Game On.quote:Marcel Bosker onzeker voor WK Allround
Door een positieve coronatest is het hoogst onzeker of Marcel Bosker komend weekend van start kan bij het WK Allround in Hamar. De rijder van Team Jumbo-Visma is een van de Nederlanders die van start gaan op het WK, samen met ploeggenoten Beau Snellink en Patrick Roest. "Ik baal zo extreem, want dit is wel het toernooi waar ik dit seizoen voor getraind heb. Voor de besmetting was ik echt in supervorm", zegt Bosker, die momenteel nog in Nederland verblijft. De 25-jarige allrounder wilde in Noorwegen op het podium eindigen in het eindklassement.
Dan zou Schouten heel erg tegenvallen. Ik zie Antwanet geen 6.55 rijden.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:36 schreef Slobeend het volgende:
Zou Antwanet binnen vier seconden van Schouten kunnen blijven?
Lijkt me niet. Op 3 verloor ze al 3 seconden, op 5 verliest ze doorgaans nog meerquote:Op zondag 6 maart 2022 14:36 schreef Slobeend het volgende:
Zou Antwanet binnen vier seconden van Schouten kunnen blijven?
Maar verloor bijna 5 seconden op de 3 en mag er maar 6 seconden verliezen op de 5..quote:Op zondag 6 maart 2022 14:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad best interessant. Schouten is ook niet meer zo goed als in Peking.
Bij de 5000 kan Schouten gewoon 'rustig' in haar ritme komen en later nog versnellen. De 1500 is echt totaal anders voor haar.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:37 schreef EinarBoe het volgende:
ADJ rijdt al jaren geen goede 5km meer voor mijn gevoel, maar als deze 1500 een voorbode is van de 5km van Schouten dan is er weer van alles mogelijk.
Ze rijdt al een tijdje helemaal geen 5 km meerquote:Op zondag 6 maart 2022 14:37 schreef EinarBoe het volgende:
ADJ rijdt al jaren geen goede 5km meer voor mijn gevoel, maar als deze 1500 een voorbode is van de 5km van Schouten dan is er weer van alles mogelijk.
Nog wel eens bij de NK's toch? Alleen omdat ze daar toch min of meer kansloos is voor de plaatsingsplekken is ze daar dit jaar maar helemaal mee opgehouden.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze rijdt al een tijdje helemaal geen 5 km meer
Zekers.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar verloor bijna 5 seconden op de 3 en mag er maar 6 seconden verliezen op de 5..
(en dan moet ze de Jong ook nog achter zich houden)
Dan moet ze 10 seconde pakken op Takagi...denk niet dat dat erin zit.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:39 schreef Toby56 het volgende:
Voor het podium is zelfs Wiklund nog niet helemaal afgeschreven, wat mij betreft.
Toch zit Ragne in een goede flow.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet ze 10 seconde pakken op Takagi...denk niet dat dat erin zit.
Ze rijdt tegen Schouten. Dat is een ideale bagagedrager. Misschien dat ze zelfs Takagi én De Jong in kan halenquote:Op zondag 6 maart 2022 14:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet ze 10 seconde pakken op Takagi...denk niet dat dat erin zit.
En heeft thuisvoordeelquote:Op zondag 6 maart 2022 14:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Toch zit Ragne in een goede flow.
Ik schrijf haar nog niet helemaal af.
Daarnaast kan ook De Jong nog instorten. Als die eenmaal weer begint met hoog achteruit trappen...
De Jong kan idd ook nog kapot gaan, maar ze reden beiden een vergelijkbare 3km en ook Wiklund is geen erkend stayer.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Toch zit Ragne in een goede flow.
Ik schrijf haar nog niet helemaal af.
Daarnaast kan ook De Jong nog instorten. Als die eenmaal weer begint met hoog achteruit trappen...
Ik zou Wiklund wel een erkend stayer noemen. Is veel beter in die rondjes lang vlak houden. Alleen net als bij Pedersen lukt dat steeds maar tot de 1-na-laatste rondequote:Op zondag 6 maart 2022 14:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Jong kan idd ook nog kapot gaan, maar ze reden beiden een vergelijkbare 3km en ook Wiklund is geen erkend stayer.
Dat kan niet he, die jongen heeft ook familie die voor de buis zit.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:53 schreef Remco het volgende:
Als ze Huizinga nu ook hadden overgeslagen had er nog iets van consequentie ingezeten.
Jelmer Beulenkampquote:Op zondag 6 maart 2022 14:56 schreef -XOR- het volgende:
Chris Huizinga, mooi opvolger van Thomas Bos en Gerard Kemkers.
Yep zonder Kramer, Blokhuijsen en Verweij wordt de spoeling dun.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:56 schreef Toby56 het volgende:
Natuurlijk zijn er gedwongen afzeggingen, maar ik krijg niet het idee dat, in de breedte, het Nederlandse allroundschaatsen bij de mannen erop vooruit is gegaan de laatste tijd.
EEN MOKERSLAG VOOR HET NEDERLANDSE SCHAATSEN.
Mwa, we hebben gewoon alleen Roest. Bosker is ook niets. Jansman is niets. Huizinga al helemaal niets.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:56 schreef Toby56 het volgende:
Natuurlijk zijn er gedwongen afzeggingen, maar ik krijg niet het idee dat, in de breedte, het Nederlandse allroundschaatsen bij de mannen erop vooruit is gegaan de laatste tijd.
EEN MOKERSLAG VOOR HET NEDERLANDSE SCHAATSEN.
Ik had Snellink wel willen zienquote:Op zondag 6 maart 2022 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwa, we hebben gewoon alleen Roest. Bosker is ook niets. Jansman is niets. Huizinga al helemaal niets.
Yep Sven zonder Kramer, Blokhuijsen en Verweij wordt de spoeling dun.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep zonder Kramer, Blokhuijsen en Verweij wordt de spoeling dun.
Dit is voor de NOS geen valide argument.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat kan niet he, die jongen heeft ook familie die voor de buis zit.
Dat wordt dus helemaal niks.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:00 schreef BasEnAad het volgende:
NOS verwacht alweer enorme wonderen van Roest zodalijk op de 1500m.
Terwijl bij Roest de rondjes 26 laag / 25 hoog er ook niet zo makkelijk uitkomen.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:00 schreef BasEnAad het volgende:
NOS verwacht alweer enorme wonderen van Roest zodalijk op de 1500m.
Op de 1 of andere manier wordt Roest op de 1500 meter door de NOS nog steeds beoordeeld op basis van de OS 2018.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Terwijl bij Roest de rondjes 26 laag / 25 hoog er ook niet zo makkelijk uitkomen.
Bosker is wel kandidaat podium als hij in goede doen is. Maar dat is hij (logischerwijs ook) niet echt dit weekendquote:Op zondag 6 maart 2022 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwa, we hebben gewoon alleen Roest. Bosker is ook niets. Jansman is niets. Huizinga al helemaal niets.
Ja, helemaal toen Bosker werd aangewezen op die afstand bij de OS. Omdat Roest toen zilver had gewonnen, moest hij deze Spelen ook maar schaatsen. Bijzondere logica.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier wordt Roest op de 1500 meter door de NOS nog steeds beoordeeld op basis van de OS 2018.
Was bij Kramer ook altijd zo. 1 op de 5 1500 meters reed die altijd erg goed de rest was middelmaat met een behoorlijk oplopend schema.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier wordt Roest op de 1500 meter door de NOS nog steeds beoordeeld op basis van de OS 2018.
Ik schaal huidige Engebraten toch hoger in dan Bosker (in goede doen)quote:Op zondag 6 maart 2022 15:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bosker is wel kandidaat podium als hij in goede doen is. Maar dat is hij (logischerwijs ook) niet echt dit weekend
Trofimov ookquote:Op zondag 6 maart 2022 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik schaal huidige Engebraten toch hoger in dan Bosker (in goede doen)
Kijkende naar de uitstekend piekende Noren had ik Engebraten hier wel op het niveau Roest zien schaatsen over 500/5000/1500.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik schaal huidige Engebraten toch hoger in dan Bosker (in goede doen)
Omdat hij zich niet plaatst?quote:Op zondag 6 maart 2022 15:07 schreef hhh38 het volgende:
Waarom zou Bosker de 10km niet rijden? Heeft verder geen doel meer dit seizoen.
Om extra indruk te maken op de andere schaatsersquote:
Dat denk ik ookquote:Op zondag 6 maart 2022 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nils gaat ongelofelijk uithalen straks voor zijn slotstuk
Oei.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:17 schreef AgnesGru het volgende:
Het zou genoeg moeten zijn, daar weet Wüst alles van.
Ik zie haar nog zo zitten in het gras.quote:
Colalbo 2007quote:Op zondag 6 maart 2022 15:17 schreef AgnesGru het volgende:
Het zou genoeg moeten zijn, daar weet Wüst alles van.
Zo rijdt-ie altijd.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:16 schreef -XOR- het volgende:
Roest lijkt wat instabiel te staan de hele rit.
Broertje erbij.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik zie haar nog zo zitten in het gras.
Zal Sablikova Sato op een rondje gaan zetten?quote:
Toch maar die 12,29 doenquote:Op zondag 6 maart 2022 15:17 schreef hhh38 het volgende:
2x 27.8 achter elkaar
Van der Poel moet hier weer een 12.35 rijden ofzo
Tsja, het is die 5k van Roest waar je dit weekend minder vrolijk van wordt.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:19 schreef wimderon het volgende:
Bij het EK allround vorig jaar was het verschil 20,28 seconden.
En toen was Roest op de 5 kilometer nog 3 seconden sneller dan Van der Poel, al hoefde Roest toen ook weer niet voluit te gaan.
2 * 5km + 20s = 12:45quote:Op zondag 6 maart 2022 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Baanrecord is 12.50.98 van Sven Kramer. Hoeveel gaat Nils daaronder?
10 a 15 seconden?quote:Op zondag 6 maart 2022 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Baanrecord is 12.50.98 van Sven Kramer. Hoeveel gaat Nils daaronder?
Dat was toch Snellink?quote:Op zondag 6 maart 2022 15:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Talent Huizinga was toch sowieso opgenomen in de ploegenachtervolging als er geen max aantal rijders was?
Geen idee.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 15:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft ooit 3 rondjes bijna even snel gereden
quote:
Bij VDP moet je er idd minder secondes bij optellen.quote:
Ik denk dat Roest boven de 12.50 gaat rijden, als ie zelf aangeeft dat ie niet zo in vorm is.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:35 schreef franklop het volgende:
Naja hij mag gemiddeld 0,87 per rondje gaan verliezen. Dat mag Roest niet weggeven normaal gesproken.
Alles in de 12.40-12.49 moet voldoende zijn.
Roest kan denk ik niet onder de 13.00. Hij reed gisteren 6.16, bij Roest moet je die tijd doorgaans verdubbelen en dan +30 doen, dan kom je ergens op 13.02 uit.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:35 schreef franklop het volgende:
Naja hij mag gemiddeld 0,87 per rondje gaan verliezen. Dat mag Roest niet weggeven normaal gesproken.
Alles in de 12.40-12.49 moet voldoende zijn.
Dat zal idd ongeveer het verschil zijn...denk dat beiden een paar seconde langzamer zullen zijn: 12.43 vs 12.58quote:Op zondag 6 maart 2022 15:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nils rijdt iets van 12:39 ofzo. Roest 12:55.
Wanneer reed Roest voor het laatst boven de 13.00 waarbij hij voluit ging?quote:Op zondag 6 maart 2022 15:37 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Roest kan denk ik niet onder de 13.00. Hij reed gisteren 6.16, bij Roest moet je die tijd doorgaans verdubbelen en dan +30 doen, dan kom je ergens op 13.02 uit.
WK Afstanden vorig jaar, Wereldbeker dit jaar. Dat zijn al 2 momenten.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wanneer reed Roest voor het laatst boven de 13.00 waarbij hij voluit ging?
WK Afstanden in SLC was hij echt ranzig slecht.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ie bij de wereldbeker dit jaar alles gaf.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:40 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
WK Afstanden vorig jaar, Wereldbeker dit jaar. Dat zijn al 2 momenten.
De 30 seconden regel zou ook niet helemaal gelden, want dan zou hij met zijn 6.10's nooit onder de 12.50 komenquote:Op zondag 6 maart 2022 15:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat VDP 12.35 rijdt, dan wordt het spannendquote:Op zondag 6 maart 2022 15:41 schreef franklop het volgende:
[..]
De 30 seconden regel zou ook niet helemaal gelden, want dan zou hij met zijn 6.10's nooit onder de 12.50 komen
Maar ok, zeg 12.55, dan moet vd Poel 12.34 rijden. Niet onmogelijk, maar zo snel lijkt het ijs hier nou ook niet.
Nou inderdaad ze maakt er een 5200 meter van.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als ze Merel eens wat dichterbij blokken leren rijden trekt ze zo seconden eraf van haar tijd
Zeker weten dat ze niks op 0,01 mis gaat lopenquote:Op zondag 6 maart 2022 15:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Schema dik boven de 7 minuten valt toch wel een beetje tegen.
32.49, net te snelquote:Op zondag 6 maart 2022 15:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Schouten zal nu 6:50 moeten rijden...cruise control moet dus op 32.5
5000m in 7 minuten is 5000/420 = 11,9 laten we zeggen 12 m/squote:Op zondag 6 maart 2022 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als ze Merel eens wat dichterbij blokken leren rijden trekt ze zo seconden eraf van haar tijd
Dank je voor deze duiding Dr Prof Ir Sedocquote:Op zondag 6 maart 2022 15:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
5000m in 7 minuten is 5000/420 = 11,9 laten we zeggen 12 m/s
0,5 m wijdere bocht is volgens 2pi x r ongeveer 3m meer.
Dus dat is een kwart seconde per rondje.
Da's best veel.
Tot uw dienst heer lop.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Dank je voor deze duiding Dr Prof Ir Sedoc
Ze zat steenkapot op die 1500, dat is nog niet helemaal uit het lijf...quote:Op zondag 6 maart 2022 15:51 schreef Toby56 het volgende:
Nou.
Ik zou graag iets snellere ronden zien.
Precies.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze zat steenkapot op die 1500, dat is nog niet helemaal uit het lijf...
Ja, Takagi en Schouten vallen toch soort van tegen, waardoor alles dichter bij elkaar staat dan ik vooraf had verwacht.quote:
Dat is iets meer voor Salt Lake Cityquote:Op zondag 6 maart 2022 15:58 schreef franklop het volgende:
Als Miho iets van 6.55 laag rijdt dan gaat ze naar 1 op de Adelskalendern
Om in de gaten te houden.
Die ging in deze vorm echt niet de benodigde tijd rijden. Als ze dat in zich had, dan had ze wel een betere 500/1500/3000 gereden.quote:
Conijn, Schouten en De Jong alle drie dood over de finish.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:57 schreef Toby56 het volgende:
Conijn en Schouten allebei dood over de finish.
Dat is de bedoeling.
Dat ging nog net goed.quote:
Bijna geen bruiloft meer.quote:
Niet uit jaloersheid toch?quote:
Het is een allroundtoernooi.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:06 schreef EinarBoe het volgende:
Misschien wel de beste race van Takagi van dit toernooi. Dit is dus waarom ik het een raar toernooi vind.
Het lijkt alsof ze de afgelopen 2 weken ineens heel erg op inhoud heeft getraind, wat ten koste van de snelheid is gegaan.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:06 schreef EinarBoe het volgende:
Misschien wel de beste race van Takagi van dit toernooi. Dit is dus waarom ik het een raar toernooi vind.
Ik vind dit ook 2 leuke allroundtoernooien, veel hangt af van de spanning.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het is een allroundtoernooi.
Dat maakt het allemaal zo leuk.
Eigenlijk vind ik dit leuker dan al dat individuele afstandsgeweld.
Maar OK. Ik ben een oude lul.
Ik denk eerder dat dit gewoon de basis van de lange termijn is en de echte topsnelheid/vorm gewoon weg is.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze de afgelopen 2 weken ineens heel erg op inhoud heeft getraind, wat ten koste van de snelheid is gegaan.
Klopt. En bonus: We zouden nooit een Nuis zien.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ben geen oude lul, maar ik vind allround toernooien ook erg leukquote:Op zondag 6 maart 2022 16:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook 2 leuke allroundtoernooien, veel hangt af van de spanning.
Zich teruggetrokken neem ik aan?quote:
Die waardering voor hoe zwaar het is heb ik ook wel, maar tegenwoordig draait schaatsen heel erg om snelle tijden en daarvoor ben je op een allroundtoernooi vaak niet op het goede adres.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:16 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zeker.
Maar, ik geef toe: als een schaatser heel oppermachtig zo'n zwaar toernooi over 2 dagen weet te winnen, dan is mijn bewondering ook erg groot. Allrounden is gewoon fokking zwaar.
Ja, dat geef ik ook wel toe.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die waardering voor hoe zwaar het is heb ik ook wel, maar tegenwoordig draait schaatsen heel erg om snelle tijden en daarvoor ben je op een allroundtoernooi vaak niet op het goede adres.
Dus dan heb je spanning nodig om ook de spektakel-factor te hebben
Wel sterk dat je dan op dit niet al te snelle ijs een PR er uit perstquote:Op zondag 6 maart 2022 16:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dit gewoon de basis van de lange termijn is en de echte topsnelheid/vorm gewoon weg is.
Ritsma heeft ooit 1:51.60 gereden (WR)quote:Op zondag 6 maart 2022 16:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, dat geef ik ook wel toe.
Ik verkies afzien en spanning boven records.
Ireen Wüst heeft nooit een wereldrecord gereden. Eric Heiden ook maar een paar keer. Net als Rintje Ritsma. Maar afzien en doordouwen konden ze.
Daar houd ik van.
Dat was toch bij de introductie van de klapschaats? Bizar hoe veel sneller ze daar nu op rijdenquote:Op zondag 6 maart 2022 16:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ritsma heeft ooit 1:51.60 gereden (WR)
Dat was er nog net voor (in 1994)quote:Op zondag 6 maart 2022 16:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat was toch bij de introductie van de klapschaats? Bizar hoe veel sneller ze daar nu op rijden
Ja, Ritsma en Heiden hebben een paar keer (of misschien, in Ritsma's geval maar 1 keer) een WR gerreden.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ritsma heeft ooit 1:51.60 gereden (WR)
De condoomschaats was er wel.quote:
Nu kan ik die paarse kop van Ritsma ook wat beter plaatsen.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De condoomschaats was er wel.
Ritsma, 5000 meter OS 1994.
Ging niet geweldig.
Schaatsen met condoom is net zo nep als neuken met condoom.
Oeps.
(Sorry.)
Er zijn denk ik toch veel kijkers die denken: Ben? Ben? Who de fok is Ben?quote:Op zondag 6 maart 2022 16:27 schreef Pino112 het volgende:
Dan zit ik tegen Ben te zeggen..
'Ben Jongejan, de coach'
Houd eens op met deze hinderlijke onderbrekingen als 'duiding'
Wüst had vooral de "pech" dat de wedstrijden op de snelle banen eerder in het seizoen waren toen ze nog niet top was. Denk dat ze wel races op laagland heeft gereden die in SLC/Calgary een WR waren geweest.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ireen Wüst heeft nooit een wereldrecord gereden. Eric Heiden ook maar een paar keer. Net als Rintje Ritsma. Maar afzien en doordouwen konden ze.
Daar houd ik van.
Ja maar dat van Heiden werd nooit meer verbeterd!quote:Op zondag 6 maart 2022 16:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Daar houd ik van.
Dat is een vraag die Bert moet stellen... maar gaat-ie niet doen. Hij wil Twanet gewoon ook graag blij zien. Bert is lief, maar soms doet hij alsof van niet.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:29 schreef Arcee het volgende:
"Ik was niet de hele blije Antoinette".
Wannneer wel dan?
Ze was ook nooit goed op hoogte. Toen het WK Afstanden in 2020 in SLC was reed ze geen WR, bij de WK Allrounds in Calgary in 2011-2015-2019 reed ze ook geen WR. Haar PR's zijn ook vrij slecht voor iemand met zo'n prijzenkast. Wüst excelleert op laaglandbanen, het zal wel iets met zuurstof te maken hebben.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wüst had vooral de "pech" dat de wedstrijden op de snelle banen eerder in het seizoen waren toen ze nog niet top was. Denk dat ze wel races op laagland heeft gereden die in SLC/Calgary een WR waren geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |