Kunnen ze de recente olievondsten voor de kust van Suriname niet in versneld tempo ontwikkelen? Hebben ze daar ook eindelijk eens een keer mazzel.quote:
Dat laatste. En ik denk dat over de hele wereld wel duidelijk is dat de parallellen die sommige mensen willen trekken tussen deze inval en Amerikaanse agressie gewoon niet zo duidelijk zijn als een enkeling wil doen geloven.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:32 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Allemaal internationale SEAL teams die vrijwillig komen matten tegen Rusland. Gebeurde dit ook in Desert Fox of zijn er gewoon veel meer landen die aan appeltje hebben te schillen met Rusland?
Daar is niets verrassend aan toch ?quote:
Interfax.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:37 schreef HSG het volgende:
Verliezen Oekraïne.
https://interfax.com/newsroom/top-stories/75743/
Negenenzestig militaire vliegtuigen op de grond en 24 militaire vliegtuigen in de lucht, 778 tanks en andere gepantserde gevechtsvoertuigen, 77 artillerie raketwerpers, 279 kanonnen en mortieren, 553 speciale militaire voertuigen, evenals 62 drones werden vernietigd
Die komt er niet nu opeens bij. Die waren ze de facto al kwijt.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kijk, nu komt de Krim er al bij. En dan straks ook nog even tekenen bij het kruisje waarin je belooft nooit bij de NAVO en EU te gaan. En doe ook maar geen democratie, want dat vind Putin eng en daar heeft hij natuurlijk ook best een punt.
Dit zouden de verliezen van Oekraïne zijn? Klinkt wel heel ongeloofwaardig in dat geval.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:37 schreef HSG het volgende:
Verliezen Oekraïne.
Negenenzestig militaire vliegtuigen op de grond en 24 militaire vliegtuigen in de lucht, 778 tanks en andere gepantserde gevechtsvoertuigen, 77 artillerie raketwerpers, 279 kanonnen en mortieren, 553 speciale militaire voertuigen, evenals 62 drones werden vernietigd
In jouw verhaal bedoel ik. Eerst ging het alleen over de Donbass waar ze maar voor moesten tekenen, nu ook voor de Krim.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die komt er niet nu opeens bij. Die waren ze de facto al kwijt.
Niet visueel bevestigd.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:37 schreef HSG het volgende:
Verliezen Oekraïne.
De facto zijn ze de Krim kwijt. Net zoals die twee republieken.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In jouw verhaal bedoel ik. Eerst ging het alleen over de Donbass waar ze maar voor moesten tekenen, nu ook voor de Krim.
Die waren ze niet al kwijt, dat is gewoon nog altijd disputed territory.
Omdat dit verhaal meerdere kanten heeft.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit echt met verbazing te lezen hoe hier en op de fp sommige users de acties van Putain lopen te bagatelliseren onder de noemer 'nuance'. Die gast is gewoon een despoot en moet zo snel mogelijk weg.
Wie gaat hem ten val brengen danquote:Op maandag 7 maart 2022 16:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit echt met verbazing te lezen hoe hier en op de fp sommige users de acties van Putain lopen te bagatelliseren onder de noemer 'nuance'. Die gast is gewoon een despoot en moet zo snel mogelijk weg.
Vooral de FP, ik noem het gewoon landverraad.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:41 schreef Barbusse het volgende:
Hoe ga je dat doen?quote:Op maandag 7 maart 2022 16:41 schreef Barbusse het volgende:
Kul natuurlijk. Die horen gewoon bij Oekraïne. Dat Putin daar milities heeft gevormd die onrust stoken verandert daar niets aan. Ook daar heeft Europa gewoon zitten slapen, daar had al lang een echte vredesmissie heen gemoeten, dan maar zonder VN mandaat.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
De facto zijn ze de Krim kwijt. Net zoals die twee republieken.
Dan moet je dus vooral niet je buurland aanvallenquote:Op maandag 7 maart 2022 16:46 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Omdat dit verhaal meerdere kanten heeft.
Er zijn natuurlijk wat Poetin trollen maar als Rusland het gezag over de Oekraïne kwijt raakt heeft Rusland echt een probleem.
Zowel militair als financieel.
Nuance is voor woke links. Als dat zo uitkomt.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:41 schreef Barbusse het volgende:
Rusland heeft geen gezag over Oekraïne.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:46 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Omdat dit verhaal meerdere kanten heeft.
Er zijn natuurlijk wat Poetin trollen maar als Rusland het gezag over de Oekraïne kwijt raakt heeft Rusland echt een probleem.
Zowel militair als financieel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |