En het is ook allemaal zo vaag geformuleerd dat je er eigenlijk niks mee kunt. Stuur een doosje kogels en je helpt al. Ik vond dit artikel wel goed.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:07 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Niet voor niets wilden de VS er geen treaty van maken.
De helft blijft kleven en gaat naar hele andere doeleinden.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:43 schreef hollandia02 het volgende:
Oooo, dus van die 63 miljoen is al 1 miljoen van Tikkie (ABN AMRO, de staat)
Ja die is vanaf het begin helder en realistisch. Niet altijd bemoedigend helaas maar informeert goed. Sowieso is Nieuwsuur goed met dit vind ikquote:Op maandag 7 maart 2022 21:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mart de Kruif analysis bij Nieuwsuur is redelijk goed.
De wereld zou kil en koud zijn als iedereen zou zijn als de persoon achter account DonDruiperquote:Op maandag 7 maart 2022 21:47 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
De helft blijft kleven en gaat naar hele andere doeleinden.
Nooit begrepen waarom mensen op giro555 storten behalve misschien opscheppen bij de koffiemachine hoeveel iedereen wel niet gedoneerd heeft.
Nu ja, normaal krijgen ze niet veel meer dan Rusland.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Hoorde een of ander prof op de BBC radio vanmiddag vertellen dat er nogal een verschil is in wat een (vrijwillige) soldaat in het Russische leger betaald krijgt en eentje in het Oekrainse leger. Die in Rusland krijgt zo'n $500/maand, die in Oekraine $3000/maand.
Nieuwsuur is vrijwel altijd goed.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja die is vanaf het begin helder en realistisch. Niet altijd bemoedigend helaas maar informeert goed. Sowieso is Nieuwsuur goed met dit vind ik
When boo-mers go to warquote:Op maandag 7 maart 2022 21:41 schreef hollandia02 het volgende:
Ja dat vrouwtje is 75.
Poetin is 69, Lavrov is 72 en Biden is 79.
Hij zou zo door kunnen gaan als komedien uit de jaren 50, is het niet dat het echt is.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:49 schreef polderturk het volgende:
Loekashenko zei een maand coor de oorlog dat de oorlog max 3-4 dagen zou duren.
[ twitter ]
Zelensky was veel recenter nog een komiek...quote:Op maandag 7 maart 2022 21:53 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Hij zou zo door kunnen gaan als komedien uit de jaren 50, is het niet dat het echt is.
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:53 schreef Jed1Gam het volgende:
Hij zou zo door kunnen gaan als komedien uit de jaren 50, is het niet dat het echt is.
Ja, maar wel meer van deze tijd, die kan na de oorlog nog aan de gang als standup comedian in New York.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Zelensky was veel recenter nog een komiek...
Morele superieuriteit it is.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:47 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom mensen op giro555 storten behalve misschien opscheppen bij de koffiemachine hoeveel iedereen wel niet gedoneerd heeft.
Dat lijkt me dan wel een redelijk bizarre situatie.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:56 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja, maar wel meer van deze tijd, die kan na de oorlog nog aan de gang als standup comedian in New York.
Vingertje heffen en foei.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:53 schreef asco het volgende:
"De Amerikaanse president Biden,de
Duitse bondskanselier Scholz,de Franse
president Macron en de Britse premier
Johnson roepen Poetin op zijn troepen
onmiddellijk uit Oekrane terug te
trekken.Ze zijn vastberaden de sancties
tegen Rusland aan te scherpen.Ook
willen ze Oekrane economisch,militair en humanitair blijven steunen."
TT
Zeker. Maar nu nog extra, beter hebben we niet in Nederlandquote:
Er zullen veelal goede bedoelingen achter zitten, maar als ik het zo lees is het weer een typisch uitgekauwd gebeuren onder BN'ers en er zal inderdaad veel geld blijven 'plakken' op plekken waar het niet thuishoort. Dan vind ik het initiatief waarbij mensen via bijvoorbeeld booking.com accommodaties boeken in Oekrane en vervolgens niet komen opdagen doeltreffender, aangezien het geld dan direct en zonder omwegen in Oekrane terechtkomt.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:47 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nemen die BN-ers ook allemaal een Oekrainer in huis of is er geen plaats meer na al die Syriers, Afghanen, Eritreers en Somaliers?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:02 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Er zullen veelal goede bedoelingen achter zitten, maar als ik het zo lees is het weer een typisch uitgekauwd gebeuren onder BN'ers en er zal inderdaad veel geld blijven 'plakken' op plekken waar het niet thuishoort. Dan vind ik het initiatief waarbij mensen via bijvoorbeeld booking.com accommodaties boeken in Oekrane en vervolgens niet komen opdagen doeltreffender, aangezien het geld dan direct en zonder omwegen in Oekrane terechtkomt.
Hier is?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:06 schreef crystal_meth het volgende:
twitter begint hier steeds meer te haperen. Veel "something went wrong. Try reloading" boodschappen.
Ja moet die dan perse bij elke ramp een miljoen doneren...quote:Op maandag 7 maart 2022 22:09 schreef Isane het volgende:
nicky romero heeft 1000 euro gedoneerd, geschat vemogen 25 miljoen
https://giro555.nl/over-sho/welke-kosten-maakt-giro555/quote:Op maandag 7 maart 2022 21:47 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Als personen er ook onder vallen kan het toch heel goed kloppen? Al die oligarchen en parlementsleden die bij naam gesanctioneerd worden tikt best lekker aan.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:10 schreef crystal_meth het volgende:
[ twitter ]
Lijkt me discutabel, blijkbaar gebaseerd op het aantal sancties, ongeacht of ze een persoon, bedrijf of heel het land betreffen.
tuurlijk niet, volgens mij acteren ze wel wat bij elkaar.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nemen die BN-ers ook allemaal een Oekrainer in huis of is er geen plaats meer na al die Syriers, Afghanen, Eritreers en Somaliers?
Bij mij ook. Ze zullen wel onder vuur liggen.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:06 schreef crystal_meth het volgende:
twitter begint hier steeds meer te haperen. Veel "something went wrong. Try reloading" boodschappen.
Jankerd.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:09 schreef Isane het volgende:
Annabel Nanniga had er een in huis genomen.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tuurlijk niet, volgens mij acteren ze wel wat bij elkaar.
Ja lijkt wel steeds erger te worden, tekstueel kan ik ze dan hier nog lezen maar als ik er op klik is die op twitter wegquote:Op maandag 7 maart 2022 22:06 schreef crystal_meth het volgende:
Hoeveel heb jij gedoneerd?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:09 schreef Isane het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |