Neequote:Op maandag 7 maart 2022 17:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Is Levchenko een expert op het gebied van simulatie?
Daar heb ik nog niets over gelezen ?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:02 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ze gaan toch gebruik maken van het Chinese systeem?
En jij wil de Minsk-akkoorden serieus nemen?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar was in de Minsk-akkoorden al het een en ander over afgesproken. Die twee gebieden zouden meer zelfbestuur moeten hebben gekregen. Daar zou onder andere een grondwetswijziging voor moeten worden doorgevoerd.
Maar in 1994 toen ze hun kernwapens opgaven hebben de VS en UK (en de Russische Federatie) wel beloofd Oekraine te hulp te schieten als ze aangevallen zouden worden. Hulp is natuurlijk een vrij breed begrip, en die hulp is zeker niet geboden toen de Krim ingenomen werd of Donblas binnen werd gevallen. En China heeft toen ook een memorandum ondertekend waarin stond dat de soevereiniteit en integriteit van Oekraine als land gerespecteerd moet worden. Dat lijken ze op dit moment ook vergeten te zijn.quote:Op [url=https://forum
.fok.nl/topic/2640039/6/25#p203985226]maandag 7 maart 2022 16:26[/url] schreef quirina het volgende:
En het is geen navo land hè. Dus als ze akkoord gaan met datgene wat Putin wilt dan houd het gewoon op.
Rusland trad daar min of meer als woordvoerder op namens die twee republieken.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En jij wil de Minsk-akkoorden serieus nemen?
De Minsk-akkoorden zijn onder militaire druk opgelegd. Daarbij zien ze Rusland als onafhankelijke partij, en niet als partij die de Luhansk en Donetsk bezet heeft.
In Nederland zijn ze er ook nooit doorheen gekomen. Het blijft een kloteobstakel. En in stingerland met helikopters een aanval doen is niet verstandig.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 17:02 schreef bitterbal het volgende:
Doelwit van de luchtaanval was een grote bakkerij.
Tja, hier doen we het andersomquote:Op maandag 7 maart 2022 16:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die Russische staatsmedia geven ook echt van alles Oekraïne de schuld.
Houd eens op met je nuance en uitleg, daar zit @Halcon helemaal niet op te wachten. Hij wil graag die gebieden zonder al te veel tegensprestatie afstaan aan Putin omdat de benzine te duur wordt.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En jij wil de Minsk-akkoorden serieus nemen?
De Minsk-akkoorden zijn onder militaire druk opgelegd. Daarbij zien ze Rusland als onafhankelijke partij, en niet als partij die de Luhansk en Donetsk bezet heeft.
Ik weet er te weinig van af om er iets zinnigs over te kunnen zeggenquote:Op maandag 7 maart 2022 17:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Daar geldt hetzelfde probleem voor ... je hebt Roebels, hoe kom je aan BTC? Dat zou je moeten kopen, maar dan heb je dus mensen nodig die Roebels willen hebben en van hun BTC af willen. Die zullen er in verhouding niet veel zijn, tenzij je een ongunstige koers aanvaardt waarmee de prijs van een Roebel dus nog verder onder druk komt.
Was zeker niet fake. Langs verschillende kanalen en methode (inclusief HD detail analyse artefacten) gecontroleerd. Brengt mij ook op de motivatie. Waarom zou je zoveel moeite doen om het zo echt te laten zijn dat je zelfs de theewater reflecties en vervormingen tot op de millimetermicrometer in lijn brengt. Makkelijker is gewoon accepteren dat het echt is omdat de andere zijde van dat verhaal, niets oplevert. We weten al dat Putin knteer is geworden en worstelt met een waanzinstoornis.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:35 schreef bitterbal het volgende:
Evgeniy Levchenko was gisteren bij de Humberto Tan en zei ook dat het filmpje met putin in de kamer met die vrouwen fake is
Niet voor niets wilden de VS er geen treaty van maken.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:04 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar in 1994 toen ze hun kernwapens opgaven hebben de VS en UK (en de Russische Federatie) wel beloofd Oekraine te hulp te schieten als ze aangevallen zouden worden. Hulp is natuurlijk een vrij breed begrip, en die hulp is zeker niet geboden toen de Krim ingenomen werd of Donblas binnen werd gevallen. En China heeft toen ook een memorandum ondertekend waarin stond dat de soevereiniteit en integriteit van Oekraine als land gerespecteerd moet worden. Dat lijken ze op dit moment ook vergeten te zijn.
De taak van de Navo is niet WWIII laten uitbreken en winnen, maar om de Tweede Koude Oorlog te winnen.
Speculanten willen wel dirt cheap Roebels bemachtigen denk ik.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
Daar geldt hetzelfde probleem voor ... je hebt Roebels, hoe kom je aan BTC? Dat zou je moeten kopen, maar dan heb je dus mensen nodig die Roebels willen hebben en van hun BTC af willen. Die zullen er in verhouding niet veel zijn.
Zorgen dat het te diep is om doorheen te rijden en niet diep genoeg om overheen te varen. Oud-Hollandse oorlogsvoering. Of het nou Spanjaarden of Russen zijn, waterlinies doen het goed.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
In Nederland zijn ze er ook nooit doorheen gekomen. Het blijft een kloteobstakel. En in stingerland met helikopters een aanval doen is niet verstandig.
Persoonlijk vind ik het wel vreemd dat het gas zo duur wordt terwijl vraag en aanbod gelijk zijn gebleven.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Houd eens op met je nuance en uitleg, daar zit @:Halcon helemaal niet op te wachten. Hij wil graag die gebieden zonder al te veel tegensprestatie afstaan aan Putin omdat de benzine te duur wordt.
Welk filmpje gaat dit over?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:07 schreef Vallon het volgende:
[..]
Was zeker niet fake. Langs verschillende kanalen en methode (inclusief HD detail analyse artefacten) gecontroleerd. Brengt mij ook op de motivatie. Waarom zou je zoveel moeite doen om het zo echt te laten zijn dat je zelfs de theewater reflecties en vervormingen tot op de millimetermicrometer in lijn brengt. Makkelijker is gewoon accepteren dat het echt is omdat de andere zijde van dat verhaal, niets oplevert. We weten al dat Putin knteer is geworden en worstelt met een waanzinstoornis.
Natuurlijk is destabilisatie en twijfel zaaien altijd het Kremlin doel waarmee zij altijd naar buiten treedt om daarmee af te leiden van het onderwerp.
Doen ze wel slim die Chinezenquote:Op maandag 7 maart 2022 17:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Was op de radio, ze krijgen ook creditcards van China.
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:07 schreef MissButterflyy het volgende:
Nu.nl meldt dat de burgemeester van een voorstad van Kiev is gedood door Russische troepen.
https://www.gva.be/cnt/dm(...)le&utm_campaign=feedquote:De burgemeester werd opzettelijk doodgeschoten in zijn gemeente Hostomel terwijl hij voedsel en medicijnen uitdeelde
Partijen die speculeren op een nog hogere prijs en achterhouden. En reservevoorraden die zijn aangesproken en weer aangevuld moeten worden, geloof ik.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het wel vreemd dat het gas zo duur wordt terwijl vraag en aanbod gelijk zijn gebleven.
Waar gaat dat geld dan heen?
Door de compensaties blijven de prijs hoog, want dan is het nog te betalen. De vraagkant moet omlaag.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Partijen die speculeren op een nog hogere prijs en achterhouden. En reservevoorraden die zijn aangesproken en weer aangevuld moeten worden, geloof ik.
Maar ik was gisteren in België en daar heb ik nog mooi voor 1.86 getankt. Het kan dus wel, alleen is Nederland gewoon een raar land qua benzineprijs.
Ja vast, maar met mijn beperkte kennis heb ik niet de indruk dat de Roebel nou goedkoop is... eerder te duur.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:08 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Speculanten willen wel dirt cheap Roebels bemachtigen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |