Aantal jaar tegen moeten spelen, was altijd bloederigquote:Op zondag 6 maart 2022 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat zit er....ik weet niks van hockey verder
Kaltenbach, Oostenrijk.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aantal jaar tegen moeten spelen, was altijd bloederig
Even lekker corona happenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Kaltenbach, Oostenrijk.
Paar dagen snowboarden met m'n vader
Lekker! 🏂quote:Op zondag 6 maart 2022 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Kaltenbach, Oostenrijk.
Ligt duidelijk aan boxmeer dusquote:Op zondag 6 maart 2022 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hadden wij hetzelfde alleen dan met voetbal
Jup!quote:
Ja dat was de vorige keer wel het eindresultaat. Het zij zo dan.quote:
Hoor er nu veel. Al heeft carnaval ook wel geholpen.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat was de vorige keer wel het eindresultaat. Het zij zo dan.
Gewoon gaan en lekker snowboarden.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat was de vorige keer wel het eindresultaat. Het zij zo dan.
Ja dat zekerquote:
Wat gaafquote:Op zondag 6 maart 2022 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Kaltenbach, Oostenrijk.
Leuk!quote:Op zondag 6 maart 2022 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Kaltenbach, Oostenrijk.
Ja ik zag in eens allemaal sterretjes!quote:
@drakinquote:Op zondag 6 maart 2022 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie wel een coole lamp nu in de balk. Een drakenhoofd met een soort lichtbal in de bek. Zoiets wil ik wel
Die wil je opzetten met een lichtbal in haar mond?quote:
Nee joh, maar die kan vast wel inspiratie leverenquote:Op zondag 6 maart 2022 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die wil je opzetten met een lichtbal in haar mond?
quote:Op zondag 6 maart 2022 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het hoofd van @:drakin hoef ik nietIk heb liever dat die aan haar lichaam vast blijft zitten
Er zit een vuurspuwende basiliscus bij mij op zolder. Je mag hem hebbenquote:Op zondag 6 maart 2022 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie wel een coole lamp nu in de balk. Een drakenhoofd met een soort lichtbal in de bek. Zoiets wil ik wel
quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ik verdenk je ervan die basiliscus gewoon mee te nebben genomen uit die kelder en die zit nu gewoon op jouw zolder
Moet die ook al weg vanwege de verbouwing? Wat zielig dat je zo'n eeuwenoud beest zijn nieuwe adres ook al wil ontnemenquote:Op zondag 6 maart 2022 21:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zit een vuurspuwende basiliscus bij mij op zolder. Je mag hem hebben
Ik wist het nog hoorquote:
Het is zielig ja. Maar bij jou krijgt hij een nieuwe bestemming als bureaulamp.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet die ook al weg vanwege de verbouwing? Wat zielig dat je zo'n eeuwenoud beest zijn nieuwe adres ook al wil ontnemen
Die quote was voor de andere lezers hier.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wist het nog hoorIk heb nog niet veel last van vergeetachtigheid
Oh dat wordt de draak met de lichtbal in de bekquote:Op zondag 6 maart 2022 21:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is zielig ja. Maar bij jou krijgt hij een nieuwe bestemming als bureaulamp.
Het lichaam van de @Basiliscus hoef ik nietquote:Op zondag 6 maart 2022 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat wordt de draak met de lichtbal in de bek
De Basiliscus krijgt dus een hele renovatie
Wat ba je met de rest van het lichaam doen?
Oh dus die krijg ik er ook bij?quote:Op zondag 6 maart 2022 21:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het lichaam van de @:basiliscus hoef ik nietIk heb liever dat die aan zijn hoofd vast blijft zitten.
Je krijgt 1 basiliscus (+ een zak basiliscusvoer) gratis en voor niks. Je mag hem zelf vangen.quote:Op zondag 6 maart 2022 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dus die krijg ik er ook bij?![]()
Ik volg het even niet meer. Hoe zit deze overname in elkaar?
Ja wat is er meequote:Op zondag 6 maart 2022 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet niet wat het is met deze, maar
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2022 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet niet wat het is met deze, maar
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zelf vangen ook nogquote:Op zondag 6 maart 2022 22:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je krijgt 1 basiliscus (+ een zak basiliscusvoer) gratis en voor niks. Je mag hem zelf vangen.
Heel veelquote:Op zondag 6 maart 2022 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelf vangen ook nogWat een moeite. Hoeveel rommel is er wel niet op jouw zolder?
Nog steeds?quote:
Ja. Maar er is al veel wegquote:
Ja, dus het komt wel goed.quote:
Zeer veel geplunderd door de basiliscus zeker, en dan later claimen dat het je opruimskills warenquote:
Waarop?quote:
Ja, het is goed om nu en dan eens grondig op te ruimen.quote:
Jij weet van niks.quote:
Een basiliscus met opruimskillsquote:Op zondag 6 maart 2022 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeer veel geplunderd door de basiliscus zeker, en dan later claimen dat het je opruimskills waren
Ik ben gewoon hier hoorquote:
Je wil dat ding echt graag kwijt he?quote:Op zondag 6 maart 2022 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een basiliscus met opruimskillsIets voor jou?
Ik heb ook teveel boeken, maar hou me altijd aanbevolen voor griezelboeken, spookverhalen en sprookjes/legendes/sagen, want dat spaar ik enigszinsquote:Op zondag 6 maart 2022 23:28 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb bv. heel veel boeken, en doe een groot deel daarvan weg.
Duidelijk Mario .. Ik lees het zo hier wel ergensquote:Op zondag 6 maart 2022 23:39 schreef mario390 het volgende:
en ministertalk gekijkt over putin
met ministerin van polen, van lettland
onze vrouw minister, van luxemburg
de van polen zei dat hij misschien verder
gaat dann ukraine misschien georgien
of moldawien
Ik heb aardig wat boeken in die categorie. Je mag ze allemaal lenen tot na de renovatie. Graag zelfs.quote:Op zondag 6 maart 2022 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb ook teveel boeken, maar hou me altijd aanbevolen voor griezelboeken, spookverhalen en sprookjes/legendes/sagen, want dat spaar ik enigszins
Moet je hele huis leeg ?quote:Op zondag 6 maart 2022 23:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat boeken in die categorie. Je mag ze allemaal lenen tot na de renovatie. Graag zelfs.
Mag ik eindelijk weer van de zolder af?quote:Op zondag 6 maart 2022 21:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zit een vuurspuwende basiliscus bij mij op zolder. Je mag hem hebben
jij blijquote:Op zondag 6 maart 2022 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Mag ik eindelijk weer van de zolder af?
de talk was in onze orf, de ministerinquote:Op zondag 6 maart 2022 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Duidelijk Mario .. Ik lees het zo hier wel ergens
Grotendeels.quote:
FFFFrreeeedooooMMMMMM!!!!!!quote:
OK..quote:Op zondag 6 maart 2022 23:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
de talk was in onze orf, de ministerin
van polen was over monitor toegeschalten en ook de van
lettland
Putin is gevaarlijkquote:Op zondag 6 maart 2022 23:53 schreef mario390 het volgende:
situatie is gevaarlijk wanneer de
nato beginnt integrijpen
Hoe lang duurt die renovatie? Ik ben geen snelle lezerquote:Op zondag 6 maart 2022 23:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat boeken in die categorie. Je mag ze allemaal lenen tot na de renovatie. Graag zelfs.
Je zat even terug in de balk met een lichtbal in je bekquote:Op zondag 6 maart 2022 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Mag ik eindelijk weer van de zolder af?
Ik krijg een opslagcontainer maar die is te klein voor al mijn spullen. Ik kan wat spullen bij mijn buurvrouw neerzetten. En de rest neem ik mee naar mijn tijdelijke woning.quote:Op zondag 6 maart 2022 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je ook een opslag plek of moet je dat verder allemaal zelf regelen ?
Nee ik heb geen oorlog nieuws gekekenquote:Op maandag 7 maart 2022 00:00 schreef mario390 het volgende:
hebben julie gezien als vandaag de rusische
politie oude vrouwen geslagen heeft? de gezegd
hebben putin is schlecht
Ik hoef die boeken niet onmiddellijk terug te hebben als de renovatie klaar is.quote:Op maandag 7 maart 2022 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die renovatie? Ik ben geen snelle lezerEn we zullen vast wat overlapt hebben
quote:Op zondag 6 maart 2022 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De vegan meneer in het dorpje van @:engine zekerWant ik ben toch maar thuis gebleven
Schildpadje in de zon 🌞quote:
Dit is al wel een oude fotoquote:
quote:
Leuke namenquote:Op maandag 7 maart 2022 09:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is al wel een oude fotoMaar ik blijf hem zo leuk vinden. De blik van Sheba (die rooie) van "wat doe jij ook op deze picknicktafel" en Hindi (schildpadje) die daar zo loom blijft liggen met die gekke bek
Sheba is 17 en de mama van de andere twee. Hindi en Samba worden over een paar weken 13.quote:
Heerlijk zorgeloos.quote:
Beste leeftijd al wel voor een katquote:Op maandag 7 maart 2022 10:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sheba is 17 en de mama van de andere twee. Hindi en Samba worden over een paar weken 13.
Ja we genieten er nog even van zolang we ze nog hebbenquote:Op maandag 7 maart 2022 10:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beste leeftijd al wel voor een kat
Dan wordt ze misschien wel een hele oude katquote:Op maandag 7 maart 2022 11:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja we genieten er nog even van zolang we ze nog hebben![]()
Al heeft Sheba een paar maanden geleden nog een medische check gehad en volgens de dierenarts ziet her ernaar uit dat ze nog jaren mee kan
Ik hoop hetquote:Op maandag 7 maart 2022 11:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan wordt ze misschien wel een hele oude kat
Pak zequote:Op maandag 7 maart 2022 12:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het lucht alarm gaat hier af ik trek mijn combat gear aan laat ze maar komen !!!!!!
T is een luipaardquote:Op maandag 7 maart 2022 10:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zon Cheetah wil je niet achter je willen hebben
Daar komt ie hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 12:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het lucht alarm gaat hier af ik trek mijn combat gear aan laat ze maar komen !!!!!!
Hier gaat helemaal niks af… Dat is raar 🤔quote:Op maandag 7 maart 2022 12:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een lui paard krijgt de zweepquote:
Hier ook helemaal niks gehoordquote:Op maandag 7 maart 2022 12:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier gaat helemaal niks af… Dat is raar 🤔
Ik ga koffie zetten. Laat ze maar komen ☕️
Gingen ze picknicken?quote:
Fallschirmjäger?quote:Op maandag 7 maart 2022 12:43 schreef engine het volgende:
Ik zit aan de grens en zijn nog geen troepen te zien
quote:
quote:
Dat kan er ook in jaquote:
Je kent het woord jägermeister niet?quote:
Ik denk dat andere woordquote:Op maandag 7 maart 2022 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan er ook in ja
[..]
Je kent het woord jägermeister niet?
Zie OPquote:Op maandag 7 maart 2022 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
Beste film speech ooit?
En als je luistert gaat ie nu zo goed op nog.
Die in de OP zit vooral te wachten op een verzaker toch?quote:
Had hij zeker niet gehoord, dat de bel niet deedquote:Op maandag 7 maart 2022 16:22 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie door de jaloezieën heen een jongetje naar de voordeur lopen. Even later rent hij keihard weg en hoor ik hem roepen "ja, aangebeld!"
Die vlegel weet niet dat we de bel momenteel uit hebben staan
quote:Op maandag 7 maart 2022 16:22 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie door de jaloezieën heen een jongetje naar de voordeur lopen. Even later rent hij keihard weg en hoor ik hem roepen "ja, aangebeld!"
Die vlegel weet niet dat we de bel momenteel uit hebben staan
Haha jaquote:Op maandag 7 maart 2022 16:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had hij zeker niet gehoord, dat de bel niet deed
Hier bellen ze echt heel soms nog wel eens aan, soms wel irritant vooral als ze het vaker aanbellen
Ja dus, hier welquote:Op maandag 7 maart 2022 16:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Goh, doet de jeugd van tegenwoordig dat nog?
Bij ons kun je de bel buiten niet horen. Dus aanbellers bellen vaak twee keer ....quote:Op maandag 7 maart 2022 16:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had hij zeker niet gehoord, dat de bel niet deed
Hier bellen ze echt heel soms nog wel eens aan, soms wel irritant vooral als ze het vaker aanbellen
Dat zie je inderdaad maar weinig dat ze nog een klusje willen doen voor een zakcentjequote:Op maandag 7 maart 2022 16:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha jaToen rende hij keihard weg in de hoop om niet gesnapt te worden. Niet wetende dat ik het gewoon zag gebeuren en de bel uit staat
Dus faliekant mislukte belletje-trek actie
![]()
Op zich zie ik dat hier niet zo heel veel meer gebeuren. Vroeger deed ik dat nog wel eens met vriendinnen, of dat we langs de deuren gingen voor heitje-voor-een-karweitje. Ongeveer een jaar geleden kregen we nog zo'n kind voor de deur. Ik was helemaal perplex dat kinderen dat nu überhaupt nog doen
Konden jullie een karweitje bedenken voor dat kind?quote:Op maandag 7 maart 2022 16:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha jaToen rende hij keihard weg in de hoop om niet gesnapt te worden. Niet wetende dat ik het gewoon zag gebeuren en de bel uit staat
Dus faliekant mislukte belletje-trek actie
![]()
Op zich zie ik dat hier niet zo heel veel meer gebeuren. Vroeger deed ik dat nog wel eens met vriendinnen, of dat we langs de deuren gingen voor heitje-voor-een-karweitje. Ongeveer een jaar geleden kregen we nog zo'n kind voor de deur. Ik was helemaal perplex dat kinderen dat nu überhaupt nog doen
Ja inderdaad, en je zult ze toch maar echt een heitje geven...quote:Op maandag 7 maart 2022 16:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat zie je inderdaad maar weinig dat ze nog een klusje willen doen voor een zakcentje![]()
Sowieso weinig kinderen die buiten zie
Hier twee scholen en een hier dicht bij. Je merkt nu het weer beter wordt ze wel meer buiten zijnquote:Op maandag 7 maart 2022 17:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en je zult ze toch maar echt een heitje geven...Daar hebben ze niks meer aan
Op zich met mooi hier zien we hier nog wel kinderen buitenDit is ook een klein wijkje met maar liefst drie basisscholen, dus veel kinderen. Dan gaan ze in de zomer nog wel eens op straat spelen.
Als ik terugga naar mijn dorp valt het me altijd op hoe verlaten de straten zijn (afgezien van verkeer).quote:Op maandag 7 maart 2022 17:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier twee scholen en een hier dicht bij. Je merkt nu het weer beter wordt ze wel meer buiten zijn
Maar heb het idee dat je ze vroeger toch veel meer buiten zag enz
Zitten denk ik toch meer binnen tv te kijken of te gamen?!quote:Op maandag 7 maart 2022 17:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ik terugga naar mijn dorp valt het me altijd op hoe verlaten de straten zijn (afgezien van verkeer).
Vroeger zag je overal kinderen buiten spelen.
Vroeger wel meer ja, klopt. Nu is er toch meer binnen te doen qua elektronische apparaten.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier twee scholen en een hier dicht bij. Je merkt nu het weer beter wordt ze wel meer buiten zijn
Maar heb het idee dat je ze vroeger toch veel meer buiten zag enz
Neequote:Op maandag 7 maart 2022 17:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Konden jullie een karweitje bedenken voor dat kind?
Kattenquote:Op maandag 7 maart 2022 17:12 schreef Aoibhin het volgende:
De meeste kinderen die ik op straat voor onze deur zie, zijn kinderen die onze katten gaan aaien
Die zitten vooral binnen ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zitten denk ik toch meer binnen tv te kijken of te gamen?!
Parkjes zijn wel mooie plekken voor jong en oud..quote:Op maandag 7 maart 2022 17:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vroeger wel meer ja, klopt. Nu is er toch meer binnen te doen qua elektronische apparaten.
Ik ging vroeger met vriendinnen veel spelletjes buiten doen; in deze wijk zijn ook veel parkjes. Verstoppertje, stand in de mand, stoepranden, knikkeren, dat soort dingenOf sporten zoals badmintonnen op straat of skeeleren, of met een hele groep slagballen.
En ja, ook belletje trekken
quote:Op maandag 7 maart 2022 17:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vroeger wel meer ja, klopt. Nu is er toch meer binnen te doen qua elektronische apparaten.
Ik ging vroeger met vriendinnen veel spelletjes buiten doen; in deze wijk zijn ook veel parkjes. Verstoppertje, stand in de mand, stoepranden, knikkeren, dat soort dingenOf sporten zoals badmintonnen op straat of skeeleren, of met een hele groep slagballen.
En ja, ook belletje trekken
Terwijl buitenspelen zo leuk kan zijnquote:Op maandag 7 maart 2022 17:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ik terugga naar mijn dorp valt het me altijd op hoe verlaten de straten zijn (afgezien van verkeer).
Vroeger zag je overal kinderen buiten spelen.
Daar ben je weer!quote:
Annemaria koekoek.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Parkjes zijn wel mooie plekken voor jong en oud..
Verstoppertje ook veel gedaan, stoepranden doe ik heel soms nog met mijn neefje of voetballen
Blik spuit of handballen en tennissen.. of gewoon wat rondfietsen/hangen
Skeeleren ook veel gedaan
Welkom terug.quote:
Jaaa fijn he, zeker met een zonnetje erbijquote:Op maandag 7 maart 2022 17:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Parkjes zijn wel mooie plekken voor jong en oud..
Verstoppertje ook veel gedaan, stoepranden doe ik heel soms nog met mijn neefje of voetballen
Blik spuit of handballen en tennissen.. of gewoon wat rondfietsen/hangen
Skeeleren ook veel gedaan
Deden we ookquote:
Dat voel ik ook zoquote:Op maandag 7 maart 2022 17:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Jij bent in deze SC wel op je plek.
In de vijver zwemmen natuurlijk.quote:
Oja zwemmen in de vijver/sloot deden wij ookquote:Op maandag 7 maart 2022 17:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In de vijver zwemmen natuurlijk.
Ik was meer buiten dan binnen te vinden dus tja wat deed ik vroeger niet.
Avé!quote:
Zoals een echt badeendjequote:Op maandag 7 maart 2022 17:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In de vijver zwemmen natuurlijk.
Ik was meer buiten dan binnen te vinden dus tja wat deed ik vroeger niet.
Nou als ik weer eens bij jou in de buurt ben, en dat is vaak, ga ik bij jou belletje lellenquote:Op maandag 7 maart 2022 17:29 schreef Domnivoor het volgende:
Dit is een guilty pleasure...
Domni kom je buiten spelen![]()
![]()
Oh was jij dat vanmiddagquote:Op maandag 7 maart 2022 17:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou als ik weer eens bij jou in de buurt ben, en dat is vaak, ga ik bij jou belletje lellen
quote:
Kom je ook echt bij mensen aan de deur?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:59 schreef Sodeknetters het volgende:
Belletje lellen.![]()
Kan ik morgen wel weer eens gaan doen als ik naar mijn werk ga.
Jep. En dan beneden op het belpaneel nog eens dunnetjes over.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kom je ook echt bij mensen aan de deur?
Nog één die hier komt belletje lellenquote:Op maandag 7 maart 2022 17:59 schreef Sodeknetters het volgende:
Belletje lellen.![]()
Kan ik morgen wel weer eens gaan doen als ik naar mijn werk ga.
Oude tijden herleven.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nog één die hier komt belletje lellen
Kwartjes heb ik nog wel jaquote:Op maandag 7 maart 2022 18:02 schreef Aoibhin het volgende:
@:Domnivoor ik kan ook nog om een heitje voor een karweitje vragen!
Ergens op die zolder zal je vast nog wel een echt heitje hebben liggen
Ik speelde veel buiten, we hadden een grote tuin of ik was bij de boerderij.quote:
Leukquote:Op maandag 7 maart 2022 18:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jep. En dan beneden op het belpaneel nog eens dunnetjes over.
quote:Op maandag 7 maart 2022 18:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk![]()
Toen ik nog post bezorgde ben ik van mijn aanbel-angst afgekomen. Ik vond dat namelijk altijd best eng. Net als opbellen, maar sinds mijn huidige baan bij de GGD heb ik dat ook overwonnen
Goed bezig dus.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk![]()
Toen ik nog post bezorgde ben ik van mijn aanbel-angst afgekomen. Ik vond dat namelijk altijd best eng. Net als opbellen, maar sinds mijn huidige baan bij de GGD heb ik dat ook overwonnen
Mooie en nuttige beestjes.quote:
Oh dat wel, maar liever hou ik ze buiten de deur.. af en toen had ik 1 in de woonkamer of slaapkamer.. en laat ze dan ook wel zitten, of die spinnetjes die heel snel zijnquote:Op maandag 7 maart 2022 18:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooie en nuttige beestjes.
Tenzij ze het formaat van een bouvier krijgen, dan vind ik ze niet leuk meer.
Springspinnen beste spinnen. Bloedsnel en nergens bang voor.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat wel, maar liever hou ik ze buiten de deur.. af en toen had ik 1 in de woonkamer of slaapkamer.. en laat ze dan ook wel zitten, of die spinnetjes die heel snel zijn
quote:Op maandag 7 maart 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Gelukkig zijn ze niet zo sterk
[ afbeelding ]
Och hemel neequote:Op maandag 7 maart 2022 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Als je je spinnenangst wil overwinnen moet je eens in mijn schuur kijken.
Doosbang ervoorquote:Op maandag 7 maart 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat wel, maar liever hou ik ze buiten de deur.. af en toen had ik 1 in de woonkamer of slaapkamer.. en laat ze dan ook wel zitten, of die spinnetjes die heel snel zijn
Ook enge spinnenquote:Op maandag 7 maart 2022 19:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doosbang ervoorVooral van die langorige huisspinnen die ineens tevoorschijn kunnen kruipen, brrr. Kruisspinnen heb ik veel minder problemen mee, dat vind ik meer een soort kleine krabbetjes
1 keer in een wespennest gaan staan. Toen vonden die ****** beesten me echt niet lief blijkbaarquote:Op maandag 7 maart 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook enge spinnen![]()
Wespen ben ik ook bang voor, dat ze dan ook altijd om heen blijven vliegen
Au!quote:Op maandag 7 maart 2022 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 keer in een wespennest gaan staan. Toen vonden die ****** beesten me echt niet lief blijkbaar
Zonder trekkers gelukkigquote:
Altijd leuk de eerste nacht van je vakantie in het ziekenhuis liggenquote:Op maandag 7 maart 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Au!![]()
Ze zijn sowieso snel boos haha
Daar heb je een blender voor toch? Beetje extra ijzer kan ook nog goed voor je zijnquote:
Dat is wel flink balen dan jaquote:Op maandag 7 maart 2022 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Altijd leuk de eerste nacht van je vakantie in het ziekenhuis liggen
Ach, we lagen er met zijn 2en in.quote:
Eet smakelijk!quote:
Eet smakelijk!quote:Op maandag 7 maart 2022 19:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Ik had ook een gebakken ei vandaag. Met Afghaanse aardappelsalade en Turks brood
Haha, daar zijn die dingen niet voor. Maar denk dat iedereen dat wel eens gedaan heeftquote:Op maandag 7 maart 2022 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, we lagen er met zijn 2en in.
De volgende ochtend 'mochten' we ook voor het ontbijt al weg. Die rolstoelraces midden in de nacht waren blijkbaar niet de bedoeling
Hadden ze er maar een snelheisbegrenzer op moeten bouwenquote:Op maandag 7 maart 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, daar zijn die dingen niet voor. Maar denk dat iedereen dat wel eens gedaan heeft
Afghaanse aardappelsaladequote:Op maandag 7 maart 2022 19:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Ik had ook een gebakken ei vandaag. Met Afghaanse aardappelsalade en Turks brood
Ja ik heb geen nieuwe instructies gekregen waar ik heen moetquote:
wat een verspilde tijdquote:Op maandag 7 maart 2022 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik heb geen nieuwe instructies gekregen waar ik heen moetDus voor de zekerheid hang ik hier maar alvast rond
Dit recept: https://vegetarischetenis(...)de-met-kikkererwten/quote:Op maandag 7 maart 2022 19:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Eet smakelijk!![]()
Wat zit er in een Afghaanse aardappelsalade?
"hond" schoot door m'n hoofdquote:Op maandag 7 maart 2022 19:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Eet smakelijk!![]()
Wat zit er in een Afghaanse aardappelsalade?
Oh ik vind het wel gezelligquote:
Hot dogquote:
Ziet er lekker uitquote:Op maandag 7 maart 2022 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit recept: https://vegetarischetenis(...)de-met-kikkererwten/
Stond ooit in de Trouw en die hebben de recepten op een gegeven moment van hun site gehaald, maar gelukkig heeft deze site precies hetzelfde recept overgenomen
Daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op maandag 7 maart 2022 19:48 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
lange haren in je salade wel
Het houdt me van de straatquote:
Is het ookquote:
Ja ik moet hem eigenlijk wel hebben nuquote:
Dan kom ik even langsquote:Op maandag 7 maart 2022 19:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is het ook![]()
Ik heb nog wat van die salade over. Is vast morgen nog lekkerder als de smaken meer zijn ingetrokken van die saus
De bel staat uit, dus dan zul je even tegen het raam moeten tikkenquote:
En dan hard wegrennenquote:Op maandag 7 maart 2022 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De bel staat uit, dus dan zul je even tegen het raam moeten tikken
Dan krijg je ook geen aardappelsaladequote:
* Domnivoor rent weer terugquote:Op maandag 7 maart 2022 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan krijg je ook geen aardappelsalade
tik tik tik, hey meisje, psssssstttttttquote:Op maandag 7 maart 2022 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De bel staat uit, dus dan zul je even tegen het raam moeten tikken
Ik tuur uit het raam maar zie nog niks!quote:
Als ik het uiteindelijk toch te verdacht vind, gaan de jaloezieën naar benedenquote:Op maandag 7 maart 2022 20:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tik tik tik, hey meisje, pssssssttttttt
En dat is ook verdacht 🤔quote:Op maandag 7 maart 2022 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als ik het uiteindelijk toch te verdacht vind, gaan de jaloezieën naar beneden
Ben je nu al klaar met deze week?quote:
Dat is mijn huis, daar mag ik doen wat ik wil!quote:
Hm, ik ga nog heel lang buiten staan…quote:Op maandag 7 maart 2022 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is mijn huis, daar mag ik doen wat ik wil!
Wie door de keuring komt om over de drempel te mogen, dat is dus gewoon aan mij
Nee Koen. Je moet een weekje wachtenquote:
Zing eens een liedje! Misschien helpt datquote:Op maandag 7 maart 2022 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hm, ik ga nog heel lang buiten staan…
🎼 I hear the door-bell ring and suddenly the panic takes mequote:Op maandag 7 maart 2022 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zing eens een liedje! Misschien helpt dat
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
🎼 I hear the door-bell ring and suddenly the panic takes me
The sound so ominously tearing through the silence 🎶
But how I loved our secret meetings
We talked and talked in quiet voices ♫
Ah, balenquote:Op maandag 7 maart 2022 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
Godsamme, daar gaat mijn uit eten.
Ze heeft corona
T is meer dat ik haar nu al 2 jaar niet gezien heb. Was weer eens tijd.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, balenEventueel te verzetten of met iemand anders uit eten?
Een wat?quote:Op maandag 7 maart 2022 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je zat even terug in de balk met een lichtbal in je bek
Ik moest een lallende @Domnivoor wegjagen voor mijn deurquote:
Misschien hebben ze geconstateerd dat we ons zo goed gedragen, dat ze hier niet nodig zijnquote:Op maandag 7 maart 2022 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
Zie de 2 blauwen hier ook niet meer, zijn ze gevlucht?
Is het alweer weekend ?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moest een lallende @:Domnivoor wegjagen voor mijn deur
Denk dat ze beide amper online zijn eigenlijk.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien hebben ze geconstateerd dat we ons zo goed gedragen, dat ze hier niet nodig zijn
quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet helaas afzeggen voor zondag, ik heb wat privéomstandigheden die mijn prioriteit hebben.
quote:
Hopelijk gaat het gewoon wel goed met zequote:Op maandag 7 maart 2022 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk dat ze beide amper online zijn eigenlijk.
Er zijn verder genoeg mods die hier mee lurken ...quote:Op maandag 7 maart 2022 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk dat ze beide amper online zijn eigenlijk.
Ging me ook niet om het 'onveilige'. Meer dat ze ineens niet meer hier posten.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn verder genoeg mods die hier mee lurken ...
Dees vanwege privedingen en D. is het vast ff beu of zo of hij is heel hard in training voor de marathonquote:Op maandag 7 maart 2022 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ging me ook niet om het 'onveilige'. Meer dat ze ineens niet meer hier posten.
Zullen ook vast redenen hebben, en is ook aan hunquote:Op maandag 7 maart 2022 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees vanwege privedingen en D. is het vast ff beu of zo of hij is heel hard in training voor de marathon
Nergens meer gesignaleerd?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:16 schreef Domnivoor het volgende:
De laatste twee posts van Deisyy:
[..]
[..]
Nee. Maar oma-Nijn heeft nog contact met haar gehad.quote:
quote:
Welke?quote:
Zodra het boek er is post ik hem hier: LIT / Welke boeken heeft de Fokker gekocht? Deel XIVquote:
Een zonnig weekje als ik gisteren buienradar mag geloven.quote:
Helemaal mooiquote:Op dinsdag 8 maart 2022 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een zonnig weekje als ik gisteren buienradar mag geloven.
Temperaturen van 15 graden
Gelukkig maar dat dieren geen schoen en sokken nodig hebben anders was deze mooie wel even bezig geweest voor het op pad konquote:Op dinsdag 8 maart 2022 06:49 schreef pullup het volgende:
Long-legged Centipede
(Thereuopoda longicornis)
[ afbeelding ]
Het is al een wonder dat hij niet in de knoop komt met al die potenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat dieren geen schoen en sokken nodig hebben anders was deze mooie wel even bezig geweest voor het op pad kon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |