Holy crapquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:16 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik ben in de pandemie een jaar met de auto naar kantoor geweest. Was zķ blij toen ik, eenmaal gevaccineerd, weer gewoon de trein kon pakken.
[..]
Nouja ik ben dus niet ziek, dus zit nu gewoon 5 dagen op wat straks de babykamer wordt te werken. Ik mis kantoor.
[..]
Ja feest.Ik ben niet geboosterd en wel zwanger, dus we slapen nu apart, houden 1,5m afstand en man draagt een mondkapje in huis. Dit alles in de hoop dat ik niet besmet word. Wat vooralsnog wel effectief lijkt, maar hij heeft zondag positief getest dus ik kan ook nog gewoon in mijn incubatieperiode zitten.
Ik zit ookal maanden te twijfelen, de levertijd is zo lang en ben bang dat hij meteen wordt gestolen...quote:
Da's wel ideaal, m'n fiets is nog nooit zo veilig geweest.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zit ookal maanden te twijfelen, de levertijd is zo lang en ben bang dat hij meteen wordt gestolen...
Nadat het gescheiden is opgehaald wordt het bij de afvalverwerker weer gemengd toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
En de bussen in hometown worden opgeladen middels afvalverbranding iirc. Het is me in ieder geval volstrekt onduidelijk waarom we moeten scheiden, het meeste gaat toch de fik in.
Dat is ook wel een nadeel ja. Al zou ik hem dan idd voor woon-werk gebruiken daar staat ie op beide plekken wel veilig.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zit ookal maanden te twijfelen, de levertijd is zo lang en ben bang dat hij meteen wordt gestolen...
Loop ik voor de kat z'n viool naar allerlei bakken in de wijk te lopen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nadat het gescheiden is opgehaald wordt het bij de afvalverwerker weer gemengd toch?
Ik ga er maar van uit dat ze niet letterlijk alles zo weer bij elkaar flikkeren, maar ik ben er zelf nooit wezen kijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nadat het gescheiden is opgehaald wordt het bij de afvalverwerker weer gemengd toch?
Ik heb de oude van m'n moeder overgenomen, maar de accu is heel brak en dat type wordt niet meer verkocht, dus even zien hoe lang dat goed gaat.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is ook wel een nadeel ja. Al zou ik hem dan idd voor woon-werk gebruiken daar staat ie op beide plekken wel veilig.
Zo ging dat bij ons wel tijden. Weet niet of daar al wat aan veranderd is.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed he.quote:
Nah. Het stadspark 10 minuutjes lopen is mijn kantoortuin. Met dit uitzicht:quote:
Ik heb echt het gevoel dat je een elektrische fiets ondertussen wel 'moet' verzekeren, die worden zķ vaak gejat!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Komt vast goedquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:57 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Goed he.
Normaal zou ik denken kom maar door met die corona, maar nu ik 11 weken zwanger ben zijn we een stuk voorzichtiger.
FF @Q. uitnodigen voor een masterclass long covid.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:00 schreef Barbusse het volgende:
Komt vast goedEn zo ernstig is corona niet meer tegenwoordig. Maar kan me voorstellen dat je geen risico wilt nemen als je zwanger bent
Als ik het wel oploop komt het vast ook goed ja, maar voor nu idd geen onnodig risico nemen. Plus elke dag dat het langer duurt voordat ik het krijg is een dag dat de baby ongestoord kan groeien.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt vast goedEn zo ernstig is corona niet meer tegenwoordig. Maar kan me voorstellen dat je geen risico wilt nemen als je zwanger bent
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:08 schreef rival het volgende:
Ik heb een melding lopen bij een leverancier van een softwarepakket. Mijn melding komt kortgezegd neer op," Bladiebla werkt niet, na onderzoek is het vermoeden dat dit sinds levering nog nooit gewerkt heeft"
Ze zijn daar al een week of 2 mee bezig. Vandaag krijg ik het geweldige bericht dat ze het vermoeden hebben dat dit nog nooit gewerkt heeft.
Ik sta klaar om notities te nemenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FF @:Q. uitnodigen voor een masterclass long covid.
Tfwquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:08 schreef rival het volgende:
Ik heb een melding lopen bij een leverancier van een softwarepakket. Mijn melding komt kortgezegd neer op," Bladiebla werkt niet, na onderzoek is het vermoeden dat dit sinds levering nog nooit gewerkt heeft"
Ze zijn daar al een week of 2 mee bezig. Vandaag krijg ik het geweldige bericht dat ze het vermoeden hebben dat dit nog nooit gewerkt heeft.
Enkel de bovenburen missen nog, maar verder een prima samenvatting vermoed ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:11 schreef Barbusse het volgende:
Ik sta klaar om notities te nemen![]()
TLDR:
vroeger was alles beter
we gaan allemaal dood
muh freedom
bier
Scherp. Die wilde ik eerst nog wel vermelden, maar toen besefte ik me dat hij naar een doorzonwoning met dakkapel en 2.1 kind was verhuisd.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel de bovenburen missen nog, maar verder een prima samenvatting vermoed ik.
Ik woon al jaren tegenover een basisschoolquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Scherp. Die wilde ik eerst nog wel vermelden, maar toen besefte ik me dat hij naar een doorzonwoning met dakkapel en 2.1 kind was verhuisd.
Maar misschien is klagen over het gejoel van de nabij gelegen basisschool tijdens pauzes wel een goede vervanger.
Apple!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik sta klaar om notities te nemen![]()
TLDR:
vroeger was alles beter
we gaan allemaal dood
muh freedom
bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |