Aanslag op een kerncentrale? Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:07 schreef Automatisch het volgende:
Moet wel lachen om al die kenners hier die vanmorgen nog elke keer riepen Navo gaat niks doen n.a.v. de aanslag op kerncentrale, zelfde mensen die zeiden twee weken geleden dat Rusland echt niet heel Oekraine wilde innemen en dat er echt geen 3e wereldoorlog komt.
Kijk nu hoe snel de ontwikkelingen gaan dat zelfs militair navo ingrijpen dichtbij komt.
https://nos.nl/collectie/(...)-lonend-voor-ruslandquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Aanslag op een kerncentrale? Waar heb je het over?
Dat hopen we dan maar.quote:Poetin waarschuwt buurlanden: niet escaleren
De Russische president Poetin heeft zijn buurlanden opgeroepen om de spanningen niet te escaleren als gevolg van zijn actie in Oekraïne. "Er zijn geen slechte bedoelingen ten opzichte van onze buren. Ik zou ze ook adviseren om de situatie niet te escaleren en geen beperkingen in te stellen", zei Poetin in een verklaring op de Russische staatstelevisie.
"We voldoen aan al onze verplichtingen en zullen dat ook blijven doen. We zien geen reden om onze relatie te verslechteren. Al onze acties, als die zich voordoen, zijn altijd in reactie op onvriendelijk optreden tegen de Russische Federatie", aldus Poetin.
Ik neem dat we wel een soort schild hebben om een gedeelte van de raketten tegen te houdenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:42 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee, maar de Russen hebben zoveel kernwapens dat ze alle NAVO landen 20x naar de hel kunnen nuken. Reken maar dat als het losgaat je die jodiumpillen niet meer hoeft te gebruiken, volledig zinloos. Besteed die 2 euro gewoon aan een biertje.
Dit ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:09 schreef byah het volgende:
[..]
Waarom zou de NAVO ingrijpen?
Je weet dat de propaganda van zowel Rusland, Oekraine en het Westen op volle sterkte draait momenteel?
Voor mensen die vlak bij een kerncentrale wonen zijn ze gratis en worden ze verstrekt door de overheid. Andere konden de pillen bestellen bij drogisterijen, maar die zijn dus lang en breed uitverkocht.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:13 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
2 euro? Zijn die pillen niet gratis in Nederland?
Heb ik iets gemist? Gaat de NAVO ingrijpen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:07 schreef Automatisch het volgende:
Moet wel lachen om al die kenners hier die vanmorgen nog elke keer riepen Navo gaat niks doen n.a.v. de aanslag op kerncentrale, zelfde mensen die zeiden twee weken geleden dat Rusland echt niet heel Oekraine wilde innemen en dat er echt geen 3e wereldoorlog komt.
Kijk nu hoe snel de ontwikkelingen gaan dat zelfs militair navo ingrijpen dichtbij komt.
Kosovo veteraan. Ze zal wellicht geen vechtervaring hebben, maar ze is wel getraind.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Domme muts met 0,0 gevechtservaring. Kan beter gewoon voor haar 3 kinderen blijven zorgen voordat haar daar iets overkomt.
Dat mag je aannemen. Dat schild gaat nog geen 50% van de afgeschoten kernwapens afvangen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik neem dat we wel een soort schild hebben om een gedeelte van de raketten tegen te houden
Nee en nee.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:17 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Gaat de NAVO ingrijpen?
Daar staan allemaal dingen in die gewoon aantoonbaar onjuist zijn. Het is helemaal iet zo riskant te vechten bij een kerncentrale. Je kunt er met een tank of houwitser op vuren zonder dat er iets gebeurd. In Borssele mag er een vliegtuig op neerstorten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:14 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)-lonend-voor-rusland
Het Westen koopt hopelijk geen isotopen van Rusland? Tracers voor de olieindustrie bvb...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jammer. Juist de academische wereld kan een katalysator zijn voor een tegenluid en verandering in deze oorlog. Daar zul je zonder twijfel veel Russen vinden die het absoluut niet eens zijn met de huidige situatie. Ik denk ook dat je Russische wetenschappers en intellectuelen zo stukken kwetsbaarder maakt.
Ten slotte is het ook wel enigszins ironisch dat de westerse academische wereld het heeft over een 'aanval op vrijheid en democratie'. In het westen is het juist radicaal gedachtegoed uit deze contreien dat al tijden aan de vrijheid hier probeert in te perken. Iedereen die een afvallige menig heeft wordt ontslagen of gecanceld.
Als je naast een centrale woont wel ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:13 schreef crystal_meth het volgende:
2 euro? Zijn die pillen niet gratis in Nederland?
Je bedoel een soort raketschild? Zo eentje wat jaren geleden al gebouwd had moeten worden maar sindsdien stil ligt omdat Rusland daar erg boos om was. Zo'n schild ja?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik neem dat we wel een soort schild hebben om een gedeelte van de raketten tegen te houden
Jij wil blijkbaar gewoon heel graag oorlog, want dat is onvermijdelijk in dit scenario.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De NAVO wilde niet uit angst voor nucleaire gevolgen. Als nu blijkt dat Rusland de Oekraïne onder druk wil gaan zetten met een kerncentrale (en dat scenario is reëel) dan valt die reden om te deescaleren weg.
Ik snap de bezorgdheid van de NAVO. Maar goed, ik vind dan ook dat ze al veel sneller krachtiger hadden moeten optreden. Die no-fly zone boven Oekraïne had er al lang moeten zijn.
Laat de NAVO nu maar binnen komen voor een vredesoperatie. Troepen herkenbaar als NAVO naar binnen en pas schieten als een Rus eerst de trekker over haalt.
Newsflash: het is al oorlog.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij wil blijkbaar gewoon heel graag oorlog, want dat is onvermijdelijk in dit scenario.
Je bent allesbehalve “behoorlijkkritisch” maar juist heel eenvoudig op te zwepen en voor een karretje te spannen. Denk er eens over je usernaam te veranderen.
Dan zullen die bezetters de tegenwoordigheid van geest moeten hebben dat ze het personeel van die centrale met rust moeten laten en hun ding moeten laten doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar staan allemaal dingen in die gewoon aantoonbaar onjuist zijn. Het is helemaal iet zo riskant te vechten bij een kerncentrale. Je kunt er met een tank of houwitser op vuren zonder dat er iets gebeurd. In Borssele mag er een vliegtuig op neerstorten.
Klets allemaal. Net als die kamerleden. Totaal geen benul, maar kerncentrale klinkt gevaarlijk dus maar even tweeten dat Europa door het oog van de naald is gekropen. Gewoon echt niet waar.
Onzin, hij is superduperkritisch op mensen die voor het wereldoorlogkarretje gaan staan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:23 schreef LXIV het volgende:
Jij wil blijkbaar gewoon heel graag oorlog, want dat is onvermijdelijk in dit scenario.
Je bent allesbehalve “behoorlijkkritisch” maar juist heel eenvoudig op te zwepen en voor een karretje te spannen. Denk er eens over je usernaam te veranderen.
Je hebt maar weinig aan een 40- jarige Nederlandse moeder aan het front en hoe moet het verder met haar jonge kinderen als ze sneuvelt? Ik vind het onverantwoord en aandachtttrekkerij.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij bent pas een domme muts met zo makkelijk oordelen over een ander, het is iemand die wel voor anderen iets wil doen en relevante ervaring heeft.
Heeft niets met ballen te maken, lijkt me meer aandachts hoeren, ik zie wel als ze echt zit.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Durf wel met zekerheid te zeggen dat ze meer ballen heeft dan jou.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
En nóg wat extra glijmiddel dus. Als je het niet voelt, is het er ook niet!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:42 schreef Scrummie het volgende:
Putin verkracht het westen anaal, en het enige wat het westen doet is vragen of ie alsjeblieft glijmiddel wil gebruiken. Wat een slap gezeik zeg.
Dan mijn wat?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Durf wel met zekerheid te zeggen dat ze meer ballen heeft dan jou.
Hmm, ze zouden een meer efficiente encoding mogen gebruiken, enige dat beweegt zijn de seconden, maar toch bijna 70 kB/squote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:15 schreef mother_mercury het volgende:
Persconferentie Nato.
https://www.nato.int/cps/en/natohq/events_67375.htm
Uitgesteld naar 13:45? Of wat is die tijd links in beeld?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:26 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Hmm, ze zouden een meer efficiente encoding mogen gebruiken, enige dat beweegt zijn de seconden, maar toch bijna 70 kB/s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |