Er wordt geluisterd naar de eisen van Putin. Maar hem volledig zijn zin geven en je soevereiniteit als land opgeven is niet luisteren. Dat is bukken en je billetjes spreiden.quote:
Rusland wil(de) complete demilitarisering en denazificatie van Oekraine naast het officieel afstaan van de regios Lugansk en Donetsk en de Krim. Daarnaast wil(de) Rusland een pro Russische regering installeren met Poroshenko als president. Maar dit wordt niet hardop door Rusland gezegd. Dus eigenlijk willen ze gewoon heel Oekraine.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dit zijn al de eisen sinds dag 1 gewoon... is toch geen verassing lijkt me.
Hoe durven ze in gesprek te gaan met die tiran??quote:Op maandag 7 maart 2022 15:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er wordt geluisterd naar de eisen van Putin. Maar hem volledig zijn zin geven en je soevereiniteit als land opgeven is niet luisteren. Dat is bukken en je billetjes spreiden.
ffsquote:Op maandag 7 maart 2022 15:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hoe durven ze in gesprek te gaan met die tiran??
Wie verwacht dat er iets boeiends gezegd gaat worden?quote:
agh nee he weer die Rutte op tv..... bedoel youtubequote:
Wat wil je nou eigenlijk bereiken met je gezuig?quote:Op maandag 7 maart 2022 15:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hoe durven ze in gesprek te gaan met die tiran??
Dus je wilt ze door laten knokken?quote:Op maandag 7 maart 2022 15:47 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Rusland wil(de) complete demilitarisering en denazificatie van Oekraine naast het officieel afstaan van de regios Lugansk en Donetsk en de Krim. Daarnaast wil(de) Rusland een pro Russische regering installeren met Poroshenko als president. Maar dit wordt niet hardop door Rusland gezegd. Dus eigenlijk willen ze gewoon heel Oekraine.
Oftewel met Rusland is niet te onderhandelen. Zelfs een cease fire kun je er niet mee afspreken. Laat ze daar maar eens mee beginnen.
Niemandquote:Op maandag 7 maart 2022 15:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wie verwacht dat er iets boeiends gezegd gaat worden?
Ja, dat gaat beide kanten uit... maar zie dat hier maar eens aan het verstand te krijgen. NATO bad.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:50 schreef Ludachrist het volgende:
Gewoon eisen dat Rusland zich terugtrekt uit de hele Oekrane inclusief de Krim, dan stopt Oekrane met terugschieten op de Russen en worden er vele doden voorkomen.
Als je het daar niet mee eens bent, ben je dus voor een langere oorlog.
Zij willen zelf doorknokken. Het zou je misschien verbazen maar de Oekraners hebben ook nog een eigen wil in dit alles.quote:
Je hebt niets anders gedaanquote:Op maandag 7 maart 2022 15:50 schreef Ali_boo het volgende:
Ik ga bijna voor de tegenstander juichen
[ twitter ]
Ik had het idee dat je dat al deed.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:50 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Dit kan ook alleen in Frankrijkquote:Op maandag 7 maart 2022 15:50 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Zoals al vrij snel op een demonstratiebord verscheen : Als Rusland stopt met vechten is het einde oorlog, als Oekrane stopt met vechten is het einde Oekrane.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:50 schreef Ludachrist het volgende:
Gewoon eisen dat Rusland zich terugtrekt uit de hele Oekrane inclusief de Krim, dan stopt Oekrane met terugschieten op de Russen en worden er vele doden voorkomen.
Als je het daar niet mee eens bent, ben je dus voor een langere oorlog.
Goedzo.quote:
In hoeverre ze echt door kunnen knokken, hangt wel af van de steun in de vorm van de levering van wapens? Zonder dat, valt er op termijn weinig door te knokken voor ze.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:51 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zij willen zelf doorknokken. Het zou je misschien verbazen maar de Oekraners hebben ook nog een eigen wil in dit alles.
Dat zie je dan echt verkeerdquote:
Tettenquote:Op maandag 7 maart 2022 15:50 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |