SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
awwquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kom hier nog niet zo lang he, ben ook alleen maar meegesleurd vanuit NWS door ballie
Was dat die regenpak fetisjist?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:48 schreef Koen66 het volgende:
wow dat oude topic werd nog door Stuart geopend
geen harde actie hoor, gewoon een BBQquote:
Lieverd was dat, waar is hij heen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:48 schreef Koen66 het volgende:
wow dat oude topic werd nog door Stuart geopend
Weer eens wat anders tochquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen harde actie hoor, gewoon een BBQDie KSC-er was toevallig eigenaar van een seksclub
Ze heeft nadat de sc in NWS doodbloedde het even in R&P geprobeerd maar dat ging niet echt lekker dus is ze hier gelandquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:48 schreef gianni61 het volgende:
Ik dacht trouwens dat ballie uit r&P stamde, maar nu snap ik de nieuws updates wel iets meer
was er wel een erg moe, die ging ff in een actiekamer pittenquote:
ik kende d'r wel oppervlakkig via R&P al. NWS kom ik zeldenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft nadat de sc in NWS doodbloedde het even in R&P geprobeerd maar dat ging niet echt lekker dus is ze hier geland
Op het lederen meubilairquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was er wel een erg moe, die ging ff in een actiekamer pitten
Er is overigens wel degelijk een keer een meet met actie geweest
Ik vind dat altijd zo raar, maar mensen gaan natuurlijk ook verder met hun leven en misschien is het wel raarder dat je je op fok afmeldt of zoquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kon hem altijd wel waarderen
was op een dag weg
Nee, toen was ik hier nog nietquote:
Dat had verdrongen. Zie wel nog bekende Usernamen zoals Bizkit en Joysaquote:
Meant to bequote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:54 schreef Dqod het volgende:
@:4everblackeyed
Ons allereerste contact gevonden
Dqod in KLB / [KLB SC #1542] Ja.
We zijn niet voor niets al keilang soulsistahs. Ze is mijn white cowgirl 4ever, lobi :$quote:
Wel meer die zonder afscheid of niks nooit meer zijn gezien, maar goed, ik snap het ook welquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo raar, maar mensen gaan natuurlijk ook verder met hun leven en misschien is het wel raarder dat je je op fok afmeldt of zo
Jawel, maar je gaat je toch afvragen of er niets ernstigs is voorgevallen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel meer die zonder afscheid of niks nooit meer zijn gezien, maar goed, ik snap het ook wel
Leeft Wahrheit nog?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:56 schreef Dqod het volgende:
En nu op zoek naar dat gifjestopic. Kitteh, was het Dqod of JHGR?
Oh is dat opeens een probleem?quote:
ik denk rokje, weet het niet meerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:56 schreef Dqod het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar je gaat je toch afvragen of er niets ernstigs is voorgevallen.
Al die gifjes doen het toch niet meer.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:56 schreef Dqod het volgende:
Hij heeft me een paar jaar geleden nog toegevoegd op Linkedin.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kon hem altijd wel waarderen
was op een dag weg
NBT leek me wel een type dat nu ruimschoots in de kids zitquote:
Rokjequote:
Ik dacht vroeger dat jij @Crazy_M wasquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rokje
Vroeger wilde ik nog niet geloven dat dat ook dqod was
Als ze van m'n imgur of tumblr af komen, dan welquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al die gifjes doen het toch niet meer.
Hahaha, hoezo dat danquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rokje
Vroeger wilde ik nog niet geloven dat dat ook dqod was
Imgur is er toch nog gewoon?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ze van m'n imgur of tumblr af komen, dan wel
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ze van m'n imgur of tumblr af komen, dan wel
Die zie ik inderdaad wel met een bakfiets vol met 6 eigen koters rondrijdenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
NBT leek me wel een type dat nu ruimschoots in de kids zit
Die naam zegt me eigenlijk niks meer, maar ik heb maar 1 account ooit op fokquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat jij @:Crazy_M was
Idemquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken al die users en afkortingen niet.
Ja, da zeg ik. Dan bestaan ze sowieso gewoon nogquote:
jij bent toch een paar jaar terug hier geland vanuit Relaties?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Ja, ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:01 schreef CherryLips het volgende:
NBT is gewoon NBTquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Ja. En daarvoor singles.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent toch een paar jaar terug hier geland vanuit Relaties?
Laat die oudjes maar even.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Dit is de eerste conversatie die ik vind tussen jou en mij-rokjequote:
Geen idee. Ik vond rokje echt geweldig. Dqod leek op de een of andere manier minder aardigquote:
Relaties kan ik nog wel verkopen, Singles was wat lastigerquote:
Jou heb ik in Ede leren kennen. Ik vind dit heel erg leuk, sue mequote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit is de eerste conversatie die ik vind tussen jou en mij-rokje
Moeraskat in GC / [GRTD #1377] Stefanhaan is ongesteld
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jij bent een vervelend en irritant schijtmannetje
Die heeft een vriendin via FOK! gekregen en heeft blijkbaar een leven nuquote:
OHquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die heeft een vriendin via FOK! gekregen en heeft blijkbaar een leven nu![]()
![]()
Ik wou het srs nog typen, dat was ook idd wel zo.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vond rokje echt geweldig. Dqod leek op de een of andere manier minder aardig
die is verliefd vertrokken van Fok, laatste keer dat ik hem zag was ook op die meet in de seksclub.quote:
Ik heb de douche nog steeds niet schoongemaakt na jouquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jou heb ik in Ede leren kennen. Ik vind dit heel erg leuk, sue me
IRL?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jou heb ik in Ede leren kennen. Ik vind dit heel erg leuk, sue me
Lijkt verdacht veel op UitStraling.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Broekpaling ook nooit meer gezien
StefanHaan, die kreeg nog een relatie met @RockNijntje.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit is de eerste conversatie die ik vind tussen jou en mij-rokje
Moeraskat in GC / [GRTD #1377] Stefanhaan is ongesteld
HMMMMquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt verdacht veel op UitStraling.
Sorry wat voor meetquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die is verliefd vertrokken van Fok, laatste keer dat ik hem zag was ook op die meet in de seksclub.
Z'n vriendin komt nog heeeel af en toe buurten
Ik heb hem later nog wel eens gezien. Op Bospop en op een meet in Weirdquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die is verliefd vertrokken van Fok, laatste keer dat ik hem zag was ook op die meet in de seksclub.
Z'n vriendin komt nog heeeel af en toe buurten
Bohhhhhquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de douche nog steeds niet schoongemaakt na jou
Potverdikkeme!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt verdacht veel op UitStraling.
riep ik 10 min terug ookquote:
Meet bij de club van GOldfingerquote:
Oh, toen was ik drachtigquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
riep ik 10 min terug ook
KSC meet in een seksclub, 2014
Ja echt. Was iets met mijn douche en ik wist via hier dat ze in Ede woonde. Geen idee meer precies hoe, maar toen mocht ik iig bij haar douchenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bohhhhh
Dat was echt superlief van jou ook.
Veel dingen vergeten en veel dingen verdrongen van toen, maar dit nooit.
serieus echt verder iedereen is verdwenen van destijdsquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Meet bij de club van GOldfinger![]()
Ik was daar ook
https://forum.fok.nl/user/history/135434quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die naam zegt me eigenlijk niks meer, maar ik heb maar 1 account ooit op fok
Wat liefquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja echt. Was iets met mijn douche en ik wist via hier dat ze in Ede woonde. Geen idee meer precies hoe, maar toen mocht ik iig bij haar douchen
Ik kom hier sinds 2001quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:03 schreef mschol het volgende:
ik voel me al oud als ik zie dat 2012 oud is voor andere
Ja toen zat ik hier nog niet dus voor mij is dat oudquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:03 schreef mschol het volgende:
ik voel me al oud als ik zie dat 2012 oud is voor andere
Je had al even geen warm water ofzo?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja echt. Was iets met mijn douche en ik wist via hier dat ze in Ede woonde. Geen idee meer precies hoe, maar toen mocht ik iig bij haar douchen
4BE was toch ook bij die meet bij Vinniee in Apeldoorn?? Of was dat iemand anders??quote:
Wat ik vooral lief vond, is dat ze mij met m'n toenmalige junkenkop in huis heeft gelaten :$quote:
hier op KSC????quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kom hier sinds 2001volgens mij was ik rond 2003-2006 het meest actief hier.
Jou kom ik idd ook al jaren tegen jaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja echt hequote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieus echt verder iedereen is verdwenen van destijds
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
4BE was toch ook bij die meet bij Vinniee in Apeldoorn?? Of was dat iemand anders??![]()
![]()
Volgens mij wel ja. Was sws altijd een gekloot, aldaar. Vooral aan t eindequote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je had al even geen warm water ofzo?
Jeetje ik heb hier zo veel vragen en beelden bijquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Junkenkopquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat ik vooral lief vond, is dat ze mij met m'n toenmalige junkenkop in huis heeft gelaten :$
Er hing geen camera.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jeetje ik heb hier zo veel vragen en beelden bij
Toen had ik nog nooit van fok gehoordquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oh wauw, dat was toen ook alquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Junkenkopwelnee joh.
Maar je kende Air en Miss geloof ik dus dat is een goede referentie
Het ging zeker beter toen je Ede uit was.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh wauw, dat was toen ook al
Nja, t waren wel m'n slechtere jaren iig
Ok Juttaquote:
dacht al, afaik is Fles de oudste bewoner hier (in woonjaren)quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik pas paar jaar geleden geland.
Goh, je meent hetquote:
Uhhuhquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ging zeker beter toen je Ede uit was.
Maar wel lekker saampjes onder de douche dus?quote:
ik kom sinds 2003 op fok maar pas heel kort in KSC, overgewaaid vanaf een dooie ABOquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sebasser kwam hier vroeger ook nogquote:
Ik zit mobiel, ik ga niet opzoeken wanneer ik hier terecht kwamquote:
wil je het weten?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, ik ga niet opzoeken wanneer ik hier terecht kwam
Ik hier onlangs nog.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, ik ga niet opzoeken wanneer ik hier terecht kwam
Je kunt het toch wel invullen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jeetje ik heb hier zo veel vragen en beelden bij
Wil je het zoeken?quote:
Giertje kwam hier ook nog tot het einde..quote:
Hnnnngquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt het toch wel invullen.
Dqod vond CL leuk.
Dqod deed alsof haar douche stuk was.
CL had medelijden.
Dqod kwam bij CL douchen
Ze hebben samen gedouched.
En sensuele douchegel gebruikt.
En ze leefde nog lang en gelukkig en kregen vele caviababy;s
The End.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Giertje kwam hier ook nog tot het einde..![]()
![]()
Ik ook. Ik ben hier of door jou of door Fles heen gelokt..quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dqod vond CL leuk.
CL had medelijden.
Dqod kwam bij CL douchen
The End.
oja die is ook RIPquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Giertje kwam hier ook nog tot het einde..![]()
![]()
Ik knordequote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dqod vond CL leuk.
CL had medelijden.
Dqod kwam bij CL douchen
The End.
jij was er net iets eerder, ik kwam Stuart en Symphonic vanuit GRTDOJW achterna hierheenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben hier of door jou of door Fles heen gelokt..
Ik heb ook in dat topic gepostquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:14 schreef Dqod het volgende:
Moeraskat in GC / [GRTD #1384] klaag hier over etende mensen
Is 'm denk ik niet @:moeraskat, maar er vonden al wel wat gifgesprekken plaats
2 girls one shower...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dqod vond CL leuk.
CL had medelijden.
Dqod kwam bij CL douchen
The End.
Dat is lang geleden.dacht echt dat ik pas veel laten in KSC wasquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
GC / [KSC #3165] Waar we al sexend de middag ingaan
Sorryquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:17 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik ben denk ik te vers hier voor al dat nostalgische gezemel, dus ga maar eens richting bed
Hij is nog blauwquote:
Bij mij niet, want altijd #nolesboquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik knorde![]()
Bij menig FOKster zou ik dit zeker hebben geprobeerd, ja
Excuses en slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:17 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik ben denk ik te vers hier voor al dat nostalgische gezemel, dus ga maar eens richting bed
tsja , interesseert me meer dan sommig ander gezwam wat hier iets te vaak te boventoon voertquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:17 schreef LTVDK het volgende:
Ik las laatst ergens een post terug dat ik bijna achteraf dacht dat je me wou trouwen :$quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij mij niet, want altijd #nolesbo
Maar nu ben je zelf dus #nolesbo?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens een post terug dat ik bijna achteraf dacht dat je me wou trouwen :$
Maar ja nee, sis 4 life. Veel belangrijkere taak wittewel, moet je trots op zijn
EH QUE?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens een post terug dat ik bijna achteraf dacht dat je me wou trouwen :$
Maar ja nee, sis 4 life. Veel belangrijkere taak wittewel, moet je trots op zijn
Ja die is ook al even pleite. Ik zat nog een tijdje in een WA groep met hem. Maar daar is ie ook uitgestapt..quote:
Gewoon alle opties open houdenquote:
Oh ja, die naam komt mij ook bekend voor.quote:
ik heb'm nog op FBquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja die is ook al even pleite. Ik zat nog een tijdje in een WA groep met hem. Maar daar is ie ook uitgestapt..
Welnee johquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:20 schreef Koen66 het volgende:
heb ik me nu onmogelijk gemaakt bij de verse KSC bezetting?
Nooit helemaal.quote:
Moet kunnen. Genoeg mensen die wel eens van mening veranderenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon alle opties open houden
Ja gewoon heel lief ofzo. Mja, wsl verpest door al dat gehossel van chicksquote:
Nooit gehad geloof ik. Maar ik gebruik Facebook ook niet veel meer. Heb er wel nog een paar fokkers opquote:
er zijn gewoon momenten dat de sfeer hier niet meer de mijne is en ik elders rondhangquote:
Ja hoor, mijn intenties waren gewoon .. normaalquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja gewoon heel lief ofzo. Mja, wsl verpest door al dat gehossel van chicks
Ja, is prima tochquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn gewoon momenten dat de sfeer hier niet meer de mijne is en ik elders rondhang
en op andere momenten voel ik me prima thuis hier
ligt aan m'n stemming dus
Jij en normaalquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoor, mijn intenties waren gewoon .. normaal
Hoax. In gedachte stonden jullie allebei al in een witte jurk rijst te strooienquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoor, mijn intenties waren gewoon .. normaal
Met of zonder heel veel caviababy's ?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoax. In gedachte stonden jullie allebei al in een witte jurk rijst te strooien
Hoezo laat ;squote:
Minimaal tienquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder heel veel caviababy's ?
Caviababy's zijn wel heel schattigquote:
da's meer Fles, ik heb er misschien ooit een handvol posts gezetquote:
Burgerlijk en noeste arbeider en zoquote:
Zo ken ik er nog eenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Burgerlijk en noeste arbeider en zo
En saai. Normaal slaap ik nu
gewoon een vuige ouwe gluurderquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die komt overal wel even binnenkijken.
Namen, rugnummers.quote:
nouuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's meer Fles, ik heb er misschien ooit een handvol posts gezet
Waarom?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tussen 2011 en 2018 heb ik wel ongeveer FOK!-pauze gehad.
Wat?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:29 schreef gianni61 het volgende:
Ik kwam laatst nog ergens de Excel van de nagellak sc tegen
Ik kreeg ineens deze associatiequote:
Geen idee. Die hadden een Excel in hun OPquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat?
Waarom zou je daar een Excel van maken?
Wat leuk zeg.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee. Die hadden een Excel in hun OP
Best grappig om nog eens terug te zien jaquote:
Uh, wat staat er in dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Best grappig om nog eens terug te zien ja
Picsquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb vandaag mijn nagels laten doen. Keidonker gothic zwart.
Dat is alweer een vorig leven. Toen werkte ik voornamelijk in het buitenland, had een andere relatie en wat minder behoefte hier te posten.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:33 schreef Dqod het volgende:
Nog maar 107 pagina's nakijken voor ons gifjesgepsrek
Tenzij het toch onder dqod was
Ah ja, begrijpelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is alweer een vorig leven. Toen werkte ik voornamelijk in het buitenland, had een andere relatie en wat minder behoefte hier te posten.
XDquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:33 schreef Dqod het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:33 schreef Dqod het volgende:
Nee, ik vind dit wel leukquote:
kan je dan ook m'n lemming zoeken ?quote:
Ik weet niet eens HOE ik dan moet zoeken, maar doe het graag voor je hoor. Alleen eerst ff ditquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kan je dan ook m'n lemming zoeken ?
Wepsquote:
Srsly awesomequote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet niet eens HOE ik dan moet zoeken, maar doe het graag voor je hoor. Alleen eerst ff dit
Rupsectquote:
Gewoon lekker kapot knauwenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik laat echt nooit mijn nagels doen.
Hoi broekpalingquote:
quote:
Nee ook nietquote:
quote:
even lezenquote:
Normaal is doodsaai.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee ook nietGewoon normale nagels, kan dat ook?
Ik polijst ze soms. En soms een lakje. Maar voel me daar eigenlijk al te oud voorquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee ook nietGewoon normale nagels, kan dat ook?
Ik moest je toch ergens van kennen, niet?quote:
DaMart geloof ikquote:
dudesque of spaceinvadersquote:
Ben ik ookquote:
DaMart is er gewoon nog hoorquote:
Ja hoor.quote:
Die is gewoon nog modquote:
Argos. "lees dan de laatste zin" quote jij en als jij het quote staat er Argosquote:
Bij mijn vorige werk hadden ze het weleens over nagels en nagellak en ik voelde mij gewoon ergens mentaal het gebouw uitzweven. Ik weet letterlijk niets te vertellen over dat onderwerp.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik polijst ze soms. En soms een lakje. Maar voel me daar eigenlijk al te oud voor
Hou je nieuwe ik vast US, of ik bitchslap je zonder pardon weerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:42 schreef UitStraling het volgende:
Duitsers, ingeslapen mensen en bejaarden praten ook zo graag over vroeger.
Ik ben een ingeslapen Duitse bejaarde..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:42 schreef UitStraling het volgende:
Geef nou maar toe dat jij broekpaling bentquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:42 schreef UitStraling het volgende:
Oh ik dacht dat ik bij een post zag staan "xx% aangepast door DaMart" maar misschien had die dat gemod. Dat kan ookquote:
Ik loop er ook altijd mee te kloten. Laatst ook weer. Had ik eens m'n nagels gelakt. De hele dag voorzichtig gedaan zodat ze goed droog waren. Volgende ochtend: zie je toch iets van een textielafdruk erin.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werk hadden ze het weleens over nagels en nagellak en ik voelde mij gewoon ergens mentaal het gebouw uitzweven. Ik weet letterlijk niets te vertellen over dat onderwerp.
Nou ja.. het is wel uniek..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop er ook altijd mee te kloten. Laatst ook weer. Had ik eens m'n nagels gelakt. De hele dag voorzichtig gedaan zodat ze goed droog waren. Volgende ochtend: zie je toch iets van een textielafdruk erin.
Ik had ooit een vriendin en die kon hele weken praten over en deddelen met nagellakjes, heerlijk vond ik dat.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werk hadden ze het weleens over nagels en nagellak en ik voelde mij gewoon ergens mentaal het gebouw uitzweven. Ik weet letterlijk niets te vertellen over dat onderwerp.
Was die vriendin een beetje simpel?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriendin en die kon hele weken praten over en deddelen met nagellakjes, heerlijk vond ik dat.
Ja, zo iets verzin ikquote:
Leuk.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriendin en die kon hele weken praten over en deddelen met nagellakjes, heerlijk vond ik dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Klinkt als onderbroekenshag.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat jij broekpaling bent
Zelfs het beste paard struikeld wel eensquote:
Je bent bijna jarigquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zelfs het beste paard struikeld wel eens
Ja heerlijk, alsof je naar het testbeeld van de TV zat te kijken, prima afschakelen na het werkquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was die vriendin een beetje simpel?
quote:
ik ook schatje ;$ ;$!!111!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:46 schreef Dqod het volgende:
Sommige van die gifjes eh
I'll never get over it
Hasjtakheetgeworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Sneeuwclitjequote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja heerlijk, alsof je naar het testbeeld van de TV zat te kijken, prima afschakelen na het werk
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ook schatje ;$ ;$!!111!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JijHebtGeenRokje in GC / [GRTD #1467] FC | met de filosofie van JijHebtGeenRokje :')I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ook schatje ;$ ;$!!111!Heb jij ook een wimper in je oog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb jij ook een wimper in je oog?
ik moet om m'n eigen post lachenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:48 schreef Dqod het volgende:
Oh wacht, zelfde topic?
My bad
Moeraskat in GC / [GRTD #1516] hatuwrs gaan haton
deze
Nee toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij eerst aan de beurt![]()
Roodflapje en de grote boze menstruatiequote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij eerst aan de beurt![]()
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:57 schreef Moeraskat het volgende:
koen rokje wil niet vertellen op wie ze verliefd isssssss
Same here. Is nie erg.quote:
Die ken ik niet. Is daar een luisterboek van?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plastic Henk en de saga van de grote witte zondvloed.
Ik word hier wel een beetje genant van....quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Same here. Is nie erg.
Ik lach constant alsof ik speshul ben
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:54 schreef Dqod het volgende:
Maar ff serioesoe. Er komen zo allergigantisch veel gifjes langs, het begint te duizelen hey
https://upload.wikimedia.(...)/5/55/Nl-kreunen.oggquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Is daar een luisterboek van?
't is gewoon verkapte pr0nquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik word hier wel een beetje genant van....
[..]
Iets heel zoets in ieder geval.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:55 schreef Moeraskat het volgende:
Heb je mijn 10.000 ste post daar gezien.Te tering, wat had ik gezopen?
Dalijk hoor je alles wat ik zeg zekerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://upload.wikimedia.(...)/5/55/Nl-kreunen.ogg
Link?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:55 schreef Moeraskat het volgende:
Heb je mijn 10.000 ste post daar gezien.Te tering, wat had ik gezopen?
Ik stop met oude topic's kijken. Dit kan echt niet meerquote:
Moeraskat in GC / [GRTD #1516] hatuwrs gaan hatonquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dalijk hoor je alles wat ik zeg zeker
[..]
Link?
Gvdquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moeraskat in GC / [GRTD #1516] hatuwrs gaan haton
Mijn antwoordquote:
Tregt natuulkquote:
Vooruit, eentje danquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:59 schreef Moeraskat het volgende:
Laten we gewoon weer even normaal doen, klaar nu.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:59 schreef Moeraskat het volgende:
voquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:59 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vooruit, eentje dan
https://voca.ro/12m3eoZNqiIk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |