abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203985655
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:02 schreef speknek het volgende:

[..]
Is Levchenko een expert op het gebied van simulatie?
Nee :P maar had het eigenlijk nog hier voorbij zien komen
pi_203985666
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:02 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ze gaan toch gebruik maken van het Chinese systeem?
Daar heb ik nog niets over gelezen ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203985671
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:02 schreef Halcon het volgende:

[..]
Daar was in de Minsk-akkoorden al het een en ander over afgesproken. Die twee gebieden zouden meer zelfbestuur moeten hebben gekregen. Daar zou onder andere een grondwetswijziging voor moeten worden doorgevoerd.
En jij wil de Minsk-akkoorden serieus nemen?

De Minsk-akkoorden zijn onder militaire druk opgelegd. Daarbij zien ze Rusland als onafhankelijke partij, en niet als partij die de Luhansk en Donetsk bezet heeft.
pi_203985675
quote:
1s.gif Op [url=https://forum

.fok.nl/topic/2640039/6/25#p203985226]maandag 7 maart 2022 16:26[/url] schreef quirina het volgende:

En het is geen navo land hè. Dus als ze akkoord gaan met datgene wat Putin wilt dan houd het gewoon op.
Maar in 1994 toen ze hun kernwapens opgaven hebben de VS en UK (en de Russische Federatie) wel beloofd Oekraine te hulp te schieten als ze aangevallen zouden worden. Hulp is natuurlijk een vrij breed begrip, en die hulp is zeker niet geboden toen de Krim ingenomen werd of Donblas binnen werd gevallen. En China heeft toen ook een memorandum ondertekend waarin stond dat de soevereiniteit en integriteit van Oekraine als land gerespecteerd moet worden. Dat lijken ze op dit moment ook vergeten te zijn.

De taak van de Navo is niet WWIII laten uitbreken en winnen, maar om de Tweede Koude Oorlog te winnen.
pi_203985679
quote:
11s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:03 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Daar heb ik nog niets over gelezen ?
Was op de radio, ze krijgen ook creditcards van China.
pi_203985685
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:04 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De Minsk-akkoorden zijn onder militaire druk opgelegd. Daarbij zien ze Rusland als onafhankelijke partij, en niet als partij die de Luhansk en Donetsk bezet heeft.
Rusland trad daar min of meer als woordvoerder op namens die twee republieken.
pi_203985687
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 16:58 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Oud-Hollandse oorlogsvoering ^O^
In Nederland zijn ze er ook nooit doorheen gekomen. Het blijft een kloteobstakel. En in stingerland met helikopters een aanval doen is niet verstandig.
pi_203985695
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:02 schreef bitterbal het volgende:
Doelwit van de luchtaanval was een grote bakkerij.
:{
pi_203985705
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 16:55 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Die Russische staatsmedia geven ook echt van alles Oekraïne de schuld. :')
Tja, hier doen we het andersom :+
  maandag 7 maart 2022 @ 17:07:08 #235
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_203985706
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:04 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Houd eens op met je nuance en uitleg, daar zit @Halcon helemaal niet op te wachten. Hij wil graag die gebieden zonder al te veel tegensprestatie afstaan aan Putin omdat de benzine te duur wordt.
pi_203985709
quote:
3s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:06 schreef Rambolin het volgende:

[..]
:{
Rusland heeft ervaring met het bombarderen van dat soort doelen in Grozny en Aleppo.
pi_203985712
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:02 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Daar geldt hetzelfde probleem voor ... je hebt Roebels, hoe kom je aan BTC? Dat zou je moeten kopen, maar dan heb je dus mensen nodig die Roebels willen hebben en van hun BTC af willen. Die zullen er in verhouding niet veel zijn, tenzij je een ongunstige koers aanvaardt waarmee de prijs van een Roebel dus nog verder onder druk komt.
Ik weet er te weinig van af om er iets zinnigs over te kunnen zeggen :@

Maar je zou de Roebels om kunnen ruilen in usd/euro, toch?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 7 maart 2022 @ 17:07:45 #238
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203985713
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 16:35 schreef bitterbal het volgende:
Evgeniy Levchenko was gisteren bij de Humberto Tan en zei ook dat het filmpje met putin in de kamer met die vrouwen fake is
Was zeker niet fake. Langs verschillende kanalen en methode (inclusief HD detail analyse artefacten) gecontroleerd. Brengt mij ook op de motivatie. Waarom zou je zoveel moeite doen om het zo echt te laten zijn dat je zelfs de theewater reflecties en vervormingen tot op de millimetermicrometer in lijn brengt. Makkelijker is gewoon accepteren dat het echt is omdat de andere zijde van dat verhaal, niets oplevert. We weten al dat Putin knteer is geworden en worstelt met een waanzinstoornis.
Natuurlijk is destabilisatie en twijfel zaaien altijd het Kremlin doel waarmee zij altijd naar buiten treedt om daarmee af te leiden van het onderwerp.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 7 maart 2022 @ 17:07:48 #239
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203985714
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:04 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Maar in 1994 toen ze hun kernwapens opgaven hebben de VS en UK (en de Russische Federatie) wel beloofd Oekraine te hulp te schieten als ze aangevallen zouden worden. Hulp is natuurlijk een vrij breed begrip, en die hulp is zeker niet geboden toen de Krim ingenomen werd of Donblas binnen werd gevallen. En China heeft toen ook een memorandum ondertekend waarin stond dat de soevereiniteit en integriteit van Oekraine als land gerespecteerd moet worden. Dat lijken ze op dit moment ook vergeten te zijn.

De taak van de Navo is niet WWIII laten uitbreken en winnen, maar om de Tweede Koude Oorlog te winnen.
Niet voor niets wilden de VS er geen treaty van maken.
are we infinite or am I alone
pi_203985720
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
Daar geldt hetzelfde probleem voor ... je hebt Roebels, hoe kom je aan BTC? Dat zou je moeten kopen, maar dan heb je dus mensen nodig die Roebels willen hebben en van hun BTC af willen. Die zullen er in verhouding niet veel zijn.
Speculanten willen wel dirt cheap Roebels bemachtigen denk ik.
  maandag 7 maart 2022 @ 17:08:31 #241
Niet te kritisch
pi_203985723
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:05 schreef Ulx het volgende:

[..]
In Nederland zijn ze er ook nooit doorheen gekomen. Het blijft een kloteobstakel. En in stingerland met helikopters een aanval doen is niet verstandig.
Zorgen dat het te diep is om doorheen te rijden en niet diep genoeg om overheen te varen. Oud-Hollandse oorlogsvoering. Of het nou Spanjaarden of Russen zijn, waterlinies doen het goed.
pi_203985725
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Houd eens op met je nuance en uitleg, daar zit @:Halcon helemaal niet op te wachten. Hij wil graag die gebieden zonder al te veel tegensprestatie afstaan aan Putin omdat de benzine te duur wordt.
Persoonlijk vind ik het wel vreemd dat het gas zo duur wordt terwijl vraag en aanbod gelijk zijn gebleven.
Waar gaat dat geld dan heen?
  maandag 7 maart 2022 @ 17:09:43 #243
Niet te kritisch
pi_203985742
quote:
12s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:07 schreef Vallon het volgende:

[..]
Was zeker niet fake. Langs verschillende kanalen en methode (inclusief HD detail analyse artefacten) gecontroleerd. Brengt mij ook op de motivatie. Waarom zou je zoveel moeite doen om het zo echt te laten zijn dat je zelfs de theewater reflecties en vervormingen tot op de millimetermicrometer in lijn brengt. Makkelijker is gewoon accepteren dat het echt is omdat de andere zijde van dat verhaal, niets oplevert. We weten al dat Putin knteer is geworden en worstelt met een waanzinstoornis.
Natuurlijk is destabilisatie en twijfel zaaien altijd het Kremlin doel waarmee zij altijd naar buiten treedt om daarmee af te leiden van het onderwerp.
Welk filmpje gaat dit over?
pi_203985747
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:04 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Was op de radio, ze krijgen ook creditcards van China.
Doen ze wel slim die Chinezen
  Moderator maandag 7 maart 2022 @ 17:10:35 #245
8781 crew  Frutsel
pi_203985750
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2022 12:07 schreef MissButterflyy het volgende:
Nu.nl meldt dat de burgemeester van een voorstad van Kiev is gedood door Russische troepen.
quote:
De burgemeester werd opzettelijk doodgeschoten in zijn gemeente Hostomel terwijl hij voedsel en medicijnen uitdeelde
https://www.gva.be/cnt/dm(...)le&utm_campaign=feed
pi_203985753
Rutte is voorover gebukt voor Rusland.

:r
  maandag 7 maart 2022 @ 17:11:23 #247
Niet te kritisch
pi_203985757
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:08 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Persoonlijk vind ik het wel vreemd dat het gas zo duur wordt terwijl vraag en aanbod gelijk zijn gebleven.
Waar gaat dat geld dan heen?
Partijen die speculeren op een nog hogere prijs en achterhouden. En reservevoorraden die zijn aangesproken en weer aangevuld moeten worden, geloof ik.

Maar ik was gisteren in België en daar heb ik nog mooi voor 1.86 getankt. Het kan dus wel, alleen is Nederland gewoon een raar land qua benzineprijs.

Edit: sorry, je hebt het over gas. Geen idee.
pi_203985770
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Partijen die speculeren op een nog hogere prijs en achterhouden. En reservevoorraden die zijn aangesproken en weer aangevuld moeten worden, geloof ik.

Maar ik was gisteren in België en daar heb ik nog mooi voor 1.86 getankt. Het kan dus wel, alleen is Nederland gewoon een raar land qua benzineprijs.
Door de compensaties blijven de prijs hoog, want dan is het nog te betalen. De vraagkant moet omlaag.
pi_203985785
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:08 schreef Rambolin het volgende:

[..]
Speculanten willen wel dirt cheap Roebels bemachtigen denk ik.
Ja vast, maar met mijn beperkte kennis heb ik niet de indruk dat de Roebel nou goedkoop is... eerder te duur.
  maandag 7 maart 2022 @ 17:13:11 #250
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_203985791
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Tja, hier doen we het andersom :+
En terecht.
My age is very
Inappropriate
for my behavior