quote:Op woensdag 2 november 2011 23:01 schreef utopie het volgende:
[..]
godverzit ik net mijn mond te spoelen met listerine hahahahaha
klopt, ik was ff in shockquote:Op woensdag 2 november 2011 23:01 schreef utopie het volgende:
duurde trouwens vééééél te lang. kan vééééééééééééél sneller
ik dacht precies aan dat zinnetje op dezelfde tijdquote:Op woensdag 2 november 2011 23:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
I could really use a wish right now
what thequote:Op woensdag 2 november 2011 23:16 schreef utopie het volgende:
[..]
ik dacht precies aan dat zinnetje op dezelfde tijdniet op de seconde alleen...
jawel maar ik kan multitaskenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:17 schreef Karzai het volgende:
Jullie hebben nog steeds niks te doen zie ik
klopt maar hij blijft grappigquote:Op woensdag 2 november 2011 23:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
Die postte je gisteren ook al
mohh enge manquote:
Mwoah kan hem eigenlijk niet meer uitstaanquote:Op woensdag 2 november 2011 23:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Herman van Veen is een levende legende
Preciesquote:Op woensdag 2 november 2011 23:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
trustenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga slaapjes doen, trusten liefjons![]()
NOU EN?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mwoah kan hem eigenlijk niet meer uitstaan
Die plaat over die eend vond ik als kleine jongen wel leukquote:Op woensdag 2 november 2011 23:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik wil jullie beidequote:
we zijn er mee opgegroeidquote:
slaap lekker skittiequote:Op woensdag 2 november 2011 23:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga slaapjes doen, trusten liefjons![]()
quote:
quote:
hahaha oepsquote:Op woensdag 2 november 2011 23:30 schreef WAHRHEIT het volgende:
Niet te snel rokje, ben nog aan 't luisteren
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:31 schreef Moeraskat het volgende:
mijn neefje gaat morgen voort eerst naar school
ja want vandaag issie vier gewordenquote:
gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerdquote:Op woensdag 2 november 2011 23:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja want vandaag issie vier geworden
verder heb ik heel weinig met nl muziek moet ik je zeggenquote:
Ik ook weinig. Uitzondering Herman, Stef en Drs P.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
verder heb ik heel weinig met nl muziek moet ik je zeggen
soms vind ik blof ook nog wel leuk, maar dan hebben we t wel ongeveer gehadquote:Op woensdag 2 november 2011 23:36 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik ook weinig. Uitzondering Herman, Stef en Drs P.
Internetquote:Op woensdag 2 november 2011 23:41 schreef WAHRHEIT het volgende:
Waar halen jullie al die plaatjes vandaan ?
niet. ik haal di van een cd afquote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@ WH: tumblr
wel floppiesquote:Op woensdag 2 november 2011 23:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oudje, heb je ook nog cassettebandjes?
alleen voor doorzichtige kleurtjesquote:
op jou :$quote:Op woensdag 2 november 2011 23:49 schreef Moeraskat het volgende:
Rokje is verliefd en ze zegt niet op wie
quote:
Nee tuurlijk niet dan kom jij er straks tussenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:49 schreef Moeraskat het volgende:
Rokje is verliefd en ze zegt niet op wie
en dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet dan kom jij er straks tussen
echt nietquote:Op woensdag 2 november 2011 23:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
op jou :$
[..]
[ afbeelding ]
ik heb al iemandquote:Op woensdag 2 november 2011 23:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet dan kom jij er straks tussen
ja en dan?quote:
and then and then and then????quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
and then and then and then????
ok ik vertel het jequote:Op woensdag 2 november 2011 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
rokje wilt niks vertellen
[ afbeelding ]
vechten met mk? no way, daar is ze veel te lief voorquote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok ik vertel het je
[ afbeelding ]
HET SPIJT MEquote:Op woensdag 2 november 2011 23:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ik hou het niet meer
flauw..... kennen we d'rquote:Op woensdag 2 november 2011 23:57 schreef Moeraskat het volgende:
koen rokje wilt niet vertellen op wie ze verliefd isssssss
IK ZEI TOCH AL!! op jou toch ;$quote:Op woensdag 2 november 2011 23:57 schreef Moeraskat het volgende:
koen rokje wilt niet vertellen op wie ze verliefd isssssss
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HET SPIJT ME
[ afbeelding ]
ik wilde het echte antwoordquote:Op woensdag 2 november 2011 23:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
IK ZEI TOCH AL!! op jou toch ;$
ok.. ik ben niet verliefd, was ik dat maarquote:
zie je nu liegt ze nog ook tegen mijquote:Op woensdag 2 november 2011 23:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok.. ik ben niet verliefd, was ik dat maar
ECHT NIETquote:Op woensdag 2 november 2011 23:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zie je nu liegt ze nog ook tegen mij
ohoh dat klinkt minderquote:Op woensdag 2 november 2011 23:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ik was dat gelul op r49 een beetje zat
kommaar bij ons hurquote:Op woensdag 2 november 2011 23:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ik was dat gelul op r49 een beetje zat
Nee zo erg is het niet, ik zoek wat nieuwsquote:Op donderdag 3 november 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ohoh dat klinkt minder
gaat ff spieken daar
ik kom hier eigenlijk al een forsen tijd, al veel langer dan op R'49.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee zo erg is het niet, ik zoek wat nieuws
yep, KSC, Radio'49 en GRTD.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dankje![]()
Jij zit toch ook op meerdere topics?
De tijd vliegtquote:Op donderdag 3 november 2011 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom hier eigenlijk al een forsen tijd, al veel langer dan op R'49.
Alhoewel niet extreem vaak
die s van little britain ofzo toch?quote:
idd :dquote:Op donderdag 3 november 2011 00:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die s van little britain ofzo toch?
oh w8 nvm ik zie het al aan de link
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een lach een traan ooooooooooooooh lieve GRTD'ers
Zonder jullie was deze post er niet vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaar speciaal :
IK HOU VAN JULLIESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daarom geef ik een feestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ga eens in badSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan gaan we dansenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot we niet meer kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en huilen over onze mooie tijden samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zuipenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en naar bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en er weer vroeg uit om te FOK!'enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:17 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn 10.000ste post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een lach een traan ooooooooooooooh lieve GRTD'ers
Zonder jullie was deze post er niet vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaar speciaal :
[ afbeelding ]
IK HOU VAN JULLIESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daarom geef ik een feestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ga eens in badSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan gaan we dansenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot we niet meer kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en huilen over onze mooie tijden samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zuipenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en naar bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en er weer vroeg uit om te FOK!'enwauw, wat een toffe 10k postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd MK
en truste![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
i kga helemaal niet weg
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nou dan ga ik maarquote:
ja omdat dat t einde was van mn verhaaltjequote:
Tis wc rol all over againquote:Op donderdag 3 november 2011 00:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja omdat dat t einde was van mn verhaaltje
Ja nee![]()
Kun je op tumblr plaatjes zoeken, of heb je gewoon een hele collectie aan plaatjeslinkjes? :dquote:Ja nee![]()
ga maar eens kijken op tumblr.comquote:Op donderdag 3 november 2011 00:24 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Kun je op tumblr plaatjes zoeken, of heb je gewoon een hele collectie aan plaatjeslinkjes? :d
je kunt er van alles zoeken
daarnaast reblog ik de leukste idd, zodat ik die niet steeds weer hoef op te zoeken
ik zal jou eens rebloggenquote:Op donderdag 3 november 2011 00:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
daarnaast reblog ik de leukste idd, zodat ik die niet steeds weer hoef op te zoekenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
rokje en ik maken altijd gifjes verhalen
ik vind het knapquote:Op donderdag 3 november 2011 00:26 schreef Moeraskat het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
nietusquote:Op donderdag 3 november 2011 00:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kwam een beetje
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
and we're goddamn good at itquote:Op donderdag 3 november 2011 00:26 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nietusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gianni is boos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat je al die gifjes bij elkaar tovert
ija is wel leuk he
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:30 schreef Moeraskat het volgende:
gianni is boos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja nee![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:30 schreef Moeraskat het volgende:
gianni is boos
omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
????What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
k heb nog wat leuke gereblogged rokje moet je eens zienWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
hmmm ik zie black swanquote:Op donderdag 3 november 2011 00:34 schreef Moeraskat het volgende:
k heb nog wat leuke gereblogged rokje moet je eens zien
welquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
waarom is zij zo lekkor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dezonWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
OEFFFFquote:Op donderdag 3 november 2011 00:37 schreef Moeraskat het volgende:
waarom is zij zo lekkor
[ afbeelding ]
maar ik ga stoppen voor vanaaf
ik laat deze nog achter:
"YOU'RE A BLOODY PUPPET"
daaaaaaaaaaaaaaag lieverds.. poesje![]()
![]()
Die's ranzig.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:55 schreef Moeraskat het volgende:
Vrouw (21) poseert naakt in dood paard
Te water geraakte kinderen overleden
En eerder vandaag(?) dat zwembadkindjeJa nee![]()
idd.....quote:Op donderdag 3 november 2011 00:59 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Die's ranzig.
Te water geraakte kinderen overleden
En eerder vandaag(?) dat zwembadkindje![]()
ik hoorde het ja....VRESELIJK
k ga slapen, rugpijn
doei WH
quote:quote:quote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Mgguh!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Beeertje!quote:![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 07:37 schreef utopie het volgende:
goedemorgen en tot vanmiddag allemaaltot vanmiddag!
Wederhelft!quote:![]()
![]()
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.![]()
ben er nu wel, maar zo weer weg, dan op naar Zeeland, dagje naar de vestiging in Vlissingen...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
ook leuk.. denk ik..quote:Op donderdag 3 november 2011 07:44 schreef MaleDuck het volgende:
ben er nu wel, maar zo weer weg, dan op naar Zeeland, dagje naar de vestiging in Vlissingen...Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Jeeetje, nou sterkte mop!quote:Op donderdag 3 november 2011 07:44 schreef MaleDuck het volgende:
ben er nu wel, maar zo weer weg, dan op naar Zeeland, dagje naar de vestiging in Vlissingen...Get the best things first, GET NBT!
Ja, alleen dat je 2,5 uur in de auto zit vandaag vind ik een beetje zonde van mn tijdquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja, maar valt de reis tijd niet onder werkt tijd? want dan rij ik liever auto dan dat ik die uren moet werken!Get the best things first, GET NBT!
ik zit vanavond ook 2uur in de auto voor een vergadering waarvan ik nu al weet dat het ruzie wordtquote:Op donderdag 3 november 2011 07:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, alleen dat je 2,5 uur in de auto zit vandaag vind ik een beetje zonde van mn tijdReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
ik zou niet gaan als ik jou wasquote:Op donderdag 3 november 2011 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zit vanavond ook 2uur in de auto voor een vergadering waarvan ik nu al weet dat het ruzie wordt
Tuurlijk die uren krijg ik gewoon betaaldquote:Op donderdag 3 november 2011 07:55 schreef NBT het volgende:
Ja, maar valt de reis tijd niet onder werkt tijd? want dan rij ik liever auto dan dat ik die uren moet werken!
naja, heb hier genoeg werk liggen dat ik morgen nu moet oppakken
Heb je morgen wat te doen, gaat de tijd lekker snel en zulksquote:Op donderdag 3 november 2011 07:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk die uren krijg ik gewoon betaald
naja, heb hier genoeg werk liggen dat ik morgen nu moet oppakken
ik wil ook eigenlijk niet, maar als we niet gaan denk ik dat we een probleem hebbenquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ja, dat is waar.. maar denk dat het teveel is voor op 1 dagquote:Op donderdag 3 november 2011 07:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Heb je morgen wat te doen, gaat de tijd lekker snel en zulksna ja... ik zie het wel
Heftig, sterktequote:Op donderdag 3 november 2011 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.. maar denk dat het teveel is voor op 1 dagna ja... ik zie het wel
Ga dan maar welquote:Op donderdag 3 november 2011 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil ook eigenlijk niet, maar als we niet gaan denk ik dat we een probleem hebben
nu breng je mij een kopje koffie?quote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
* NBT brengt beertje een kopje koffie.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu breng je mij een kopje koffie?Get the best things first, GET NBT!
Oeh, doe mij er ook eens een?
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Ik ben naar het zeeuwse
* NBT brengt buikje een kopje koffiequote:
Neem je spek voor me mee lief?quote:
je bent een schatjequote:Op donderdag 3 november 2011 08:20 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT brengt beertje een kopje koffie.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
NBT is een heldin.
Thee
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
oew, trouwens:
check wat ik van speesje heb gekregen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 08:33 schreef gianni61 het volgende:
oew, trouwens:
check wat ik van speesje heb gekregen:GaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
oew, trouwens:
check wat ik van speesje heb gekregen:Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogguhquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
* NBT brengt Thee naar Mutsiequote:
oew, trouwens:
check wat ik van speesje heb gekregen:Cooooolll!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx babe!quote:
Lekker hoor. Peukie erbij en mijn dag begint geweldigIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
het kaartje erbij was eigenlijk nog het leukstequote:
het begon met: ohai brombeer.
*ik moest lachen*
* NBT bied een peukje aan......quote:Op donderdag 3 november 2011 08:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnx babe!
Lekker hoor. Peukie erbij en mijn dag begint geweldigGet the best things first, GET NBT!
Hahaha oh lachuh!quote:Op donderdag 3 november 2011 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het kaartje erbij was eigenlijk nog het leukste
het begon met: ohai brombeer.
*ik moest lachen*
Jij bent goed bezig!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb ik alquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Okeeeee, nu ga ik mezelf even verwennenquote:
Nieuwe tarzan?quote:Op donderdag 3 november 2011 08:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Okeeeee, nu ga ik mezelf even verwennenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, ff mijn red bull gepakt....quote:![]()
![]()
En over 5 minuutjes ook even een rookpauze inlassen!
Red bull is alleen lekker met rode of zwarte wodka erdoorquote:Op donderdag 3 november 2011 08:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee, ff mijn red bull gepakt....![]()
![]()
En over 5 minuutjes ook even een rookpauze inlassen!
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan is het ook lekkerquote:Op donderdag 3 november 2011 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Red bull is alleen lekker met rode of zwarte wodka erdoor
met witte gaat ook nog wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Red bull is alleen lekker met rode of zwarte wodka erdoor
maar liever met jagermeisterReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ja tochquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
een vliegend hertquote:
Nog nooit op, klinkt als een dodelijke combiquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Heldenmixje dat.quote:
Vergeetachtige mannen![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
het lekkerste is als je een tumbler pakt met daarin een bodem redbull. daarin zet je een shotglaasje met jager en dan klok je het in 1 keer naar binnenquote:
Ik kan niet echt tegen sterk....quote:Op donderdag 3 november 2011 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het lekkerste is als je een tumbler pakt met daarin een bodem redbull. daarin zet je een shotglaasje met jager en dan klok je het in 1 keer naar binnenBen gewoon een bierdrinker, daar heb ik genoegen mee
Niks. mannen vergeten gewoon veelquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Klopt over het algemeen wel ja!quote:Op donderdag 3 november 2011 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks. mannen vergeten gewoon veelGadverdamme wat is dat!!!!!quote:Get the best things first, GET NBT!
The cutenessquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Een konijntjequote:Op donderdag 3 november 2011 09:03 schreef NBT het volgende:
[..]
Klopt over het algemeen wel ja!
[..]
Gadverdamme wat is dat!!!!!![]()
![]()
True datquote:Op donderdag 3 november 2011 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks. mannen vergeten gewoon veel![]()
Ik ben ook echt delen van avonden en gebeurtenissen kwijt die je niet kwijt wil raken
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Herkenbaar!!quote:Op donderdag 3 november 2011 09:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
True dat![]()
Ik ben ook echt delen van avonden en gebeurtenissen kwijt die je niet kwijt wil raken
Dat men mij de volgende dag verteld dat ik met iemand had gezoend ofzo en daar gewoon echt niks meer van af weten
[b]AirwiN schreef [/b]
Moggel limlandertjequote:lekkerquote:Op donderdag 3 november 2011 09:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders eet speculaas als ontbijt
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Nouja ik heb ook aantal keer seks gehad dat ik echt alleen de eerste 10 minuten kan herinneren en niet weet hoe het geeindigt isquote:Op donderdag 3 november 2011 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar!!
Dat men mij de volgende dag verteld dat ik met iemand had gezoend ofzo en daar gewoon echt niks meer van af weten![]()
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Forum Opties Forumhop: Hop naar: