SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
Echt he, ik zou d'r het liefste zelf in dat bed stoppenquote:Op zondag 6 maart 2022 14:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dit... je doet niets verkeerds bal...
EN NU TERUG NAAR BED JIJ
ditquote:Op zondag 6 maart 2022 13:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
simulatieserpent
werkweigerserpent
UWVserpent
Niet te druk om maken.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja boos misschien niet maar die bedrijfsleider hoor ik wel schelden hier
Ja dat is het type dat al een armada aan ziektes door de rondte laat vliegen als die een servetje op de grond laat vallenquote:Op zondag 6 maart 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en kom je wel en besmet je de tent krijg je daar weer gelazer mee (Was dan thuisgebleven!!!!)quote:Op zondag 6 maart 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Spionagekrekel van de Russenquote:Op zondag 6 maart 2022 14:05 schreef bitterbal het volgende:
soms lijkt het net alsof ik een krekel hier in de woonkamer heb die heel af en toe beweegt
ze is aardig hoor maar niet echt tactischquote:Op zondag 6 maart 2022 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is het type dat al een armada aan ziektes door de rondte laat vliegen als die een servetje op de grond laat vallen
ftfyquote:Op zondag 6 maart 2022 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Broek uit. Volgende broek. Nog maar 800 te gaan.
Beetje als jou dusquote:Op zondag 6 maart 2022 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze is aardig hoor maar niet echt tactisch
Op de situatie, niet op jou denk ik.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon geen broek meer aantrekken danquote:
ja dat zal het ook zijn jaquote:Op zondag 6 maart 2022 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de situatie, niet op jou denk ik.
quote:
Wij hebben de mazzel dat we vanuit huis ons werk voor een groot deel kunnen doen. En de ene helft die ziek is red dat wel en de andere helft die ziek is zelfs dat niet. En ze hebben er preventief een paar thuis gezet die nog geen klachten hebben, zodat er in theorie altijd een groep is die kan werken.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeker. is haast niet te doen met zoveel zieken
quote:Op zondag 6 maart 2022 14:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik wil dat dit topic gesloten wordt
het gaat nergens over
ik rapporteer jullie allemaal voor slow chatten
Hai!quote:
das handigquote:Op zondag 6 maart 2022 14:30 schreef liesje1979 het volgende:
@:Budapestenaar Misschien al besproken hoor maar ik liet net een koopzegelboekje uitbetalen bij de AH maar je kan het dus tegenwoordig ook naar je rekening laten storten.
Ik had zaadjes voor aardbeiplantjes gekregen, ben benieuwd.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hai!Ja gaat goed, afgelopen week was het vakantie dus veel gewerkt, wel heel leuk maar ook erg vermoeiend. Verder de oorlog volgen en al een klein beetje tuinen. (Lees vooral een beetje in mijn tuin kijken, ik zag een dode uitgedroogde kikker.
) Jij ook zin in je tuin las ik, ben je ook van plan om te gaan moestuinen of vooral te siertuinen? Want bij moestuinen kan je nu alvast beginnen met wat dingetjes opkweken achter glas.
Staat dan de volgende dag op je rekening maar volgens de kassière meestal al binnen een paar uurtjes.quote:
Ik heb gister zaadjes voor aardbeien gekocht (achterlijk duur 4,99) die ga ik zo zaaien en dan in een curver bak in de vensterbank zetten. Heb jij ze al gezaaid?quote:Op zondag 6 maart 2022 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zaadjes voor aardbeiplantjes gekregen, ben benieuwd.
Ah das prettig, contant geld gebruik ik eigenlijk nooit meerquote:Op zondag 6 maart 2022 14:30 schreef liesje1979 het volgende:
@:Budapestenaar Misschien al besproken hoor maar ik liet net een koopzegelboekje uitbetalen bij de AH maar je kan het dus tegenwoordig ook naar je rekening laten storten.
O, echtquote:Op zondag 6 maart 2022 14:30 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2022 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, echt![]()
Ik heb bijna 3 boekjes vol
Gewoon lekker wat e-broeks downloaden. Op je e-reeter of zoquote:
Big spenderquote:Op zondag 6 maart 2022 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, echt![]()
Ik heb bijna 3 boekjes vol
Ik heb besloten dat ik echt een hometour filmpje ga maken zodra mijn ramen erin zitten enz. Misschien ben je de enige die kijkt maar zat er al langer aan te denken haha.quote:
oh ja dat kijk ik zekerquote:Op zondag 6 maart 2022 14:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik echt een hometour filmpje ga maken zodra mijn ramen erin zitten enz. Misschien ben je de enige die kijkt maar zat er al langer aan te denken haha.
Funda ❤️quote:Op zondag 6 maart 2022 14:45 schreef bitterbal het volgende:
misschien was ik in mijn leven een gluurder
voel je je al wat beter?quote:Op zondag 6 maart 2022 14:45 schreef bitterbal het volgende:
misschien was ik in mijn leven een gluurder
Ai ook corona.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
voel je je al wat beter?
ik moest vannacht opeens niezen en heb een loopneus
Nee maar ik heb eigenlijk ook niet zo'n zin in allemaal plastic bakken in huisquote:Op zondag 6 maart 2022 14:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb gister zaadjes voor aardbeien gekocht (achterlijk duur 4,99) die ga ik zo zaaien en dan in een curver bak in de vensterbank zetten. Heb jij ze al gezaaid?
M'n ereader deed het dus niet vandaag hè. Touchscreen reageerde niet meer. Dikke paniek want zat aan het eind van m'n boek dus spannend. Maar even resetten en hij doet het weer. Tweede keer in tien jaar dat dat nodig was. Blijft een mooi dingetje.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon lekker wat e-broeks downloaden. Op je e-reeter of zo
Was maar een geintje.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm voel me niet slecht, het niezen is opgehouden, ga morgen gewoon werken
kan toch? als je maar afstand houdtquote:Op zondag 6 maart 2022 14:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat leuker als ik ook gewoon de deur uit mag.
die laat ik dan bezorgenquote:Op zondag 6 maart 2022 14:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah met corona naar de winkel gaan enz.. ik doe het niet.
Nee alleen een klein raampje in mijn slaapkamer is gedaan maar daar moeten nog twee ramen vervangen worden en de rest van de ramen die vervangen moeten worden. Ik gok dat het volgende week allemaal gaat gebeuren.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neem dan gewoon een week vrij, Godsamme.
heb ik gedaan over drie wekenquote:Op zondag 6 maart 2022 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neem dan gewoon een week vrij, Godsamme.
Ik heb ook een huis dat vroeger van de woningbouw geweest is. Zitten om onduidelijke redenen best wat verschillen in inderdaad.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:04 schreef Ama het volgende:
Zodra mijn computerkamer is gedaan lezen jullie dat sowieso wel hier haha. Zag gisteren tijdens afval wegbrengen dat ik ook de enige ben met daar enkelglas.Net als mijn slaapkamer.
Hier is ooit iets verkeerd gegaan ofzo haha.
Heb ook een ex-woningbouw, bij mij is de kelder volgestort en is de zolder niet begaanbaar, bij de buren wel.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook een huis dat vroeger van de woningbouw geweest is. Zitten om onduidelijke redenen best wat verschillen in inderdaad.
Ik heb als een van de enige een zolder die enigszins begaanbaar is.
quote:Op zondag 6 maart 2022 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Fout gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Het is @dud0rOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
quote:Op zondag 6 maart 2022 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Stond net de bij Xenos bij de kassa. Stond een slavisch uitziende jongen met groene ogen voor me. Kassameisje verdronk bijna in zijn ogen
groene lenzen dusquote:Op zondag 6 maart 2022 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij was ze alweer terug naar standje onverschilligheid
Volgens mij staat die niet eens in de OP, alleen maar op de plattegrondquote:
Wat heb je bij de Xenos gehaald?quote:Op zondag 6 maart 2022 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Stond net de bij Xenos bij de kassa. Stond een slavisch uitziende jongen met groene ogen voor me. Kassameisje verdronk bijna in zijn ogen
quote:
Gewoon voor de leut of heb je Grieks gegeten?quote:
Misschien stond die net wel voor je bij de Xenosquote:Op zondag 6 maart 2022 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je komt wel dichtbij zo. Daar liep ik een half uurtje geleden ook nog .
Heb geen kleine bordjes en dat is soms onhandigquote:Op zondag 6 maart 2022 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon voor de leut of heb je Grieks gegeten?
Koen is geen Rus met groene ogenquote:Op zondag 6 maart 2022 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien stond die net wel voor je bij de Xenos
Kleine bordjes als in lunchbordjes of meer als schoteltjes? En welke heb je gehaaldquote:Op zondag 6 maart 2022 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb geen kleine bordjes en dat is soms onhandig
Nee, maar ik zie alleen de tekst in een tweet, voor het beeld moet ik er altijd op klikkenquote:Op zondag 6 maart 2022 15:30 schreef bitterbal het volgende:
zien jullie ook een blauw vlak met accepteen en toon inhoud of bekijk item op twitter als iemand een twitter link plaatst?
Wat zijn dit voor balleriaanse precisievragen?quote:Op zondag 6 maart 2022 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kleine bordjes als in lunchbordjes of meer als schoteltjes? En welke heb je gehaald
hmm waarom zie jij dan tekst?quote:Op zondag 6 maart 2022 15:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie alleen de tekst in een tweet, voor het beeld moet ik er altijd op klikken
quote:Op zondag 6 maart 2022 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor balleriaanse precisievragen?
quote:Op zondag 6 maart 2022 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor balleriaanse precisievragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |