Politieke strategie op het hoogste niveau van 🚜 @fuckroeperquote:Op zondag 7 augustus 2022 18:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ twitter ]
Nog 4 zetels te gaan
Het gaat om mensen die in Afghanistan voor de Nederlandse overheid hebben gewerkt, bijvoorbeeld als tolk of als beveiliger.quote:Zondagavond kwam het nieuws naar buiten dat er nog altijd 496 mensen wachten om geėvacueerd te worden naar Nederland.
quote:Maar volgens de minister is daar absoluut geen sprake van en is er juist de afgelopen weken veel vaart gebracht in het overbrengen van mensen. "Daar moeten we gewoon mee doorgaan, want dat is de afspraak die we gemaakt hebben en de plicht die we voelen", zegt hij.
Om je te bescheuren ja, mensen die wellicht hun leven niet zeker zijn en geėvacueerd moeten worden. Ik snap die smileys wel!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jaar na val Kabul
Minister Hoekstra: 'Zo snel mogelijk overige 500 Afghanen evacueren'
Als je een jaar na dato nog gaat roepen dat er nog wat moet gebeuren dan is het inderdaad om te jankenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:56 schreef EinarBoe het volgende:
Om je te bescheuren ja, mensen die wellicht hun leven niet zeker zijn en geėvacueerd moeten worden. Ik snap die smileys wel!
Rutte bazelt nu iets over “partijleider”, maar ik zie het fundamentele verschil ook niet. Hoogstens kun je stellen dat dit net wat minder heftig is (helemaal niet of wat later zit nog wel verschil tussen) maar ik vind het ook opvallend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:05 schreef Raw85 het volgende:
Mona Keizer kon terecht haar spullen pakken nadat zij zoiets flikte
Het kan denk ik net....quote:In een interview met het AD zei Hoekstra dat het doel uit het coalitieakkoord om de stikstofuitstoot in 2030 te hebben gehalveerd, „niet heilig” is. Rutte vindt dat er „staatsrechtelijk vraagtekens” bij te plaatsen zijn als een lid van het kabinet dat zegt. Maar hij wijst erop dat Hoekstra als CDA-leider wat meer bewegingsvrijheid geniet. „Het kan denk ik net.”
Als ze het interview aan Volkskrant of Trouw zouden geven, komt het uiteindelijk toch bij dezelfde organisatie terecht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:39 schreef Bananenpap het volgende:
Je zou toch denken dat CDA'ers inmiddels oppassen bij interviews aan het AD.
Als Rutte Hoekstra eruit gooit dan valt het kabinet en komen er nieuwe verkiezingen. Dat ziet Rutte dus niet zitten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Rutte bazelt nu iets over “partijleider”, maar ik zie het fundamentele verschil ook niet. Hoogstens kun je stellen dat dit net wat minder heftig is (helemaal niet of wat later zit nog wel verschil tussen) maar ik vind het ook opvallend.
Zou je denkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:36 schreef Raw85 het volgende:
Ik gok dat Rutte Hoekstra achter de schermen helemaal verrot heeft gescholden
Ha! Potverdorie man, wat krijgen we nou zeg! Haha. Doe even normaal man. Flapdrol! Haha!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:36 schreef Raw85 het volgende:
Ik gok dat Rutte Hoekstra achter de schermen helemaal verrot heeft gescholden
Het is een publiek geheim dat Rutte nogal tekeer kan gaan tegen mensen om hem heenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:52 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Ha! Potverdorie man, wat krijgen we nou zeg! Haha. Doe even normaal man. Flapdrol! Haha!
Dat zal ongetwijfeld zo zijn maar ik kan me er helemaal niks bij voorstellen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:59 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het is een publiek geheim dat Rutte nogal tekeer kan gaan tegen mensen om hem heen
Die vent is echt niet zo'n doetje als-ie voor de media speelt, hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:01 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld zo zijn maar ik kan me er helemaal niks bij voorstellen.
Misschien gooit 'ie achter de schermen wel vaasjes tegen de muur.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:01 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld zo zijn maar ik kan me er helemaal niks bij voorstellen.
Zo ver zijn we nog niet hoor. Maar dit dossier heeft vanaf het begin wel die potentie gehad. (Asiel ook overigens)quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:59 schreef BeriBeri het volgende:
Ah een kabinetscrisis, kan er ook nog wel bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |