Laat mij gefrustreerd zijn!quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Laat mij gefrustreerd zijn!
Kthxbbye.
No way.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
Deze gaan we heel rustig aandoen
echt niet hij werkt gwn lamzakquote:
zieligquote:Op donderdag 29 september 2011 22:58 schreef stefanhaan het volgende:
Desnoods heb ik 80% van de 240posts in dit topic.
Jij bent een vervelend en irritant schijtmannetjequote:Op donderdag 29 september 2011 22:58 schreef stefanhaan het volgende:
Desnoods heb ik 80% van de 240posts in dit topic.
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jij bent een vervelend en irritant schijtmannetje
Eerst nietquote:Op donderdag 29 september 2011 22:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
echt niet hij werkt gwn lamzak
Volgens mij post je int verkeerde topicquote:Op donderdag 29 september 2011 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Maar ik ben een fokmaagd, dus wie ben ik
Welterusten
Dankjequote:Op donderdag 29 september 2011 23:00 schreef minibeer het volgende:
ik help je wel met dit topic volspammen stefan
Trustenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Welterusten
oja en terustenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Welterusten
Nee want ik ga lapohunten.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:01 schreef Moeraskat het volgende:
we openen daarna gwn een nieuwe hur
van je bloederige vaginaquote:Op donderdag 29 september 2011 23:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dankje, jij krijgt morgen ook wel een pic
wel, ik wed dat hij thuis achter zijn computer zit te huilen. Zou ik wel doen iigquote:
Nee, een naampic :3quote:Op donderdag 29 september 2011 23:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
van je bloederige vagina?
SORRY!
Ze doen haten op mijn lievigheid.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:03 schreef minibeer het volgende:
waarom wordt stefan eigenlijk zo gepest hier?
Jaquote:Op donderdag 29 september 2011 23:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
wel, ik wed dat hij thuis achter zijn computer zit te huilen. Zou ik wel doen iig
Tuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 23:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik maak een grapje en het is meteen pesten
Ach dit topic zit toch zo vol.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Je krijgt wat je verdient zeggen ze.
Die stemmetjes in je hoofd zeggen datquote:Op donderdag 29 september 2011 23:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Je krijgt wat je verdient zeggen ze.
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
Die stemmetjes in je hoofd zeggen dat?
doe normaalquote:Op donderdag 29 september 2011 23:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
Die stemmetjes in je hoofd zeggen dat?
nee dan heb ik morgen niks meerquote:
Wil je uithuilen op mijn schouder om je PMS?quote:
Uhh what?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Doe dan gewoon normaal oke en ga niet meteen als een kutkind lopen janken omdat er een grapje gemaakt wordt. Kthnxbye
Awquote:Op donderdag 29 september 2011 23:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Doe dan gewoon normaal oke en ga niet meteen als een kutkind lopen janken omdat er een grapje gemaakt wordt. Kthnxbye
Ze snapt het getroll niet als ze last heeft van der PMSquote:
Ons allebei waarschijnlijk.quote:
nee, die heeft gewoon te weinig gegeten. anorexia enzo.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:16 schreef minibeer het volgende:
er was laatst een meisje van mijn studie flauwgevallen, kwam ook door pms zei ze
Nee dun is ze nietquote:Op donderdag 29 september 2011 23:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nee, die heeft gewoon te weinig gegeten. anorexia enzo.
Dan krijg jij niet hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 23:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
koop een taart en ga het vieren
Oké ik ga morgen taart halenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
koop een taart en ga het vieren
Ik maak wel een foto van een stukje taart voor jequote:
moet hem alleen ietsjes langzamer doen denk ik.quote:
Hoe kan ik in vredesnaam pms hebben als ik ongesteld ben nu? Leg me dat eens uit?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:27 schreef stefanhaan het volgende:
Niet zo kortaf doen he, zo erg is je PMS ook weer niet
Ach doe ik niet zo moeilijk over als een bazen kapitein die ik ben.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:27 schreef minibeer het volgende:
[..]
Is ook altijd zo bloederig he
Nee.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe kan ik in vredesnaam pms hebben als ik ongesteld ben nu? Leg me dat eens uit?
Nooit.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het kan ook niet dus bek houwen
Dat je heel veel postquote:Op donderdag 29 september 2011 23:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
En wat wil je met die stats zeggen?
Jawel hoor, sinds ik joysa heb sta ik niet meer elke dag in de top 5. Daarvoor welquote:
wow stoer hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 23:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jawel hoor, sinds ik joysa heb sta ik niet meer elke dag in de top 5. Daarvoor wel
Ik laat je wel even met rust zodat je wat minder chagerijnig wordquote:Op donderdag 29 september 2011 23:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat doe ik ook, dat zie je toch.
Ik neem aan dat je het 5 minuten geleden ook al had, dus... nouja je begrijpt het welquote:Op donderdag 29 september 2011 23:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe kan ik in vredesnaam pms hebben als ik ongesteld ben nu? Leg me dat eens uit?
chocolade eten, chickquote:Op donderdag 29 september 2011 23:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat doe ik ook, dat zie je toch.
wordt.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik laat je wel even met rust zodat je wat minder chagerijnig word
Wij mannen moeten elkaar maar steunen in deze zware tijden.quote:
vorige week...quote:Op donderdag 29 september 2011 23:36 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het 5 minuten geleden ook al had, dus... nouja je begrijpt het wel
Wat voorquote:Op donderdag 29 september 2011 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie wil sleutelhangers kopen?
wat wil je bereiken?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:40 schreef minibeer het volgende:
lekker mijn postcount omhoog drijven, eens kijken hoe hoog ik kom
Nee mushrooms mogen voor 3.50 incl. verzendenquote:
okee is goedquote:Op donderdag 29 september 2011 23:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee mushrooms mogen voor 3.50 incl. verzenden![]()
Moet je wel even wachten tot mn keychains binnen zijn
Welke kleurquote:
normaal want zelf ben ik ook niet evilquote:Op donderdag 29 september 2011 23:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Welke kleurEn wil je normale of evil mushroom?
rood witte of rood gele mushroom dan?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
normaal want zelf ben ik ook niet evil
mij een mushroomquote:Op donderdag 29 september 2011 23:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee mushrooms mogen voor 3.50 incl. verzenden![]()
Moet je wel even wachten tot mn keychains binnen zijn
slaap lekker schatjequote:Op donderdag 29 september 2011 23:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Is goedik ga slapen, koppijn
trusten
Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 september 2011 23:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Is goedik ga slapen, koppijn
trusten
ja sowiesoquote:Op donderdag 29 september 2011 23:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wel betalen he, ik ben een arme student
bij de skatersquote:Op donderdag 29 september 2011 23:53 schreef reeybehn het volgende:
en yeey, ik ben vans gekocht vanavond in a'damnu hoor ik er bij
haha hakken of vans tis wel t een of het anderquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ze bijna elke dag aan want past overal bij. Voor de rest heb ik alleen maar hakken eigenlijk
Of uggs, maar die die ik pas aan onder de 10 gradenquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:01 schreef minibeer het volgende:
[..]
haha hakken of vans tis wel t een of het ander
doenquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga een mijnwebwinkel beginnen
Zal ik helpen met de website maken?quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga een mijnwebwinkel beginnen
Die is gratisch en kant en klaar bij mijn web winkelquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:03 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zal ik helpen met de website maken?
ja maar dan wordt het niks he, zo onprofessioneel enzoquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die is gratisch en kant en klaar bij mijn web winkel. Hoef ik zelf niet te kloten met databases bouwen
maar da's amateur en minder coolquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die is gratisch en kant en klaar bij mijn web winkel. Hoef ik zelf niet te kloten met databases bouwen
dabbedoellikquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:06 schreef reeybehn het volgende:
[..]
maar da's amateur en minder cool
Als ik opeens heul veel verkoop dan kan het altijd nog toch. Ga er geen geld insteken als ik van tevoren niet zeker weet dat het goed gaatquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:05 schreef minibeer het volgende:
[..]
ja maar dan wordt het niks he, zo onprofessioneel enzo
hoe ga je kopers trekkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik opeens heul veel verkoop dan kan het altijd nog toch. Ga er geen geld insteken als ik van tevoren niet zeker weet dat het goed gaat
is ze om 9:00 niet meer jarigquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:09 schreef minibeer het volgende:
godver moet ik morgen om half 8 op omdat mijn moeder jarig terwijl ik eigenlijk vrij heb
Vet gave keychainsquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat ga je verkopen? (ben ff te lui terug te lezen)
ik morgen ook vrijquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:09 schreef minibeer het volgende:
godver moet ik morgen om half 8 op omdat mijn moeder jarig terwijl ik eigenlijk vrij heb
time fliesquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omg is het al middernacht geweest
Omg dan is mijn moeder eigenlijk nu al jarigquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omg is het al middernacht geweest
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Omg dan is mijn moeder eigenlijk nu al jarig
Tijd voor taartquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Omg dan is mijn moeder eigenlijk nu al jarig
kan de verleiding niet weerstaanquote:
ja ... maar ....quote:Op vrijdag 30 september 2011 07:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
Het is hier ook veel te leuk
dank uquote:
Stalkerquote:
jaaaahquote:Op vrijdag 30 september 2011 07:25 schreef Huppelmuts het volgende:
ZonZon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Doet me denken aan:quote:Op vrijdag 30 september 2011 07:25 schreef Huppelmuts het volgende:
ZonZon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
Zon
quote:
* Crazy-M gooit emmer water in gezicht van WLquote:Op vrijdag 30 september 2011 07:45 schreef WhiteLightning het volgende:
aargh ik word verblind
mogguh
nog paar uur, ik mag vandaag vanuit werk naar hoofdkantopor om daar weer een uur of 2 te vergaderenquote:
quote:
nog maar 3 sigarettenquote:
quote:
vraag et aan joysa die komt dalijk hierheen. Wie weet wil ze wel wat broodjes brengenquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:07 schreef gianni61 het volgende:
wie komt mij lekkere broodjes brengen?
ja, maar vanuit venlo ben jij een beetje de andere kant uit dan ik he..quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
vraag et aan joysa die komt dalijk hierheen. Wie weet wil ze wel wat broodjes brengen![]()
Tjah dan heb je pechquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar vanuit venlo ben jij een beetje de andere kant uit dan ik he..
* WhiteLightning ontwijkt , en het water komt zo op wl's moeder.quote:Op vrijdag 30 september 2011 07:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit emmer water in gezicht van WL
quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning ontwijkt , en het water komt zo op wl's moeder.
**wl's moeder zegt, "Zo kom jij maar eens hier menneke "
long storyquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Haha wat is dat toch met die moeder?
quote:
Goodevening mylady,quote:
en wij moeten werkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
25 graden vandaag mensen
niet normaal gewoon
Pretty much!quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Goodevening mylady,
Had a nice day?
jah gaat welquote:
had ze maar niet administratie moeten gaan doenquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
Je collega ziet in dat het werk wat ie moet doen zuigt.
ja kut heh ?quote:
juuuuupquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kut heh ?gisteren was het ook al zo warm. maja morgen ook
maar ff bier halen vanmiddag
met 7up en flugel!quote:
haha das idd wel domquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
juuuuup
belt gebruiker op:
jah ik heb laptop op beamer aangesloten maar scherm blijft blauw.
Ik: heeft u al de input gewijzigd?
Klant: Nee, moet dat dan ?
zucht
Klant hoeft ook niet alles te weten. Ik ben al heel erg lang programmeur/systeembeheerder, maar een blikopenaar is echt een mysterie voor me.quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
juuuuup
belt gebruiker op:
jah ik heb laptop op beamer aangesloten maar scherm blijft blauw.
Ik: heeft u al de input gewijzigd?
Klant: Nee, moet dat dan ?
zucht
dat wordt hier gemaaktquote:
nein nein nein.quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb het nog in de koelkast staan samen met dropshot en canei
ik heb een keer zelf boswandeling gemaakt, overal een fles van is echt teveel gewoon. sindsdien niet meer gedronkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nein nein nein.
boswandeling drink je met flugel en 7up (pink panther)
gegarandeerd een leuke avond en gegarandeerd je darmen uitkotsen
voor jou hebben ze ook speciale potjes hehquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:53 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Klant hoeft ook niet alles te weten. Ik ben al heel erg lang programmeur/systeembeheerder, maar een blikopenaar is echt een mysterie voor me.
das wel kut jahquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb een keer zelf boswandeling gemaakt, overal een fles van is echt teveel gewoon. sindsdien niet meer gedronken(ik presteerde niks mee rin bed)
Hoe kan ik nu kiezen tussen NBT en jou, en dan mis ik er nog een paarquote:
stem gewoon NBTquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu kiezen tussen NBT en jou, en dan mis ik er nog een paar
kan niet kiezenquote:
lekker toch, vanmiddag terrasje dan maarquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
25 graden vandaag mensen
niet normaal gewoon
KATJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
dankje.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
KATJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
* Crazy-M stopt katje in bed, ga maar lekker liggen dan
wast maar zo'n feestquote:
Katjequote:
oh beterschap MK (nee geen mortal kombat gianniquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dankje.k ben echt beroerd
[..]
wast maar zo'n feest
joah ik moet er nog 1 voor jou maken, maar ik ben nog aan't bedenken hoe of watquote:
dankjequote:Op vrijdag 30 september 2011 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh beterschap MK (nee geen mortal kombat gianni) . glas whiskey en lekker je bed in idd
je was gister al beetje ziek toch?quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dankje.k ben echt beroerd
[..]
wast maar zo'n feest
quote:
allo Mac drive zoekerquote:
ja van de chips. maar dis andersquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je was gister al beetje ziek toch?
picsquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging keychains bestellen, kunnen die chinezen ze niet leveren
Aahwquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja van de chips. maar dis anders
jaquote:
okquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja
oh btw we gaan misschien een paard kopen
bijna weekendquote:
Forum Opties | |
---|---|