Ik word inmiddels ook doodgegooid met Braddie op TikTok.quote:
Wat doe jij op TikTok?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word inmiddels ook doodgegooid met Braddie op TikTok.
20 minuten in de airfryer op 200 graden.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft tegenwoordig een kat dus.
SanderGod. Mooie vent.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:31 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Sander blijft toch wel een geinige rubriek
Goeie vraag JR, dat is toch voor kinderen en Koert Westerman dacht ik altijd.quote:
Filmpjes kijken, af en toe lachen.quote:
Komt Braddie daar dan zo vaak langs?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Filmpjes kijken, af en toe lachen.
Al zitten er soms ook irritante trends tussen.
Er wordt gespot met zijn gewicht en hij heeft eens een of ander Duits liedje op een keyboard gespeeld.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt Braddie daar dan zo vaak langs?
Eens, maar wel leuk hoe hij altijd iedereen op de kast krijgtquote:
Vooral de Wierd Dukjes van deze wereld. Wist je dat hij in Rusland heeft gewoond?quote:Op maandag 7 maart 2022 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, maar wel leuk hoe hij altijd iedereen op de kast krijgt
Dat is de kat van de burenquote:Op maandag 7 maart 2022 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft tegenwoordig een kat dus.
Was hij er maar geblevenquote:Op maandag 7 maart 2022 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral de Wierd Dukjes van deze wereld. Wist je dat hij in Rusland heeft gewoond?
Ben jij door Sander Schimmelpenninck geblockt?quote:
Vroeg je dit niet net ook al?quote:Op maandag 7 maart 2022 18:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben jij door Sander Schimmelpenninck geblockt?
Ja, maar je gaf geen antwoord.quote:
Ajax krijgt Allard Lindhoutquote:Op maandag 7 maart 2022 18:19 schreef maxi-mus het volgende:
Bas Nijhuis fluit Utrecht - PSV, zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |