Dat vond ik nou ookquote:
Meen je niks vanquote:Op zondag 6 maart 2022 21:30 schreef Tegan het volgende:
Mooi dat dat onderwerp klaar is. Mijn hart kan dat allemaal niet aan. Net als de oorlog/vele slachtoffers/onmacht.
Ik verlang terug naar 15 jaar geleden, toen deed het me minder/was ik emotieloos.
Mijn nederige excuses, waarde Teganquote:Op zondag 6 maart 2022 21:30 schreef Tegan het volgende:
Mooi dat dat onderwerp klaar is. Mijn hart kan dat allemaal niet aan. Net als de oorlog/vele slachtoffers/onmacht.
Ik verlang terug naar 15 jaar geleden, toen deed het me minder/was ik emotieloos.
Nah, heb voor nu m'n hartje wel gelucht door m'n mening/visie hier neer te spuien. Tevens is het alcoholtijd, zodat ik 't tot aan morgen even weer kan wegstoppenquote:Op zondag 6 maart 2022 21:50 schreef Tegan het volgende:
[..]. Laat je vooral niet tegenhouden door mij hoor, maar gewoon blij dat het klaar was
.
Goed puntquote:Op zondag 6 maart 2022 21:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah, heb voor nu m'n hartje wel gelucht door m'n mening/visie hier neer te spuien. Tevens is het alcoholtijd, zodat ik 't tot aan morgen even weer kan wegstoppen
Begrijpelijk danquote:Op zondag 6 maart 2022 22:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed punt. Ik kan echt niet meer aan de alcohol nu als ik morgenochtend moet functioneren #oud #lijk.
Lijk? Appetijtelijk zul je bedoelen.quote:Op zondag 6 maart 2022 22:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed punt. Ik kan echt niet meer aan de alcohol nu als ik morgenochtend moet functioneren #oud #lijk.
@Tegan Zo te horen komt Airwin je straks met de lijkwagen oppikken als je in beschonken toestand de weg op roltquote:
quote:
Goed plan.quote:
Met mij is alles prima hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 09:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat is dit voor luie actie?
Alles goed met je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |