Idd, zeker als je elkaar alweer een tijd niet meer hebt gezien.quote:
Ja dan is het meestal extra leukquote:Op zondag 6 maart 2022 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, zeker als je elkaar alweer een tijd niet meer hebt gezien.
We kennen elkaar ook al 35 jaar.quote:
jep al uitgelatenquote:Op maandag 7 maart 2022 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys...![]()
![]()
De honden al uitgelaten? Koud hè buiten...
Ik zit nog aan de koffie, en ben er nog niet klaar voor. Het weekend is omgevlogen...quote:Op maandag 7 maart 2022 08:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep al uitgelaten
zoon ook al de deur uit
nu lekker koffie en fok
ik hou van dit weer
vrieskou en zon![]()
en jij al klaar voor een nieuwe werkdag?
ja hequote:Op maandag 7 maart 2022 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit nog aan de koffie, en ben er nog niet klaar voor. Het weekend is omgevlogen...
Mailyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
Gewoon koffie in de koffie.quote:
Ik ga me maar aankleden en naar het werkquote:Op maandag 7 maart 2022 08:51 schreef greysbones het volgende:
ik pak nog maar een bakkie
en met de zon in de rug
is deze maandag niet zo slecht
deze UI kan niet. Nu denk ik dat je mevrouw liefbaar bentquote:Op maandag 7 maart 2022 08:51 schreef greysbones het volgende:
ik pak nog maar een bakkie
en met de zon in de rug
is deze maandag niet zo slecht
werk ze moonquote:Op maandag 7 maart 2022 08:52 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik ga me maar aankleden en naar het werk
mijn liefste Dudjeeeeeequote:Op maandag 7 maart 2022 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
deze UI kan niet. Nu denk ik dat je mevrouw liefbaar bent
Ja dit is beterquote:
das heel hip met GHBquote:
lijkt me niks.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
das heel hip met GHB
een druppeltje op in de koffie
zodat je de dag relaxed begint![]()
![]()
ik drink wel koffiequote:Op maandag 7 maart 2022 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
lijkt me niks.
maar ik drink dan ook geen koffie en doe niet aan drugs.
Ik ben niet hipquote:Op maandag 7 maart 2022 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
das heel hip met GHB
een druppeltje op in de koffie
zodat je de dag relaxed begint![]()
![]()
is niet wat jongeren doen hequote:
Ben ik ook nietquote:Op maandag 7 maart 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
is niet wat jongeren doen he
maar tout elite
of een snuifje in het weekend
Ik ben niet hip, noch elite, wat nu?quote:Op maandag 7 maart 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
is niet wat jongeren doen he
maar tout elite
of een snuifje in het weekend
Jij bent ijskoudquote:Op maandag 7 maart 2022 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben niet hip, noch elite, wat nu?
Waarheid wel.quote:
lekker jezelf zijnquote:Op maandag 7 maart 2022 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben niet hip, noch elite, wat nu?
smelt je dan nietquote:Op maandag 7 maart 2022 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarheid wel.
M'n koffie is wel warm, dus eh.
Tis altijd lente in de ogen van de tandartsassistentequote:Op maandag 7 maart 2022 09:06 schreef FranticDJ het volgende:
Ik had volgens mij sjans met de mondhygieniste
Wat doe jij nouquote:Op maandag 7 maart 2022 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarheid wel.
M'n koffie is wel warm, dus eh.
krijg je ineens twee haken in je mond en word je recht die voorgevel ingetrokkenquote:Op maandag 7 maart 2022 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis altijd lente in de ogen van de tandartsassistente
echte liefdequote:Op maandag 7 maart 2022 09:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
krijg je ineens twee haken in je mond en word je recht die voorgevel ingetrokken
Ik hoop een beetje wakker te worden.quote:
Waarom zou je dat doenquote:Op maandag 7 maart 2022 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop een beetje wakker te worden.
vervelend.quote:
Prrrr.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
vervelend.
Misschien heb ik om 1100 ook wel sjans.
Gaan ze me deepthroaten en neuspeuteren
Nou denk niet dat ik ga spinnen als een kat er van.quote:
neuspeuteren watquote:Op maandag 7 maart 2022 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
vervelend.
Misschien heb ik om 1100 ook wel sjans.
Gaan ze me deepthroaten en neuspeuteren
met zo'n staafje roeren.quote:
Meer dat andere geluid wat je wel eens uit katten hoort komen.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou denk niet dat ik ga spinnen als een kat er van.
dat is meer ggggggghhhhhhhhhhhquote:Op maandag 7 maart 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer dat andere geluid wat je wel eens uit katten hoort komen.
Kokhalsreflex ditdat.quote:
Gewoon uitzetten.quote:
yupquote:
yupquote:
Ja, dat uitzetten gaat dus niet.quote:
Ook niet als je uitademt en dan 5 seconden je neus dicht knijpt net onder het bot?quote:Op maandag 7 maart 2022 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat uitzetten gaat dus niet.Dat vind ik ook wel het ergste aan die tests, die staaf in je keel.
Nope, ik krijg het echt niet uit.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook niet als je uitademt en dan 5 seconden je neus dicht knijpt net onder het bot?
Dat werkt hier prima.
dan is het wel vervelend.quote:
Ik hou ook niet zo van staven in mijn keelquote:Op maandag 7 maart 2022 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat uitzetten gaat dus niet.Dat vind ik ook wel het ergste aan die tests, die staaf in je keel.
Ik kreeg een antigeen test dus hoefde alleen vanuit m'n neus achter m'n oog gekrabt te worden.quote:
Een goed begin van de week is de helftquote:Op maandag 7 maart 2022 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, en ook nog even goed nieuws op deze maandagochtend
vandaag is alweer een fantastische dag
Ja nouja dit nieuws is meer in de categorie: een van de laatste puzzelstukjes ligt voor 95% op z'n plaatsquote:Op maandag 7 maart 2022 11:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een goed begin van de week is de helft
Oooh, dat scheelt.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kreeg een antigeen test dus hoefde alleen vanuit m'n neus achter m'n oog gekrabt te worden.
Achja, alsnog beter nieuws dan slecht nieuws neem ik aanquote:Op maandag 7 maart 2022 11:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja nouja dit nieuws is meer in de categorie: een van de laatste puzzelstukjes ligt voor 95% op z'n plaats
dit is heel goed nieuwsquote:Op maandag 7 maart 2022 11:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, alsnog beter nieuws dan slecht nieuws neem ik aan
Kun je weer lekker aan de gang met nog meer goed nieuwsquote:Op maandag 7 maart 2022 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit is heel goed nieuws
Nu kan ik een paar laatste dingen in gang gaan zetten..
en fantastische dingenquote:Op maandag 7 maart 2022 11:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je weer lekker aan de gang met nog meer goed nieuws
Is ze weer in de spiegel aan het kijkenquote:Op maandag 7 maart 2022 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones ben je al aan het cringen?
geen ideequote:Op maandag 7 maart 2022 11:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ze weer in de spiegel aan het kijken
Iemand anders was je al voor, helaas.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:00 schreef DerRabbit het volgende:
Kan het nu om de grap te maken in KLB dat 'De russen komen" nu![]()
Ik vraag dit voor een vriend
Scheelt mij weer notesquote:Op maandag 7 maart 2022 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand anders was je al voor, helaas.
Terecht, dat zal hem leren.quote:
Ook meteen de knokploeg gesommeerd om 'een kopje koffie' bij hem te gaan drinkenquote:
Moest vanmorgen nog aan je denken, kwam je weer tegen in een spelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Go Rabbitquote:Op maandag 7 maart 2022 12:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook meteen de knokploeg gesommeerd om 'een kopje koffie' bij hem te gaan drinken
Ik heb er ook nog eentje bovenop gedaan VOCHTIG POESJEquote:
op het vochtig poesjequote:Op maandag 7 maart 2022 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog eentje bovenop gedaan VOCHTIG POESJE
ehm nee. dat zou gek zijn.quote:
af en toe ben je een beetje gemeen he.quote:
Is zin hebben om iemand te plagen ook al reden genoeg?quote:
eh nee dan ben ik niet gemeenquote:Op maandag 7 maart 2022 15:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is zin hebben om iemand te plagen ook al reden genoeg?
Jij? Gemeen? Hoe kom je erbij?quote:
Ah op die manier, ik dacht je enkel sarcastisch wasquote:Op maandag 7 maart 2022 15:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben wel eens gemeen
maar enkel met een reden
dat heeft @:Dud0r wel goed
ik heb altijd alles goed.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben wel eens gemeen
maar enkel met een reden
dat heeft @:Dud0r wel goed
thats my middle namequote:Op maandag 7 maart 2022 15:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah op die manier, ik dacht je enkel sarcastisch was
altijdquote:
Sarcasmus Maxima zijn toch je extra namenquote:
* dud0r zet notequote:
neequote:Op maandag 7 maart 2022 15:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sarcasmus Maxima zijn toch je extra namen
Blijkbaar zal ik nooit wijzer worden ben ik bangquote:Op maandag 7 maart 2022 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
niet iedereen heeft dezelfde namen als jij Rabbit
wanneer leer je dat nu eens
ik help je welquote:Op maandag 7 maart 2022 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijkbaar zal ik nooit wijzer worden ben ik bang
Laat maar, ik hoef er geen negatieve wijsheid bijquote:Op maandag 7 maart 2022 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik help je wel
ik kan niet al mijn wijsheid overdragen maar wel een deel![]()
daar had je al genoeg van?quote:Op maandag 7 maart 2022 15:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat maar, ik hoef er geen negatieve wijsheid bij
Jij had nog niet meegekregen dat ik al een tijd samenwoon met een vrouwmenschquote:
wil je dat nu ook al op muis afschuivenquote:Op maandag 7 maart 2022 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij had nog niet meegekregen dat ik al een tijd samenwoon met een vrouwmensch
aardappels groente vleesquote:
oh ja saaiquote:Op maandag 7 maart 2022 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
aardappels groente vlees
saaiiiiiiiiiiiiiiii
Ik schuif niets op haar af, ik benoem enkel keiharde feitenquote:Op maandag 7 maart 2022 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
wil je dat nu ook al op muis afschuiven
Is beter dan in de koude, gure regenquote:
Dat kan welquote:Op maandag 7 maart 2022 16:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is beter dan in de koude, gure regen
Lekker warme zomerse regenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op maandag 7 maart 2022 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker warme zomerse regen![]()
Dat is wel lekker danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je daar al vaak geweest?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Een keertje, maar wel gelijk paar maanden daar geblevenquote:Op maandag 7 maart 2022 16:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel lekker dan
Ben je daar al vaak geweest?
Zo zo voor je studie?quote:Op maandag 7 maart 2022 16:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een keertje, maar wel gelijk paar maanden daar gebleven
quote:Op maandag 7 maart 2022 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
aardappels groente vlees
saaiiiiiiiiiiiiiiii
rijst groente vlees dan maarquote:Op maandag 7 maart 2022 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
aardappels groente vlees
saaiiiiiiiiiiiiiiii
ToTquote:Op maandag 7 maart 2022 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Zit meneertje hier naast mij nu te vreten.
Ojee, hoe komt dat?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier met een knorrige koter!
En daar?
Beetje overprikkeld van een drukke dag, en hij wil weer naar zijn vriendinnetje toe die hier vandaag weer was, maar dat kan niet altijd.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ojee, hoe komt dat?
Goed heerlijk van t weer genoten, rondje gewandeld en even buiten hier in de zon gezeten
Ah straks maar lekker in bad doen?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje overprikkeld van een drukke dag, en hij wil weer naar zijn vriendinnetje toe die hier vandaag weer was, maar dat kan niet altijd.
maar 1 manier om daar achter te komenquote:Op maandag 7 maart 2022 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee of die wel lekker is
https://www.ah.nl/product(...)n-anders-doner-pizza
Morgen in de airfryer doen en op etenquote:Op maandag 7 maart 2022 18:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar 1 manier om daar achter te komen![]()
zelf ben ik er niet bekend mee
uitstekend idee!!quote:Op maandag 7 maart 2022 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Morgen in de airfryer doen en op etenLaat t wel weten of ie lekker eetbaar was of niet
Eet smakelijk kerel.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:53 schreef Schakeltopia het volgende:
zeker!
ik ben even omnomnommen [ afbeelding ]
Met regen zekerquote:
Oh op vrijdag. Heb ik weer niks aanquote:
Ik mag zondag op z vroegst pas weer naar buiten.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik mag zondag op z vroegst pas weer naar buiten.
Nou zo groot zijn m'n moobies niet hoor.quote:
Beterschapquote:Op maandag 7 maart 2022 19:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou zo groot zijn m'n moobies niet hoor.
Maar ja heb da rona
maar je mag wel naar buitenquote:Op maandag 7 maart 2022 19:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou zo groot zijn m'n moobies niet hoor.
Maar ja heb da rona
Dat is niet wat er in de richtlijnen staat. Je mag op je balkon of tuin komenquote:Op maandag 7 maart 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar je mag wel naar buiten
stukje wandelen
geen terrasje pakken
Heb je er erg veel last van?quote:Op maandag 7 maart 2022 19:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is niet wat er in de richtlijnen staat. Je mag op je balkon of tuin komen
Verder niks.
even een frisse neus halen is wel goedquote:Op maandag 7 maart 2022 19:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is niet wat er in de richtlijnen staat. Je mag op je balkon of tuin komen
Verder niks.
Nope, ver voordat ik ging studeren. Toen ik full time werkte en nog geen vriendin had die al mijn geld uitgafquote:
voor je het weet heb je kleine konijntjes en die geven nog meer geld van jou uitquote:Op maandag 7 maart 2022 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nope, ver voordat ik ging studeren. Toen ik full time werkte en nog geen vriendin had die al mijn geld uitgaf
Ze heeft toch ook eigen geld of is dat zo snel opquote:Op maandag 7 maart 2022 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nope, ver voordat ik ging studeren. Toen ik full time werkte en nog geen vriendin had die al mijn geld uitgaf
Dat laatste vooralquote:Op maandag 7 maart 2022 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook eigen geld of is dat zo snel op
Een best groot gat voor de maat handjes die ze heeftquote:
Muizen hebben dan ook maar kleine handjes (pootjes)quote:Op maandag 7 maart 2022 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een best groot gat voor de maat handjes die ze heeft
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Muizen hebben dan ook maar kleine handjes (pootjes)
Wat een hufters hier.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
wordt ik hier nu even keihard genegeerd?
Zei je iets?quote:Op maandag 7 maart 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
Ik ook door dud0rquote:Op maandag 7 maart 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
hoest me kapot, keelpijn, brandende longen, ben moe en m'n neus zit dicht. En bij vlagen verhoging.quote:
Negeer jij mij nouquote:Op maandag 7 maart 2022 19:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoest me kapot, keelpijn, brandende longen, ben moe en m'n neus zit dicht. En bij vlagen verhoging.
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoest me kapot, keelpijn, brandende longen, ben moe en m'n neus zit dicht. En bij vlagen verhoging.
Best wel balen, ik hoop dat je er snel vanaf komt.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vast welquote:
Die heeft het ook. Is er ook flink beroerd vanquote:Op maandag 7 maart 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
hopelijk ben je snel weer beter?
en de kleine grote man?
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 7 maart 2022 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Best wel balen, ik hoop dat je er snel vanaf komt.
Corona heeft zijn verstandelijk vermogen aangetast.quote:
aaahhhhhhhhhquote:Op maandag 7 maart 2022 19:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vast wel
[..]
Die heeft het ook. Is er ook flink beroerd van
[..]
Dat hoop ik ook
Beter zeg ik maar even niksquote:Op maandag 7 maart 2022 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Corona heeft zijn verstandelijk vermogen aangetast.
Overheen gelezen denk ikquote:
Ik hield het hier ook maar bij.quote:
Hoe kan dat nou ( oh wacht corona ) dan is t je vergevenquote:
Ja mama Greesquote:Op maandag 7 maart 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
euhhh ik kan niet in 2 topics ruzie maken he
dus lief doen hier
Ik maak geen ruzie.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
euhhh ik kan niet in 2 topics ruzie maken he
dus lief doen hier
Omdat ik niet alles leesquote:Op maandag 7 maart 2022 20:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou ( oh wacht corona ) dan is t je vergeven
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable heeft dit bericht niet gelezen
Hij ligt nu lekker te slapen.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah straks maar lekker in bad doen?
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
Nu heb ik ook zin in pozza maar we heb al viesveel nasi gegeten
nou echtquote:
Slaat echt nergens op..quote:Op maandag 7 maart 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou echt
wordt uit het niks gewoon aangevallen![]()
![]()
Ik zag het, wel leuk om te zien dat Ireth nog post, zij is wel tof.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou echt
wordt uit het niks gewoon aangevallen![]()
![]()
Gewoon hier blijven.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Sluit zo maar af.. tis best saai op Fok! vanavond
Ireth is superquote:Op maandag 7 maart 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag het, wel leuk om te zien dat Ireth nog post, zij is wel tof.
Nee ga nog even bankhangen en dan naar bedje toequote:
ja maarquote:Op maandag 7 maart 2022 20:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Sluit zo maar af.. tis best saai op Fok! vanavond
Kom misschien zo nog wel even online, voor dat ik ga slapenquote:
Zij is de eerste Fokker die ik persoonlijk heb leren kennen.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ireth is super
maar ook Danilel
en Rinardo
en Mijntje
Tiki
Verida
en Fritsie
en Kodiak en
kan er zooooo veel opnoemen die echte lieverds zijn
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kom misschien zo nog wel even online, voor dat ik ga slapen
ow echtquote:Op maandag 7 maart 2022 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij is de eerste Fokker die ik persoonlijk heb leren kennen.
Misschien heeft ze wel zin om hier te posten.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow echt
zal ik even de groetjes doen?
Maar een dag junkfood eten is de max hier, ik wil mijn adonis lijf natuurlijk wel houden natuurlijkquote:
Moet ze niet haar soep vergeten.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
@:Ireth
zou je het leuk vinden om hier te komen posten?
Dan in t weekendquote:Op maandag 7 maart 2022 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar een dag junkfood eten is de max hier, ik wil mijn adonis lijf natuurlijk wel houden natuurlijk
ok???quote:Op maandag 7 maart 2022 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ze niet haar soep vergeten.
Waar zit ik nu? Wat is dit?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
@:Ireth
zou je het leuk vinden om hier te komen posten?
En dan gelijk 5 pozza's achter elkaar naar binnen duwenquote:
Dag schakelaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |