abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 juli 2023 @ 18:44:23 #151
436222 Japepk
Padvinder
pi_209843241
Het is dat Hugo ook graag het eeuwige optimisme van Mark wil nadoen, maar qua semantiek is hij wel haast net zo sterk. Wat je ook van het coronabeleid vond, in de befaamde persco's hield hij zich altijd prima. Dat was prachtig lesmateriaal altijd.
't Echte en 't ware!
  dinsdag 11 juli 2023 @ 13:17:44 #152
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_209851262
’In de kern niet veranderd’, Hoekstra denkt na over politieke toekomst: ’Kritiek was in aantal gevallen terecht’

Het CDA moet op zoek naar een nieuwe leider, nu Wopke Hoekstra zich niet meer beschikbaar stelt voor het lijsttrekkerschap. Het besluit om niet nog een rondje mee te gaan heeft hij naar eigen zeggen een tijdje geleden al genomen. De Telegraaf sprak er over met de partijleider.

Wopke Hoekstra weet nog niet of hij in politiek Den Haag werkzaam blijft. „Ik vind het een voorrecht om de publieke zaak te dienen. Maar het is geen recht. Ik denk nog na over mijn toekomst.”

https://www.telegraaf.nl/(...)tal-gevallen-terecht

In welke gevallen was de kritiek dan niet terecht :? Je hebt werkelijk niets goed gedaan zowel als min van fin als min buza

Voorrecht, :? Je bent omhoog gevallen bij gebrek aan beter op Omtzigt na maar die heb jij messen in zijn rug gestoken
Niet jij maar wij denken na over jouw toekomst zodat je niet nog een keer in de positie komt dat je zoveel fouten mag maken en mensen in ellende achterlaat ten koste van je ego
Algemene bestuursdienst dus voor jou afdeling postzegels tellen voor een monsterlijk salaris :7
  dinsdag 11 juli 2023 @ 13:33:33 #153
436222 Japepk
Padvinder
pi_209851521
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 13:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
’In de kern niet veranderd’, Hoekstra denkt na over politieke toekomst: ’Kritiek was in aantal gevallen terecht’

Het CDA moet op zoek naar een nieuwe leider, nu Wopke Hoekstra zich niet meer beschikbaar stelt voor het lijsttrekkerschap. Het besluit om niet nog een rondje mee te gaan heeft hij naar eigen zeggen een tijdje geleden al genomen. De Telegraaf sprak er over met de partijleider.

Wopke Hoekstra weet nog niet of hij in politiek Den Haag werkzaam blijft. „Ik vind het een voorrecht om de publieke zaak te dienen. Maar het is geen recht. Ik denk nog na over mijn toekomst.”

https://www.telegraaf.nl/(...)tal-gevallen-terecht

In welke gevallen was de kritiek dan niet terecht :? Je hebt werkelijk niets goed gedaan zowel als min van fin als min buza

Voorrecht, :? Je bent omhoog gevallen bij gebrek aan beter op Omtzigt na maar die heb jij messen in zijn rug gestoken
Niet jij maar wij denken na over jouw toekomst zodat je niet nog een keer in de positie komt dat je zoveel fouten mag maken en mensen in ellende achterlaat ten koste van je ego
Algemene bestuursdienst dus voor jou afdeling postzegels tellen voor een monsterlijk salaris :7
Hij werd groot gemaakt door zijn middelvinger naar Italië.
't Echte en 't ware!
  dinsdag 11 juli 2023 @ 14:07:56 #154
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_209852003
De Lange 'niet vooraan in rij voor CDA-leiderschap'

CDA-delegatieleider in het Europees Parlement Esther de Lange staat "op dit moment niet vooraan in de rij voor het partijleiderschap". Volgens De Lange is zij erg druk met de Europese wetgeving over natuur en landbouw. Over het CDA-lijsttrekkerschap voor het EU-parlement neemt ze na de zomer een besluit, zegt ze.

Het CDA is op zoek naar een nieuwe leider, nu voorman Wopke Hoekstra de volgende verkiezingen niet beschikbaar zal zijn als lijsttrekker. De Lange volgt "met één oog" de ontwikkelingen in politiek Nederland, zegt ze.

Woensdag stemt het EU-parlement over de omstreden natuurherstelwet van Eurocommissaris Frans Timmermans, waar de christendemocraten fel tegen zijn. Zij willen dat de wet over herstel van flora en fauna terug naar de tekentafel gaat.

De Lange is sinds 2007 Europarlementariër namens het CDA, dat in het Europees Parlement deel uitmaakt van de fractie van de Europese Volkspartij (EVP). Sinds 2014 is zij vice-voorzitter van de EVP-fractie.

https://www.msn.com/nl-nl(...)1b9e6f5db2ceeb&ei=10

Ze staan te dringen om kapitein te worden van een zinkend schip :') _O- _O-
En alle ratten rennen keihard weg om hun aansprakelijkheid te ontlopen :r
  dinsdag 11 juli 2023 @ 14:14:17 #155
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_209852077
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 13:33 schreef Japepk het volgende:
Hij werd groot gemaakt door zijn middelvinger naar Italië.
Dat was me een politieke blunder van jewelste, en die keutel moest hij later weer net zo hard intrekken :')
NWS / Hoekstra lovend over Italië: ’Regering is uitstekend bezig

Russen blokkeren ook zo een succes :')
NWS / Nederland bevriest een 'fooi' van ¤6 mln aan Russische gelden

Belastingdienst reorganiseren ook zo een succes :')
NWS / Hoe Wopke Hoekstra de belastingdienst nog slechter maakte

Echt een kanjer dit sujet :|W Diegene die dit uilskuiken in dienst neemt is knettergek })
  dinsdag 11 juli 2023 @ 14:19:03 #156
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_209852124
Minister Hoekstra over ruzie met Zuid-Europa: 'We hebben het niet goed gedaan'

"Ik heb te weinig empathie getoond." Dat zei minister Wopke Hoekstra vandaag in gesprek met RTL Z over de kritiek op Nederland van Zuid-Europese landen.

Het gesprek ging over de oplaaiende ruzie tussen Nederland en een aantal Zuid-Europese landen.

Nederland houdt samen met andere noordelijke landen vooralsnog de inzet van het Europese steunprogramma (ESM) en de uitgifte van gezamenlijke obligaties (coronabonds) tegen. Zuidelijke landen onder aanvoering van het economisch zwaar getroffen Italië willen wel een gezamenlijk Europees financieel noodhulppakket.

Niet solidair, kinderlijk, gevoelloos; zijn Zuid-Europese collega's zijn woest op Hoekstra en lieten dat in allerlei verwensingen weten deze week.

"Als je zoveel storm oogst als wij nu hebben gedaan, dan heb je het kennelijk niet goed gedaan", reageert minister Hoekstra nu. "Wat we niet willen is heel goed overgekomen, maar wat we wel willen, niet. Dat had ik beter moeten doen."

https://www.rtlnieuws.nl/(...)d-italie-coronabonds

Nee lul, niet we maar jij hebt dat niet goed gedaan zeg maar gerust geblunderd met je te grote ego, gelukkig ging het daarna veel beter :') _O- _O- _O- _O-
  dinsdag 11 juli 2023 @ 16:54:31 #157
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_209854135
Geen verkiezing maar aangewezen de nieuwe leider :')

https://www.telegraaf.nl/(...)n-plaats-van-gekozen

Raar vorige verkiezing ging toch foutloos |:) _O- _O-

Of wil de vrouw van Omtzigt geen sms meer ontvangen :+
  Moderator dinsdag 11 juli 2023 @ 17:07:10 #158
54278 crew  Tijger_m
42
pi_209854250
Het is wel genoeg geweest met de show van ikweethetookniet
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')