Staat al in het rood jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:11 schreef TheVulture het volgende:
De val bij de bookies in 3, 2, 1........
Hij was na die snippet ook al gaan glijden. Rond de 18e plaats nu op Betfair.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:11 schreef TheVulture het volgende:
De val bij de bookies in 3, 2, 1........
Stukje Russische propagandaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:12 schreef blackswangreen het volgende:
Het enigestuk in de tekst vind ik 'sometimes aeroplanes fall from the sky'. Zo heel casual, soms valt er een vliegtuig uit de lucht.
Sometimes aeroplanes fall down from the skyquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Sometimes aeroplanes fall down from the sky
and if you say we did it we will make sure you will die
Oh ik vind die stem juist vreselijk zeikerig klinken, of het is zijn manier van zingen.....quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:16 schreef Greys het volgende:
Op het ESF zal het waarschijnlijk weinig doen (hoewel, vergis je niet in de stemmende wat oudere kijkers, al vallen die hierbij misschien in slaap oké ja laat maar) maar damn die stem.
Ik mis wel een kansberekening ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:12 schreef blackswangreen het volgende:
Het enigestuk in de tekst vind ik 'sometimes aeroplanes fall from the sky'. Zo heel casual, soms valt er een vliegtuig uit de lucht.
De stemmende oudere kijkers gaan voor mooie stageshows van Portugezen en voor Estse cowboys, Greysie.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:16 schreef Greys het volgende:
Op het ESF zal het waarschijnlijk weinig doen (hoewel, vergis je niet in de stemmende wat oudere kijkers, al vallen die hierbij misschien in slaap oké ja laat maar) maar damn die stem.
Hoe weet jij waar ik op stemquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:23 schreef Cee het volgende:
[..]
De stemmende oudere kijkers gaan voor mooie stageshows van Portugezen en voor Estse cowboys, Greysie.
Hee GMTA noemen ze dat toch?quote:
Beetje WHAT A WONDERFUL WORLD IT WOULD BEEEE sound. Ik hou d'r wel van. Maar ik ben oud.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ik vind die stem juist vreselijk zeikerig klinken, of het is zijn manier van zingen.....
Bwehehehe. Jah. Wij dus. 🧓🧓quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:23 schreef Cee het volgende:
[..]
De stemmende oudere kijkers gaan voor mooie stageshows van Portugezen en voor Estse cowboys, Greysie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |