Ja maar van een doorgelopen infectie hou je ook goede afweerstoffen aan over dus waarom zou je dan nog dat vaccin nemen? En dan heb ik het over gewoon gezonde mensen want misschien is er voor kwetsbare mensen wel een uitzondering.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is het niet. Dat maken de cijfers van de afgelopen weken wel duidelijk.
Maar de vraag is eerder waarom je het niet zou doen. De potentieele gezondheidswinst van vaccineren is een stuk groter dan het risico op eventuele bijwerkingen. En nu met novavax hoef je zelfs niet eens meer bang te zijn voor die 'enge' mRNA techniek.
ze moeten wel iets nu hequote:Op woensdag 9 maart 2022 12:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sportief dat ze dat achteraf wel toegeven dat het onnodig is.
nu niet nodig. later misschien wel?quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sportief dat ze dat achteraf wel toegeven dat het onnodig is.
Inderdaad. Perfect moment om het snorretje te drukken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moeten wel iets nu he
en allemaal niet te groot
valt lekker weg tussen alle oorlogsrotzooi
Precies zoals hier voorspeld.quote:
komen ze nou nog steeds hier reclame maken voor vaccins ?quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:21 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Het virus is toch zo goed als weg/ongevaarlijk? waarom zou je dan alsnog een vaccin nemen.
'Omdat de gezondheidswinst nu enmaal groter is dan het risico op bijwerkingen' is het voor sommigen onbegrijpelijk dat er mensen zijn die het vaccin alsnog niet willen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
komen ze nou nog steeds hier reclame maken voor vaccins ?
en gij gelooft datquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:18 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
'Omdat de gezondheidswinst nu enmaal groter is dan het risico op bijwerkingen' is het voor sommigen onbegrijpelijk dat er mensen zijn die het vaccin alsnog niet willen.
Voor mij inderdaad weer onbegrijpelijk waarom mensen dat specifiek hier willen uitdragen. Misschien 'For the greater good'? Of omdat Hugo hier expliciet om heeft gevraagd? Of omdat wij te dom zijn om dat zelf te bedenken?
Als het vaccin echt zo goed is als veel mensen denken waarom kun je dat dan niet heel gemakkelijk aantonen?quote:
Op het moment dat de pensioenpot (stilletjes) is overgedragen aan de EU stond er 1400 miljard in die pot.quote:
Ja we hebben een nieuwe gemeenschappelijke vijand, smullen toch!quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:14 schreef greysbones het volgende:
wie vond nu ook al weer dat het allemaal niet gelinkt was???
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen ene reet van de biowapens gelul.
zag hem vanmorgen ookquote:
Het is een beetje krampachtig zoeken naar legitimatie voor het weigeren van de vaccinatie.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:55 schreef Isdatzo het volgende:
Als het vaccin echt zo gevaarlijk is als veel mensen denken waarom kun je dat dan niet heel gemakkelijk aantonen?
Oké, misschien is Thierry populairder dan ze ons willen laten geloven omdat zat mensen inmddels doorhebben dat ze bedonderd zijn.quote:Thierry Baudet staat deze week op de eerste plek van de Bestseller 60. Zijn boek Het Coronabedrog was de afgelopen zeven dagen het best verkochte boek in Nederland. Dat heeft boekenkoepel CPNB woensdag bekendgemaakt.
Als ik de top-10 zo bekijk dan heeft hij nou niet echt heel veel concurrentie: https://www.debestseller60.nl/quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Baudet op eerste plaats in boekenlijst
[..]
Oké, misschien is Thierry populairder dan ze ons willen laten geloven omdat zat mensen inmddels doorhebben dat ze bedonderd zijn.
Daar denken een aantal mensen hier op t forum anders over.quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:00 schreef Mr.Sandman het volgende:
Zo blij dat ik die troep nooit in heb laten spuiten.
Het virus vermijden was en is waarschijnljk onvermijdelijk, de afweging of een vaccin meer of minder risico is moet iedereen wat mij betreft zelf maken.
Laat ze maar denken, als het er eenmaal inzit kan het er nooit meer uit, men heeft voor noppes al die spuitjes laten zetten. We gaan de gevolgen zien de komende jaren, ik hoef me daar iig niet druk om te maken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:22 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Daar denken een aantal mensen hier op t forum anders over.
Misschien omdat ze vrij moeilijk doen met het vrijgeven van data?quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:55 schreef Isdatzo het volgende:
Als het vaccin echt zo gevaarlijk is als veel mensen denken waarom kun je dat dan niet heel gemakkelijk aantonen?
Wie is ze, en welke gegevens mis je?quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:31 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Misschien omdat ze vrij moeilijk doen met het vrijgeven van data?
De tv geeft je toch alle info die je nodig hebt? rest is maar desinformatie ...quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:31 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Wie is 'ze'?quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:31 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Energie lockdown????,quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:53 schreef Complotwappie het volgende:
https://www.ewmagazine.nl(...)rgielockdown-873661/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |