SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV
De Tirreno-Adriatico is volgen op Eurosport en de PLAYER. Met het gouden koppel Jeroen en Karsten als het goed is. De finishtijd van de meeste etappes is tussen 17.00 en 17.15, behoorlijk wat later dan Parijs-Nice dus.
Als Wilco een rit/eindklassement wint hier dan gaat hij mijn UserIcon worden rest van het jaar.quote:
Geen idee.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom volg jij dit soort mensen?
Marijntje ook lekker reagerenquote:
Waar heeft Anne Spapens verdedigende middenvelder gespeeld? Waarom is ze rullevant genoeg om haar meninkje hier te delen?quote:
Bekende wielertwitteraar. Maar ik houd er al over op.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar heeft Anne Spapens verdedigende middenvelder gespeeld? Waarom is ze rullevant genoeg om haar meninkje hier te delen?
wtf, ik ken dat mens niet eensquote:
Ontvolgen zou nog beter zijn.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bekende wielertwitteraar. Maar ik houd er al over op.
Je mist niks.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
wtf, ik ken dat mens niet eens
You’re blocked
You can’t follow or see @:Ponckster’s Tweets. Learn more
Opmerkelijk (niet klikken @R_R)quote:Op maandag 7 maart 2022 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
You’re blocked
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed idee wel, gedaan.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ontvolgen zou nog beter zijn.
Vast terechtquote:Op maandag 7 maart 2022 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
You’re blocked
Hij haalt vooral voordeel uit zijn aerodynamische houding. Hetzelfde voor Bissegger.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:43 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind het visueel altijd erg moeilijk om te geloven dat Evenepoel Ganna zou kunnen kloppen in zo'n tijdrit.
Enig idee wat daar aan de hand is?quote:Op maandag 7 maart 2022 16:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Buchmann met een knappe 93e tussentijd.
Algehele malaise bij Bora al een tijdje. Vlasov nog min of meer te na gesproken.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Enig idee wat daar aan de hand is?
Nooit meer op niveau geweest na die val in de Dauphiné van 2020.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die kan er toch gewoon niks van, vooral qua tijdrijden? Was nog best redelijk op Mallorca.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nouja, hij was eigenlijk ook maar 1 jaar écht goed. Al had ie daarvoor wel wat meer alibiklassementen.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nooit meer op niveau geweest na die val in de Dauphiné van 2020.
Padun, Caruso, Mas, Bardet, Pinot, Buchmann, Barguil.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:14 schreef Columbiafan het volgende:
Landa verliest al een minuut op Pogacar?
quote:Op maandag 7 maart 2022 17:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tjonge, had wel verwacht dat Remco de TA wat spannender kon maken, maar helaas.
Bardiani ook niet heel veel beterquote:Op maandag 7 maart 2022 17:17 schreef Columbiafan het volgende:
Drone Hopper wel weer knap met de volledige ploeg buiten de top 150.![]()
Moet zij weten.quote:
Je bent niet verplicht om haar tweets te lezen he? Heerlijk rustig om dat niet te doen!quote:Op maandag 7 maart 2022 20:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, niet. Want ze gaat in de zomer weer tweeten hoe het toch kan dat ze niet afvalt.
Nou neequote:
Zal die niet inmiddels gelost zijn?quote:
Ging die niet in het wiel van Merlier meequote:
Akkoordquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:24 schreef Slobeend het volgende:
Jeroen doet de massasprints toch wel erg goed.
Top-10 van Guarnieiri!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:25 schreef Mani89 het volgende:
Waar waren de droomwerken van Groupama nou voor?
Marc de Maar heeft het nog niet hequote:
Zo ingewikkeld zou het toch niet moeten zijn om een treintje te formeren voor Kooij. Stuur dor hout als Dekker en Roosen de rest van het jaar lekker met die jongen op pad, niks aan de hand.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:15 schreef TheArt het volgende:
Ik hoop dat Jumbo snel tot de conclusie komt dat ze Kooij meer steun moeten geven in de massasprints. Zo niet, en dat is misschien bizar opportunistisch maar zo werkt de sportwereld nu eenmaal, kan ie er eind volgend jaar beter vertrekken. Deze etappe ook kreeg ie 1 mannetje in steun, de hele slotfase lang. Waarom zouden dat niet én Affini én Van Emden én Van der Sande kunnen zijn? Vingegaard en Kuss redden zich wel
Ik vermoed sowieso dat Jumbo dit seizoen meer keuzes gaat moeten maken dan ze lief is.
Dat ie de echte snelheid mist hoeft nog niet te betekenen dat ie ook in ééndagskoersen slecht is, maar we gaan het zien. Dit leek me een gevalletje van slechte positionering nadat z'n treintje in de soep werd gereden.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marc de Maar heeft het nog niet he
Maar dat kwam dan weer omdat die ene renner ook op 15km van de streep al alleen Kooij van voren moest houden in het peloton. Hij heeft gewoon minstens een man extra nodig.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:35 schreef Marcoss het volgende:
Op zich hoeft het ook geen probleem te zijn om 1 iemand bij je te hebben, als die renner de sprinter af kan zetten in een goed wiel dichtbij de finish. Maar volgens mij was hier en in UAE de laatste helper ver voor de slotkilometer al weg
In Oekraïne letten ze ook extra op door al die bombardementen.quote:
Sagan zal nooit meer een grote koers winnen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:02 schreef TheArt het volgende:
Tsja wat moet je in het geval Sagan/Total doen? Na 100x covid en nu weer ziekte lijkt het toch echt het beste om voorlopig even rustig aan te doen. Desnoods MSR maar skippen en zich richten op de Vlaamse koersen.
Wat een idee weer dit!quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een jaar zou 53-54 weken moeten hebben. Zodat we Parijs Nice en Tirreno apart kunnen organiseren
Je weet dat McDonald's en Coca Cola enzo sponsoren zijn van Olympische Spelen en EK/WK Voetbal etc.?quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vreemde sponsor zo, Burgerking
Zou je niet verwachten in het wielrennen
Of is dat eerder een soort van schuldgevoel. "Er zijn veel mensen dik door ons", laten we een wielerteam sponsoren "
Ach ja iddquote:Op woensdag 9 maart 2022 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je weet dat McDonald's en Coca Cola enzo sponsoren zijn van Olympische Spelen en EK/WK Voetbal etc.?
quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik wil een McDonalds protour uci -team
wielertruitjes met grote M
quote:
Ach, je moet wat met zoveel overschot.quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:53 schreef Marcoss het volgende:
Je zou zeggen dat het parcours zwaar genoeg is voor Pogacar of Evenepoel de ergens te lossen, hij is wel heel druk met de boni’s
Misschien nog last van de val.quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:51 schreef TheArt het volgende:
Dat sprintje van FlipIk heb echt het idee dat hij flink uit vorm is.
En anders win je wel een eindsprint voor de boni’squote:Op woensdag 9 maart 2022 16:53 schreef Marcoss het volgende:
Je zou zeggen dat het parcours zwaar genoeg is voor Pogacar of Evenepoel ergens te lossen, hij is wel heel druk met de boni’s
Die knul begint toch echt Merckxiaanse trekken te vertonen. Zou nog sprinten voor z'n gewicht in kaas of zo.quote:
Die memo had ik ook gemist jaquote:
Of hij is bezig met een perfecte timing naar Luik, zijn hoofddoel. Zo is hij ook twee keer op rij wereldkampioen geworden, terwijl hij de weken ervoor compleet overklast werd.quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:51 schreef TheArt het volgende:
Dat sprintje van FlipIk heb echt het idee dat hij flink uit vorm is.
Vind je dat niet verdacht?quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Of hij is bezig met een perfecte timing naar Luik, zijn hoofddoel. Zo is hij ook twee keer op rij wereldkampioen geworden, terwijl hij de weken ervoor compleet overklast werd.
Bepaalde users hypen hem hier wekelijks, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:21 schreef AllesKaputt het volgende:
Colby is het broertje ja, dat wist zelfs ik nog.
De nieuwe Wielco?quote:
Of hij kan er gewoon niet zoveel van.quote:
Altijd tegen mijquote:
Dat gebeurt altijd. Ze doen het eromquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:46 schreef Marcoss het volgende:
De hele dag wordt er achter elkaar gedemarreerd en elke vlucht wordt weer teruggehaald en vlak voor de live-uitzending begint, rijdt de vlucht wel weg
Hairodynamics bergop.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik begin Pogacar te haten. Op letterlijk iedere aanval reageren (zelfs op die van Tesfatsion) en dan aan het eind iedereen nog even belachelijk maken.
Tijd om in te grijpen, UCI.
Dat van Poetin is nog minder waardeloos dan ditquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barkiel heeft een droomplan vandaag.
Barolo op de bingokaartquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:38 schreef Zwansen het volgende:
Jeroen is niet helemaal euforisch over LTD.
Niemand, neem ik aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:38 schreef Zwansen het volgende:
Jeroen is niet helemaal euforisch over LTD.
Sympathieke jongen.quote:
Ik vind zijn podcast wel erg onderhoudend. Als commentator gaan we zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |