Lijkt me eerder hout om op de grond te leggen om uit de modder los te komenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Hout als geimproviseerd armor
[ twitter ]
Zwijn is topvoer.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Rus kan nog aardappel, karper, zwijn en boomschors eten zonder te klagen, stel je de ramp eens voor als hier geen geklaarde boter en verse basilicum meer te krijgen is.
Krijgen Sherry en zijn vriendjes toch nog gelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:46 schreef superniger het volgende:
[..]
Worden die POW berecht in Oekraïne? Komen er speciale tribunalen?
Ah dit zijn de Nazi's waar poetin tegen strijdt.quote:
ik heb wat boekjes gelezen over de mossaad en special forces van israëlquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ah dit zijn de Nazi's waar poetin tegen strijdt.
PR technisch een mooie win voor Oekraine.
Ja. Blijkbaar hebben ze het 3G/4G netwerk platgelegd maar wat blijkt hun beveiligde lijnen werken alleen op 3G/4G.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:49 schreef slashdotter3 het volgende:
De FSB die over onbeveiligde kanalen communiceert
[ twitter ]
Van 2022, ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja. Blijkbaar hebben ze het 3G/4G netwerk platgelegd maar wat blijkt hun beveiligde lijnen werken alleen op 3G/4G.
Dat is echt next-level stupidity.
Dit conflict moet wel de historie gaan als degene met de meest strategische blunders ooit.
In essentie beloon je een overwinnend leger met kut, twee miljoen Duitse vrouwen verkracht in de slotweken van WOII.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of nouja, misschien kunnen we terug naar de tijd van de vikingen, die niet alleen de bezittingen maar ook gewoon de mooiste vrouwen meenamen. Nee, dat was een prachtige tijd!
Paar dagen oud alweer. Radiator bescherming.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Hout als geimproviseerd armor
[ twitter ]
Of misschien het ultieme spagaat scenario;quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja. Blijkbaar hebben ze het 3G/4G netwerk platgelegd maar wat blijkt hun beveiligde lijnen werken alleen op 3G/4G.
Dat is echt next-level stupidity.
Dit conflict moet wel de historie ingaan als degene met de meest strategische blunders ooit.
Ze belonen zichzelf vooral.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In essentie beloon je een overwinnend leger met kut, twee miljoen Duitse vrouwen verkracht in de slotweken van WOII.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ah dit zijn de Nazi's waar poetin tegen strijdt.
PR technisch een mooie win voor Oekraine.
Ongeacht de nastyheid van het onderwerp.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dergelijke mannen zouden ze op Facebook met naam en toenaam tentoon moeten stellen.
quote:
Maar met een nuke heeft ie Oekraïne ook niet en verliest hij nog meer.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:20 schreef CoolGuy het volgende:
Niet om 't een of 't ander, maar het Russische leger lijkt er tot nu toe niet heel veel van te bakken. Wat op zich mooi is natuurlijk, maar, Putin moet en zal de Oekraïne hebben. If all else fails, dan lijkt het mij dat ie op een gegeven moment naar een tactical nuke gaat grijpen? Of overdrijf ik dan?
Want met die kerncentrales daar is dat natuurlijk double the fun
Dat ben ik met je eens, maar ik heb niet het idee dat Putin nog heel rationeel is. Die heeft zijn zinnen gezet op Oekraïne en dat moet en zal hij hebben, en als hij het niet kan hebben, nou, dan verder ook niemand.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar met een nuke heeft ie Oekraïne ook niet en verliest hij nog meer.
Gestolen gebied? Japan tekende het vredesverdrag van San Fransico, waarin ze alle aanspraken op de Kurils opgaven.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:11 schreef slashdotter3 het volgende:
Japan ziet een kans om door Rusland gestolen gebied terug te nemen
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |