Trump heeft dan ook gewoon eerlijk gewonnen, het is de corrupte elite die hem die zege ontnomen heeft.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh gut... nog steeds boos dat messias Trump verloren heeft?
Ja maar Adolf kwam ook op voor de rechten van de hond! - (Wappies die Putins acties goedpraten)quote:Op maandag 7 maart 2022 19:21 schreef mcmlxiv het volgende: [..] Er is propaganda en propaganda Propaganda waar Goebbels trots op zou zijn: - Oekrane is een nazi-staat - Oekrane wilde Rusland aanvallen - NATO bedreigt Rusland - Rusland wil Oekrane bevrijden - Rusland is een democratie - Putin is een rechtmatig gekozen leider - in Rusland is eerlijke verslaglegging mogelijk Propaganda in de categorie “leugentjes om bestwil” - we hebben X slachtoffers gemaakt, tanks vernietigd enzovoort - 100.000 vrijwilligers hebben zich aangemeld….. - als jullie nu niet helpen dan….. Bottomline is goed/kwaad kraakhelder in deze situatie, net zo kraakhelder als 80 jaar geleden! Twijfelen aan wie hier de kwade genius is onzin. Vergoelijken, goedpraten, nuanceren is gewoon NSB 2022.
Lol wat lees ik nuquote:Op maandag 7 maart 2022 19:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat Amerika heel dit conflict gewoon heeft zitten uitlokken. Ze zijn vanaf zomer vorig jaar massaal wapengekletter aan het sturen geweest.
Amerika heeft het uitgelokt en Putin is die uitdaging aangegaan.
Met mogelijk risico op WO3. Over de rug van Europa.
En ondertussen wordt Europa overspoeld door vluchtelingen, zijn de spanningen met Rusland nooit zo groot geweest, schieten de prijzen van energie, gas, benzine en voedsel door het dak.
Dus die seniele kutyank kan mijn ballen likken.
Staan ze ook niet. Maar het geeft een vertekend beeld omdat de Russen niet makkelijk buiten de hoofdwegen kunnen opereren.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:41 schreef Catatafishh het volgende:
Als ik die scribblemaps kijk bekruipt mij toch niet echt het gevoel dat de Oekrane er goed voor staat.
Gemiddeld genomen gaat het een land niet goed als er meer dan 120k vijandelijke troepen binnen gemarcheerd zijn.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:41 schreef Catatafishh het volgende:
Als ik die scribblemaps kijk bekruipt mij toch niet echt het gevoel dat de Oekrane er goed voor staat.
Het is Biden... Dus niet Trump. Dus nu is de VS kut. Net als de NATO en de EU. Want die zijn woke en feministisch.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Lol wat lees ik nu. De VS heeft dit uitgelokt? Koekoek
.
Het gaat Poetin helemaal niet om de NAVO en de dreigingen die daarmee gepaard zou gaan; dat is je reinste larie, en dat weet Poetin ook. Hij zit al jaren zichzelf boven de bosatlas te verlekkeren aan landjes die hij graag weer bij het groot-Russische rijk wil betrekken. Het steekt hem natuurlijk extra dat Oekrane zich steeds meer op het westen ging orinteren (politiek, economisch, militair) in plaats van op Rusland, en dat het qua democratie en economie de goede kant op ging. Los van de groot-Russische ambities (heb je zijn werkstukjes en spreekbeurten van de laatste jaren al eens bekeken?) is een functionerende democratie bij het "broedervolk" heel gevaarlijk voor een dictator als Poetin, want stel je voor dat dat de Russen op allemaal rare ideen brengt.
Al met al gaat het natuurlijk niet om de NAVO, maar hij gebruikt dat slechts als doorzichtig argument om deze inval te legitimeren. Immers heeft Poetin er al eerder door dat gezeik in de Donbas-regio voor gezorgd dat NAVO-lidmaatschap van Oekrane uitgesloten was. Dat gehuil over NAVO dit dat is gewoon een doorzichtig excuus om Oekrane binnen te vallen. Hij wist immers dondersgoed dat het definitief uitsluiten daarvan een concessie is die nooit gedaan zou worden, maar nu kan hij wel zeggen: zie je wel ze willen niet praten, we MOESTEN wel![]()
!
Dat doorziet iedereen. Of nou ja...
Nee, hij lult weer eens dom. Geert doet liever niet aan feiten, maar wat lekker klinkt.quote:
Je had het over een Rus die alleen nog een waardeloos getal op zijn USB-stick ziet staan. En dan iets over buiten de wet plaatsen en witwassen.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:15 schreef Vallon het volgende: [..] Ik, wel nee. Waar lees je dat. Be my guest en blijf maar vooral hangen in een waanbeeld dat een Rus dan een crypto kan gebruiken als uitwijkplaats voor meer dan een biertje en mijn part een auto te kunnen kopen. Een munteenheid heeft alleen waarde die een ander daaraan geeft. Ontneem de ander controle over zijn (bank)rekening en die persoon is aan willekeur overgeleverd.
Ik ken ze, die mensen die 'menen' rijk te zijn en dan ontdekken dat die onafhankelijkheid tal van plichten heeft. Rijk in geld is vaak arm in enige andere waarde(n).
Niets is duidelijk. Je wordt overstelpt met informatie waarvan je totaal niet kunt achterhalen wat daar van klopt. Onbekende bronnen, random users etc.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:41 schreef Catatafishh het volgende:
nouja op dit punt heeft Wilders dan gelijk.quote:
Gemiddeld gezien wel. Maar de gemiddelde reactie uit het westen komt nog altijd neer op hoe slecht het Russische leger zou zijn en dat ze op punt van breken staat. Wat ik zie is toch een redelijk gestage opmars van de russen. Wellicht zou het sneller kunnen, dat weet ik niet. Niet dat ik daar blij mee ben maar we moeten de realiteit niet uit het oog verliezen door de wens die we hebben.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen gaat het een land niet goed als er meer dan 120k vijandelijke troepen binnen gemarcheerd zijn.
hij heeft absoluut gelijk, een asielzoeker is iemand die hier schuilt en als het in eigen land weer te doen is, moet je terug.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, hij lult weer eens dom. Geert doet liever niet aan feiten, maar wat lekker klinkt.
Oke dus die bekende tangbewegingen kunnen ze dan niet of niet eenvoudig maken zoals het lijkt?quote:Op maandag 7 maart 2022 19:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Staan ze ook niet. Maar het geeft een vertekend beeld omdat de Russen niet makkelijk buiten de hoofdwegen kunnen opereren.
En vergeet het Covidfascisme niet!quote:Op maandag 7 maart 2022 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is Biden... Dus niet Trump. Dus nu is de VS kut. Net als de NATO en de EU. Want die zijn woke en feministisch.
Heil Putin. Dat hij ons gauw komt bevrijden van de genderneutraletoilettendictatuur,.
Hou toch op man...quote:Op maandag 7 maart 2022 19:47 schreef vosss het volgende:
Ik verheerlijk putin of zijn oorlog niet. Dat dat even duidelijk is.
Nee, je voert alleen maar zijn verdediging hier op de foks.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:47 schreef vosss het volgende:
Ik verheerlijk putin of zijn oorlog niet. Dat dat even duidelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |