Javelin werkt met infra rood aanstralenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Is dit hittezoekend of goed gemikt
jaquote:
Ik vond dat ook een interessante kijk op Putin. Sowieso een interessante uitzending met ook de Kruif als gast.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:51 schreef zoost het volgende:
[..]
Als je wilt weten hoe Putin denkt dan vond ik de bijdrage van Beatrice de Graaf zeer goed bij #op1
[ twitter ]
Het is alleen geen Javelin.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Javelin werkt met infra rood aanstralen
[..]
ja
Het zou mij niet verbazen dat China ook het strijdtoneel op hun manier gaat betreden. China heeft een wat sterke Rusland nodig om een blok tegen het westen vormen. Door deze oorlog dreigt Rusland enorm verzwakt te raken en China kan in zijn eentje niet op tegen de EU en VS.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:56 schreef Grishenko_ het volgende:
Daarom vind ik China een groter gevaar dan Rusland ooit zal zijn (de dreiging van een atoombom daargelaten), omdat in de toekomst China alles doodleuk kan opkopen en wij als marionetten van het Oosten kunnen dienen. Dat zag je in de vorige eeuw ook bij de Amerikanen die hetzelfde hadden gedaan. Dan creëer je een afhankelijkheid vanuit een economische positie en die is vele malen standvastiger dan een dreiging met wapens.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:11 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Nosop3 is voor de simpele zielen en millennials met spanningsboog van niets.
Het aantal aanmeldingen voor de landmacht is met 50% gestegen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Je vraagt je af of de NLse mannen net zondapper zouden vechten. Heb aterk mn twijfels, sws niet in Adam, miss in Rotterdam.
Gezien je defaitisme en voorliefde voor Putin val jij sowieso af.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Je vraagt je af of de NLse mannen net zondapper zouden vechten. Heb aterk mn twijfels, sws niet in Adam, miss in Rotterdam.
Heb je een directe link ajb?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:18 schreef Tijger_m het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld is maar de New York Times meld dat er gisteravond laat 14 Amerikaanse C-17's zijn geland bij de Oekrainse grens met wapens voor Oekraine.
Paar doosjes Javelins, Stingers enzo?
6 in plaats van 4?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:17 schreef HSG het volgende:
[..]
Het aantal aanmeldingen voor de landmacht is met 50% gestegen.
Ik in ieder geval niet, ik zit eerder in het buitenland dan het koningshuis.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ja, duh.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:21 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/elonmusk/status/1499909806504779779
Heeft hij gelijk?
Natuurlijk, we hebben simpelweg niet zomaar gelijkwaardige alternatieven beschikbaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:21 schreef theunderdog het volgende:
Heeft hij gelijk?
Snap niet helemaal wat ie bedoeld... Natuurlijk kan dat niet? Er zijn simpelweg niet genoeg alternatieven 'online'. Misschien als we nu aan de slag gaan kan het over 10 jaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:21 schreef theunderdog het volgende:
Heeft hij gelijk?
Vechten voor Rutte en Kaag. Ik zou er mijn geld niet op zetten...quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Maar de geopolitieke implicatie daarvan is natuurlijk wel dat we, het Westen, dan een keuze moeten maken tussen welke crises we onze aandacht aan besteden. Je kan niet tegelijk én Rusland én Iran én Venezuela sanctioneren.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Natuurlijk, we hebben simpelweg niet zomaar gelijkwaardige alternatieven beschikbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |