Zekers: https://sporza.be/nl/2023(...)komen~1677946609018/quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hebben we al een reactie van Mathieu?
quote:Matej Mohoric sprak na afloop zijn verbazing uit dat geen van de Jumbo-Visma-kopmannen zich opofferde in de slotfase, toen het gat met Pidcock kleiner dan 20 seconden was. “Dat was mijn fout”, erkent Valter tegen Het Nieuwsblad. “Ik had beter met Tiesj moeten communiceren. Als ik mezelf vergelijk met bijvoorbeeld Nathan Van Hooydonck, kan ik nog verbeteren. Hij kent Tiesj al langer en verstaat zich beter met hem.”
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alles gaat naar de Belgen. Evenepoel, Merlier, Van Wilder, Vansevenant, Vervaeke.
Valter doet net alsof dit een enorm ingewikkelde situatie was.quote:
Ik zie hem netquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:38 schreef Pino112 het volgende:
Hahaha dat interview met Vollering meteen na de finish
Kutnijd, 100%.
Dat touw om de nek was het gevaarlijkst. Je zag dat de kans groot was dat een van de vier benen op het touw zou komen, vrij groot was. Volgens mij was dat ook de reden dat het paard over de kop ging in die bocht.quote:
Voor de fans:quote:Op zondag 5 maart 2023 11:49 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik zie hem net
De altijd al onsympathieke Vollering komt er zo niet echt beter uit.
Bij de Nederlandse publieke omroep was de wedstrijd niet te zien.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
En dat dier rechts?quote:
En volgens mij was de grootste kritiek in de podcast ook niet dat ze chauvinistisch zijn, maar dat ze Kopecky de zege al gaven op 10 km van de finishquote:Op maandag 6 maart 2023 08:46 schreef DeeBee het volgende:
Ah, Sporza is dus vlaggetjes central geworden. De ziekte van Karl.
Wat nog steeds niet duidelijk is wat 'orakel' Anna van der Breggen tegen Koplacky en Vollering gezegd heeft. Vollering schijnt in ieder geval Kopecky na de finish voor rotte vis uitgemaakt te hebben.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En volgens mij was de grootste kritiek in de podcast ook niet dat ze chauvinistisch zijn, maar dat ze Kopecky de zege al gaven op 10 km van de finish
Er zit nog altijd een verschil tussen een beetje chauvinisme en dusdanig veel nationalisme dat zelfs Adolf Hitler zich zou afvragen of het niet wat uit de hand begint te lopen. Dat begrijpt scheefpoeper Van Gucht blijkbaar niet.quote:
quote:Faulkner verliest derde plaats Strade Bianche vanwege gebruik glucosemeter
Wielrenster Kristen Faulkner is haar derde plaats in de Strade Bianche Donne kwijt. De Amerikaanse droeg tijdens de race een glucosemeter en kon niet bewijzen dat ze daar tijdens de koers geen gebruik van maakte.
Het gebruik van een glucosemeter is verboden tijdens de wedstrijden. Sporters gebruiken het hulpmiddel graag, om meer te weten te komen over de voedingsbehoeften van hun lichaam na een diepe krachtsinspanning.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |