Malacia verkopen en zonder linksback verder.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor de mensen die geen zin hebben om zich door een artikel van Krabby heen te worstelen:
Slot maakt zich geen zorgen, Feyenoord heeft wel iedere week overwicht maar onvoldoende individuele kwaliteit om wedstrijden te beslissen, Sini en Kökcü mogen alleen weg bij een megabod terwijl het deze zomer het doel wordt om Senesi en Malacia te verkopen.
Dat was het.
En hij dreunt een beetje de analyse van Perez na: er zijn teveel spelers uit vorm momenteel (goh).quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor de mensen die geen zin hebben om zich door een artikel van Krabby heen te worstelen:
Slot maakt zich geen zorgen, Feyenoord heeft wel iedere week overwicht maar onvoldoende individuele kwaliteit om wedstrijden te beslissen, Sini en Kökcü mogen alleen weg bij een megabod terwijl het deze zomer het doel wordt om Senesi en Malacia te verkopen.
Dat was het.
Lijkt mij wel een logische keuze. Senesi kun je 1 op 1 vervangen met den Geert en een LB kan je altijd wrl ergens makkelijk ophalen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Malacia verkopen en zonder linksback verder.
Je leest dan ook geen Krabby voor de unieke inzichtenquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
En hij dreunt een beetje de analyse van Perez na: er zijn teveel spelers uit vorm momenteel (goh).
ja godverredomme.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:50 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Na die analyse van Pieter BLACKED weet ik niet of we hier zo heel blij mee moeten zijn. Maargoed
lachwekkendquote:
Wie wil jij daar neerzetten? Hendrix? Nelson? Marciano? Een jongen van 15?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lachwekkend
slot is niet serieus te nemen
Precies, hun beste speler ontbreekt ook nog eens, en hun Servische slagers achterin zullen vast niet veel beter zijn dan de gemiddelde Spajic. Een kleine overwinning zou heerlijk zijnquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:54 schreef fetX het volgende:
Beter vanavond en zondag ‘gewoon’ winnen zodat je niet in zo’n dip terecht gaat komen.
Europees doen we het goed en tegen de kleintjes in de Eredivisie gaat het over het algemeen ook wel aardig dus moet kunnen
Dat zou wel gênant zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik hou rekening met een verliespot. 3-1 ofzo.
Slecht voorgevoel.
Ter geruststelling; vorige keer zat ik er met mijn voorgevoel helemaal naastquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zou wel gênant zijn.![]()
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat zij zo vaak gaan scoren. Ondanks dat we nu in een wat mindere fase zitten (met name doordat we onze kansen niet afmaken), geven we eigenlijk niet zoveel weg.
https://www.rijnmond.nl/n(...)raag-feyenoord-kopenquote:Zijn liefde voor Feyenoord is zo groot, dat Babovic zelfs de club zou willen kopen. De Serviër wil dat graag over vijf jaar doen. Als de 35-jarige Serviër daadwerkelijk de club zou overnemen, heeft hij wel een paar doelen. "Ik wil de club helpen om tot het hoogste niveau te komen. Ik wil kampioen worden en in de Champions League spelen. Ze horen daar thuis", aldus Babovic.
Tot slot wil de cultheld nog iets zeggen tegen de Feyenoord-fans: "Ze zijn altijd welkom in mijn kantoor en in mijn stad. Ik ben een Feyenoorder en een Rotterdammer. Ik hoop dat we nog veel winnen in de toekomst."
Hoop dat we niet weer zo'n typische Europacup-mongool als scheidsrechter hebben die voor iedere stervende zwaan een strafschop geeft. Ik zie Partizan niet zo gauw scoren inderdaad, zeker zonder hun spits, maar zo kan je ze ook weggeven.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zou wel gênant zijn.![]()
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat zij zo vaak gaan scoren. Ondanks dat we nu in een wat mindere fase zitten (met name doordat we onze kansen niet afmaken), geven we eigenlijk niet zoveel weg.
Het belangrijkste is dat je zelf probeert te scoren maar uiteindelijk moet Partizan er minder maken. Alhoewel een gelijke stand een prima uitgangspositie is. Dus dat kan ook. Het resultaat is in ieder geval erg belangrijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:29 schreef Scrummie het volgende:
Je kan winnen of verliezen maar de bal blijft rond dus een gelijkspel kan ook nog.
iemand die kan voetballen en niet iemand met een vierkante voetenquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wie wil jij daar neerzetten? Hendrix? Nelson? Marciano? Een jongen van 15?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |