Amazon (ja bite me) Netflix en Disney+quote:Op maandag 7 maart 2022 14:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke heb jij?
Ik heb momenteel Netflix, Disney+ en Canal Digitaal.
Sony Bravia XR-65A84Jquote:
Wat moet je nou weer met Videoland?quote:Op maandag 7 maart 2022 14:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Sony Bravia XR-65A84J
welke streamingdiensten raadt iedereen hier aan?
We hebben Netflix, Disney+, Amazon en Videoland
Ik snap Amazon opzich wel. Ik heb het alleen uit principe niet. Qua aanbod en prijs is het natuurlijk prima.quote:
hebben we ooit genomen om Expeditie robinson te kijken geloof ikquote:Op maandag 7 maart 2022 14:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met Videoland?
Proleetquote:Op maandag 7 maart 2022 14:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
hebben we ooit genomen om Expeditie robinson te kijken geloof ik
Ieder z'n ding. Maar op basis van jouw kijkgedrag kan ik je verder geen streamingdiensten aanraden.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
hebben we ooit genomen om Expeditie robinson te kijken geloof ik
Dit klinkt zeer bijdehand.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt user Scrummie. Zeer attent. We waren het bijna vergeten.
HBO Max.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Sony Bravia XR-65A84J
welke streamingdiensten raadt iedereen hier aan?
We hebben Netflix, Disney+, Amazon en Videoland
quote:Op maandag 7 maart 2022 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit klinkt zeer bijdehand.
Moet ik je een stomp geven ofzo.
Sinterklaas.quote:
ze gaan die lord of the rings serie verziekenquote:Op maandag 7 maart 2022 14:33 schreef Scrummie het volgende:
Leuke TT trouwens, ik ben ook fan van Amazon.
Mijn derde na Netflix en Prime.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi.
Mijn vierde abonnement op een streamingdienst.
Wat ga jij als eerste kijken?quote:Op maandag 7 maart 2022 14:29 schreef Scrummie het volgende:
Oh morgen al zelfs. HBO genot. Ik was het helemaal vergeten wanneer!
We own this City?quote:Op maandag 7 maart 2022 14:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo'n politieserie waar @:GGMM een topic van had gemaakt.
Die pak ik ook als eerste mee.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
@:el-stinho en ik gaan Euphoria kijken!
Dat was ik volgens mij.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh nouja, dan iets anders waar je het laatst over had.
Volgens mij True Detective.
Geile wijven Sjonnie.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
A look at life for a group of high school students as they grapple with issues of drugs, sex, and violence.
Ik denk dat mijn vriendin dit ook wel gaat kijken.
Oh ja diequote:Op maandag 7 maart 2022 14:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh nouja, dan iets anders waar je het laatst over had.
Volgens mij True Detective.
Lijkt een beetje op Skins.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
A look at life for a group of high school students as they grapple with issues of drugs, sex, and violence.
Ik denk dat mijn vriendin dit ook wel gaat kijken.
euphoria kan ik erg hard afradenquote:Op maandag 7 maart 2022 14:44 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, Euphoria ga ik ook wel kijken ja.
Maar ik begin met Succession!
Dat ken ik niet. Heeft het wat van die film van Emma Watson?quote:Op maandag 7 maart 2022 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Skins.
Dat was ook een godenserie @:Fok-it
Euphoria is wel echt 10 keer beter verder. Qua muziek, visuals, en Zendaya natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2022 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Skins.
Dat was ook een godenserie @:Fok-it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |