We staan er wel achter, maar doen niks wat voor ons echt een offer is. Dat bedoel ik.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
We staan ook achter ze (met een grens ertussen). We leveren enorm veel wapens en materieel, hebben sancties ingesteld die ook ons raken, vangen vluchtelingen op en doen diplomatisch ons best om dit conflict te stoppen. Het idee dat we ze in de kou laten staan is onterecht een schuldgevoel aanpraten. Het gaat nu gewoon zoals we het in verdragen hebben afgesproken, niets meer niets minder.
Niet waar en weer op de man.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah. Zou willen dat ik net zoals jij kon denken.
Totaal onverschillig over mensenrechten en ander leed.
Maar het staat op papier. In het memorandum van Boedapest is opgenomen dat het ondertekenen van het non-proliferatieverdrag door Oekraine zou gebeuren onder voorwaarden dat de andere landen de soevereiniteit van Oekraïne (en Wit-Rusland en Kazachastan) zouden respecteren.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als het niet op papier staat in een vorm van een verdrag of dergelijke heeft het geen waarde en kun je er niet op bouwen. Om daar dan toch aan te refereren vind ik een zwaktebod van Oekraïne (maar wel begrijpelijk, uit wanhoop). Rusland doet dat ook met dingen die door westerse politici zijn gezegd in het verleden tijdens onderhandelingen (NAVO niet uitbreiden naar het oosten). Maar als wij uit zouden moeten gaan van allerlei dingen die Rusland heeft gezegd die niet in een verdrag gegoten zijn dan hebben wij ook nog wel wat te klagen.
Poetin escaleert met deze invasie, niet vergetenquote:Op maandag 7 maart 2022 11:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet waar en weer op de man.
Het conflict laten escaleren tot WO3 brengt zeker geen leed met zich mee… Zeg dan dat ik niet emotioneel maar rationeel redeneer.
Tis een chicken game. Rusland heeft er ook geen belang bij om dat te laten escaleren. Zij buiten onze angst uit door redeneringen zoals jij die hebt.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet waar en weer op de man.
Het conflict laten escaleren tot WO3 brengt zeker geen leed met zich mee… Zeg dan dat ik niet emotioneel maar rationeel redeneer.
Nee.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:12 schreef phpmystyle het volgende:
Wordt het niet eens tijd dan dat POTUS Zalensky informeert om langzaam de handdoek in de ring te gooien?
Je hebt Putin verkeerd geschreven.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:12 schreef phpmystyle het volgende:
Wordt het niet eens tijd dan dat POTUS Zalensky informeert om langzaam de handdoek in de ring te gooien?
Waarom, omdat hij de oorlog nog niet in 13 dagen gewonnen heeftquote:Op maandag 7 maart 2022 11:12 schreef phpmystyle het volgende:
"Luister pik, ik weet dat wij een heel ander land zijn en momenteel geen Russische invasie hebben, maar als ik jou was zou ik gewoon opgeven. Gr gr!"quote:Op maandag 7 maart 2022 11:12 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk dat hem al geadviseerd is serieus te gaan onderhandelen.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:12 schreef phpmystyle het volgende:
Denk dat Potus eerder putin moet informeren dat te doen.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:12 schreef phpmystyle het volgende:
Als het leed groter is dan de mogelijkheid op een gedeeltelijke overwinning, dan moet je gewoon capituleren en zoveel mogelijk mensen naar het Westen evacueren.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
"Luister pik, ik weet dat wij een heel ander land zijn en momenteel geen Russische invasie hebben, maar als ik jou was zou ik gewoon opgeven. Gr gr!"
Boodschap niet aangekomen dan.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat hem al geadviseerd is serieus te gaan onderhandelen.
Wat hij ook doet (hij heeft althans aangegeven vrede te hebben met een neutrale positie voor Oekraïne), het zijn juist de Russen die dwarsliggen door volslagen onredelijke eisen te stellen.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
@Putinquote:Op maandag 7 maart 2022 11:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Denk dat Potus eerder putin moet informeren dat te doen.
Fuck die klerelijer.
geldt dat niet veel meer voor Putin? die heeft zijn doelen nl niet bereikt en nu alleen maar meer doden aan beide kanten.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze gaan vandaag weer onderhandelen.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:16 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Wat hij ook doet (hij heeft althans aangegeven vrede te hebben met een neutrale positie voor Oekraïne), het zijn juist de Russen die dwarsliggen door volslagen onredelijke eisen te stellen.
Is al 400 keer besproken hier. Open het in BNW zolang er geen echt concreet bewijs is.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij gekomen is, maar het zou mooi zijn als het waar is:
is Poetin ernstig ziek?
dat is gewoon raden omdat hij dingen doet, die wij niet willenquote:Op maandag 7 maart 2022 11:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij gekomen is, maar het zou mooi zijn als het waar is:
is Poetin ernstig ziek?
Het risico van vs het risico op.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het risico op een kernoorlog is nooit klein. De kans misschien wel. 2 verschillende zaken.
Of je blijft gewoon vechten ondanks het leed omdat het nogal wat is om je land af te staan aan een invasiemacht.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:16 schreef phpmystyle het volgende:
Als het leed groter is dan de mogelijkheid op een gedeeltelijke overwinning, dan moet je gewoon capituleren en zoveel mogelijk mensen naar het Westen evacueren.
Valt wat voor te zeggen, wat heb je immers aan soevereine vrijheid als iedereen dood is.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:12 schreef phpmystyle het volgende:
Vergeleken met de problemen van die mensen is dat klein bier.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Beter dan dat het ons probleem wordt toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |