Het is voor mij ook al weer een tijd terug hoor. Vakantie zat er om de een of andere reden niet in de laatste tijdquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een zwembad in ging was op een luchtbed met zo'n houdertje voor je drank
Nederlandse zwembaden vind ik altijd zo treurigquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is voor mij ook al weer een tijd terug hoor. Vakantie zat er om de een of andere reden niet in de laatste tijd.
Maar ik ga hier in NL niet naar een zwembad ofzo, ook vrijwel nooit naar het strand. Dan hou ik het wel op terras of vondelpark qua recreatie.
Binnenbaden zijn zeker mijn ding niet. Ik ben hier in de buurt wel eens bij een buitenbad geweest, beter, maar nog steeds kutquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nederlandse zwembaden vind ik altijd zo treurigMet een patat en chloorlucht, krijsende kinderen op een sugar rush overal. Brrrr...
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Binnenbaden zijn zeker mijn ding niet. Ik ben hier in de buurt wel eens bij een buitenbad geweest, beter, maar nog steeds kut.
Zegt de kneus die vrijwillig naar center parcs ging en daar uren in het zwem"paradijs" heeft doorgebracht met 2 koters.
Vroegah toen ik met mijn ouders op vakantie moest gingen we soms echt uuuuren naar het strand, lekker bakkenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"The things we do for love..."
Ging vooral op Malta vaak naar het strand. Maar zwemmen ho maar. Strandtentje met goede mojitos daarintegen
Vandaar je username, allemaal ptsdquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vroegah toen ik met mijn ouders op vakantie moest gingen we soms echt uuuuren naar het strand, lekker bakken.
Daar zal mijn geringe liefde voor het strand wel vandaan komen, trauma
Hoe weet je dit allemaal als je zelden in Nederland bent en nooit in zwembaden komt? Of is dit gebaseerd op je meest recente eigen ervaring uit 1985?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nederlandse zwembaden vind ik altijd zo treurigMet een patat en chloorlucht, krijsende kinderen op een sugar rush overal. Brrrr...
Precies dit. Ik hoef geen hoge temperaturen. Ik wil gewoon lekker met de hondjes naar het strand en verder mezelf even afzonderen en tot rust komenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:10 schreef Sounddragon het volgende:
Het strand is geweldig als het baggerweer is 👍
Als het stormt heb ik altijd zin om even uit te gaan waaien; en hoe gekker hoe leuker![]()
Als je er voor een wandelvakantie met je doggies gaat is lekker weer wel fijner natuurlijk, alleen is het dan vaak weer druk
Hmmmzzzz, zou het daar vandaan komen?quote:
Dat is een jaartje om en nabij idd de laatste keer dat ik naar een zwembad ben geweest geloof ikquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe weet je dit allemaal als je zelden in Nederland bent en nooit in zwembaden komt? Of is dit gebaseerd op je meest recente eigen ervaring uit 1985?
Gratis zwembad bij m'n ouders voor het huis. Ik kan het iedereen aanbevelenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is een jaartje om en nabij idd de laatste keer dat ik naar een zwembad ben geweest geloof ik
Is er in de tussentijd een revolutionaire verandering geweest waardoor zwembaden niet meer vol zitten met patat/choorwalmen en overhyped kutkleddertuig?
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gratis zwembad bij m'n ouders voor het huis. Ik kan het iedereen aanbevelen
Best leuk hoor, srsquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Best leuk hoor, srs
Als ik geen zin meer heb, kijk ik natuurlijk wel zo, idd
En terecht, want dat is een uiterst prettige manier om lekker even weg van alles te zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Precies dit. Ik hoef geen hoge temperaturen. Ik wil gewoon lekker met de hondjes naar het strand en verder mezelf even afzonderen en tot rust komen
Dan ga ik verdomme wel alleen zwemmen, Barbquote:
Dat kan, ik zal vast een mojito regelen danquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan ga ik verdomme wel alleen zwemmen, Barb
'T water kats smerig direct, gatverredammequote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:47 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso een goeie eerste date, zwemmen, kan je meteen zien hoe ze eruit ziet zonder plamuur.
Neem wel een fles wijn mee 't water in. Gewoon stug doorgaanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan, ik zal vast een mojito regelen dan
Kats, pussy, ik zie ook mogelijkheden Barbquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
'T water kats smerig direct, gatverredamme
Gelukkig doe ik niet aan plamuur. Trots op mezelf
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:48 schreef Barbusse het volgende:
Inb4 flauwe grapjes over hoe nat ze wel niet is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |