Oh wat super!! 🎉🥰quote:Op maandag 7 maart 2022 20:11 schreef BE het volgende:
Wij kregen vandaag goed nieuws over mijn moeder!De chemo en immunotherspie is aangeslagen: de tumoren en het lymfeklieren zijn kleiner geworden.
Morgen mag ze dus op voor de derde ronde!
Dit is inderdaad een fijne en leuke plek! Ook een mooie waterspeeltuin als het weer beter wordt. En buiten ook nog wat vliegtuigen om te bekijken. Een mooie wandelroutes.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:42 schreef Leandra het volgende:
Zo was ik afgelopen vrijdagmiddag met Soneal en kleinzoon naar het Nationaal Militair Museum in Soesterberg, voor kleinzoon (3) an sich nog niet zo interessant maar vliegtuigen zijn sowieso leuk, maar het leukste is het buitenspeel gedeelte, en dat is gelijk tip 2: het is openbaar, gratis toegankelijk, dus ook als je niet naar het museum gaat
Wat fijn!!quote:Op maandag 7 maart 2022 20:11 schreef BE het volgende:
Wij kregen vandaag goed nieuws over mijn moeder!De chemo en immunotherspie is aangeslagen: de tumoren en het lymfeklieren zijn kleiner geworden.
We krijgen dus in ieder geval nog wat tijd.
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:11 schreef BE het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:11 schreef BE het volgende:
Ja, de eerste ging zonder bijwerkingen, na de vorige alleen heel misselijk na een paar dagen maar zonder spugen.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:44 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wat enorm fijn @:BE![]()
Komt ze de chemo's een beetje goed door tot nu toe?
Wat fijn dat het zo goed gaat tot nu toe. Ik hoop dat ze zich zo goed blijft voelen en jullie komende tijd nog heel veel mooie herinneringen mogen maken samen.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:56 schreef BE het volgende:
Tx ladies!
[..]
Ja, de eerste ging zonder bijwerkingen, na de vorige alleen heel misselijk na een paar dagen maar zonder spugen.
De verpleegkundige raadde haar aan om het middel tegen misselijkheid eerder te slikken en ook gewoon doen, ook al hoeft ze niet te spugen. Ook misselijkheid mag gewoon tegengegaan worden.
So far so good dus.
Ik heb de ANWB app 'onderweg' op mijn telefoon staan. Daarin kun je wel de huidige prijzen zien. Altijd handig met 3 goedkope tankstations in de buurt. Weet ik waar ik beter heen kan rijden. (Om zoveel te tanken dat ik mijn ouders haalquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:08 schreef arvensis het volgende:
Als je in Duitsland “benzinepomp” intypt in Google Maps zie je ook alle actuele prijzen, super handig. Hier werkt dat niet.
Super handig, thanks!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:15 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik heb de ANWB app 'onderweg' op mijn telefoon staan. Daarin kun je wel de huidige prijzen zien. Altijd handig met 3 goedkope tankstations in de buurt. Weet ik waar ik beter heen kan rijden. (Om zoveel te tanken dat ik mijn ouders haal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |