Maar Tobias mocht het uitleggen en de shit over zich heen krijgen!
haha, jij kent haar wel goed, ik hoor haar stem gewoonquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Amai goelie, u kon nie anders hé, ik begrijp u, oprecht!"
Ze hadden het eerst andersom. +10k op vertrek julio. Tobias was al aan het opschrijven toen Julio het andersom wou, anders leek het alsof hij opgaf.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Het kan ook nog een gezamenlijke beslissing zijn geweest. Tobi laat zich niet zomaar dingen zeggen toch?
Maar toen het op deze manier uitpakte, was het natuurlijk voor Tobi veel beter om de beslissing bij Julio neer te leggen....
Heb je dat zo van Julio gehoord? Of is dit de draai die Tobias eraan gegeven heeft?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hadden het eerst andersom. +10k op vertrek julio. Tobias was al aan het opschrijven toen Julio het andersom wou, anders leek het alsof hij opgaf.
Dit is zelfs in de uitzending geweest, zo is het gegaanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Heb je dat zo van Julio gehoord? Of is dit de draai die Tobias eraan gegeven heeft?
Nee dat was Julio's keuze.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Heb je dat zo van Julio gehoord? Of is dit de draai die Tobias eraan gegeven heeft?
Dit is zo op tv getoond. Toop had al 10.000 opgeschreven, wou met de J beginnen toen Julio "wacht even.. " zei. BB zei nog "ga je nu nog van gedachten veranderen Julio??" Of zoiets. Toen gaf hij aan dat hij niet wou dat het zou lijken dat hij het al opgaf, hij wou strijden. Toen de 10k op Nawel gezet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:33 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:34 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dit is zelfs in de uitzending geweest, zo is het gegaan
Klopt maar wel getriggerd door BB ''weet je het zeker Julio, het lijkt of je al opgegeven hebt'' of iets in die woordenquote:
Hoor die verrotte hese Sherry drinkende vrouwen stem zelfs...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Amai goelie, u kon nie anders hé, ik begrijp u, oprecht!"
Maar als Tobias slim was geweest had hij gezegd dat het dus Julio was die het zo had gedaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een beslissing van Julio! Maar Tobias mocht het uitleggen en de shit over zich heen krijgen!
Dan nog: eigen beslissingquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:37 schreef Krambo het volgende:
[..]
[..]
Klopt maar wel getriggerd door BB ''weet je het zeker Julio, het lijkt of je al opgegeven hebt'' of iets in die woorden
Ja dit dusquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit is zo op tv getoond. Toop had al 10.000 opgeschreven, wou met de J beginnen toen Julio "wacht even.. " zei. BB zei nog "ga je nu nog van gedachten veranderen Julio??" Of zoiets. Toen gaf hij aan dat hij niet wou dat het zou lijken dat hij het al opgaf, hij wou strijden. Toen de 10k op Nawel gezet.
Daar kreeg hij de kans amper voorquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:37 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Maar als Tobias slim was geweest had hij gezegd dat het dus Julio was die het zo had gedaan.
Heeft hij ook gedaan maar dat heeft nawel niet eens gehoord omdat ze weer eens woest wasquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:37 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Maar als Tobias slim was geweest had hij gezegd dat het dus Julio was die het zo had gedaan.
Die had Vera toen al ontdekt, waar ze kon zoenen met Dimi zei ze nogquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben een plekje gevonden waar geen camera bijkan
wat ik opving vanmorgen was dat grace een secret mission heb gekregen, dit ging ook over slingers en verstoppen. nou denk ik dat BB in de brievenbus slingers neerlegt ( vind ook brievenbus op) en dit moet ze dan zo verstoppen dat Tobias het niet door heeft en geloof dat ze dan een "feestje" gekregen ( hier ben ik niet heel zeker over ) maar verstoppen slingers en brievenbus wel en ze vertelde dit meteen aan Salar dus die is ook op de hoogtequote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
11:15
Grace haalt iets uit de brievenbus, verstopt dat achter de sauna onder haar trui, en loopt dan naar binnen om het in 1 van de kasten te verstoppen. Aangezien ze het eerder op de ochtend al had over voorbereidingen voor de verjaardag van Tobias morgen, zal het wellicht hiermee te maken hebben.
[ afbeelding ]
hollandse zijn er nog niet en als ze er wel zijn, zijn ze bloedduurquote:
De grote vraag is nu of Nawel gaat helpen met slingers ophangen voor Tobiasquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat ik opving vanmorgen was dat grace een secret mission heb gekregen, dit ging ook over slingers en verstoppen. nou denk ik dat BB in de brievenbus slingers neerlegt ( vind ook brievenbus op) en dit moet ze dan zo verstoppen dat Tobias het niet door heeft en geloof dat ze dan een "feestje" gekregen ( hier ben ik niet heel zeker over ) maar verstoppen slingers en brievenbus wel en ze vertelde dit meteen aan Salar dus die is ook op de hoogte
Nawel zit je wel dwars geloof ikquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel snapt niet dat het een spel is...... ze neemt alles, ALLES, persoonlijk.
En dan wel zeggen, dat het haar niks uit maakt, ze snapt het helemaal.. 'Maar wel verkeerd gegokt he Tobias?'
Waarom ???quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn een A4tje met gebrande randen aan het maken.
Mag toch hopen van niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:44 schreef Krambo het volgende:
[..]
De grote vraag is nu of Nawel gaat helpen met slingers ophangen voor Tobias
Je hebt het best veel over haar.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ach nee.. noodzakelijk kwaad ... er staat nu eenmaal in het script dat zij moet winnen.
Lijkt erop dat tijdens "Ladies Night" Grace Tobias helemaal goed heeft gepraat bij Nawel.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:44 schreef Krambo het volgende:
[..]
De grote vraag is nu of Nawel gaat helpen met slingers ophangen voor Tobias
O dacht dat jij het wist hahahaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Goeie vraag ... wellicht zijn ze allemaal weer 8 en krijgt Tobias een piratenfeestje.
[ afbeelding ]
Natuurlijk hebben die overleg gehad. Ze zijn er alleen niet zo handig in maar hebben zeker besproken wie en hoe ze gaan nomineren.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:49 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Lijkt erop dat tijdens "Ladies Night" Grace Tobias helemaal goed heeft gepraat bij Nawel.
Vandaar ook de keuze op Kristof & Salar voor de nominatie.
Als ze echt 'oud zeer' voelde ging ze zeker op Kristof & Tobi samen met Nouch.
Het mooie is dat juist Tobias de keus bij Julio heeft gelaten, waar Julio zich goed bij voelde zei hijquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, zoals ik probeer uit te leggen ligt dat OOK aan haarzelf, en wat kan thobias daar verder aan doen?, ze hadden als groep besloten dat thobias en julio naar de aparte ruimte moesten.
Ik vraag me af als julio ipv thobias daar had gestaan met de uitleg of ze dan hetzelfde had gereageerd.
En in eerste instantie stond die 10K op julio maar toen begonnen er weer allerlei theorien te borrelen in julio zn hoofd en werd de boel omgedraaid
nee zijn bleef maar zeuren over dat het tussen haar en kristoff gingquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:12 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heeft Grace dan weer goed geregeld.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:49 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Lijkt erop dat tijdens "Ladies Night" Grace Tobias helemaal goed heeft gepraat bij Nawel.
Vandaar ook de keuze op Kristof & Salar voor de nominatie.
Als ze echt 'oud zeer' voelde ging ze zeker op Kristof & Tobi samen met Nouch.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja omdat zij het ook bleef herhalenHad hij dan moeten buigen en kruipen omdat ze Nawel is? Ze reageerde al direct arrogant en gaf hem geen eens kans zijn zinnen af te maken en wou niet eens naar hem luisteren. Zelfde vuile trucje wat ze toen ook deed bij Peter. Bij sommigen is er geen speld tussen te krijgen, bij Nawel nog geen fourniturenwinkel...
Toby is een kneusje , ik hoop dat Salar in de finale komt, en van mij mag hij ook winnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:02 schreef Lux069 het volgende:
Tobi heeft gewoon echt geluk dat Kristof, Salar en Grace nooit op hem zullen stemmen.
Aanpappen met de boys, en een halve relatie met Grace.
Hij kan wel denken dat Salar en Kristof hem "voor de bus gaan gooien" maar ze staan beide liever samen op het bord.
Gewoon een freebie naar de finale, tenzij er een vrijstelling komt.
Die finale ga ik niet eens aanzien, dus ook niet stemmenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, Tobi is wel het meest tegengevallen ... ik ga echt op Nawel stemmen, mocht het in de finale tussen haar en Tobias gaan.
nee toby wilkde het al noteren op de kaart en toen trok julio het terug hij wilde toch nog strijden en het niet zo gemakkelijk op geven daarom ging die 10k op nawelquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Het kan ook nog een gezamenlijke beslissing zijn geweest. Tobi laat zich niet zomaar dingen zeggen toch?
Maar toen het op deze manier uitpakte, was het natuurlijk voor Tobi veel beter om de beslissing bij Julio neer te leggen....
Helemaal eens hoor, don't shoot the messenger :pquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:03 schreef puzziepie het volgende:
ik hoop dat Salar in de finale komt, en van mij mag hij ook winnen.
dit was te zien op beeldquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Nou, er valt ook wel iets aan te merken op Tobias z'n uitlegkunsten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee toby wilkde het al noteren op de kaart en toen trok julio het terug hij wilde toch nog strijden en het niet zo gemakkelijk op geven daarom ging die 10k op nawel
en BB heeft gewoon de verkeerde beslissing genomen door het alleen door toby te laten vertellen, BB had het hun beide gewoon even moeten laten uitleggen vlak voor JUlio de deur door ging dan had het helemaal anders uitgepakt
Niet eens, daarnaast Julio heeft ook op Nawel gestemd , zo onschuldig was hij niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee toby wilkde het al noteren op de kaart en toen trok julio het terug hij wilde toch nog strijden en het niet zo gemakkelijk op geven daarom ging die 10k op nawel
en BB heeft gewoon de verkeerde beslissing genomen door het alleen door toby te laten vertellen, BB had het hun beide gewoon even moeten laten uitleggen vlak voor JUlio de deur door ging dan had het helemaal anders uitgepakt
daar gaf tutje hem de kans niet voor want er was echt niet meer tussen te komenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:37 schreef Angelflush het volgende:
[..]
dan lijk het oud perkament ik deed het ook vroeger hahaquote:
Piratenbriefjes makenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dan lijk het oud perkament ik deed het ook vroeger haha
Ah dat is ook waar!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet eens, daarnaast Julio heeft ook op Nawel gestemd , zo onschuldig was hij niet.
Nou verre toekomst, gewoon volgend jaar weer hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:18 schreef Giggio het volgende:
hoop dat als er nog een BB gaat komen (wie weet in een verre toekomst) ze dit alleen met nederlanders gaan doen
of de regel dat er 2 NL 1en 2 BE in de finale moeten zitten
van mij mag de finale met de 3 belgen en King Salar!!
Hij stond gewoon voor lul haha. Wil een punt maken maar Nawel had binnen een seconde door dat hij stond te zwammen want eerst waren kristof en Nawel genomineerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou, er valt ook wel iets aan te merken op Tobias z'n uitlegkunsten.
dat is ook waarquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou, er valt ook wel iets aan te merken op Tobias z'n uitlegkunsten.
Dat zag ik toch anders, binnen een seconde begon de prinses te bokken en onderbrak de uitleg van thobias waardoor hij ook geirriteerd raakte, en wat doet het ertoe dat eerst kristof en nawel er opstonden, helemaal niets. Dat was gewoon een opmerking die wel klopt maar totaal niets met de situatie te maken hadquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:20 schreef engine het volgende:
[..]
Hij stond gewoon voor lul haha. Wil een punt maken maar Nawel had binnen een seconde door dat hij stond te zwammen want eerst waren kristof en Nawel genomineerd.
Die opmerking was juist vrij kansloos, en dat had Tobias ook genadeloos moeten afslachten. Want ze hadden goed voorspeld dat Julio en Nawel op het bord zouden komen, wat er voor de rewind gebeurde is compleet irrelevant.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:20 schreef engine het volgende:
[..]
Hij stond gewoon voor lul haha. Wil een punt maken maar Nawel had binnen een seconde door dat hij stond te zwammen want eerst waren kristof en Nawel genomineerd.
En stond Tobi, die er zoooooooo lang over nagedacht had, best met z'n mond vol tanden. Kwam weinig zinnigs uit die jongen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:35 schreef suzi1 het volgende:
al met al was het leuk, die aanval van nawel op den toob. kon hij op wachten of iig op voorbereid zijn
zou eerder raar zijn geweest als ze dr snavel dicht had gehouden, want dat doet ze anders ook nooit in dit soort situaties
helaas was het al snel weer koek en zopie
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:36 schreef suzi1 het volgende:
zijn ze op S1 aan het overleggen over feest van tobias of is het het waard om te luisteren
ik heb even S2 open nu, maar daar heb ik blijkbaar ook geen zin in om naar te luisteren
drm is hij denk zo blij met grace aan zijn zij. zij lost dat dan weer op voor hemquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En stond Tobi, die er zoooooooo lang over nagedacht had, best met z'n mond vol tanden. Kwam weinig zinnigs uit die jongen.
Ze trok gewoon een conclusie en Toby voelde zich aangevallen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:26 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat zag ik toch anders, binnen een seconde begon de prinses te bokken en onderbrak de uitleg van thobias waardoor hij ook geirriteerd raakte, en wat doet het ertoe dat eerst kristof en nawel er opstonden, helemaal niets. Dat was gewoon een opmerking die wel klopt maar totaal niets met de situatie te maken had
Gissen is missen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze trok gewoon een conclusie en Toby voelde zich aangevallen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die opmerking was juist vrij kansloos, en dat had Tobias ook genadeloos moeten afslachten. Want ze hadden goed voorspeld dat Julio en Nawel op het bord zouden komen, wat er voor de rewind gebeurde is compleet irrelevant.
En Nawel die maar bleef zeggen, verkeerd gegokt. Zou ze het woord gokken snappen? Als ik kon gokken met 100% zekerheid zou ik vanaf vandaag op elke sportwedstrijd inzetten.
Die speelt het spel al vanaf dag1.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:53 schreef humpty het volgende:
Tobias praat zich weer schoon ...hij dacht wel degelijk dat de jongens op hem zouden stemmen
En daar zitten ze ook voor om een spel te spelen. Dus dat doet hij goedquote:
Wie zegt dat Nawel eerlijk en oprecht is. Ik heb een voorkeur voor Nawel, maar ik zeg nergens dat ze eerlijk of oprecht is. Dat eeuwige gezeik over wie wel aardig is en wie niet moet een keer afgelopen zijn. Laat iedereen in zijn of haar waarde.quote:
Dat is inderdaad niet gezondquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:07 schreef Ireth het volgende:
Gezondheid van Nawel weer eens ter sprake. Die moet gewoon eens goed nagekeken worden... hoe vaak die hoofdpijn heeft en misselijk is is niet goed hoor
lol zet ik daar het geluid aan en zegt nouss, ja daar van onder jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:07 schreef Ireth het volgende:
Gezondheid van Nawel weer eens ter sprake. Die moet gewoon eens goed nagekeken worden... hoe vaak die hoofdpijn heeft en misselijk is is niet goed hoor
Maar snap *jij* het woord gokken wel? Want spelen op sportwedstrijden is niet gokken, maar wedden.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die opmerking was juist vrij kansloos, en dat had Tobias ook genadeloos moeten afslachten. Want ze hadden goed voorspeld dat Julio en Nawel op het bord zouden komen, wat er voor de rewind gebeurde is compleet irrelevant.
En Nawel die maar bleef zeggen, verkeerd gegokt. Zou ze het woord gokken snappen? Als ik kon gokken met 100% zekerheid zou ik vanaf vandaag op elke sportwedstrijd inzetten.
Die ligt meer op haar nest, dan dat ze wakker is.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:07 schreef Ireth het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:09 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Maar snap *jij* het woord gokken wel? Want spelen op sportwedstrijden is niet gokken, maar wedden.
Gokken doe je in het casino, waar je een nummer kiest en het alle kanten op kan gaan.
Bij wedden kan je door (voor)kennis van de materie je kansen sturen.
en wat zij eventueel als medicijn heeft om binnen een paar minuten weer helemaal tip-top in orde te zijn....quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:07 schreef Ireth het volgende:
Geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:17 schreef suzi1 het volgende:
in het gekkenhuis houden ze je nog meer bezig dan in bb
en mag je helaas ook niet overdag op bed liggen
Geef ze ook nog een zwembad. Plaats dan meteen het BB huis op Ibiza, dan is de cirkel rond.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:18 schreef suzi1 het volgende:
beter in de zomer zo'n programma, en dan buitenopdrachten.
zwembad mag van mij. als ze me maar vermaken
En hoe zouden ze jou dan kunnen vermaken met een zwembad? Ze springen erin, of ze klimmen eruit, of ze zwemmen in een rondje..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:18 schreef suzi1 het volgende:
beter in de zomer zo'n programma, en dan buitenopdrachten.
zwembad mag van mij. als ze me maar vermaken
Gewoon afvoeren via de achterdeur en algeheel onderzoek van minimaal 3 weken (2 weken observatie op de gesloten afdeling).quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:15 schreef Verida het volgende:
[..]
en wat zij eventueel als medicijn heeft om binnen een paar minuten weer helemaal tip-top in orde te zijn....
Jomanda is er niets bij, van het een op andere moment kan hare majesteit weer zingen en dansen, nadat zij eerder met "migraine" moest gaan liggen.
Dat kunnen ze in de hottub ook uitproberen...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:20 schreef suzi1 het volgende:
nou wie het langst onder water kan blijven enzo
Mag je dan ook als kijker beslissen van wie het paspoort wordt afgenomen???quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geef ze ook nog een zwembad. Plaats dan meteen het BB huis op Ibiza, dan is de cirkel rond.
met tobi in the middle?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:22 schreef freaky40 het volgende:
Het zijn echt 2 kampen aan het worden op deze manier.
Zou een optie kunnen zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mag je dan ook als kijker beslissen van wie het paspoort wordt afgenomen???
nouchine en grace hangen mooi tussen de partijen in. Dus dan kun je met maar 6 personen, niet echt spreken van twee kampen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:22 schreef freaky40 het volgende:
als ze een NL paspoort hebben. ja. je weet t he, wie er geen heeft (en dan doel ik natuurlijk niet op de belgen)quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mag je dan ook als kijker beslissen van wie het paspoort wordt afgenomen???
Gaat mij ook meer om dat kapsel(wat je nog een kapsel kunt noemen). Lijken twee grote oren.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:27 schreef suzi1 het volgende:
nee niet droopie. die heeft niet zo'n bos wat ik zag in google
Ik denk dat je dat al snel gaat krijgen zo vlak voor de finalequote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:22 schreef freaky40 het volgende:
Jaaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oooohhhh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, da is leuk jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:24 schreef Ireth het volgende:
Wat doen ze toch moeilijk voor dat kinderfeestje??? Gewoon "Gefeliciteerd!!!" en klaar...
Dacht dat je klaar kwamquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:28 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Jaaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oooohhhh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, da is leuk jaaaaaaaaaaaaaaaa
JJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
maar ze is toch steeds misselijk?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:36 schreef suzi1 het volgende:
maar daar moet je als ander dan niet in meegaan
niet zielig gaan vinden
is niks om zielig aan te vinden. is haar keus
teveel naar binnen geslokt? ik ben ook misselijk als ik teveel vreetquote:
Dat. Aandachtsjunk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:38 schreef czvt het volgende:
[..]
Aandacht en sympathie eisen van de kijker natuurlijk.
wat ben je niet eens, het is zo gegaan zoals ik het typquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet eens, daarnaast Julio heeft ook op Nawel gestemd , zo onschuldig was hij niet.
Ze ging daarstraks haar kipsnitzel bakken en rijst makenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:38 schreef suzi1 het volgende:
[..]
teveel naar binnen geslokt? ik ben ook misselijk als ik teveel vreet
drukmaken om niks, kan je ook misselijk van worden
te actief, kan ook misselijk maken
Precies zoals ik het zeg.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat ben je niet eens, het is zo gegaan zoals ik het typ
hoor net dat ze die niet opheeft. maar wie heeft gelijk tobi dacht van wel en grace zei neequote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze ging daarstraks haar kipsnitzel bakken en rijst makenZe had honger
nee werd ook vroeger in vorstenhuis op zo''n rol uitgerold dat maakte ik dan na zonder rol dan hahahaquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:20 schreef engine het volgende:
[..]
ja maar dat sloeg nergens op het ging om het feit dat ze tegen julio stond en julio die 10k op der hoofd heb gezetquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:20 schreef engine het volgende:
[..]
dus dat compleet zinloze opmerking, en ja als je zo in je uitleg gestoord word dat je zelf pissig word probeer het dan nog maar eens goed uit te leggenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:26 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat zag ik toch anders, binnen een seconde begon de prinses te bokken en onderbrak de uitleg van thobias waardoor hij ook geirriteerd raakte, en wat doet het ertoe dat eerst kristof en nawel er opstonden, helemaal niets. Dat was gewoon een opmerking die wel klopt maar totaal niets met de situatie te maken had
Of ze gelijk had is niet belangrijk. Ze won de discussie met gemak.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
ja maar dat sloeg nergens op het ging om het feit dat ze tegen julio stond en julio die 10k op der hoofd heb gezet
Voor geen meter. Ze is ervan weggelopen en dat is een teken van zwakte.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:48 schreef engine het volgende:
[..]
Of ze gelijk had is niet belangrijk. Ze won de discussie met gemak.
Zelfmedelijden en zelfbeklag is de immense vlucht voor pijn of verdriet. Het is een manier om de pijn, het verdriet, de realiteit of zelfs het leven te vermijden en niet onder ogen te willen zien. Hier is bij onze instelling van het GGZ geen behandeling voor, het enige wat helpt is een paar beste trappen onder de kont.quote:
Gaat dit over jou?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:39 schreef suzi1 het volgende:
teveel aandacht. kan je ook misselijk van worden
ja kan alleen niet want het is zo gegaan dus het er niet mee eens zijn is vreemdquote:
Ik heb ook gekeken , wat dat betreft hebben mensen ook wel vaak een andere interpretatie van iets.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja kan alleen niet want het is zo gegaan dus het er niet mee eens zijn is vreemd
nee. wel teveel etenquote:
Bla bla bla.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:49 schreef czvt het volgende:
[..]
Voor geen meter. Ze is ervan weggelopen en dat is een teken van zwakte.
nou er was niets gewonnen hoor Mevr moest weer naar der stinkhol en wilde niet eens meer luisteren dan doen kleine kinderen ookquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:48 schreef engine het volgende:
[..]
Of ze gelijk had is niet belangrijk. Ze won de discussie met gemak.
misschien willen ze dat ook nietquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:09 schreef Verida het volgende:
Hebben ze alleen kokosolie om zich mee in te smeren? Lijkt me niet echt een goede bescherming tegen de zon.
Ik denk dat die te weinig voedingsstoffen binnen krijgt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:07 schreef Ireth het volgende:
ik vind eigenlijk dat zij al genoeg gehad heeft laat het dan tussen grace en salar gaanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:36 schreef Was-beer het volgende:
Ik vind Nawel best oke (biecht) maar ze reageert altijd zo defensief
Idd, ik zou het heel raar vinden als zij nu gaatquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk dat zij al genoeg gehad heeft laat het dan tussen grace en salar gaan
nou een reden wrm nawel familie mocht sprekenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:39 schreef Verida het volgende:
ik zou eigenlijk wel willen weten wat nouche en Nawel ineens moesten bespreken
Hij zei het zelf wel, als eerste, dat de kans bestaat dan hij van het weekend al zijn familie ziet, dus hij hoeft ze nu niet te zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:39 schreef suzi1 het volgende:
ik zou zeggen, ga kriss. je weet nooit zeker dat je t weekend vertrekt
maar zo reageren ze daar niet??
ja heel hebberig ookquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:38 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Idd, ik zou het heel raar vinden als zij nu gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |