Oh, ik kem heb wel. Niet de eerste keer dat ik hem pak op leugens. Probleem is dat niet iedereen hem kent en ik wil, waar mogelijk, voorkomen dat mensen zulke gasten serieus nemen en gaan geloven in "fake news" wat hij loopt te verspreiden.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je kende deze fan van Erdolf nog niet? Bespaar je de moeite, hij raaskalt net zo hard als Pudding.
Of de CIA is aan het stoken.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:35 schreef polderturk het volgende: Is Putler bang voor Shoygu? Wordt hij binnenkort berecht? [ twitter ]
Daar is de VN Veiligheidsraad voor, in theorie. Maar als 1 van de vaste leden betrokken is werkt dat inderdaad niet.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:39 schreef Halcon het volgende: [..] Als je je bedreigd voelt, dan bel je de politie. Maar dat gaat tussen landjes niet echt. Dus die vergelijking gaat niet op.
NATO heeft in het verleden al vaker laten zien dat de organisatie niet defensief maar ook offensief kan zijn. Als ik omringd wordt door een groep gewapende mannen, dan spring ik ook in de aanval. Het verschil is echter dat Rusland structureel Oekrane heeft gewaarschuwd.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:37 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Niet echt, tenzij je hier vooral bent om te trollen.
[..]
Vrij weinig, maar dat is dus vooral je gedachtegang? Een soort vergelding de missies in de landen die je noemt? Bijzonder.
Achterover leunen, what could go wrong.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:41 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Lekker Rusland cancellen, what could go wrong.
Denk dat Vlad gewoon met een strakke plasser in zijn bunker zit want 'de wereld heeft het over mij'quote:Op zondag 6 maart 2022 21:39 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af of Putin het begrip gezichtsverlies kent of concepten als 'vrede' kan omvatten.
Ik zie hem als berekenend (uitgaande van micro-mimiek) en narcist die 'geniet' van zijn macht met het accent op de zelfbewondering daarvan. Een narcist zal doorgaans zijn 'probleem' (wasda?) niet onderkennen en alleen (tijdelijk) 'hulp' vragen/accepteren als dat relationeel - vanuit dus eigenbelang - nodig is.
Exact mijn gedachte. Amerikanen proberen in hoofd Poetin te gaan zitten.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:39 schreef slashdotter3 het volgende: [..] Ik zag dit bericht ook maar ik denk dat het eerder fakenews is om wantrouwen te zaaien binnen het Kremlin. Misschien hopen ze wel met het verspreiden van dit nieuws dat Putin hem voor de zekerheid eruit wipt.
Wanneer en waar precies?quote:Op zondag 6 maart 2022 21:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
NATO heeft in het verleden al vaker laten zien dat de organisatie niet defensief maar ook offensief kan zijn.
Gewaarschuwd om de banden met de EU niet aan te halen? Wat denk je wat het effect van deze invasie voor de buurlanden precies gaat zijn?quote:Als ik omringd wordt door een groep gewapende mannen, dan spring ik ook in de aanval. Het verschil is echter dat Rusland structureel Oekrane heeft gewaarschuwd.
Dus omdat Amerika in het Midden-Oosten landen binnenvalt is het ook prima als Rusland dat een keer doet? Dat is de 'logica'?quote:Amerika zag een land dat een paar duizend km verder op zit als een bedreiging en is dat land binnengevallen. Europa stond daarachter. Meer hoef ik niet te vertellen maar hou je hypocriete gedoe voor je aub.
Is goed jongequote:Op zondag 6 maart 2022 21:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
NATO heeft in het verleden al vaker laten zien dat de organisatie niet defensief maar ook offensief kan zijn. Als ik omringd wordt door een groep gewapende mannen, dan spring ik ook in de aanval. Het verschil is echter dat Rusland structureel Oekrane heeft gewaarschuwd.
Amerika zag een land dat een paar duizend km verder op zit als een bedreiging en is dat land binnengevallen. Europa stond daarachter. Meer hoef ik niet te vertellen maar hou je hypocriete gedoe voor je aub.
Dat is ook een beetje samen besluiten of je dan alsnog degene die bedreigt in elkaar mag tikken of niet. En daar heeft dan iemand 'n Veto. En als je verwacht dat iemand een veto inzet, kun je je invasieplannen ook nog altijd niet voorleggen aan de VN Veiligheidsraad.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar is de VN Veiligheidsraad voor, in theorie. Maar als 1 van de vaste leden betrokken is werkt dat inderdaad niet.
Je moet overigens wel een gegronde reden hebben, sommige mensen voelen zich al bedreigd bij een verkeerde blik. Als je daarvoor de politie belt nemen ze je de keer daarna al minder serieus.
Poetin is vooral bang dat Russen in gaan zien wat een immense teringzooi hij van dat land heeft gemaakt, daarom is hij een oorlogje gestart.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
NATO heeft in het verleden al vaker laten zien dat de organisatie niet defensief maar ook offensief kan zijn. Als ik omringd wordt door een groep gewapende mannen, dan spring ik ook in de aanval. Het verschil is echter dat Rusland structureel Oekrane heeft gewaarschuwd.
Amerika zag een land dat een paar duizend km verder op zit als een bedreiging en is dat land binnengevallen. Europa stond daarachter. Meer hoef ik niet te vertellen maar hou je hypocriete gedoe voor je aub.
Als NAVO lekker mee gaan knokken, what could go wrong.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:43 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Achterover leunen, what could go wrong.
kan me dit wel enigzins voorstellen van de UK, u ze uit de EU zijn. Ze zijn gelijk een stuk protectionistischer geworden, wegen hun eigenbelangen veel meer af. Ze zitten laatste tijd wel vaker niet meer op 1 lijn met de EU.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:47 schreef Rambolin het volgende:
Fittie France vs UK
Priti Patel is being urged to send emergency help for at least 150 Ukraine refugees stranded in Calais by what France calls the UK’s “lack of humanity”.
https://www.independent.c(...)calais-b2029674.html
Priti Patel under fire after ‘only 50 visas’ issued for Ukraine refugees
Home secretary challenged over why ‘only 1% of UK visa applications have been granted’
As few as 50 visas have been issued for Ukraine refugees to come to the UK, it has emerged, as the crisis was labelled Europe’s worst since the Second World War.
https://www.independent.c(...)-visas-b2029731.html
Oekrane heeft niks gedaan wat een onafhankelijk land niet mag doen zonder zich daarbij agressief op te stellen naar een ander land.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
PAS OP! TRAP ER NIET IN!quote:Op zondag 6 maart 2022 21:32 schreef Werkperd het volgende: [..] Je snapt toch ook wel dat ik hier niet serieus op ga reageren of wel? Anders stel ik meteen een reeks aan vragen wat Nederlandse F-16's in Irak en Afghanistan te zoeken hadden. Pas op.
Rusland wordt niet omringd door NATO-landen.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Iets met "hypocrisie"quote:Op zondag 6 maart 2022 21:45 schreef Poem_ het volgende:
Dus omdat Amerika in het Midden-Oosten landen binnenvalt is het ook prima als Rusland dat een keer doet? Dat is de 'logica'?
Een AT-4 is een ongeleid projectiel.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:44 schreef slashdotter3 het volgende:
De AT4 is gewoon 1400 dollar, voor de prijs van een Javalin heb je 50~70 van deze. Waar komt dat prijsverschil vandaan?
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |