Skin mag wel eens een serieuze koers gaan winnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik gooi net als vorig jaar een steen in de kikkerpoel: Skin Quimmons.
Een betere kopgroep lijkt me redelijk lastigquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ben benieuwd. Beter dan die kopgroep van vorig jaar zal het wel nooit meer worden. Het wonderkind mag wel winnen.
Onderschat Taco zichzelf niet door constant in de vlucht te zitten? Ik snap dat ie misschien niet de explosiviteit heeft om in een finale mee te gaan. Maar zoals vorige week had ie misschien beter kunnen wachten om een goede finale proberen te rijden?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:04 schreef TheArt het volgende:
De vlucht bij de mannen bestaat uit:
Bevilacqua
Brenner
Calmejane
Haussler
Martinelli
Van der Hoorn
Zardini
Geen Haussler, maar Heinschke. En Garcia en Zoccarato zijn er nog naartoe gereden. Dus we hebben nu:quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:04 schreef TheArt het volgende:
De vlucht bij de mannen bestaat uit:
Bevilacqua
Brenner
Calmejane
Haussler
Martinelli
Van der Hoorn
Zardini
Hij deed nu serieus mee voor winst?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Onderschat Taco zichzelf niet door constant in de vlucht te zitten? Ik snap dat ie misschien niet de explosiviteit heeft om in een finale mee te gaan. Maar zoals vorige week had ie misschien beter kunnen wachten om een goede finale proberen te rijden?
Gek dat ze niet de naam Astana aanpassen in Nur-Sultan maar Qazaqstan wel een extra scrabblewoordwaarde hebben gegeven.quote:
Wel muntjes halen hoor nuquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:42 schreef Beregd het volgende:
Kopecky, was hier vorig jaar ook super maar pech op het meest cruciale moment .
Voor de bevoorrading zeker?quote:
Dit zijn wel tekstenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:57 schreef StephanL het volgende:
Dit is gespeeld als beide vooruit blijven
Het is dit keer een andere, maar nog steeds is het niks.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:08 schreef The_Undertone het volgende:
Die Lieselotte Delcroix is toch ook een lege huls, jongenslief
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:08 schreef The_Undertone het volgende:
Die Lieselotte Delcroix is toch ook een lege huls, jongenslief
Ze fietsen net met 5km per uur omdat niemand wilde fietsenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:12 schreef vaarsuvius het volgende:
Huh, ik kijk even 1 minuut naar een ander scherm en de groep is ineens verdubbeld?
Zonder geluid was het wel een fraaie prestatie heb ik gemerkt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind dit een vreselijke overwinning en dat komt volledig op het conto van De Natte Wind en die gillende keukenmeid ernaast.
Die had ik gelukkig niet op staan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind dit een vreselijke overwinning en dat komt volledig op het conto van De Natte Wind en die gillende keukenmeid ernaast.
"We hebben gewonnen"quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier ontbreekt een HARD TEGEN ONZACHTquote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Transcript van Van Gucht:
Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky Lotte Kopecky
Lotte Kopecky tegen... deden er ook andere renners mee?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:20 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hier ontbreekt een HARD TEGEN ONZACHT
Dit was wel een paar niveautjes ergerquote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:22 schreef Mansjester het volgende:
Jongens jongens het is toch niet dat gek dat de commentatoren blij zijn als een landgenoot wint. Daar kun je je toch niet meer over verbazen, zo werkt het nou eenmaal over de hele wereld.
Je mag toch wel van commentatoren verwachten dat ze enigszins objectief te werk gaan en in ieder geval oog voor andere rensters hebben. Naast dat vreselijke gegil en OMGquote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:22 schreef Mansjester het volgende:
Jongens jongens het is toch niet dat gek dat de commentatoren blij zijn als een landgenoot wint. Daar kun je je toch niet meer over verbazen, zo werkt het nou eenmaal over de hele wereld.
Ja, dat er 1 'kleurencommentator' bij zit die supportert en 1 objectieve leider, OK. Maar dit hopsasa-faldera commentaar met enkel nog ontbrekend vlaggengezwaai en en monofocus op 1 renster is wel dieptriest.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mag toch wel van commentatoren verwachten dat ze enigszins objectief te werk gaan en in ieder geval oog voor andere rensters hebben. Naast dat vreselijke gegil en OMG
Ik heb een baksteen in mijn maag.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mag toch wel van commentatoren verwachten dat ze enigszins objectief te werk gaan en in ieder geval oog voor andere rensters hebben. Naast dat vreselijke gegil en OMG
Je zal maar wat beleving tonen bij sportcommentaar. Stel je voor.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lotte Kophekkiequote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:19 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Vakkundig de hekken ingefietst
Maar men kan toch ook naar Eurosport kijken als het zo vervelend is?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja want er zit niets tussen beleving en dit. Doe niet zo onnozel.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:28 schreef Beregd het volgende:
[..]
Je zal maar wat beleving tonen bij sportcommentaar. Stel je voor.
Als je dit even eerder had gezegd had ik dat ook gedaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar men kan toch ook naar Eurosport kijken als het zo vervelend is?
Eens wat betreft 'dan kijk je niet', maar als je kijkplezier vergalt wordt of je wordt anti een bepaalde renner door het commentaar dan zou een ander zendertje pakken wel mijn advies zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je dit even eerder had gezegd had ik dat ook gedaan.
(hoewel 'dan kijk je elders, dan kijk je niet' een ontzettend zwak argument is)
Daar gaat het helemaal niet om. In iedere koers heeft Van Gucht altijd alleen maar aandacht voor Kopecky. Die naam wordt, of ze nu kans maakt of niet, altijd 1000 keer genoemd en haar kansen worden altijd groter ingeschat dan ze eigenlijk zijn, met uitzondering van vandaag dan. Het komt in de buurt van een obsessie. Er doen ook andere renners mee, weet je wel. En dat eeuwige wensdenken ook. Alles wat onderweg gebeurd is op een bepaalde manier wel weer goed voor Lotte Kopecky.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:22 schreef Mansjester het volgende:
Best resultsquote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:32 schreef Marcoss het volgende:
Best opvallend dat Vos in deze koers eigenlijk nog nooit in de buurt van de zege is geweest. En volgens zelfs nooit dichtbij het podium.
Dat valt ook wel een beetje mee hoor, ik overdrijf graag wat in mijn posts om een punt te maken (of te missen).quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens wat betreft 'dan kijk je niet', maar als je kijkplezier vergalt wordt of je wordt anti een bepaalde renner door het commentaar dan zou een ander zendertje pakken wel mijn advies zijn.
Je moet je niet zo druk maken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja want er zit niets tussen beleving en dit. Doe niet zo onnozel.
Vind de toevoeging vandaag wel terecht eigenlijk door die actie in de laatste bochtquote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:44 schreef Zwansen het volgende:
[ twitter ]Gio vindt het altijd leuk om met een bepaalde eigenschap te verklaren waarom iemand wint. Als een oud iemand wint is het de sluwheid en ervaring, als een jong iemand wint is het vanwege onbevlogenheid en durf, nu is het blijkbaar de slimheid van Kopecky.
Ik denk eigenlijk dat het vooral kwam omdat ze de beste was.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Ik mag toch hopen dat Karsten vanmiddag weer naast Jeroen zit? Dan kunnen we Karl overslaan.
Edit:[ twitter ]
![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Sven Nys verzorgt normaliter het commentaar hier, dus dan is de keuze geen moeilijke. Sporza it is.
Sven Nys is door een open deur naar buiten getrapt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Sven Nys verzorgt normaliter het commentaar hier, dus dan is de keuze geen moeilijke. Sporza it is.
Hij is gecancelled door zijn 'mongolen'-uitspraakquote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sven Nys is door een open deur naar buiten getrapt.
Vind ik wel, net zoals ik van mening ben dat Jeroen en Karsten ontzettend overschat en onleuk zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Net als Berkhout is Sven Nys natuurlijk niet echt bijzonder om naar te luisteren.
Toch lullig, voor het eerst een keer een spannende uitspraak gedaan, is het meteen klaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:57 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hij is gecancelled door zijn 'mongolen'-uitspraak
En die zal de halve middag over Shirin hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sven Nys is door een open deur naar buiten getrapt.
Explosiviteit en voldoende uithouding om van Vleuten te volgenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:44 schreef Zwansen het volgende:
[ twitter ]Gio vindt het altijd leuk om met een bepaalde eigenschap te verklaren waarom iemand wint. Als een oud iemand wint is het de sluwheid en ervaring, als een jong iemand wint is het vanwege onbevlogenheid en durf, nu is het blijkbaar de slimheid van Kopecky.
Ik denk eigenlijk dat het vooral kwam omdat ze de beste was.
Fietstackle van Alpecinquote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tering, wat een sjuut van Alaphilippe.
Jeroen herkent tenminste iedereen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vind ik wel, net zoals ik van mening ben dat Jeroen en Karsten ontzettend overschat en onleuk zijn.
Volgens mij kon hij gewoon niet uit de zijkant sturen, wind lijkt me ondergeschikt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat moet de wind zijn, Alpecin-renner gaat abnormaal veel naar zijkant ondanks hij recht stuurt
Er werden er veel meer naar de zijkant geblazen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij kon hij gewoon niet uit de zijkant sturen, wind lijkt me ondergeschikt.
Ja beetje lastig te zien, volgens mij speelt ook mee dat dat pad een beetje schuin afloopt, dat kan ook verneukeratief zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er werden er veel meer naar de zijkant geblazen.
[ twitter ]
Benen niet netjes bij elkaar. Beetje onbeholpen met de armen. 5/10 voor deze salto.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er werden er veel meer naar de zijkant geblazen.
[ twitter ]
Terwijl de regisseur net het palmares van Greg vergeleken had met dat van julianquote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waar is Greg van Avermaet, heb jij Greg van Avermaet gezien José?
Die zou dit wel moeten kunnen, zou je zeggenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:09 schreef Szura het volgende:
Zag ik daar nou Milan Vader op de voorste posten?
Deed het in Valencia ook meer dan primaquote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:09 schreef Szura het volgende:
Zag ik daar nou Milan Vader op de voorste posten?
Hij is wel de koning van de epische val foto's hequote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:12 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Als mij dit was overkomen, zou ik deze plaat thuis aan de muur hangen
Ze herkennen hem niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Carlos Rodriguez, fenomeen.
Heeft ie al vaker goed gereden op geitenpaadjes?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze verwachten Rodriguez 'Cano' niet.
Ontslaan.
Hij is vooral al een tijd belachelijk goed in vorm, ze lijken hem helemaal niet te kennen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft ie al vaker goed gereden op geitenpaadjes?
Dat vind ik wel bijzonder ja, toch al wat goede klasseringen gereden dit jaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij is vooral al een tijd belachelijk goed in vorm, ze lijken hem helemaal niet te kennen.
Vorig jaar toch ook al een aantal keer in beeld gereden. En hij heeft een vrij herkenbare stijl vind ik. Niet de mooiste verschijning op de fiets, te lange armen ofzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik wel bijzonder ja, toch al wat goede klasseringen gereden dit jaar.
Je moet de combinatiestream van de mannen en vrouwen hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:26 schreef wimderon het volgende:
Waarom kan ik geen NEDERLANDS commentaar meer selecteren op de reclameloze streams?
Ah, lag dus niet aan mij. Ben maar naar Karrel en Zjozee gegaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:26 schreef wimderon het volgende:
Waarom kan ik geen NEDERLANDS commentaar meer selecteren op de reclameloze streams?
Is er wel. Je moet die met de Breakaway hebben, geen reclame.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:26 schreef wimderon het volgende:
Ja, maar ik had het van de week ook al bij het snooker.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is er wel. Je moet die met de Breakaway hebben, geen reclame.
Vandaag wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verkiezen jullie nu eurosport boven karl en jose :d
Het gouden koppel topt iedereen. Al had ik wel voor Michel en José gekozen als Michel er nog had gezeten.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik durf niet meer te beweren dat hij San Remo niet kan winnenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:36 schreef H.Vviv het volgende:
[..]Daar gaan we echt een topbezetting krijgen
Makkelijker, ik kan hier eurosport op mijn pc kijken, maar voor de Belg moet ik dan eerst mijn VPN op België instellen. Ik heb geen gewone TV meer , behalve in de keukenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wij staan volledig achter Igor Arrieta.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga nog jaren genieten van Rodriguez en Ayuso.
En Cobo?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij staan volledig achter Igor Arrieta.
Die staat wel iets lager in de pikorde.quote:
Veel te oud.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die staat wel iets lager in de pikorde.
Die had al in de ambulance gelegenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:40 schreef WAvanBuren het volgende:
10 secondjes erbij maar. De Rem had al 5 minuten voorsprong gehad.
Laten we hopen dat richting de ronde Matje en Flip daar nog bij komenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit wielervoorjaar wordt genieten met een Pogacar en Van Aert in een eventuele bloedvorm.
Flip rijdt daar nietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat richting de ronde Matje en Flip daar nog bij komen
Alleskunner Asgroen.quote:
In de ploegleiderswagen jaquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alejandro is over 10 jaar er nog bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |