Dit maakt je boos, merk ik.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:11 schreef Mani89 het volgende:
Lekker man, de kwartfinale van een major binnen wandelen met 87 en 89 gemiddeld en dan Willie Oconner loten.
Niet zo boos als de halve finale glibberfluke van Robert Owen, maar leuk is anders.quote:
Waarom? O'Connor won trouwens van Wright dus dit gaat niet op.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als de een tegen Price en de ander tegen Wright had gemoeten, was dat wel veel beter.
Maar lieverd, wil je dan constant dezelfde namen tegen elkaar?quote:Op zondag 6 maart 2022 15:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan waren we van O'Conner en Bialecki af.
Oude BDO-caller merk ik al. Charlie nog wat.quote:
Jij steunt de pedofiel look a like?quote:
Ik zie in Heta meer potentie dan de eeuwige net-niet-Noppert. De scalps van onze saaie Fries zijn op een hand te tellen.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij steunt de pedofiel look a like?
Noppertje, lekker man. Ondanks dat ik geen woord van de beste man versta wel de fatsoenlijkste van het hele rijtje NL’ers in de top 32.
Heta moeten we niet willen maat. Daar gaan we ons, mocht hij succesvol blijken, kapot op ergeren. Mede vanwege zijn kelderhoofd. Gun Noppie een succesje.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie in Heta meer potentie dan de eeuwige net-niet-Noppert. De scalps van onze saaie Fries zijn op een hand te tellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |