Ik wilde nog wel naar Krakau gaan dit voorjaar, maar dat sla ik nu maar even overquote:
Maar ze zijn tegen de no fly? Zelfs Duitse oppositieleider gebruikt dat woord.quote:
Ik vrees dat de enige scenario nog is dat de NATO probeert Rusland te overwegen die humanitaire corridors in te richten en burgers de kans te geven het land te ontvluchten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Al dat gehits doet anders vermoeden. Er zijn best nog scenario's denkbaar waarin de NAVO er gewoon buiten blijft.
Bosnië-Herzegovina was er blij mee om door Oostenrijk-Hongarije geannexeerd te zijn?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:03 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een echte dictator
Oost-EU wil voornamelijk meer verdediging vanuit de NAVO. Een no-fly zone is in principe gewoon een oorlogsverklaring. Drie keer raden welke landen dan als eerste de sjaak zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vreemde tweet. Oost-EU wil toch juist streng optreden door de navo?
Als het om hun eigen bescherming gaat ja, niet om die van Oekraïne.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vreemde tweet. Oost-EU wil toch juist streng optreden door de navo?
Omdat het wel direct WO3 inluidt... Dus het is nogal een dingetje.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ze zijn tegen de no fly? Zelfs Duitse oppositieleider gebruikt dat woord.
Ah had ik moeten weten, volgens mij zijn er wel wat dingen, alleen vervelende is dat als er zo een raket doorheen glipt je alsnog de sjaak bentquote:
Waarom zijn we er zo van overtuigd dat het uitschakelen van Putin direct een einde aan deze crisis maakt?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik bedoel, als je toch WO3 start kan je net zo goed beginnen met een poging Poetin uit te schakelen
Hoezo WO3? Het wordt alleen in Oost-Europa uitgevochten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Omdat het wel direct WO3 inluidt... Dus het is nogal een dingetje.
Ik bedoel, als je toch WO3 start kan je net zo goed beginnen met een poging Poetin uit te schakelen
Nee, Japan publiceerde een oorlogsverklaring 7.5 uur na de aanval op Pearl Harbor, die is toendertijd in alle kranten in Japan afgedrukt maar was niet afgegeven voor de aanval op Pearlquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Reken maar dat Putin dat heeft gedaan, diplomatiek is het een grote schande als je dit doet, net zoals dat je eigenlijk wel een reden moet aanvoeren, daarom was VS boos op Japan en Pearl Harbor, maar achteraf is gebleken dat ze wel degelijk een verklaring hebben gestuurt.
Jij noemt dit een sisser????quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:38 schreef Pvt.Webster het volgende:
Spannend weekendje zo met deze ontwikkelingen. Toch heb ik het gevoel dat dit met een sisser af gaat lopen
Er wordt geen no fly zone ingesteld maar dat betekent toch niet dat er vanuit het Westen helemaal geen actie tegen Rusland ondernomen wordt?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ze zijn tegen de no fly? Zelfs Duitse oppositieleider gebruikt dat woord.
Geen idee maar zoals gezegd, het is wel een strijdpunt voor Poetin.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:37 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Maar het lijkt me sterk dat de Russen die kerk willen bombarderen, laat staan dat ze daarmee gedreigd hebben.
Sissende en rokende puinhopen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:38 schreef Pvt.Webster het volgende:
Spannend weekendje zo met deze ontwikkelingen. Toch heb ik het gevoel dat dit met een sisser af gaat lopen
Gaat het ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:38 schreef Pvt.Webster het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Al dat gehits doet anders vermoeden. Er zijn best nog scenario's denkbaar waarin de NAVO er gewoon buiten blijft.
Bij welke heftigheid van deze oorlog zou je het 'met een sisser aflopen' willen noemen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:38 schreef Pvt.Webster het volgende:
Dat zou een kleine edoch prima stap zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:33 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Rafael Mariano Grossi is een Argentijnse diplomaat.
Geen militaire actie. Wel economische. En men blijft Oekraine steunen met materieel.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:40 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Er wordt geen no fly zone ingesteld maar dat betekent toch niet dat er vanuit het Westen helemaal geen actie tegen Rusland ondernomen wordt?
Ten opzichte van wat nog kan komen wel ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |