Ja en mocht er iets leuks op staan voor mijn ouders of zus kunnen zij ook kijken. (mijn ouders betalen Netflix, via mijn zus zit ik nu op videoland. Al deelt ze die met 3 vriendinnen aan de accounts te zien)quote:
https://twitter.com/FeyenoordTMquote:Op maandag 7 maart 2022 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zijn er zoveel, nu ben ik nog niet veel wijzer.
Pics van die vriendinnen?quote:Op maandag 7 maart 2022 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja en mocht er iets leuks op staan voor mijn ouders of zus kunnen zij ook kijken. (mijn ouders betalen Netflix, via mijn zus zit ik nu op videoland. Al deelt ze die met 3 vriendinnen aan de accounts te zien)
Oh ja die.quote:
Nou nou nou nouquote:Op maandag 7 maart 2022 15:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ik ZKA zie geef ik hem een grote poffert op zijn neus!
Idd. Ik denk dat ik 'm deel met mijn ouders, mijn ma kan wel genieten van zo'n Mare of Easttown bijvoorbeeld.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja en mocht er iets leuks op staan voor mijn ouders of zus kunnen zij ook kijken. (mijn ouders betalen Netflix, via mijn zus zit ik nu op videoland. Al deelt ze die met 3 vriendinnen aan de accounts te zien)
Dat is wel genot ja. Ik schrik altijd van de programma's die mijn zus weer heeft gekeken op videoland.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd. Ik denk dat ik 'm deel met mijn ouders, mijn ma kan wel genieten van zo'n Mare of Easttown bijvoorbeeld.
Wel genot dat je tegenwoordig profielen kan aanmaken. Ooit kon dat niet op Netflix en kreeg ik alle vrouwenzooi van mijn exvriendin (ja daar deelde ik het account ook mee) erdoorheen als kijktips.
Raad jij het nog aan om Dexter te kijken? (de nieuwe reeks)quote:Op maandag 7 maart 2022 15:34 schreef GGMM het volgende:
M'n broertje probeert me nu toevallig Fargo seizoen 4 aan te raden.
Daar trap ik niet in.
Op dat hele Videoland staat toch niks boeiends?quote:Op maandag 7 maart 2022 15:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wel genot ja. Ik schrik altijd van de programma's die mijn zus weer heeft gekeken op videoland.
@Zipportal kijkt er Mocromaffia.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op dat hele Videoland staat toch niks boeiends?
Nee ik vond er uiteindelijk weinig aan.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Raad jij het nog aan om Dexter te kijken? (de nieuwe reeks)
Ik kijk alleen Mocromaffia.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op dat hele Videoland staat toch niks boeiends?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |