SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
Echt he, ik zou d'r het liefste zelf in dat bed stoppenquote:Op zondag 6 maart 2022 14:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dit... je doet niets verkeerds bal...
EN NU TERUG NAAR BED JIJ
ditquote:Op zondag 6 maart 2022 13:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
simulatieserpent
werkweigerserpent
UWVserpent
Niet te druk om maken.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja boos misschien niet maar die bedrijfsleider hoor ik wel schelden hier
Ja dat is het type dat al een armada aan ziektes door de rondte laat vliegen als die een servetje op de grond laat vallenquote:Op zondag 6 maart 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en kom je wel en besmet je de tent krijg je daar weer gelazer mee (Was dan thuisgebleven!!!!)quote:Op zondag 6 maart 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Spionagekrekel van de Russenquote:Op zondag 6 maart 2022 14:05 schreef bitterbal het volgende:
soms lijkt het net alsof ik een krekel hier in de woonkamer heb die heel af en toe beweegt
ze is aardig hoor maar niet echt tactischquote:Op zondag 6 maart 2022 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is het type dat al een armada aan ziektes door de rondte laat vliegen als die een servetje op de grond laat vallen
ftfyquote:Op zondag 6 maart 2022 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Broek uit. Volgende broek. Nog maar 800 te gaan.
Beetje als jou dusquote:Op zondag 6 maart 2022 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze is aardig hoor maar niet echt tactisch
Op de situatie, niet op jou denk ik.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon geen broek meer aantrekken danquote:
ja dat zal het ook zijn jaquote:Op zondag 6 maart 2022 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de situatie, niet op jou denk ik.
quote:
Wij hebben de mazzel dat we vanuit huis ons werk voor een groot deel kunnen doen. En de ene helft die ziek is red dat wel en de andere helft die ziek is zelfs dat niet. En ze hebben er preventief een paar thuis gezet die nog geen klachten hebben, zodat er in theorie altijd een groep is die kan werken.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeker. is haast niet te doen met zoveel zieken
quote:Op zondag 6 maart 2022 14:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik wil dat dit topic gesloten wordt
het gaat nergens over
ik rapporteer jullie allemaal voor slow chatten
Hai!quote:
das handigquote:Op zondag 6 maart 2022 14:30 schreef liesje1979 het volgende:
@:Budapestenaar Misschien al besproken hoor maar ik liet net een koopzegelboekje uitbetalen bij de AH maar je kan het dus tegenwoordig ook naar je rekening laten storten.
Ik had zaadjes voor aardbeiplantjes gekregen, ben benieuwd.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hai!Ja gaat goed, afgelopen week was het vakantie dus veel gewerkt, wel heel leuk maar ook erg vermoeiend. Verder de oorlog volgen en al een klein beetje tuinen. (Lees vooral een beetje in mijn tuin kijken, ik zag een dode uitgedroogde kikker.
) Jij ook zin in je tuin las ik, ben je ook van plan om te gaan moestuinen of vooral te siertuinen? Want bij moestuinen kan je nu alvast beginnen met wat dingetjes opkweken achter glas.
Staat dan de volgende dag op je rekening maar volgens de kassière meestal al binnen een paar uurtjes.quote:
Ik heb gister zaadjes voor aardbeien gekocht (achterlijk duur 4,99) die ga ik zo zaaien en dan in een curver bak in de vensterbank zetten. Heb jij ze al gezaaid?quote:Op zondag 6 maart 2022 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zaadjes voor aardbeiplantjes gekregen, ben benieuwd.
Ah das prettig, contant geld gebruik ik eigenlijk nooit meerquote:Op zondag 6 maart 2022 14:30 schreef liesje1979 het volgende:
@:Budapestenaar Misschien al besproken hoor maar ik liet net een koopzegelboekje uitbetalen bij de AH maar je kan het dus tegenwoordig ook naar je rekening laten storten.
O, echtquote:Op zondag 6 maart 2022 14:30 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2022 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, echt![]()
Ik heb bijna 3 boekjes vol
Gewoon lekker wat e-broeks downloaden. Op je e-reeter of zoquote:
Big spenderquote:Op zondag 6 maart 2022 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, echt![]()
Ik heb bijna 3 boekjes vol
Ik heb besloten dat ik echt een hometour filmpje ga maken zodra mijn ramen erin zitten enz. Misschien ben je de enige die kijkt maar zat er al langer aan te denken haha.quote:
oh ja dat kijk ik zekerquote:Op zondag 6 maart 2022 14:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik echt een hometour filmpje ga maken zodra mijn ramen erin zitten enz. Misschien ben je de enige die kijkt maar zat er al langer aan te denken haha.
Funda ❤️quote:Op zondag 6 maart 2022 14:45 schreef bitterbal het volgende:
misschien was ik in mijn leven een gluurder
voel je je al wat beter?quote:Op zondag 6 maart 2022 14:45 schreef bitterbal het volgende:
misschien was ik in mijn leven een gluurder
Ai ook corona.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
voel je je al wat beter?
ik moest vannacht opeens niezen en heb een loopneus
Nee maar ik heb eigenlijk ook niet zo'n zin in allemaal plastic bakken in huisquote:Op zondag 6 maart 2022 14:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb gister zaadjes voor aardbeien gekocht (achterlijk duur 4,99) die ga ik zo zaaien en dan in een curver bak in de vensterbank zetten. Heb jij ze al gezaaid?
M'n ereader deed het dus niet vandaag hè. Touchscreen reageerde niet meer. Dikke paniek want zat aan het eind van m'n boek dus spannend. Maar even resetten en hij doet het weer. Tweede keer in tien jaar dat dat nodig was. Blijft een mooi dingetje.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon lekker wat e-broeks downloaden. Op je e-reeter of zo
Was maar een geintje.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm voel me niet slecht, het niezen is opgehouden, ga morgen gewoon werken
kan toch? als je maar afstand houdtquote:Op zondag 6 maart 2022 14:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat leuker als ik ook gewoon de deur uit mag.
die laat ik dan bezorgenquote:Op zondag 6 maart 2022 14:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah met corona naar de winkel gaan enz.. ik doe het niet.
Nee alleen een klein raampje in mijn slaapkamer is gedaan maar daar moeten nog twee ramen vervangen worden en de rest van de ramen die vervangen moeten worden. Ik gok dat het volgende week allemaal gaat gebeuren.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neem dan gewoon een week vrij, Godsamme.
heb ik gedaan over drie wekenquote:Op zondag 6 maart 2022 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neem dan gewoon een week vrij, Godsamme.
Ik heb ook een huis dat vroeger van de woningbouw geweest is. Zitten om onduidelijke redenen best wat verschillen in inderdaad.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:04 schreef Ama het volgende:
Zodra mijn computerkamer is gedaan lezen jullie dat sowieso wel hier haha. Zag gisteren tijdens afval wegbrengen dat ik ook de enige ben met daar enkelglas.Net als mijn slaapkamer.
Hier is ooit iets verkeerd gegaan ofzo haha.
Heb ook een ex-woningbouw, bij mij is de kelder volgestort en is de zolder niet begaanbaar, bij de buren wel.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook een huis dat vroeger van de woningbouw geweest is. Zitten om onduidelijke redenen best wat verschillen in inderdaad.
Ik heb als een van de enige een zolder die enigszins begaanbaar is.
quote:Op zondag 6 maart 2022 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Fout gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Het is @dud0rOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
quote:Op zondag 6 maart 2022 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Stond net de bij Xenos bij de kassa. Stond een slavisch uitziende jongen met groene ogen voor me. Kassameisje verdronk bijna in zijn ogen
groene lenzen dusquote:Op zondag 6 maart 2022 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij was ze alweer terug naar standje onverschilligheid
Volgens mij staat die niet eens in de OP, alleen maar op de plattegrondquote:
Wat heb je bij de Xenos gehaald?quote:Op zondag 6 maart 2022 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Stond net de bij Xenos bij de kassa. Stond een slavisch uitziende jongen met groene ogen voor me. Kassameisje verdronk bijna in zijn ogen
quote:
Gewoon voor de leut of heb je Grieks gegeten?quote:
Misschien stond die net wel voor je bij de Xenosquote:Op zondag 6 maart 2022 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je komt wel dichtbij zo. Daar liep ik een half uurtje geleden ook nog .
Heb geen kleine bordjes en dat is soms onhandigquote:Op zondag 6 maart 2022 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon voor de leut of heb je Grieks gegeten?
Koen is geen Rus met groene ogenquote:Op zondag 6 maart 2022 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien stond die net wel voor je bij de Xenos
Kleine bordjes als in lunchbordjes of meer als schoteltjes? En welke heb je gehaaldquote:Op zondag 6 maart 2022 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb geen kleine bordjes en dat is soms onhandig
Nee, maar ik zie alleen de tekst in een tweet, voor het beeld moet ik er altijd op klikkenquote:Op zondag 6 maart 2022 15:30 schreef bitterbal het volgende:
zien jullie ook een blauw vlak met accepteen en toon inhoud of bekijk item op twitter als iemand een twitter link plaatst?
Wat zijn dit voor balleriaanse precisievragen?quote:Op zondag 6 maart 2022 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kleine bordjes als in lunchbordjes of meer als schoteltjes? En welke heb je gehaald
hmm waarom zie jij dan tekst?quote:Op zondag 6 maart 2022 15:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie alleen de tekst in een tweet, voor het beeld moet ik er altijd op klikken
quote:Op zondag 6 maart 2022 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor balleriaanse precisievragen?
quote:Op zondag 6 maart 2022 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor balleriaanse precisievragen?
Waarschijnlijk zijn er een aantal cookies geblocked en laat die alleen tekst zienquote:
leuk. xenos is een leuke winkelquote:Op zondag 6 maart 2022 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar goed, beetje groenige bovenkant en donkergrijze onderkant
Ik zie het zoquote:
Ze hebben vaak wel leuke dingen van bordjes en zo bij de Xenos, van dat Spaanse aardewerkquote:Op zondag 6 maart 2022 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar goed, beetje groenige bovenkant en donkergrijze onderkant
Wow net gemistquote:Op zondag 6 maart 2022 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je komt wel dichtbij zo. Daar liep ik een half uurtje geleden ook nog .
Ja ik weet ook niet hoe ik dat heb gedaanquote:
O, ga je ook naar Bahlmann? Daar heb ik tegenover gewoondquote:Op zondag 6 maart 2022 15:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow net gemist
Ik voel de vibes nog
Mevr Koen is met Moeder Koen een jas kopen
Ja ik snap er niks van maar ergens anders zeggen ze dat wrs vorige huurder het hebben geweigerd ooit.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook een huis dat vroeger van de woningbouw geweest is. Zitten om onduidelijke redenen best wat verschillen in inderdaad.
Ik heb als een van de enige een zolder die enigszins begaanbaar is.
Ja op de pc altijd.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:30 schreef bitterbal het volgende:
zien jullie ook een blauw vlak met accepteer en toon inhoud of bekijk item op twitter als iemand een twitter link plaatst?
Ben benieuwd.quote:Het kabinet voelt op dit moment niets voor een aparte accijnsverlaging op benzine en diesel. Minister Kaag van Fnanciën wil kijken naar "alle opties" voor extra compensatie vanwege de snel stijgende energieprijzen in Nederland door de oorlog in Oekraïne. "We zijn hartstikke hard bezig om te kijken op welke manier we het zo dragelijk mogelijk kunnen maken voor de mensen", aldus de minister van Financiën. Het gaat dan om dit jaar en 2023.
Ja is dat wat je wil?quote:Op zondag 6 maart 2022 16:03 schreef Karzai het volgende:
Misschien moet ik het toch maar verkopen en de stad uit
Misschien uiteindelijk maar zal wel wennen worden.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:04 schreef Karzai het volgende:
maja ik weet niet of ik zal aarden in een dorp, denk het niet
denk als je twijfelt nietquote:Op zondag 6 maart 2022 16:04 schreef Karzai het volgende:
maja ik weet niet of ik zal aarden in een dorp, denk het niet
in noord wordt veel bijgebouwd nu, maar is allemaal erg duur, kan ik niet betalenquote:
Huidige gasprijs 1.25 maar vanaf juli weer andere tarieven maar goed dat is het nog niet.quote:
Heb jij al spijt dat je Den Haag verlaten hebt voor Rotterdam?quote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 16:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb jij al spijt dat je Den Haag verlaten hebt voor Rotterdam?
Ja he?
Benzine 2.14. Gaat hard zo.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Huidige gasprijs 1.25 maar vanaf juli weer andere tarieven maar goed dat is het nog niet.
Benzine is voor mij geen probleem want fiets en trein.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Benzine 2.14. Gaat hard zo.
Vorige week nog onder de 2 euro.
2,20 hier gister. Kleine pomp, niet aan de snelweg ofzo.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:11 schreef aloa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 maart 2022 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2,20 hier gister. Kleine pomp, niet aan de snelweg ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 6 maart 2022 16:14 schreef Ama het volgende:
[..]Ja die hadden ze bij Kruidvat volgens mij. Is het wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ik heb ze van de Lidl. Jawel maar niet iets wat ik nog keer zou kopen dit jaar, leuk voor 1x per jaar.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die hadden ze bij Kruidvat volgens mij. Is het wat?
Ik ben gister in een paar fietsenzaken geweest, moet een nieuwe fiets voor de kleine hebben. Die komt er ook maar dan via marktplaats. Enfin; die zaken hebben het ook zwaar nu. Gaven allemaal aan dat er nauwelijks meer wat binnenkomt en als ze nieuwe fietsen willen bestellen of andere spullen voor fietsen dat het soms wel tot een jaar duurt voor het geleverd wordt.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Benzine is voor mij geen probleem want fiets en trein.
Maar de laatste jaren zijn er volgens mij heel veel fietsen verkocht, die zaken schieten ook als paddestoelen uit de grond hier.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben gister in een paar fietsenzaken geweest, moet een nieuwe fiets voor de kleine hebben. Die komt er ook maar dan via marktplaats. Enfin; die zaken hebben het ook zwaar nu. Gaven allemaal aan dat er nauwelijks meer wat binnenkomt en als ze nieuwe fietsen willen bestellen of andere spullen voor fietsen dat het soms wel tot een jaar duurt voor het geleverd wordt.
Om nog maar te zwijgen over de prijsverhogingen
Nee het gaat allemaal niet zo lekker momenteel.
Worst Roommate Ever al gekeken?quote:Op zondag 6 maart 2022 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar de laatste jaren zijn er volgens mij heel veel fietsen verkocht, die zaken schieten ook als paddestoelen uit de grond hier.
Dat sowieso.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:35 schreef Ama het volgende:
Ik leer door dit soort docu's dat je eigenlijk niemand kan vertrouwen.
Misschien is mijn bejaarde buurman stiekem ook gewoon een seriemoordenaar.quote:
is ook niet goed al die crap te kijken voor jequote:Op zondag 6 maart 2022 16:35 schreef Ama het volgende:
Ik leer door dit soort docu's dat je eigenlijk niemand kan vertrouwen.
Jawelquote:Op zondag 6 maart 2022 16:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
is ook niet goed al die crap te kijken voor je
En oorlogsmisdadigerquote:Op zondag 6 maart 2022 16:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien is mijn bejaarde buurman stiekem ook gewoon een seriemoordenaar.
Oh zoquote:Op zondag 6 maart 2022 16:39 schreef Karzai het volgende:
niet al te open zijn en zomaar geld geven en elk verhaal geloven bedoel ik
Je doet er wel maar weinig nuttigs mee eigenlijkquote:Op zondag 6 maart 2022 16:41 schreef bitterbal het volgende:
ik kom er tenminste voor uit dat ik jullie ledematen wil
* doet raam dichtquote:Op zondag 6 maart 2022 16:41 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2022 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je doet er wel maar weinig nuttigs mee eigenlijk
Elektrische fiets?quote:Op zondag 6 maart 2022 16:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Benzine is voor mij geen probleem want fiets en trein.
Kom maar halenquote:Op zondag 6 maart 2022 16:41 schreef bitterbal het volgende:
Voordat je hier bent is het toch al nachtquote:
Oh dan is het bedtijdquote:Op zondag 6 maart 2022 16:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voordat je hier bent is het toch al nacht
Riblap, gegrilde courgette met knoflook en verse gevulde pastaquote:
* Ama fietst snel richting de trein.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Riblap, gegrilde courgette met knoflook en verse gevulde pasta
En jij?
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 16:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voordat je hier bent is het toch al nacht
bami met eendenborst en japanse wokgroentenquote:Op zondag 6 maart 2022 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Riblap, gegrilde courgette met knoflook en verse gevulde pasta
En jij?
jij of ik?quote:Op zondag 6 maart 2022 16:59 schreef Karzai het volgende:
al
[..]
je hebt al een jaar niet gerookt![]()
![]()
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Klinkt goed.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
bami met eendenborst en japanse wokgroenten
Ik denk dat ik geen zin heb om te kokenquote:
Mijn Chinees bezorgt nietquote:Op zondag 6 maart 2022 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Een week geleden had ik Chinees. Goede oude tijd.
Ik gisteren, komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 6 maart 2022 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Een week geleden had ik Chinees. Goede oude tijd.
Meer gatjes dan schoen.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:21 schreef bitterbal het volgende:
oke heb al een adidas broek gekocht en nu gluur ik naar schoenen
https://www.toms.com/nl/a(...)-dames/10016254.html
Dan doe je er toch wel eventjes mee?quote:Op zondag 6 maart 2022 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor in thailand. lopen super comfi maar vind ze altijd zo duur
jawelquote:Op zondag 6 maart 2022 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan doe je er toch wel eventjes mee?
Ik vind ze leuk wel, voor daar
Klinkt al beter dan clotted cream met framboos.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:18 schreef UitStraling het volgende:
Entrecote met een groenepeper-cognac sausie, orgastisch smaakje
Crocs?quote:
Ja die smaakte niet (soort te zoete koe) maar snugger als dat ik immer ben had ik dit als veilig uitwijkhapjequote:Op zondag 6 maart 2022 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt al beter dan clotted cream met framboos.
Bedje toe?quote:
stug blijven zitten als een echte tatta?quote:Op zondag 6 maart 2022 17:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeie dag gehad wel. Alleen laatste uur zonder zon op terras had niet gehoeven. Nu eerst even opwarmen.
Pepersaus met rundvlees is goddelijkquote:Op zondag 6 maart 2022 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die smaakte niet (soort te zoete koe) maar snugger als dat ik immer ben had ik dit als veilig uitwijkhapje
Zou best kunnen slapen.quote:
Had elektrisch dekentje mee moeten nemen.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stug blijven zitten als een echte tatta?
Ja heerlijk, het geheim zit hem in die zachte groene peperbolletjes en dan natuurlijk helemaal los gaan met vies veel vette room en kwakdure cognacquote:Op zondag 6 maart 2022 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pepersaus met rundvlees is goddelijk
Volgens mij vriest het ook gewoon of zo.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had elektrisch dekentje mee moeten nemen.
Ach. Het was weer eens gezellig. Mag ook wel weer.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij vriest het ook gewoon of zo.
Als je moest kiezen: pepersaus of champignonsaus.. wat zou jij dan kiezen?quote:Op zondag 6 maart 2022 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja heerlijk, het geheim zit hem in die zachte groene peperbolletjes en dan natuurlijk helemaal los gaan met vies veel vette room en kwakdure cognac
was zeker druk?quote:Op zondag 6 maart 2022 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ach. Het was weer eens gezellig. Mag ook wel weer.
champiquote:Op zondag 6 maart 2022 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je moest kiezen: pepersaus of champignonsaus.. wat zou jij dan kiezen?
Ja goddelijk.quote:
eet het nooit alleenquote:Op zondag 6 maart 2022 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja goddelijk.
Ik vind het altijd zo lastig om te kiezen en allebei kiezen is een beetje gek.
Ik maak het met kerst vaak zelfquote:
Pepersaus maar dan wel zoals ik hem maakquote:Op zondag 6 maart 2022 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 maart 2022 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik maak het met kerst vaak zelf![]()
30 liter aan champignonsaus
Was je met US?quote:Op zondag 6 maart 2022 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zat wel aardig vol. Beetje wiebeldansen; beetje drinken; beetje bijpraten.
Hoe maak je hem?quote:Op zondag 6 maart 2022 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik maak het met kerst vaak zelf![]()
30 liter aan champignonsaus
Nou vooruit danquote:Op zondag 6 maart 2022 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hadden geen kwakdure cognac.
Wel gewiebeld?quote:Op zondag 6 maart 2022 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hadden geen kwakdure cognac.
Klein tifje den keel in en je hebt het weer warm.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is trouwens wel lekker. Misschien weer eens in huis halen.
Champignonsausquote:Op zondag 6 maart 2022 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als een plakkerig swingersavondje zo.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, champignonsausparty bij @:4everblackeyed en @:wattenschijfje
Naja, nog geen 5 minuten met de auto, maar van de bank opstaan, omkleden, schoenen aantrekken, gaat echt te verquote:
En toch gebeurt dat maar zeldenquote:Op zondag 6 maart 2022 17:48 schreef Ama het volgende:
Kinderen klinken soms echt alsof ze vermoord worden.
Misschien kunnen we hier wat mee winnenquote:Op zondag 6 maart 2022 17:48 schreef Ama het volgende:
Dit klinkt, eehm, twijfelachtigquote:
Gewoon niet omkleden en op je slippers gaanquote:Op zondag 6 maart 2022 17:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Naja, nog geen 5 minuten met de auto, maar van de bank opstaan, omkleden, schoenen aantrekken, gaat echt te ver
Ja, zo klinkt het gelijk weer onsmakelijkquote:Op zondag 6 maart 2022 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een plakkerig swingersavondje zo.
Maar we hebben dezelfde gedachtequote:
Is een optie, maar ik doe het niet.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon niet omkleden en op je slippers gaan
Met je stokbrood in de champignonsaus dippen.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zo klinkt het gelijk weer onsmakelijk
Ja een 'champignonsausparty' klinkt meer alsof je een privéfeestje op je jacht in de Azoren hebt met een aantal ingevlogen dames die bepaalde 'handelingen' verrichtenquote:
Nog even een uurtje wachten en dan is het donkerquote:
Dit klinkt wat chiquer en hoofserquote:Op zondag 6 maart 2022 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Groenepepersausmetkwakdurecognacparty bij US dan.
Er zit al een pizza in de ovenquote:Op zondag 6 maart 2022 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even een uurtje wachten en dan is het donker
Je punt is?quote:
Kun je zo toch alsnog een bakkie saté halenquote:
Nope, ik kom niet buiten mijn straat in mijn joggingbroekquote:Op zondag 6 maart 2022 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je zo toch alsnog een bakkie saté halen
Heel irritant ja. Kostte een godsvermogen om de kelder geluidsdicht te maken.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:48 schreef Ama het volgende:
Daar kijken ze bij de chinees niet vreemd van op hoorquote:Op zondag 6 maart 2022 17:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nope, ik kom niet buiten mijn straat in mijn joggingbroek
Champignonsaus voor altijd verpest zoquote:Op zondag 6 maart 2022 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een 'champignonsausparty' klinkt meer alsof je een privéfeestje op je jacht in de Azoren hebt met een aantal ingevlogen dames die bepaalde 'handelingen' verrichten
Kruipruimte onder mijn huis is alleen handig voor lijken.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel irritant ja. Kostte een godsvermogen om de kelder geluidsdicht te maken.
Hoe was het bij oma?quote:Op zondag 6 maart 2022 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel irritant ja. Kostte een godsvermogen om de kelder geluidsdicht te maken.
quote:Op zondag 6 maart 2022 18:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben er nog. We gaan kaasfonduen
Gezelligquote:Op zondag 6 maart 2022 18:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
KSC meet bij je oma thuis.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leukquote:Op zondag 6 maart 2022 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Gewoon voor de gezelligheid
Nou heb wel met die man te doenquote:Op zondag 6 maart 2022 18:14 schreef UitStraling het volgende:
Zelinsky begint steeds wanhopiger te piepen en de schuld bij het Westen neer te leggen "if you don't close the airspace you are fascists that lead us to genocide"
mja, kan em geen ongelijk gevenquote:Op zondag 6 maart 2022 18:14 schreef UitStraling het volgende:
Zelinsky begint steeds wanhopiger te piepen en de schuld bij het Westen neer te leggen "if you don't close the airspace you are fascists that lead us to genocide"
Ja als hij slim is geeft hij zich over een uurtje over, scheelt een extreme hoop bloedvergieten en Poetin staat nu toch wel op de hitlist van driekwart van de wereld, zijn dagen zijn geteld.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:15 schreef bitterbal het volgende:
we kijken er naar hoe ze een al verloren strijd voeren eigenlijk
Heeft die veel andere opties nog dan?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:14 schreef UitStraling het volgende:
putin gaat gewoon door met bloedvergieten hoor, alleen dan ziet niemand het (Siberië)quote:Op zondag 6 maart 2022 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als hij slim is geeft hij zich over een uurtje over, scheelt een extreme hoop bloedvergieten en Poetin staat nu toch wel op de hitlist van driekwart van de wereld, zijn dagen zijn geteld.
uiteraard roepen ze datquote:Op zondag 6 maart 2022 18:20 schreef bitterbal het volgende:
BREAKING: Russia's Defense Ministry says countries which use their airfields to supply Ukraine with fighter jets may be regarded as participants in the conflict
Hij kan zo in een Parijs appartement gaan wonen en een regering in ballingschap leiden en verzet plegen, half jaar en Poetin is niet meer en dan ziet de kleurplaat van de wereld er weer anders uit.quote:
Is toch de facto ook?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:20 schreef bitterbal het volgende:
BREAKING: Russia's Defense Ministry says countries which use their airfields to supply Ukraine with fighter jets may be regarded as participants in the conflict
Als ze een beetje hun best doen heb je zelfs die niet meer nodigquote:Op zondag 6 maart 2022 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tweede optie heb je wat meer doodskisten nodig.
Net in Dordrecht getankt voor Eur 2.22. Aan de snelweg was het 2.37quote:Op zondag 6 maart 2022 16:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier komt het inderdaad wel op neerquote:Op zondag 6 maart 2022 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij kan zo in een Parijs appartement gaan wonen en een regering in ballingschap leiden en verzet plegen, half jaar en Poetin is niet meer en dan ziet de kleurplaat van de wereld er weer anders uit.
Andere optie is de oorlog verklaren aan Rusland door de gehele NAVO en dan maar hopen dat China zich koest wil houden.
Tweede optie heb je wat meer doodskisten nodig.
Niet normaalquote:Op zondag 6 maart 2022 18:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Net in Dordrecht getankt voor Eur 2.22. Aan de snelweg was het 2.37
Oekraïne krijgt zijn pupit kabinet, burgers blijven leven en Europa is weer in vredequote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oekraïne krijgt zijn pupit kabinet, burgers blijven leven en Europa is weer in vrede
Alsof Poetin daar op dit moment genoegen mee neemt.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oekraïne krijgt zijn pupit kabinet, burgers blijven leven en Europa is weer in vrede
Dat denk ik wel ja, en een garantie van geen navo aan de directe grens.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof Poetin daar op dit moment genoegen mee neemt.
Wat had jij voor een beter ideequote:
Kom daar net een paar tientjes tekort voor denk ikquote:
Poetin nuken lost het ook niet echt opquote:Op zondag 6 maart 2022 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof Poetin daar op dit moment genoegen mee neemt.
komrad balskiquote:Op zondag 6 maart 2022 18:33 schreef bitterbal het volgende:
straks spreken we elkaar ook aan met kameraad in fogueville
Oekraïne zal dan toch een heel deel in het Oosten en Zuiden op moeten gaan geven ben ik bang. Dat zou de beste optie zijn, maar geeft ook 0 garanties.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja, en een garantie van geen navo aan de directe grens.
is toch geen leuk leven om onder putin te moeten leven. Gun ik die mensen nietquote:Op zondag 6 maart 2022 18:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat had jij voor een beter ideeBen benieuwd naar iedereens gedachtenspinsels
Dat vrees ik ookquote:Op zondag 6 maart 2022 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom daar net een paar tientjes tekort voor denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |