Netflix, Prime, AppleTV+ en morgen HBOmax.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke streamingsdiensten iedereen heeft of gaat nemen (betaald)
Maak eens een poll, gewoon als test.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:42 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die geen polls kunnen maken zijn proleten.
Nee ik heb geen vragenquote:Op maandag 7 maart 2022 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maak eens een poll, gewoon als test.
Is dat AppleTV wat? Lees best lovende recensies over series die erop staan.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Netflix, Prime, AppleTV+ en morgen HBOmax.
quote:
Eens. HBOMAX is wel echt een topdeal.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:48 schreef GGMM het volgende:
Van mij mag het nu wel stoppen met de streamingdiensten. 4 is wel genoeg.
Daar dacht Abdel Rahman Akkad wel anders over.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat AppleTV wat? Lees best lovende recensies over series die erop staan.
Truequote:Op maandag 7 maart 2022 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens. HBOMAX is wel echt een topdeal.
Ik heb See gekeken (met Jason Mamoa of hoe heet die gozer), vond ik wel aardig maar niet heel speciaal, For All Mankind vond ik geweldig, maar meer kijk ik (nog) niet.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat AppleTV wat? Lees best lovende recensies over series die erop staan.
BCS komt er aan!quote:Op maandag 7 maart 2022 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
True
Als er toch nog iets heel tofs komt kan ik altijd dat inruilen voor Netflix, ik vind Netflix wat matig de laatste tijd.
Ik kijk weinig Netflix de laatste tijd ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
True
Als er toch nog iets heel tofs komt kan ik altijd dat inruilen voor Netflix, ik vind Netflix wat matig de laatste tijd.
Voor mijn gevoel is het ook al 100 jaar geleden dat het vorige seizoen uitkwam.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dat vergeet ik steeds
Terwijl ik daar zeer veel van verwacht.
Denk wel dat iemand dat weet ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het 4k aanbod van HBO Max?
Je kan Max zien bij Viaplay binnenkortquote:Op maandag 7 maart 2022 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het 4k aanbod van HBO Max?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |