Johnson en borrelsquote:Op maandag 7 maart 2022 16:15 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo gaan de heren lekker aan de borrels
Moldavië is het volgende land dat Rusland wil pakken. Dat heeft Loekashenko al verklapt.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Moldavie (3,5 miljoen mensen) verwacht in het ergste geval 1 miljoen vluchtelingen....
Ja, dat zien we. De hele wereld is nu tegen Rusland en er stroomt een partij wapentuig naar Oekraine waarmee het Russische leger aardig de pan wordt ingehakt.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zolang Biden aan het roer staat heeft Putin niets te vrezen
ja wellicht. geen idee. maar stel dat wij een kwart van onze bevolking erbij kregen opeens.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:16 schreef quirina het volgende:
[..]
Moldavië is het volgende land dat Rusland wil pakken. Dat heeft Loekashenko al verklapt.
Ze gaan hierna weer los met zijn drietjes, zonder macarons dit keer.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:15 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Geen 1.5 meter, geen mondkapjes ect ect.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:15 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal aan de Coronaquote:Op maandag 7 maart 2022 16:20 schreef HSG het volgende:
[..]
Geen 1.5 meter, geen mondkapjes ect ect.
Helaas.
Kijk, nu komt de Krim er al bij. En dan straks ook nog even tekenen bij het kruisje waarin je belooft nooit bij de NAVO en EU te gaan. En doe ook maar geen democratie, want dat vind Putin eng en daar heeft hij natuurlijk ook best een punt.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je moet wel onderhandelen richting een situatie waarin het gaat om de Donbass en de Krim.
Als ze zich overgeven dan kunnen we daar niks aan doen.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:22 schreef Perox het volgende:
Wat ze moeten vragen is wat er gebeurt als morgen Oekraïne een vredesdeal sluit? Gaan we dan 180 graden rechtsomkeert met alle maatregelen en blazen we alles maar weer af?
Dat vraag ik mij ook wel af. Al verwacht ik dat de kans klein is dat er een deal komt. Als ze theoretisch gezien een deal zouden sluiten, dan zou dat niet meer moeten....quote:Op maandag 7 maart 2022 16:22 schreef Perox het volgende:
Wat ze moeten vragen is wat er gebeurt als morgen Oekraïne een vredesdeal sluit? Gaan we dan 180 graden rechtsomkeert met alle maatregelen en blazen we alles maar weer af?
Dat lijkt me toch niet.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:22 schreef Perox het volgende:
Zelensky zou ook morgen in zijn blote gat op het Rode Plein in Moskou kunnen gaan dansen, maar dat lijkt me net zo onwaarschijnlijkquote:
Het is denk ik vrij simpel. Zodra er een deal is getekend zullen de sancties die ons ook hard treffen wel vrij snel verdwijnen. Ik denk wel dat Rusland voorlopig paria zal blijven en voor het (her)opbouwen van hun economie toch vooral niet naar het Westen moet kijken maar afhankelijk zal zijn van het Oosten en Midden-Oosten.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook wel af. Al verwacht ik dat de kans klein is dat er een deal komt. Als ze theoretisch gezien een deal zouden sluiten, dan zou dat niet meer moeten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |