Idd, zeker als je elkaar alweer een tijd niet meer hebt gezien.quote:
Ja dan is het meestal extra leukquote:Op zondag 6 maart 2022 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, zeker als je elkaar alweer een tijd niet meer hebt gezien.
We kennen elkaar ook al 35 jaar.quote:
jep al uitgelatenquote:Op maandag 7 maart 2022 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys...![]()
![]()
De honden al uitgelaten? Koud hè buiten...
Ik zit nog aan de koffie, en ben er nog niet klaar voor. Het weekend is omgevlogen...quote:Op maandag 7 maart 2022 08:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep al uitgelaten
zoon ook al de deur uit
nu lekker koffie en fok
ik hou van dit weer
vrieskou en zon![]()
en jij al klaar voor een nieuwe werkdag?
ja hequote:Op maandag 7 maart 2022 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit nog aan de koffie, en ben er nog niet klaar voor. Het weekend is omgevlogen...
Mailyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
Gewoon koffie in de koffie.quote:
Ik ga me maar aankleden en naar het werkquote:Op maandag 7 maart 2022 08:51 schreef greysbones het volgende:
ik pak nog maar een bakkie
en met de zon in de rug
is deze maandag niet zo slecht
deze UI kan niet. Nu denk ik dat je mevrouw liefbaar bentquote:Op maandag 7 maart 2022 08:51 schreef greysbones het volgende:
ik pak nog maar een bakkie
en met de zon in de rug
is deze maandag niet zo slecht
werk ze moonquote:Op maandag 7 maart 2022 08:52 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik ga me maar aankleden en naar het werk
mijn liefste Dudjeeeeeequote:Op maandag 7 maart 2022 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
deze UI kan niet. Nu denk ik dat je mevrouw liefbaar bent
Ja dit is beterquote:
das heel hip met GHBquote:
lijkt me niks.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
das heel hip met GHB
een druppeltje op in de koffie
zodat je de dag relaxed begint![]()
![]()
ik drink wel koffiequote:Op maandag 7 maart 2022 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
lijkt me niks.
maar ik drink dan ook geen koffie en doe niet aan drugs.
Ik ben niet hipquote:Op maandag 7 maart 2022 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
das heel hip met GHB
een druppeltje op in de koffie
zodat je de dag relaxed begint![]()
![]()
is niet wat jongeren doen hequote:
Ben ik ook nietquote:Op maandag 7 maart 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
is niet wat jongeren doen he
maar tout elite
of een snuifje in het weekend
Ik ben niet hip, noch elite, wat nu?quote:Op maandag 7 maart 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
is niet wat jongeren doen he
maar tout elite
of een snuifje in het weekend
Jij bent ijskoudquote:Op maandag 7 maart 2022 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben niet hip, noch elite, wat nu?
Waarheid wel.quote:
lekker jezelf zijnquote:Op maandag 7 maart 2022 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben niet hip, noch elite, wat nu?
smelt je dan nietquote:Op maandag 7 maart 2022 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarheid wel.
M'n koffie is wel warm, dus eh.
Tis altijd lente in de ogen van de tandartsassistentequote:Op maandag 7 maart 2022 09:06 schreef FranticDJ het volgende:
Ik had volgens mij sjans met de mondhygieniste
Wat doe jij nouquote:Op maandag 7 maart 2022 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarheid wel.
M'n koffie is wel warm, dus eh.
krijg je ineens twee haken in je mond en word je recht die voorgevel ingetrokkenquote:Op maandag 7 maart 2022 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis altijd lente in de ogen van de tandartsassistente
echte liefdequote:Op maandag 7 maart 2022 09:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
krijg je ineens twee haken in je mond en word je recht die voorgevel ingetrokken
Ik hoop een beetje wakker te worden.quote:
Waarom zou je dat doenquote:Op maandag 7 maart 2022 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop een beetje wakker te worden.
vervelend.quote:
Prrrr.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
vervelend.
Misschien heb ik om 1100 ook wel sjans.
Gaan ze me deepthroaten en neuspeuteren
Nou denk niet dat ik ga spinnen als een kat er van.quote:
neuspeuteren watquote:Op maandag 7 maart 2022 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
vervelend.
Misschien heb ik om 1100 ook wel sjans.
Gaan ze me deepthroaten en neuspeuteren
met zo'n staafje roeren.quote:
Meer dat andere geluid wat je wel eens uit katten hoort komen.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou denk niet dat ik ga spinnen als een kat er van.
dat is meer ggggggghhhhhhhhhhhquote:Op maandag 7 maart 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer dat andere geluid wat je wel eens uit katten hoort komen.
Kokhalsreflex ditdat.quote:
Gewoon uitzetten.quote:
yupquote:
yupquote:
Ja, dat uitzetten gaat dus niet.quote:
Ook niet als je uitademt en dan 5 seconden je neus dicht knijpt net onder het bot?quote:Op maandag 7 maart 2022 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat uitzetten gaat dus niet.Dat vind ik ook wel het ergste aan die tests, die staaf in je keel.
Nope, ik krijg het echt niet uit.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook niet als je uitademt en dan 5 seconden je neus dicht knijpt net onder het bot?
Dat werkt hier prima.
dan is het wel vervelend.quote:
Ik hou ook niet zo van staven in mijn keelquote:Op maandag 7 maart 2022 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat uitzetten gaat dus niet.Dat vind ik ook wel het ergste aan die tests, die staaf in je keel.
Ik kreeg een antigeen test dus hoefde alleen vanuit m'n neus achter m'n oog gekrabt te worden.quote:
Een goed begin van de week is de helftquote:Op maandag 7 maart 2022 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, en ook nog even goed nieuws op deze maandagochtend
vandaag is alweer een fantastische dag
Ja nouja dit nieuws is meer in de categorie: een van de laatste puzzelstukjes ligt voor 95% op z'n plaatsquote:Op maandag 7 maart 2022 11:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een goed begin van de week is de helft
Oooh, dat scheelt.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kreeg een antigeen test dus hoefde alleen vanuit m'n neus achter m'n oog gekrabt te worden.
Achja, alsnog beter nieuws dan slecht nieuws neem ik aanquote:Op maandag 7 maart 2022 11:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja nouja dit nieuws is meer in de categorie: een van de laatste puzzelstukjes ligt voor 95% op z'n plaats
dit is heel goed nieuwsquote:Op maandag 7 maart 2022 11:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, alsnog beter nieuws dan slecht nieuws neem ik aan
Kun je weer lekker aan de gang met nog meer goed nieuwsquote:Op maandag 7 maart 2022 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit is heel goed nieuws
Nu kan ik een paar laatste dingen in gang gaan zetten..
en fantastische dingenquote:Op maandag 7 maart 2022 11:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je weer lekker aan de gang met nog meer goed nieuws
Is ze weer in de spiegel aan het kijkenquote:Op maandag 7 maart 2022 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones ben je al aan het cringen?
geen ideequote:Op maandag 7 maart 2022 11:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ze weer in de spiegel aan het kijken
Iemand anders was je al voor, helaas.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:00 schreef DerRabbit het volgende:
Kan het nu om de grap te maken in KLB dat 'De russen komen" nu![]()
Ik vraag dit voor een vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |