Ik neem aan dat het bij een aanzoek bleef?quote:
Wel beetje genant was het, maar ik wens ze veel geluk, ze kunnen het in elk geval nog eens terugkijkenquote:Op vrijdag 2 september 2022 23:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het bij een aanzoek bleef?
Dit weekend? Interview met Steiner en de tandarts is al maanden een non-item.quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:12 schreef Eagles89 het volgende:
Ziggo Sport met actieve sponsoring van Haas dit weekend. Ik dacht dat Steiner in de studio zou komen maar het blijkt gewoon een interviewtje te zijn. Verder wel erg fijn dat Olav Mol er vanavond niet bij is, die denkt echt alles altijd beter te weten.
Zo, wat was die bezopen…quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:04 schreef Eagles89 het volgende:
Ach was verder wel prima uitzendingen Doornbos reed prima tijd op de sim:)
Ze moeten die Mol en Plooij dr niet elke keer bij hebben, die verpesten elke keer de sfeer met schijtlollige opmerkingen die totaal niet grappig zijn en dat vreselijke alwetende toontje van die Mol die alles met een andere mening af loopt te kraken.quote:Op zondag 4 september 2022 10:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het schijtlolgehalte is wel erg hoog geworden in een poging 'het gezellige café van de gewone man' te zijn en zich af te zetten tegen ViaPlay. Ik heb de kwalificatie op ViaPlay gezien en daarna Racecafé teruggekeken, maar ik moet gewoon vaststellen dat VP een prima product had rondom de kwali. Ziggo probeert zichzelf teveel te overschreeuwen. Jammer, want die 2 zouden prima naast elkaar kunnen bestaan als Ziggo gewoon bij zichzelf was gebleven. Gewoon losjes, als Max wint een feestje. Maar het slaat nu te veel door met als dieptepunt inderdaad dat camping-item.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |