SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Attentie, attentie, hierna volgen enkele verzoekjes!!
In verband met de voorlopig op 23 april geplande Radio 49 meet het volgende:
Info:
• Afhankelijk van de grootte van de groep gaan we met de reguliere rondleiding mee of probeer ik een 'besloten' rondleiding te regelen.
Zie de website van Staatsbosbeheer of van Radio Kootwijk voor meer informatie, ook m.b.t. toegang tot het gebouw (naar de top alleen trappen e.d.)
• De rondleiding bij Radio Kootwijk kost rond de 19 euro, waarbij je halverwege de rondleiding koffie, thee en een koekje krijgt.
Als je je aanmeldt voor de meet dan zijn er dus kosten aan verbonden, die vooraf voldaan moeten worden. Als je om wat voor reden ook moet afzeggen wordt verwacht dat je de gemaakte kosten evengoed betaald. Mocht dat later gerestitueerd kunnen worden, dan zal ik dat uiteraard in orde maken.
• Wegens het vooraf aan moeten melden, kan last minute aanmelden dus niet...
• Naast deze kosten zijn alle overige kosten die je maakt voor eigen rekening.
Vragen:
• Geef s.v.p. per PM aan of je per auto reist of met het OV.
• Reis je met de auto en kan je onderweg of in de buurt van Radio Kootwijk (nabij gelegen stations zijn ongeveer 20 minuten rijden!!) mensen ophalen van een station, geef dat dan s.v.p. ook aan.
• Reis je met het openbaar vervoer, geef dan in je PM s.v.p. aan waar vandaan je vertrekt en op welk station je uitstapt, zodat we kunnen proberen je langs dat traject ergens op te pikken.
• Geef s.v.p. vóór 14 maart as. per PM aan of je aanwezig zal zijn.
Heb je nog vragen, dan kan je die bij mij kwijt.
En dan nu verder met de uitzending...
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:22 schreef just me het volgende:
Beter een lelijk wijf dan een huis vol gekijf
🤔quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:22 schreef just me het volgende:
Ook lelijke wijven kunnen kijvenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:22 schreef just me het volgende:
Ongewtijfeldquote:
He, dit was een verzoekje van Symph.quote:
Klopt...... stond klaar toen hij afhaakte.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
He, dit was een verzoekje van Symph.
Maar ik vind dit wel een fijn nummer.quote:
Dat mag, maar ik krijg altijd jeuk van ze.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar ik vind dit wel een fijn nummer.
Je hebt vandaag niet veel stilgezeten. Denk je wel aan je knie?quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt vandaag niet veel stilgezeten. Denk je wel aan je knie?
Zo lang alweer?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Bijna 30 jaar geleden alweer dat ik hen zag optreden…
1992 in De Goffert in Nijmegen, met The Cult in het voorprogramma.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo lang alweer?
Net nadat hun Appetite album uit was gekomen dan?
Slaap lekker, just me.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:50 schreef just me het volgende:
Ik ga afsluiten, het is mooi en gezellig geweest voor vandaag
dank voor de muziekjes en gezelligheid
Welterusten!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:50 schreef just me het volgende:
Ik ga afsluiten, het is mooi en gezellig geweest voor vandaag
dank voor de muziekjes en gezelligheid
Dat merk je wel hè?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik maak het ook niet laat, merk dat ik niet veel gewend meer ben na 2 jaar thuis zitten…
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk de versie gespeeld door de band van 11…
Vrijdag, maar online nog.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat merk je wel hè?
Langzaam weer opbouwen dan.
Binnenkort nog een proeverij gepland staan?
En C19 staat voor?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrijdag, maar online nog.
De laatste en dan 9 april de eerste weer met elkaar.
De C19 tasting wordt dat…
Covid 19, die wilde ik in oktober 2020 al houden, maar dat ging toen niet door.quote:
Origineel wel.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Covid 19, die wilde ik in oktober 2020 al houden, maar dat ging toen niet door.
Je wordt dan geacht een fles mee te nemen met een C in de naam van de whisky in combinatie met het getal 19 (jaartal, bottelingdatum of vatnummer). Het moet aantoonbaar zijn…
Het nummer op zich vind ik eigenlijk wel mooi.quote:
Loop je dan niet het risico dat iedereen met dezelfde whisky komt?quote:Op zondag 6 maart 2022 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet wat.
Ik organiseer het deze keer niet, maar heb dus wel het thema bepaald…
Was je te laat of had je dat er niet voor over?quote:Op zondag 6 maart 2022 00:07 schreef MadMaster het volgende:
Een fles whisky die ik in bezit heb, uit 1966 en hier bijna leeg, was vandaag op de veiling en ik heb meegeboden.
Hij is uiteindelijk voor ¤1026, ex. veilingkosten van 10%, verkocht. Niet aan mij…
quote:Op zondag 6 maart 2022 00:07 schreef MadMaster het volgende:
Een fles whisky die ik in bezit heb, uit 1966 en hier bijna leeg, was vandaag op de veiling en ik heb meegeboden.
Hij is uiteindelijk voor ¤1026, ex. veilingkosten van 10%, verkocht. Niet aan mij…
Ik had ongeveer 100 euro minder geboden en dat was dus niet genoeg:quote:Op zondag 6 maart 2022 00:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Was je te laat of had je dat er niet voor over?
Dan heb je er wel veel voor over.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had ongeveer 100 euro minder geboden en dat was dus niet genoeg:
https://whiskyauction.com(...)on=newbid&item=H0315
Jammer zeg. En het is alleen nog maar te koop via veilingen en zo?quote:Op zondag 6 maart 2022 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had ongeveer 100 euro minder geboden en dat was dus niet genoeg:
https://whiskyauction.com(...)on=newbid&item=H0315
Het is echt een geweldige whisky, hij scoort bij mij 94 punten op een schaal van 100…quote:
Ja, het is een botteling uit 1997, slechts 444 flessen.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Jammer zeg. En het is alleen nog maar te koop via veilingen en zo?
quote:Op zondag 6 maart 2022 00:11 schreef livelink het volgende:
Dit is Marc Almond. De titel weet ik niet.
Welterusten MadMaster. Droom lekker.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:14 schreef MadMaster het volgende:
Dame en heer, ik laat jullie alleen.
Dank Melting en alvast een fijne zondag allebei!
Slaap lekker, Mad.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:14 schreef MadMaster het volgende:
Dame en heer, ik laat jullie alleen.
Dank Melting en alvast een fijne zondag allebei!
Ja, ik ben naar mijn ouders gegaan en heb een wandeling gemaakt. Voor morgen nog geen plannen, maar als het dit weer is ga ik ongetwijfeld weer wandelen.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:19 schreef Melting het volgende:
Ben je er vandaag nog op uit geweest, livelink?
Of nog plannen voor morgen?
quote:Op zondag 6 maart 2022 00:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ben naar mijn ouders gegaan en heb een wandeling gemaakt. Voor morgen nog geen plannen, maar als het dit weer is ga ik ongetwijfeld weer wandelen.
Leuk hoor..... even op bezoek bij je ouders zal ze ook goed gedaan hebben.quote:
Ik dacht echt dat ik Dinand Woesthof hoorde, maar dit is beter.quote:
Is een motor niks voor jou?quote:Op zondag 6 maart 2022 00:22 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Leuk hoor..... even op bezoek bij je ouders zal ze ook goed gedaan hebben.
En mits goed aangekleed, was het heerlijk weer om te gaan wandelen. Ik denk dat ik morgen ook even een stukje ga rijden op mijn scooter.
Walking on sunshine?quote:Op zondag 6 maart 2022 00:23 schreef Melting het volgende:
Hierna een toepasselijk nummer voor je, livelink.
Toen ik jong was, heb ik die altijd gewild.....quote:
Ja, een vriend van ons is dokter en die vindt ook dat wij de motor de deur uit moeten doen.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Toen ik jong was, heb ik die altijd gewild.....
Tot ik een site op internet vond, waarop foto's stonden van motorongelukken.![]()
Toen was ik genezen....... echt.... nooit een motor voor mij.
Door corona ben ik al best lang niet in Limburg geweest. Familiebezoek kon even niet.quote:
Zeker niet.... maar toch minder gevaarlijk dan een motor. Ook al rijdt de mijne harder dan toegestaan.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, een vriend van ons is dokter en die vindt ook dat wij de motor de deur uit moeten doen.
Maar het is zo lekker en ik denk dat een scooter ook niet gevaarloos is.
Je ouders wel toch?quote:Op zondag 6 maart 2022 00:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Door corona ben ik al best lang niet in Limburg geweest. Familiebezoek kon even niet.
Ja, maar die wonen niet in Limburg. Zij zijn vertrokken. De rest van mijn familie woont er wel.quote:
Ow... dat dacht ik.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar die wonen niet in Limburg. Zij zijn vertrokken. De rest van mijn familie woont er wel.
Ik mis Zuid-Limburg nu eigenlijk wel. Ik geloof dat de familiedagen dit jaar wel weer door zullen gaan.quote:
Dan zeker gaan.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik mis Zuid-Limburg nu eigenlijk wel. Ik geloof dat de familiedagen dit jaar wel weer door zullen gaan.
quote:Op zondag 6 maart 2022 00:35 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Leuke muziek en leuk gezelschap. Wat wil een mens nog meer?
En welterusten natuurlijk!
quote:
Ik zit erover te denken om vanmiddag een stukje te gaan rijden op de scooter.quote:Op zondag 6 maart 2022 08:29 schreef just me het volgende:
[..]gaat weer een zonnige dag worden, nog plannen voor vandaag ?
Dat is een druk programma !quote:Op zondag 6 maart 2022 08:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om vanmiddag een stukje te gaan rijden op de scooter.
Maar zo meteen eerst nog de was strijken en vouwen.
En het balkon behandelen met anti groen aanslag spul.
En jij er nog op uit?
Gezellig!quote:Op zondag 6 maart 2022 08:36 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is een druk programma !
Ik ga met Junior en fam lunchen in Gouda, de planning was dat ze hier zouden komen maar nu ze tijdelijk zonder auto zitten hebben we de plannen omgegooid en ga ik daar naar toe
Mijn auto is leuk voor woon- werkverkeer maar er zitten geen bevestigingen in voor de kinderstoeltjes.quote:Op zondag 6 maart 2022 08:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezellig!
Als je met jouw auto gaat, hebben ze meteen een auto.
Aha.....quote:Op zondag 6 maart 2022 08:39 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn auto is leuk voor woon- werkverkeer maar er zitten geen bevestigingen in voor de kinderstoeltjes.
Natuurlijkquote:Op zondag 6 maart 2022 08:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Aha.....
Maar kabouters zullen wel weer blij zijn oma te zien.
Je moet ervan houdenquote:Op maandag 7 maart 2022 16:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is dus een print en ik snap echt niet dat ze dat ding ooit hadden hangen, het past werkelijk nergens bij, behalve als je in een woonwagen woont
Ik hoop er nog een liefhebber voor te vinden, ding is echt groot. Ik snap werkelijk niet waarom dat ding vanuit Portugal meeverhuisd is (ik snap dan wel weer waarom het nooit uitgepakt is)quote:
Oh sorry dan heb je me verkeerd verstaan !quote:Op maandag 7 maart 2022 17:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je hem graag wil hebben?
Ik ben er niet, ik heb een cursus vanavondquote:Op maandag 7 maart 2022 17:48 schreef DJ11 het volgende:
Als er behoefte aan is, wil ik vanavond wel een uitzending doen (mits niemand anders zich hiervoor al had gemeld, natuurlijk). Ik heb geen zin in dat 555-gebeuren de hele avond.
Ik moet nog eten en ik ga sowieso vanaf 20.30 uur 'Hunted' kijken...quote:Op maandag 7 maart 2022 17:48 schreef DJ11 het volgende:
Als er behoefte aan is, wil ik vanavond wel een uitzending doen (mits niemand anders zich hiervoor al had gemeld, natuurlijk). Ik heb geen zin in dat 555-gebeuren de hele avond.
Als je draait, dan luister ik vast wel. Ik ben nu nog aan het koken, dat wel.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:48 schreef DJ11 het volgende:
Vooraf-track rond 19:11 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:15 uur: DJ11 - Bright Monday
Welkom aRdquote:Op maandag 7 maart 2022 19:11 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister +/- 30 minuten mee
Stond aan op het werk. Was goed te doen, qua muziekkeuze.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:29 schreef livelink het volgende:
Heb je vandaag nog wel naar radio555 geluisterd, DJ11? Ik niet, overigens.
Welk nummer werd dan een grote hit?quote:Op maandag 7 maart 2022 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Het lijkt wel uit de late 70s weggelopen. Wat mij betreft een perfecte combinatie:Purple Disco Machine feat. Agnes - Twisted Mind (edit)
Overigens zit ik er steeds eentje naast, wat PDM betreft. De nummers die ik niet zo bijzonder vind, worden grote hits. En de nummers die ik goed vind, worden dat niet.
Helaas vind ik dit een goed nummer.
Eerst Dopamine, nu In The Dark. Maar dus niet Risequote:
Het klinkt tot nog toe anders wel bekend.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:36 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een nummer dat wij in deze uitvoering niet kennen, terwijl het een nummer-1-hit was in Engeland...
Bedankt voor het luisteren. Tot de volgende keer.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:46 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor de muziek tot op heden DJ11
Was weer toffe muziek
Fijne avond nog
Fijne avond aRdquote:Op maandag 7 maart 2022 19:46 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor de muziek tot op heden DJ11
Was weer toffe muziek
Fijne avond nog
Was inderdaad een fijn nummerquote:Op maandag 7 maart 2022 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Het lijkt wel uit de vroege 80s weggelopen (we blijven bezig). Maar het is een bijzonder (fijn) nummer.Wallows - At The End Of The Day
Ik heb hem toch al heel lang niet meer gehoord.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Sorry, het moest weer eensFrancesco Gabbani - Occidentali's Karma
Nee, deze heb ik niet eerder gedraaid. Vorige keer draaide ik End Of Night. En de laatste tijd draai ik vooral Break The Man vaak.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:05 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt zeker goed. Is dit dezelfde als die je de vorige keer van hun nieuwe album draaide?
Dan denk ik dat ik deze tot nog toe het mooiste vind.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, deze heb ik niet eerder gedraaid. Vorige keer draaide ik End Of Night. En de laatste tijd draai ik vooral Break The Man vaak.
Die man maakt wel meer goede clips. Ik zie ze ook weleens op YouTube voorbijkomen. En het is zeker een geweldig nummer.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:06 schreef livelink het volgende:
Heb toevallig vanochtend hiernaar geluisterd:
Please Be Happy is ook een aanrader.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik deze tot nog toe het mooiste vind.
Ja, ik luister best regelmatig naar hem. Het zorgt toch dat ik anders naar muziek ga luisteren wel. Of in ieder geval met wat meer aandacht.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die man maakt wel meer goede clips. Ik zie ze ook weleens op YouTube voorbijkomen. En het is zeker een geweldig nummer.
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Welkom. En dien vooral uw verzoekjes in, heer Melting
Waar gaat het over dan?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:20 schreef DJ11 het volgende:
Dit catchy plaatje, met blazers, is gewoon hartstikke Nederlands. Met flesjes Hertog Jan in de videoclip![]()
Broken Brass - Steal The Show
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:21 schreef livelink het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik ineens helemaal geen stem meer had. En de droom was zo echt, dat ik toen ik wakker werd echt serieus dacht dat ik mijn collega moest laten weten dat ik vandaag geen telefoon kon opnemen.
Ik was zeker al een kwartier wakker voordat ik door had dat er helemaal niks met mijn stem aan de hand was
Dit was inderdaad best lekker.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:16 schreef DJ11 het volgende:
We gaan gewoon verder waar we vorig jaar ophielden. Ook toen kwam er ineens enorm veel goede muziek uit Denemarken. Ook dit komt daar vandaan.First Hate - In My Head
Chatten. Je moet wel meegaan met de tijd, Melting.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoe had je je collega willen bellen als je geen stem had?
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoe had je je collega willen bellen als je geen stem had?
Ah..... ik zou het excuus sowieso een keer gebruiken binnenkort.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Chatten. Je moet wel meegaan met de tijd, Melting.
Je vraagt gewoon je show terug in ruil voor wat Hertog Jan.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat ze de show willen stelenIk heb extra sloten op mijn huis gezet.
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Welkom SymphonicDit is een verzoekje van Melting:
Golden Earring - Another 45 Miles
De lijnen staan nog steeds open.
45 miles klinkt dan toch wel beter.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:24 schreef Symphonic het volgende:
Nog een kilometer of 72 van de Golden Earring
Donequote:Op maandag 7 maart 2022 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Welkom SymphonicDit is een verzoekje van Melting:
Golden Earring - Another 45 Miles
De lijnen staan nog steeds open.
Wij lopen een paar weken achter, inmiddels England en Ireland wel helemaal gezien. Er zit veel goede muziek in de series ookquote:Op maandag 7 maart 2022 20:33 schreef DJ11 het volgende:
We zijn in Schotland aangekomen. Waardoor ik me herinner dat ik gisteren Tom's Schotland ben vergeten te kijken.(straks nog maar even doen)
The Proclaimers - Sunshine On Leith
Prachtige serie(s) inderdaad. Hij gaat geen moeilijke vraagstukken uit de weg.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:33 schreef DJ11 het volgende:
We zijn in Schotland aangekomen. Waardoor ik me herinner dat ik gisteren Tom's Schotland ben vergeten te kijken.(straks nog maar even doen)
The Proclaimers - Sunshine On Leith
Ik kende het niet echt, maar vond het wel erg mooi.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:37 schreef DJ11 het volgende:
In 2010 stuurde Oekraïne na veel gedoe (afgekeurde nummers, etc.) uiteindelijk op het laatste moment dit liedje naar het Songfestival. Het werd verdienstelijk tiende. Helaas is het nu weer erg actueel...Alyosha - Sweet People
Uitgekozen vanwege deze tekstquote:This is neither old nor new
It's always, forever
Somewhere between sense and ambition
pleasure and decision
we have to make a choice
What do we want?
Everyone singing 'War, what is it good for?'
while planning the next one?
I don't need to win
You don't have to lose
We can choose
Happiness is an option
Dat weiger ik echt te kijken.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Godzijdank is Hazes niet altijd de basis...Dusty Springfield - You Don't Own Me
Wel slim.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vanalles![]()
Hij past ook vaak bij het pokeren
Het is een enorme kijkcijferflop, gelukkig. De dood van die ouwe is nu wel een keer genoeg uitgemolken.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat weiger ik echt te kijken.
Ik kan de rotkop van rachel niet meer luchten of zien.
Dusty is
Ik snap de relatie tussen Hazes en Dusty volgens mij nietquote:Op maandag 7 maart 2022 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Godzijdank is Hazes niet altijd de basis...Dusty Springfield - You Don't Own Me
Is dat de cursus waar just me vanavond naar toe moest?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel slim.
Misschien kan hij een keer een cursus origami geven?
You don’t own me werd door Hazes Zeg maar niets meerquote:Op maandag 7 maart 2022 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik snap de relatie tussen Hazes en Dusty volgens mij niet
Hazes maakte een Nederlandstalige versie van dat nummer...quote:Op maandag 7 maart 2022 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik snap de relatie tussen Hazes en Dusty volgens mij niet
Geen idee.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat de cursus waar just me vanavond naar toe moest?
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
You don’t own me werd door Hazes Zeg maar niets meer
Dank. De gelijkenis was mij nog ontgaan, gelukkig.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hazes maakte een Nederlandstalige versie van dat nummer...
De ursus werkwoord vervoegenquote:Op maandag 7 maart 2022 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat de cursus waar just me vanavond naar toe moest?
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De ursus werkwoord vervoegen
speciaal voor Melting ook
Ik vouw
Jij Vout
Hij Vout
Fijne plaat.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Symph kwam meteen hiermee. Ik snap de associatie wel.Paolo Conte - Via Con Me
[..]
Ik vouw
Jij Vout
Hij Vout
[..]
Ik vouw
Jij Vout
Hij Vout
Wat doe jij allemaal voor de liefde?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb amper ruimte voor een vingerhoedje...10cc - The Things We Do For Love
Die hadden we al eerder weggedaanquote:Op maandag 7 maart 2022 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb amper ruimte voor een vingerhoedje...10cc - The Things We Do For Love
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag zeker 200 in mijn handen gehad
Als ik het hoor valt het me misschien met terugwerkende kracht opquote:Op maandag 7 maart 2022 21:33 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong van vandaag is dezelfde als de slotsong in mijn laatste uitzending van 2021. Met andere woorden: mijn nummer-1 van dat jaar.
Rhys Lewis heeft een aantal EP's met oude nummers uitbracht, gerangschikt naar seizoenen. De openingstrack op de "Spring"-EP is weinig verrassend dit nummer:Rhys Lewis - Seasons
Erachteraan draai ik het speciaal gemaakte slot, zoals ik dat ook tijdens de jaarlijst-uitzending draaide. Viel toen niemand op, maar ach
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik het hoor valt het me misschien met terugwerkende kracht op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |