Game On.quote:Marcel Bosker onzeker voor WK Allround
Door een positieve coronatest is het hoogst onzeker of Marcel Bosker komend weekend van start kan bij het WK Allround in Hamar. De rijder van Team Jumbo-Visma is een van de Nederlanders die van start gaan op het WK, samen met ploeggenoten Beau Snellink en Patrick Roest. "Ik baal zo extreem, want dit is wel het toernooi waar ik dit seizoen voor getraind heb. Voor de besmetting was ik echt in supervorm", zegt Bosker, die momenteel nog in Nederland verblijft. De 25-jarige allrounder wilde in Noorwegen op het podium eindigen in het eindklassement.
Dat zou de chaos compleet makenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Of samen met teamgenoot Voskamp opstappen om solidair te zijn met teamgenoot Van Elst?
Dit is nog erger dan als die het had laten gaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:21 schreef Nober het volgende:
Voor wie niet kan wachten.
De video:
https://nos.nl/video/2419(...)mke-echt-wel-goed-is
Helder verhaal. Niks aan toe te voegen!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:21 schreef Nober het volgende:
Voor wie niet kan wachten.
De video:
https://nos.nl/video/2419(...)mke-echt-wel-goed-is
Allround vrouwen ook wel, mannen sprint mis je toch de Russenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:22 schreef hhh38 het volgende:
Als Dubreuil afhaakt hebben we nóg een onthoofd toernooi
Mannen sprint was misschien wel het best bezette toernooi dit weekend.
Ja daar missen ook weinig echte favorieten. Een Goloebeva en Lalenkova zijn nog wel leuk omdat ze goed zijn op de kortere afstanden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Allround vrouwen ook wel, mannen sprint mis je toch de Russen
Fijn dat ie kan meedoen aan het evenement waar ie het hele jaar op heeft getraind. Ik verwacht nu wel podiumquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
Boschhker mag wel meedoen trouwens, is negatief getest.
Oh dat is zuur zegquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:31 schreef Jason22 het volgende:
Hij hoefde zich niet te testen vandaag, maar wilde meteen naar Nederland doorreizen.
Golikovaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niveau is waardeloos in breedte bij vrouwen sprint
En het camerawerk ook. Matige inzooms en het stuitert alle kanten op.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:50 schreef Jason22 het volgende:
De regie is hier trouwens wel echt enorm slecht.
Vind ik ook maar dat is raar want Astrid Wisman doet de regie die dat al 20 jaar doet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:50 schreef Jason22 het volgende:
De regie is hier trouwens wel echt enorm slecht.
Die had bij de OS ook wel wat missers.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:51 schreef Remco het volgende:
[..]
Vind ik ook maar dat is raar want Astrid Wisman doet de regie die dat al 20 jaar doet.
Ja toen deed ze de regie niet maar DE eigen beelden. Wat inderdaad een stuk beter(minder) kon.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:51 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die had bij de OS ook wel wat missers.
Denk even goed als gisteren.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:53 schreef hhh38 het volgende:
Zijn de omstandigheden nu nog minder of is de 2e 500m altijd trager?
Normaal gesproken is een tweede 500m sneller omdat men zich aan de omstandigheden heeft aangepast.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:53 schreef hhh38 het volgende:
Zijn de omstandigheden nu nog minder of is de 2e 500m altijd trager?
Deze rit niet gehoordquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:06 schreef hhh38 het volgende:
Gaat Erik van Dijk in elke rit het publiek noemen?
Dacht dat het aan mij lagquote:
Die race waar het begon was het ook ineens 20 seconden stilquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:18 schreef Starflyer het volgende:
Het is echt het commentaar. Het geluid van de baan is wel op tijd
En wist je dat Wotherspoon coach is?quote:
Hij zei dat hij met beide in gesprek was maar pas na het seizoen zijn beslissing wilde maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat Roest overigens weg bij Jumbo? Zou wel verrassend zijn; zegt goed gesprek te hebben gehad met Reggeborgh
Vanwege de NOS hype rondom Krol hoop ik eigenlijk dat Verbij kampioen wordt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:23 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk
1. Krol
2. Verbij
3. Lorentzen
Stolz zou ook leuk zijn @:Pino112
Hmm ja. Lijkt me dat Jumbo wel veel aan gelegen is om hem te houden. Anders moeten ze op lange afstanden doen met toptalenten Bosker en Huizinga...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zei dat hij met beide in gesprek was maar pas na het seizoen zijn beslissing wilde maken.
Ik vind zelf het niet super verrassend als ie weg zou gaan. Ook al heeft ie best aardig wat gewonnen,hij heeft zich niet ontwikkeld tot een onverslaanbare kampioen. Maar misschien verwachtte ik dan teveelquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat Roest overigens weg bij Jumbo? Zou wel verrassend zijn; zegt goed gesprek te hebben gehad met Reggeborgh
Ik zie hem nog in die DWDD studio.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:23 schreef Felagund het volgende:
Erben kan slecht tegen teleurstellingen.
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zie hem nog in die DWDD studio.
Niet perse inderdaad. Al associeer ik Reggeborgh vooral met sprintquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind zelf het niet super verrassend als ie weg zou gaan. Ook al heeft ie best aardig wat gewonnen,hij heeft zich niet ontwikkeld tot een onverslaanbare kampioen. Maar misschien verwachtte ik dan teveel
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zie hem nog in die DWDD studio.
Zou wel een aparte keuze zijn. Reggeborgh toch vooral de focus op de kortere afstanden, terwijl Roest steeds minder focus op de kortere afstanden heeft. Al kan het zijn dat de ploeg een andere kant op wil na stoppen van Wüst en Mulder.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die wilden toch meer aan allround doen? Althans zoiets stond er geloof ik bij.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet perse inderdaad. Al associeer ik Reggeborgh vooral met sprint
Hersman komt dan gillend klaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:23 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk
1. Krol
2. Verbij
3. Lorentzen
Stolz op 3 is een realistische optie @:Pino112
Geweldige tv was datquote:
Op zich ook best vreemd om nog een bubbel te creëren als de hele samenleving open is. Misschien moet je sporters niet meer automatisch uitsluiten met een besmetting.quote:
Canadese vrouwensprinten is echt dood. Na Nesbitt is er alleen nog maar middelmaat doorgekomenquote:
Dat gaat ook gebeuren bij het wielrennen denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op zich ook best vreemd om nog een bubbel te creëren als de hele samenleving open is. Misschien moet je sporters niet meer automatisch uitsluiten met een besmetting.
Gezien hoe lang ze al in een bubbel zaten, kon die paar weken er ook nog wel bij. Maar eens hoor, dat automatisch uitsluiten hoeft ook niet perse.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op zich ook best vreemd om nog een bubbel te creëren als de hele samenleving open is. Misschien moet je sporters niet meer automatisch uitsluiten met een besmetting.
Voorlopig in ieder geval nog niet..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat gaat ook gebeuren bij het wielrennen denk ik.
Ik zag het via https://live.isuresults.e(...)andings/sprint_womenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:54 schreef chufi het volgende:
En ja hoor de heren hebben niet door dat Michelle alleen start
Ja ik ook ... maar ze zullen hun eigen lijstjes wel hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:54 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik zag het via https://live.isuresults.e(...)andings/sprint_women
Ja echt zondequote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:01 schreef hhh38 het volgende:
Sowww dat scheelde heel weinig
Die valse start heeft haar de winst gekost
Dat vind ik nog wel een heel verschil met deze oorlog.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:03 schreef Mansjester het volgende:
Kosta is ook wel hypocriet. Die heeft voor de Russen gewerkt na de inval in 2014
Ik heb Kosta altijd een boef gevonden, niet specifiek ergens op gebaseerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:03 schreef Mansjester het volgende:
Kosta is ook wel hypocriet. Die heeft voor de Russen gewerkt na de inval in 2014
Goede vergelijking ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:03 schreef Mansjester het volgende:
Tot op zekere hoogte,nu worden op grotere schaal misdaden gepleegd. Maar ik blijf het raar vinden dat je gaat werken voor het land dat jouw geboorteland daarvoor is binnengevallen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel een heel verschil met deze oorlog.
Ja omdat je mooie televisie wil hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:10 schreef Marcoss het volgende:
Waarom dan toch die vraag stellen Bert als ze zegt er liever niet over te willen praten?
Nou ja dat is zeg maar Bert zijn werk.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:10 schreef Marcoss het volgende:
Waarom dan toch die vraag stellen Bert als ze zegt er liever niet over te willen praten?
Hij trekt zich graag af op tranen van schaatsers.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:10 schreef Marcoss het volgende:
Jonge vrouwen aan het janken krijgen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja dat is zeg maar Bert zijn werk.
Nee dat is Marco B zijn werk.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jonge vrouwen aan het janken krijgen?
Vind je? Daar zou ik echt met een enorme boog omheen lopen.. De domheid spat er al vanaf voor ze überhaupt begint met praten.quote:
Niet voor Poetin. Wezenlijk verschil. Veel Oekraïeners staan gewoon op goede voet met de Russen. Zeker de jongere generaties.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:03 schreef Mansjester het volgende:
Straks krijg je beelden van langgg geleden waar je zelf nog naar gekeken hebt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:20 schreef franklop het volgende:
Dat je beelden uit het verleden ziet en tegenwoordig al beseft dat je bij die beelden al geboren was
Mooi verschil in ritme deze rit.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:26 schreef hhh38 het volgende:
Die Kleba heeft meer een shorttrack postuur, grappig mannetje
Wat Kuzin doet ziet er nog moeizamer uit dan Kramer op dagen dat ie enorm last van z'n rug hadquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:28 schreef LekkerWeertje het volgende:
Kleba doet vier slagen in de tijd dat Kuzin er één doet.
Heeft wel het fingerspitzengefühl wou je zeggen?quote:
Ik heb al moeite met het bekijken van de beelden van 2022.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Straks krijg je beelden van langgg geleden waar je zelf nog naar gekeken hebt.
@:Toby56
Ja volgens mij werd de top 2 van een klassementje 500-1000 op het OKT gekozen en de winnaar van het NK Sprint. Nuis reed het NK Sprint wel maar toen gebeurde er iets, weet eigenlijk niet meer watquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk, gewoon niet geplaatst?
Jammer dat er geen derde dag meer voor hem komt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:41 schreef Montov het volgende:
Morishige 2 seconden sneller dan gisteren.
Teamsprint!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jammer dat er geen derde dag meer voor hem komt.
Jep. Doordat die 1000 meter niet geweldig ging op okt (waar de beste 2 zich plaatsen) en ook niet meedeed met het NK (1 plek te verdienen).quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk, gewoon niet geplaatst?
Zijn ouders zijn Stolz.quote:
Pino117quote:
Hij deed wel mee, maar raakte geblesseerd (ff opgezocht)quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:43 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Jep. Doordat die 1000 meter niet geweldig ging op okt (waar de beste 2 zich plaatsen) en ook niet meedeed met het NK (1 plek te verdienen).
Ik zou er in het algemeen geen moeite mee hebben als ze wat minder zouden lullen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:46 schreef Remco het volgende:
Ze moeten echt eens ophouden met dat ophemelen van die Stolz. Er zijn zoveel Amerikaanse jongens die het niet hebben waargemaakt. Ik noem een Marsicano, of Brian Hansen of Kuck?
Marsicano was echt 2 jaar zo enorm goed, echt zonde dat die dat niet door kon zetten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:46 schreef Remco het volgende:
Ze moeten echt eens ophouden met dat ophemelen van die Stolz. Er zijn zoveel Amerikaanse jongens die het niet hebben waargemaakt. Ik noem een Marsicano, of Brian Hansen of Kuck.
Klopt die kwam net na de Hedrick, Davis periode. Inderdaad jammer dat daar nooit meer wat van terecht is gekomen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Marsicano was echt 2 jaar zo enorm goed, echt zonde dat die dat niet door kon zetten.
Kuck en Hansen werden wel iets teveel gehypet
Je meent het.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:51 schreef franklop het volgende:
Voor de kijkers vergelijking met tijd rechtsonder is voor klassement
Dat hebben commentatoren niet door
Ze meldden het toch wel?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:51 schreef franklop het volgende:
Voor de kijkers vergelijking met tijd rechtsonder is voor klassement
Dat hebben commentatoren niet door
Nee hoor. Hersman zei ook nog "mag maar 0,2 verliezen en is nu 0,1"quote:
Maar steeds op de verkeerde manier, alsof het ging over de snelste tijd op de 1000m.quote:
Van Dijk (of Hersman) volgens mij zei in het begin dat het verschil met het klassement onderin stond en dat het maximaal 0.16 mocht worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee hoor. Hersman zei ook nog "mag maar 0,2 verliezen en is nu 0,1"
Ze doen er dan tijdens de race bijzonder weinig meequote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van Dijk (of Hersman) volgens mij zei in het begin dat het verschil met het klassement onderin stond en dat het maximaal 0.16 mocht worden.
Bij mij is de puf er wat uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Team Vlaggetjesvolk is blij hoor, daar niet van. Maar man man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |