Ik mis nog veel meer wintersport. Blijkbaar zijn de paralympics niet meer dan 1 zinnetje op een nieuwssite waard.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:08 schreef derLudolf het volgende:
@:Lucky_Strike ik hoor je niet over schaatsen dit weekend?
Lokale verkiezingen?quote:Op zondag 6 maart 2022 17:06 schreef borisz het volgende:
Vanmiddag een hoop flyers in brievenbussen gedaan.
Nog 10 dagen! (nou ja die maandag en dinsdag mag er ook gestemd worden).quote:
Nu ben ik wel benieuwd naar de punten van D66 die dan zo stom zijn.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:09 schreef derLudolf het volgende:
In Emmen heeft D66 er geen zin in volgens mij, die hebben zulke idiote standpunten
Bij mij kwam een lokale partij er uit, die het nu ook aardig doen. Landelijk stemmen die lui oa VVD, CDA en D66. Van alles wat dus en geen geen FvD of Sylvana gekkies.
Wat PvdA als altijd grootste partij en leverancier van de burgemeester (topvent) deze keer op de lijst heeft staan is als grote landelijke partij best droevig.
Googlen op stemwijzer-woonplaats bracht mij bij de lokale stemwijzer waar bewoners stellingen voor hadden mogen inbrengen.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens nog geen online hulpmiddel gevonden. Stemwijzer heeft mijn gemeente niet. Welke zijn er nog meer? (KiesKompas ook niet)
Meer windmolens, meer zonneakkers, 30km/u in de bebouwde komquote:Op zondag 6 maart 2022 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar de punten van D66 die dan zo stom zijn.
Ik heb overigens nog geen online hulpmiddel gevonden. Stemwijzer heeft mijn gemeente niet. Welke zijn er nog meer? (KiesKompas ook niet)
mijnstem.nl kon wel. Niets nieuws. FvD helemaal onderaan, gelukkig
1. SP en PvdA
3. ChristenUnie
NIMBY?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:24 schreef Vanyel het volgende:
4 die geen windmolens wil plaatsen binnen de gemeente.
Ugh, die zonne-akkers zijn echt afschuwelijk (en nog zo-veel huizen zonder zonnepanelen)quote:Op zondag 6 maart 2022 18:27 schreef derLudolf het volgende:
Meer windmolens, meer zonneakkers, 30km/u in de bebouwde kom
In een gemeente waar veel lintdorpen zijn is 30km/u echt kut.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ugh, die zonne-akkers zijn echt afschuwelijk (en nog zo-veel huizen zonder zonnepanelen)Windmolens ook gedrochten, 30 km/u in de bebouwde kom is misschien wel goed voor bepaalde wijken. Maar niet overal.
Mooi dat je actief bent daarvoor.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog 10 dagen! (nou ja die maandag en dinsdag mag er ook gestemd worden).
Die Windmolens, laat ze die lekker op zee neerzetten. Daar is plek genoeg, hebben omwonenden er geen last van, en als je in zo een windmolenpark dan ook een visverbod invoert, is dat ook goed voor het bodemleven.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Googlen op stemwijzer-woonplaats bracht mij bij de lokale stemwijzer waar bewoners stellingen voor hadden mogen inbrengen.
1 D66
2 PvdA en GroenLinks
Wordt PvdA, da's de enige in de top 4 die geen windmolens wil plaatsen binnen de gemeente.
FvD in Arnhem wil geen stemmen. Die gebruikte de skyline van Nijmegen in hun verkiezingsposter.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
1. SP en PvdA
3. ChristenUnie
Sowieso niet. Wmb ook niet in andermans backyard. Die dingen horen niet binnen een paar 100 meter van de bebouwde kom.quote:
Ftfy.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sowieso niet. Wmb ook niet in andermans backyard. Die dingen horen niet binnen een paar 100 kilometer van de bebouwde kom.
Mijn rijtje:quote:Op zondag 6 maart 2022 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
1. SP en PvdA
3. ChristenUnie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ooit een huisgenootje dat meedeed. Niet per se wanhopig, gewoon nieuwsgierig, naief en enthousiast.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:30 schreef AnneX het volgende:
Mijn hemel…hoe wanhopig ben je? om aan te melden voor Boer zoekt…![]()
“Een hele hele hele hele lieve man” na 5 minuten.
Eerlijk: ik zapte erlangs.
Ok. Heel naïef.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik had ooit een huisgenootje dat meedeed. Niet per se wanhopig, gewoon nieuwsgierig, naief en enthousiast.
Waarom dachten ze dat dat een match was voor jou dan? En waarom vond je zelf van niet? Ik weet niet of ik boer geert heb gezien, ik kijk heel soms wat afleveringen.quote:Op zondag 6 maart 2022 22:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Men wilde mij opgeven voor boer Geert. Ik keek zelf niet, dus teruggekeken en ik heb de mensen met de meest vreselijke dingen bedreigd wanneer ze dat echt zouden doen. Later moesten ze toegeven dat ik gelijk had
Louter en alleen om leeftijd en het leek ze leuk iemand te kennen die mee zou doen). Ik vond van niet omdat ik 1-hem niet leuk vond 2-niets met boeren leven heb 3-ik vond m wat raar (dat was die man met die handjes, overal handjes)quote:Op zondag 6 maart 2022 22:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom dachten ze dat dat een match was voor jou dan? En waarom vond je zelf van niet? Ik weet niet of ik boer geert heb gezien, ik kijk heel soms wat afleveringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |