Altijd weer even luisteren.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:34 schreef El-Stinho het volgende:
True Detective S01. Botergeile soundtrack.
Bij hem had ik niet veel anders verwacht.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel typisch dat Ellie pas boos wordt als zijn benzine duurder wordt.
Poetin de schuld geven ipv Ruttequote:Op maandag 7 maart 2022 16:33 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ellie is boos @:scrummie @:maxi-mus
Nou nou nou nouquote:Op maandag 7 maart 2022 16:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Poetin de schuld geven ipv Rutte
Rutte je kk moer
en neem je rotzooi mee
Doe eens normaal, zeg. Je frustratie over Willem II hoef je niet op Markie af te vuren.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Poetin de schuld geven ipv Rutte
Rutte je kk moer
en neem je rotzooi mee
Als Petrovic komt ga ik pas echt een meltdown krijgen.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
Het wordt hoog tijd om Petrovic in te vliegen, voor Lenny echt een meltdown krijgt.
Nog 2x naar het stadion. Dan zoeken ze het maar uit.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doe eens normaal, zeg. Je frustratie over Willem II hoef je niet op Markie af te vuren.
Die hield Willem II vorig jaar toch in de eredivisie?quote:Op maandag 7 maart 2022 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als Petrovic komt ga ik pas echt een meltdown krijgen.
Petro zou een nier geven voor Willem 2.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hield Willem II vorig jaar toch in de eredivisie?
Dat moet Fredje met zijn waterhoofd nog maar zien te bereiken.
Een hamburger en macaroni.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Hoe gaat het met afvallen?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
spaghetti (zonder plakken kaas, uiteraard)quote:Op maandag 7 maart 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
avgquote:Op maandag 7 maart 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja.quote:
Dat doe ik morgen (met plakken kaas, uiteraard).quote:Op maandag 7 maart 2022 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
spaghetti (zonder plakken kaas, uiteraard)
Kip, worteltjes, rijstquote:Op maandag 7 maart 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizza tonijnquote:Op maandag 7 maart 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed bezig, dat vind ik wel de beste.quote:
quote:
Genot. Hier salami trouwens.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 17:31 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Sander blijft toch wel een geinige rubriek
irritante gozerquote:Op maandag 7 maart 2022 17:31 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Sander blijft toch wel een geinige rubriek
| Forum Opties | |
|---|---|