Maar kip moeten we juist minderen en een luxe product van maken ivm de vogelgriep.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
Veruit de meeste landbouwgrond is in gebruik voor de veeteelt.
Op zich is een voedselcrisis wel te voorkomen door minder vee voor de slacht te houden en meer over te gaan op pluimvee.
[..]
Dus dat is al een gigantische besparing.
Nog meer bespaar je door het graan en andere landbouwproducten direct te consumeren ipv er een kip van groot te brengen.
Waar moet men die granen dan zaaien? De grond is in bezit van rijke boeren en die doen aan eigenrichting.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:08 schreef ems. het volgende:
Ah, er wordt weer flink angst gezaaid op de social media echokamers. Beter granen zaaien, lijkt mij dan.
Ze zijn beter af met corona!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:59 schreef Alarmonoff het volgende:
Miljoenen vogels gedood om een griepje.
Sja, het zijn geen nertzen.quote:
Gewoon goed geïnformeerd, er zijn al meerdere pastaproducenten die de productie hebben stilgelegd.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:42 schreef raptorix het volgende:
Zag bij mijn AH dat er flink Pasta werd gehamstert, mensen zijn echt debiel![]()
![]()
Door idioten zoals jouw krijg je inderdaad supermarkt tekorten.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:38 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gewoon goed geïnformeerd, er zijn al meerdere pastaproducenten die de productie hebben stilgelegd.
Daar heeft corona al voor gezorgdquote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:26 schreef KroketBroodje het volgende:
Als er serieus voedseltekort dreigt dan ga ik een dikke buik kweken waar ik 2 maanden van kan overleven.
Ach, voor jou blijven er vast wel aardappels over. Of bloembollen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Door idioten zoals jouw krijg je inderdaad supermarkt tekorten.
Eten boeit me niet, desnoods vreet ik maaien.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:30 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ach, voor jou blijven er vast wel aardappels over. Of bloembollen.
https://q107.com/news/866(...)-russia-ukraine-war/quote:Montana's 2021 wheat harvest of 100.85 million bushels, was just 49% of the 10-year average, according to USDA's National Agricultural Statistics Service.
Yep, echt waanzin.quote:Op zondag 6 maart 2022 08:57 schreef DarkwingDuck het volgende:
En deze regering wil nog steeds doorgaan met het uitkopen van boeren?
Dat wordt dan een hard gelach over een aantal jaren.
De mooien moeten toch al veel jaren voor voedselhulp aankloppen bij lelijke mannen?quote:Op zondag 6 maart 2022 09:03 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Yep, echt waanzin.
Alles (natuur, landerijen, boerderijen) geven we op voor wat huizen, industrie etc...
Maar onze zelfvoorzieningheid gaat hiermee totaal naar de knoppen, er hoeft maar iets te gebeuren, en we moeten aankloppen bij (buur)landen voor hulp.
Dat zou je denken ja. Hé, laten we nu toch wat meer graan zaaien…quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:08 schreef ems. het volgende:
Ah, er wordt weer flink angst gezaaid op de social media echokamers. Beter granen zaaien, lijkt mij dan.
Goh, ik wist niet dat vlees uit graan bestaat, weer wat geleerd...quote:Op zondag 6 maart 2022 09:46 schreef Makrelis het volgende:
Verbeter de wereld, begin bij jezelf. Ga maar minder vlees eten en anders niet zaniken.
Er zal net meer vlees zijn, omdat we het niet naar Rusland kunnen exporteren.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:46 schreef Makrelis het volgende:
Verbeter de wereld, begin bij jezelf. Ga maar minder vlees eten en anders niet zaniken.
De grond van het vee kan dan worden gebruikt voor landbouw.quote:Op zondag 6 maart 2022 10:18 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Goh, ik wist niet dat vlees uit graan bestaat, weer wat geleerd...
Dring jouw visie/geloof/whatever aub niet op aan anderen, je komt zo zwak over...
Ik dring niets op. Bedenk alsjeblieft even hoeveel landbouwgrond er nodig is voor vleesproductie. Praten we daarna verder.quote:Op zondag 6 maart 2022 10:18 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Goh, ik wist niet dat vlees uit graan bestaat, weer wat geleerd...
Dring jouw visie/geloof/whatever aub niet op aan anderen, je komt zo zwak over...
Lang niet altijd.quote:Op zondag 6 maart 2022 10:22 schreef mootie het volgende:
[..]
De grond van het vee kan dan worden gebruikt voor landbouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |