Aantal jaar tegen moeten spelen, was altijd bloederigquote:Op zondag 6 maart 2022 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat zit er....ik weet niks van hockey verder
Kaltenbach, Oostenrijk.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aantal jaar tegen moeten spelen, was altijd bloederig
Even lekker corona happenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Kaltenbach, Oostenrijk.
Paar dagen snowboarden met m'n vader
Lekker! 🏂quote:Op zondag 6 maart 2022 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Kaltenbach, Oostenrijk.
Ligt duidelijk aan boxmeer dusquote:Op zondag 6 maart 2022 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hadden wij hetzelfde alleen dan met voetbal
Jup!quote:
Ja dat was de vorige keer wel het eindresultaat. Het zij zo dan.quote:
Hoor er nu veel. Al heeft carnaval ook wel geholpen.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat was de vorige keer wel het eindresultaat. Het zij zo dan.
Gewoon gaan en lekker snowboarden.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat was de vorige keer wel het eindresultaat. Het zij zo dan.
Ja dat zekerquote:
Wat gaafquote:Op zondag 6 maart 2022 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Kaltenbach, Oostenrijk.
Leuk!quote:Op zondag 6 maart 2022 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Kaltenbach, Oostenrijk.
Ja ik zag in eens allemaal sterretjes!quote:
@drakinquote:Op zondag 6 maart 2022 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie wel een coole lamp nu in de balk. Een drakenhoofd met een soort lichtbal in de bek. Zoiets wil ik wel
Die wil je opzetten met een lichtbal in haar mond?quote:
Nee joh, maar die kan vast wel inspiratie leverenquote:Op zondag 6 maart 2022 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die wil je opzetten met een lichtbal in haar mond?
quote:Op zondag 6 maart 2022 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het hoofd van @:drakin hoef ik nietIk heb liever dat die aan haar lichaam vast blijft zitten
Er zit een vuurspuwende basiliscus bij mij op zolder. Je mag hem hebbenquote:Op zondag 6 maart 2022 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie wel een coole lamp nu in de balk. Een drakenhoofd met een soort lichtbal in de bek. Zoiets wil ik wel
quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ik verdenk je ervan die basiliscus gewoon mee te nebben genomen uit die kelder en die zit nu gewoon op jouw zolder
Moet die ook al weg vanwege de verbouwing? Wat zielig dat je zo'n eeuwenoud beest zijn nieuwe adres ook al wil ontnemenquote:Op zondag 6 maart 2022 21:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zit een vuurspuwende basiliscus bij mij op zolder. Je mag hem hebben
Ik wist het nog hoorquote:
Het is zielig ja. Maar bij jou krijgt hij een nieuwe bestemming als bureaulamp.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet die ook al weg vanwege de verbouwing? Wat zielig dat je zo'n eeuwenoud beest zijn nieuwe adres ook al wil ontnemen
Die quote was voor de andere lezers hier.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wist het nog hoorIk heb nog niet veel last van vergeetachtigheid
Oh dat wordt de draak met de lichtbal in de bekquote:Op zondag 6 maart 2022 21:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is zielig ja. Maar bij jou krijgt hij een nieuwe bestemming als bureaulamp.
Het lichaam van de @Basiliscus hoef ik nietquote:Op zondag 6 maart 2022 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat wordt de draak met de lichtbal in de bek
De Basiliscus krijgt dus een hele renovatie
Wat ba je met de rest van het lichaam doen?
Oh dus die krijg ik er ook bij?quote:Op zondag 6 maart 2022 21:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het lichaam van de @:basiliscus hoef ik nietIk heb liever dat die aan zijn hoofd vast blijft zitten.
Je krijgt 1 basiliscus (+ een zak basiliscusvoer) gratis en voor niks. Je mag hem zelf vangen.quote:Op zondag 6 maart 2022 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dus die krijg ik er ook bij?![]()
Ik volg het even niet meer. Hoe zit deze overname in elkaar?
Ja wat is er meequote:Op zondag 6 maart 2022 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet niet wat het is met deze, maar
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2022 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet niet wat het is met deze, maar
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zelf vangen ook nogquote:Op zondag 6 maart 2022 22:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je krijgt 1 basiliscus (+ een zak basiliscusvoer) gratis en voor niks. Je mag hem zelf vangen.
Heel veelquote:Op zondag 6 maart 2022 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelf vangen ook nogWat een moeite. Hoeveel rommel is er wel niet op jouw zolder?
Nog steeds?quote:
Ja. Maar er is al veel wegquote:
Ja, dus het komt wel goed.quote:
Zeer veel geplunderd door de basiliscus zeker, en dan later claimen dat het je opruimskills warenquote:
Waarop?quote:
Ja, het is goed om nu en dan eens grondig op te ruimen.quote:
Jij weet van niks.quote:
Een basiliscus met opruimskillsquote:Op zondag 6 maart 2022 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeer veel geplunderd door de basiliscus zeker, en dan later claimen dat het je opruimskills waren
Ik ben gewoon hier hoorquote:
Je wil dat ding echt graag kwijt he?quote:Op zondag 6 maart 2022 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een basiliscus met opruimskillsIets voor jou?
Ik heb ook teveel boeken, maar hou me altijd aanbevolen voor griezelboeken, spookverhalen en sprookjes/legendes/sagen, want dat spaar ik enigszinsquote:Op zondag 6 maart 2022 23:28 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb bv. heel veel boeken, en doe een groot deel daarvan weg.
Duidelijk Mario .. Ik lees het zo hier wel ergensquote:Op zondag 6 maart 2022 23:39 schreef mario390 het volgende:
en ministertalk gekijkt over putin
met ministerin van polen, van lettland
onze vrouw minister, van luxemburg
de van polen zei dat hij misschien verder
gaat dann ukraine misschien georgien
of moldawien
Ik heb aardig wat boeken in die categorie. Je mag ze allemaal lenen tot na de renovatie. Graag zelfs.quote:Op zondag 6 maart 2022 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb ook teveel boeken, maar hou me altijd aanbevolen voor griezelboeken, spookverhalen en sprookjes/legendes/sagen, want dat spaar ik enigszins
Moet je hele huis leeg ?quote:Op zondag 6 maart 2022 23:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat boeken in die categorie. Je mag ze allemaal lenen tot na de renovatie. Graag zelfs.
Mag ik eindelijk weer van de zolder af?quote:Op zondag 6 maart 2022 21:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zit een vuurspuwende basiliscus bij mij op zolder. Je mag hem hebben
jij blijquote:Op zondag 6 maart 2022 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Mag ik eindelijk weer van de zolder af?
de talk was in onze orf, de ministerinquote:Op zondag 6 maart 2022 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Duidelijk Mario .. Ik lees het zo hier wel ergens
Grotendeels.quote:
FFFFrreeeedooooMMMMMM!!!!!!quote:
OK..quote:Op zondag 6 maart 2022 23:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
de talk was in onze orf, de ministerin
van polen was over monitor toegeschalten en ook de van
lettland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |